@ Suuz: We gaan heel romantisch chicken tonight eten en dan ga ik sporten . Mijn man is niet zo romantisch. Hij heeft vanmorgen nog wel gefeliciteerd gezegd hahahahahaha. @ Sas: plezier weer !
Haaaai meiden! Gisteravond partneravond gehad bij de gym! Was best heel interessant..en gezellig! Verder hier weinig nieuws, Syl, wat gaaaf je rondreis in een cabriootje! Echt helemaal super!! Romantisch he, het aanzoek..als ik er aan denk krijg ik nog kippevel hihihi..en thanks voor je compliment van mijn buik! Knip en Pup, open avond was dus gezellie?? Was Sjoerd ook mee, of was ie rijden? Ooh Loel, gefeliciteerd met je 3 jarig huwelijk! Jaaaaa straks de 3d echooooo, heb er weer zo een zin in! xx
hier wordt een vandaag een dagje onkruid uitdoen en de hele boel besproeien…*zucht* Van koppig en hardnekkig onkruid gesproken, hier slaat het alles! Al 4 keer volledig besproeid met het sterkste product dat er is en nog komt het terug… Ben nu eens benieuwd. Vandaag alles weg, sproeien en dan de rest van de week de zon erop, zou moeten goedkomen… @jutte: ohw, je moeder weet de naam en direct enthousiaste reactie, leuk seg! Hihi en boodschappen laten brengen, fijn fijn, maar ik doe dat nog wel graag, dus hoop dat ik het nog even kan volhouden J Hier zijn het alleen de ‘dure’ supermarkten die thuis bezorgen, vind ik wel jammer… @vertellen: ik wilde ook graag wachten tot na de eerste echo, maar mannetje niet J En we hadden wel op voorhand gezegd dat iedereen het geslacht mocht weten. De naam zwijgen lukt ons prima, zeker naar onze ouders toe J! @Moor: gelijk heb je, jullie moeten de naam mooi vinden, niet de halve familie. Ben echt zo benieuwd naar de namen he @suuz: aaaach, hoe lief! Rompertjes zijn voor baby’s, dus grote zus krijg broekjes! Ik heb hier ook net een machine rompertjes ingestoken, heb er een heleboel van mijn tante gekregen die ze nog had van mijn neefje. Kwamen wel uit een kartonnen doos van de zolder, dus maar even in de was. Anders ruiken alles zo muf, jergh. @suuz: ooh, wat een leuk nieuws van Spirit, een dochtertje! Weet je de naam ook? () Oh, heb het gevonden bij de juli mama’s: Marissa Nicole! @Moor: ik krijg van identiek hetzelfde als jij ook nu al de zenuwen… Maar als er door mij of door christophe ‘nee’ gezegd wordt, zal het toch zo zijn. Heb geen zin om de hele nacht met een vervelend kindje te zitten omdat Pietsnot er zonodig de halve namiddag me moest rondzeulen terwijl ie eigenlijk lekker sliep… grrrrrrrrr. @moeders en sm: ik verwacht hier niet dadelijk echt problemen. Mijn mama’s filosofie is “Ik heb mijn drie kinderen opgevoed, nu is het jullie beurt!” Ik denk wel dat sm nu wat vaker gaat langskomen, maar dat valt goed mee. Ik kan alleen niet tegen dat “Je moet dat zo doen” of “Ik deed dat zo en dat werkte altijd” Elk kind is anders en wie kent z’n kind nu beter dan de ouders??? @rootje: oef, eindelijk van die misselijkheid af! Fijn dat alles goed gaat, het gaat toch snel he… J @sylvia: wat een prachtige dagen heb jij gehad zeg! Zo mooi die trouwdag en de dag erna! En dan de reis ook zo mooi (en handig zwanger ) ik ben wel heel erg benieuwd naar de foto’s hoor!!! @knip: tnx voor het compimentje! Het was heel simpel (hou niet zo van veel tralala en dure cadeaus als het op iets vragen aankomt), maar de reacties waren echt machtig! @sas: veel plezier met je echo he (hihi, again… Ik ga mannetje eens uit bed opduiken en dan de tuin in!
