Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Helma, werken is ook niet leuk. PUNT. Enne, ik zal bellen hoor, voor ik langs kom :D

Jutte, dat verwacht ik hier ook een beetje, maar dan met mijn zusje, zo zie ik dr nooit...

2. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Wat ik niet zo goed snap is dat mijn vader niet vaker bij ons langs komt. Het is veel makkelijker om voor hem en z'n vriendin in de auto te stappen en 1 uur en 3 kwartier te rijden dan voor ons. Maureen vindt autorijden niet bijzonder leuk, dus dan moeten we het altijd combineren met haar middagslaap.

Soms denk ik wel eens: we hadden net zo goed in verwegistan kunnen blijven wonen.........

3. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Lumea, daar sla je de spijker op zijn kop hoor. Ik heb dat ook wel eens gedacht bij mijn schoonouders... jullie gingen verdikkie zo ver weg wonen, wij niet. Nu zijn wij steeds de gebeten hond omdat we niet om de haverklap op de koffie komen!! Wij werken beiden, (meestal) Moorman nog in ploegen ook... wat verwacht je nou?
    Inmiddels hebben ze wel door dat we immuun zijn voor het geklaag hierover ;) maar leuk is anders.

4. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Maar als je familie geen interesse toont is het ook echt niet leuk. Dan kun je misschien nog beter wat te enthousiaste familieleden hebben. Daar kun je tenminste nog 'nee' tegen zeggen.

5. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

hmmm jawel, maar toch... nu hoor en zie dr niet tenzij ze me nodig heeft! Straks als de kleine er is, wil ze een dag op gaan passen?!?!

6. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Mijn oudste zus komt in de zomer elk weekend bij mijn ouders!
    Tja, daar hebben de kinderen alle ruimte, er moet gebbqed worden en gevaren. Maar in de winter.... Ga je je afvragen of ze nog leven!

En daarbij, mijn zussen zijn in het jaar dat ik hier woon nog nooit geweest! Das al reden genoeg toch....

En wij maar moeite doen voor die familieband!

7. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Mijn schoonmoeder verwacht ik geen problemen mee. Vooral hulp en gezelligheid eigenlijk. En m'n schoonvader....die zal meekomen, het kind bekijken en zeggen: 'het lijkt enorm op z'n / d'r eigen'. Verder komt ie wel maar bemoeit ie zich verder er niet zo mee. Normaal wel met alle andere dingen, maar als het om baby's gaat, laat dat maar aan het gezin zelf over.

8. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Een dag oppassen?
    Terwijl je der nooit ziet? Das spannend!

Gelukkig blijf ik lekker bij mijn kleintje! Geen oppas voor ons....

9. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

ergelijk he, dat mensen zo met elkaar om kunnen gaan...

10. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    @ Helma, Jutte, Moor en alle anderen......
    familie...........................het is toch wat he :p

11. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Das toch een goeie SV!!!!

Bemoeid zich nergens mee! Zal je zien, de kleine zal het heeeeel fijn bij hem vinden!

Zo is mijn vader ook hoor!
    Krijgt alles voor elkaarbij de kinderen gewoon omdat ie niets afdwingt

12. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Lumea, het is dat je het er bij krijgt hoor, die familie!

13. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Is er eigenlijk wel iemand onder ons die wel een goede band heeft met zijn fam?

14. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Idd goede schoonvader.

Voorderest is het echt een niet zo makkelijke man mijn sv (wel een lieverd, maar hij maakt het zichzelf zo moeilijk), maar wat betreft het opvoeden v kinderen is ie echt super.

15. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Helma, met bepaalde onderdelen van mijn familie heb ik een prima band :D en zij met mij haha

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hmm...ja klopt...meestal word het ook gevolgd door...voel me zo overbodig ineens..... ;)

17. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    @ Lumea, afstand is lastig ja.....
    Het is zo gek dat ouders blijkbaar vaak niet meer de eigen situatie van toen we zelf klein waren terug kunnen halen. Dat ze dan niet snappen dat anderhalf uur in de auto zitten met een kind niet optimaal is ofzo...

Bij mijn schoonmoeder vorige week: die zou rustig lekker eerst borrelen en pas weet ik het hoe laat de bbq aansteken, terwijl mijn zwager en schoonzus nog een uur naar huis moeten rijden en op maandag de wekker weer vroeg gaat.
    Ze was helemaal verontwaardigd dat we geen toetje wilden, maar om half 8 naar huis gingen.

Uitleg dat de één nog een uur moest rijden en de ander 38 weken zwanger is en ook een klein meisje heeft die nodig naar bed moet voor 8 uur, nee die kwartjes vielen niet...

Maar zo te lezen is het nooit goed, te weinig of te vaak....hoeveel familieleden hebben we die precies genoeg langskomen?!!?!? Hahahaha.... als we nu eens het gemiddelde nemen van ons allemaal en dat communiceren naar alle ouders, schoonouders, broers en zussen?

18. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Jutte, das nou juist het lastige he, mijn moeder mag van mij dagelijks langs komen, mijn schoonmoeder juist zo min mogelijk :D

19. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Moor, welke onderdelen mogen dat dan wel niet zijn???????

20. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Jutte, volgens mij werkt dat voor vrouwen vaak zo hoor!
    Eigen mama's mogen altijd komen maar die SM's he!
    Die doen het eigenlijk nooit goed!

*uit het raam ermee!*

Deel Deze Pagina