Syl, nog gefeliciteerd met je huwelijk! Weet niet of je mijn berichtje op hyves had gezien, zag dat ie weer weg was Ben erg benieuwd naar de foto's..... Loel, gefeliciteerd met jullie lederen bruiloft Jullie zijn echt romantisch he Chicken tonight en sporten (onze sport is gezamenlijk fitnessen!!!!!!! en niet in de sportschool ) Daf, wat fijn dat Melvin door heeft geslapen! (Melvin nu volhouden he! Voor mama!) Knip, fijne bijeenkomst gehad dus! Lekker plakken..... Sas, echoze!
Zeg dat wel he. Hij slaapt nu ook . Duurde wel even maar hij slaapt in zijn kinderwagen. Had mijn dochter naar school gebracht en is hij in slaap gevallen. Mijn jongste dochter had alleen een woeste bui. Die wilde haar fiets mee maar kwam er pas mee toen we onderweg waren en ben dus niet terug gegaan daar ik mijn tijd nodig heb om bij school te komen. Ze was echt boos en ging steeds zitten onderweg en ook wilde ze steeds terug lopen. Heb haar dus letterlijk mee moeten trekken en dan ook nog een kinderwagen duwen. Maar ze is op school en zal daar wel weer bijdraaien of niet. Straks nog maar even naar de stad voor schoenen en iets kopen voor Melvin (heb een cadeaukaart gehad van de hema) en nieuwe gympen voor Sascha. @ Syl: nog gefeliciteerd met je huwelijk en zo te lezen heb je een toptijd gehad. @ Sas: veel plezier met je 3D echo
Zo, ik heb nog steeds illegaal internet zeg, wat goed! Maar....nog beter nieuws: morgen wordt het pakket van Ziggo door TNT bezorgd! Kan ik mooi de hele middag freubelen om supersnel internet te hebben, en....nog even twee dagen de beeb binnenhouden....maar dat lukt vast, voel me best goed vandaag... @ Syl, ik dacht vannacht ineens "hoe zou het toch met Syl zijn" en ja hoor, daar is ze. Je hebt dus je droomdag en droomvakantie gehad!!?!? Wauw, kom maar op met de foto's! @ Loel, hier ook nog even gefeliciteerd, 3 is een mooi getal hè...en 2006 was een prachtig trouwjaar, haha *denkt: wat zijn jullie toch allemaal lang bij elkaar, maar......wij zijn dit jaar ook alweer 9 jaar officieel samen.....om over het niet-officiele nog maar even niet te beginnen, hihi* @ Moor, Evilgrin??? EVILGRIN???? oh oh oh.....zal ik eens even met een veertje tussen je gips en voetje komen kriebelen??? @ Pup en Knip, jammer dat die voorlichting minder was...maar jullie hadden het samen vast gezellig! @ Sas, wéér een echo, haha, jij hebt er ook nogal wat zo hè, veel plezier!! @ Lies, wel handschoentjes aan bij al dat onkruid hè, hahaha....zeker met dit weer wil dat wel graag groeien allemaal! Hier kwamen trouwens ook nog spontaan klavertjes4 op, al drie nu, zou het geluk brengen??? Da's dan ineens leuk onkruid haha *oh lieeef, Mirthe komt binnen "mama een bruimpje"....heeft ze een druifje voor me geplukt in de tuin * Nou, nu het nog vroeg is en ik me nog redelijk fit voel gaan we de gok even wagen, of het lot tarten zoals Rinke het noemt. We hebben geen brood in huis en Albert komt pas vanmiddag, dus moeten Mirthe en ik even brood halen.....even wandelen naar het centrum (5 minuutjes, valt mee), kan ik gelijk even bij het kruidvat de aanbieding Pamperdoekjes halen en wat lekkers voor als mijn collega straks komt!!! Ik zal mijn telefoon meenemen, hahaha
haaai meiden!! Syl, welkom weer terug, goed te lezen dat je een leuke dag en mooie reis hebt gehad! Benieuwd naar de foto's!! Loel, gefeliciteerd met je 3 jarig huwelijk! Euhmmm... toen was ik het weer kwijt. Oja, Knip en Pup niet zo een leuke voorlichting gehad. Hier komen steeds meer meldingen dat de voorlichting helemaal niet door gaat! Ja hallooooowwww.... zucht stomme griep! Sas, veel plezier vandaag maar weer!
krijgen wij zo een berichie...Jutte ligt niet tussen de bloemkolen..maar tussen de pampers en de luierdoekjes in de kruitvat......... aaaah bruimpje...hihi lief!!!
Ik ben Moorman zo vreselijk zat he... zucht. Mannen en huishouden Loopt hij hier zuchtend door het huis, moet ik ineens alles doen (zielig...) Allemaal dingen die ik nooit doe (nee, normaal doe ik ze!!!!!!!!!!!!!) Heb er helemaal geen zin in (ik ook wel eens niet). Hoezo de ramen zemen (die schuifpui zit er pas 2 jaar in schat, het mag wel eens een keer...) Grrr..... ik bel zo mijn moeder dat we dringend naar de hema moeten ofzo edit: ben Moorman niet zat, ben mijn pootje zat en dat moet hubbie ontgelden...
Zeg dat wel ja. Maar ja raak er wel aan gewend bij haar. Heb nu alleen een onwijze spierpijn, maar ja gaat wel weer over. Ze is in elk geval op school gekomen. Heb nu even rust. Ze wilde vanmiddag bij een vriendje spelen uit haar klas maar ik denk dat ik voor de zekerheid vanmiddag maar naar school toe loop voor het geval ze niet meer wil door deze boze bui. Heb zijn moeder niet meer kunnen spreken dus moet er sowieso wel heen om een tijd af te spreken met haar om Sascha weer op te halen bij hun.
@ loel romantische zeg misschien komt hij nog wel met een bloemetje thuis?? @ sas ja sjoerd was mee eigenlijk moest hij laden voor vandaag maar heeft mijn schoonvader voor hem gedaan dus dat scheelt weer @ lies jaks onkruid @ Jutte niet stiekem tussen de bloemkolen gaan liggen he en fijn dat ziggo morgen komt @ Moor heb jij niet veel dezelfde voorlichting in al die ziekenhuizen en heb je er wat aan? @ arme moorman ,maar aan de andere kant hij mag ook wel eens wat doen
Knip, de voorlichting zal absoluut veel hetzelfde zijn, alleen heb ik er nog geen gehad! En wilde ik graag de verloskamers bekijken... Nu kan dat dus niet en dat vind ik jammer. Dan maar ongezien beslissen waar te bevallen. Dan ga ik dus voor de plaatsnaam waar je het minste last van hebt in je paspoort
Hihi hier hebben ze ook zo een voorlichting. Ik ben er ook niet geweest. Had de verloskamers al eens van binnen gezien met geboorte van mijn jongste broertje...Niet zoveel speciaals... En verder zou mijn VK erbij zijn...had nooit verwacht dat ik een andere VK zou krijgen...oeps...had er dus 3....op verschillende tijdstippen..en ook nog eens 3 gynaecologen...en ik weet niet hoeveel zusters...heb handjes geschud maar op een gegeven moment niet meer...enkel een grom...hihi.. Het maakt volgens mij niet zoveel uit allemaal waar je bevalt...zolang je je maar kan concentreren op wat je aan het doen bent...en je je op je gemak voelt...maar ik denk als je partner erbij is en wie je er ook nog bij wilt hebben en je hebt het idee dat je dit met gemak allemaal kan dat het vast wel zal gaan... trouwens...heb de verloskamer enkel maar gezien van te voren..ben er helemaal niet op verlost hahaha. Groetjes, Miranda
Miran, voor mij is het een bewuste keuze om in het ziekenhuis te gaan bevallen. Ik lig dan ook liever niet in een kamertje van 3 bij 3 (wat in 1 van de ziekenhuizen dus het geval blijkt te zijn). Daarbij heb ik een gloeiende hekel aan de plaats waar dat ziekenhuis ligt, zou mijn kindje ineens daar geboren worden. Niet dus als ik het kan voorkomen!