Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

al helpt het maar effies een beetje tot je bij je eigen fysio weer terecht kan toch?

2. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - Belgiƫ
    @sas: oooh, ik droom helemaal weg nu, wat een mooie ring...

Ga namiddag lekker niksen, vooraan is het onkruid weg, nu morgen nog opzij op de parkeerplaatsen en dan woepie, alles weg!

3. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

@ sas mooie ring meis waauw

@ moor kun je niet die laatste weken gewoon in rotterdam gaan zitten dan :p

@ Loel mooie deal gesloten dus goed zo

@ Miranda auw kun je niet bij een andere terecht dan?

@ Lies jeeej voor alweer onkruid vrij heerlijk

ik ga ff pauze houden meiden tot vanmiddag

4. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Zo, zijn we weer....het was een hele tocht, maar het is gelukt! Blij dat ik zit, hahaha...

Lekker vers brood gehaald, gruwelijk zure sinaasappel/framboossap (we zullen die kleine er even uit branden, wahaha) en geen gebroken vliezen!

Nu zitten we lekker een broodje te eten....

Ehm, zal ik een leuk verhaaltje vertellen? Gisteren besloot Mirthe met haar vette lippen kusjes te geven op de ramen van de uitbouw....net gewassen....dus lieve Moorman kan zijn geluk nog op straks met zo'n kleintje erbij, hahaha...

@ Pup, ben het niet zat, maar zou het ook niet erg vinden als er nu iets zou gebeuren. Hoewel, liever op zijn vroegst donderdag, vanaf dan is mijn moeder vrij en kan Mirthe dus snel opgehaald worden. Vandaag en morgen moet ze dan nog uit Amstelveen komen, dat duurt zo lang!!!

*mannen moeten geen vragen stellen over bevallingen, de vrouwen bevallen hoor.....*
    Invriezen van de placenta voor stamcelonderzoek? Tja, nobel hoor, maar........moet je dat daar vragen? Dat vraag je toch aan je VK of gyn die de bevalling begeleid als je op controle gaat?

Risico's bij bevallen, ehm, heeft die vent geen google? Of gaat hij nooit mee op controles? Die voorlichting is meer bedoeld om te laten zien waar je gaat bevallen enzo, niet om nog even de hele medische staat van je vrouw door te nemen, toch?

*roept vanmiddag uit tot collectieve hangdag!*

@ Loel, jij moest een monteur erbij toch? Wij gaan een poging wagen tot zelf installeren....dus alleen het pakket moet komen!

@ Sas, WAUW, wat een mooie ring!!! Is het witgoud?
    Wordt dat dan ook je trouwring of gaan jullie nog shoppen voor zelfde ringen? (heb ik wel gedaan, hihi, goudhaantje hier)

Zo, Mirthe is bijna klaar met haar 3e (!) broodje, dus die ga ik zo even lekker in haar bedje leggen (met de hoop dat ze vandaag wel slaapt....)

5. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

ahhhh... net kwam een tupper collega een bosje bloemen brengen, zo lief!!
    Nu verveel ik me weer ;)

6. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Sas mooie ring!

Jutte weer veilig thuis en ziggo on its way! Een 3e broodje, pff kreeg er net een halve met moeite in. Ze ligt nu lekker te slapen dus zal echt wel geen honger hebben...

Bevallingsvoorlichting Knip en Pup geen succes dus...

Moor mannen en huishouden, tsja...Ik vroeg gisteravond voor ik even ging douchen en slapen: 'schat zet jij de vaatwasser zo aan?'

Antwoord: 'Ja tuurlijk'.

Okee dan!

Wil ik vanmorgen de ontbijtbordjes uit de vaatwasser halen en ja tuurlijk...Het aroma komt je tegemoet zodra je de vaatwasser opendoet, getsiederrie!

Hier druk bezig geweest! Heb LoĆÆs in de auto gestald en heb voor alle ramen gezeemd. Natuurlijk wel even gecontroleerd of de lichten uit waren...Tip van Jutte!

Daarna achter buitenom gedaan, ga ik zo binnen doen. Boven en de zolder gezogen, babykleertjes zijn droog en wil ze perse ook nog gestreken hebben vandaag. Dus zet vanavond de strijkplank buiten en alles moet weg!

7. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

sohee suuz, smaak te pakken meid?! lekker hoor!

8. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@moor, als je je verveelt, kijk dan even wat je van me krijgt voor de tupperware en stuur even een mail met je rekeningnummer ed. Dan maak ik het geld even over, dan kun jij gaan knutselen aan een pakketje :)

9. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

haha Rootje, ik schaam me rot, was het gewoon weeer vergeten.
    Babymaatjes en rietjesbekers toch?

10. hielko2006

Jutte weer veilig thuis joehoe

suuz nesteldrang hhaahah

moor schaam je :D

11. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@moor, ja volgens mij wel, kan alleen dat mooie bestelformulier niet mer vinden, maar het was dat setje met schoenmaatmetertje en inderdaad rietjesbekers :)
    Ik hoor het wel van je

12. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

het is toch erg met mij... ik zie het berichtje van Knip: Moor schaam je! En ik denk, waaat? Waarom dan??
    Vervolgens berichtje van Rootje, ohhhhhwwww ja. Daarom ja.
    Echt een zeef :(
    Rootje, ik ga je zo mailen!

13. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Oh ja Tupperware......Moor...shoot

Mijn tante heeft wel aangegeven dat ze graag iets bij je wil kopen, maar mijn mams schiet nog niet zo op. Zal haar nog eens de link naar de catalogus sturen, want ik weet wel wat ze wil, ze moet het alleen ff zeggen, hihi...

14. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Moor vergeet je niet te mailen :p

15. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

niet schieten Jutte ;) en normaal ben ik veel sneller met bestellingen afhandelen dan bij Rootje. *schaamsmiley*

Rootje, heb je gemaild hoor, het is gelukt het is gelukt! Jeeeeeeeh :D trots op mij.

Er gaan een aantal dingen uit bij TW, met ingang van het komende boekje, dus dat kan nog 3 weken besteld worden ongeveer.
    Het gaat om de ruimtespaarders, adaptadozen, speedychef, duettes, atlantis (hele serie), allesopener, snijplank, multikommen, minimax rechthoek, micropop 2 liter en de zuigfles.
    Waarom is altijd maar de vraag, je moet blijven vernieuwen he?!
    Maar als je van bovenstaand dingen ziet staan waarvan je denkt, ja maar die wil ik nog wel heel graag... Kan het nu nog besteld worden!

16. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Jutte: wij installeren het ook zelf, duurt allemaal te lang daar.

Whahahahaha, moest net wel heel hard lachen. Er word een supermooie bos bloemen bezorgd met 3 rode rozen.
    Is het van loelman:$
    Ik al meteen gevraagd hoe ze heet hahahahahaha:D
    Het is niet dat ik bloemen niet mooi vind, maar je hebt er maar even lol van en dan moet je ze weg gooien.
    Het is wel eng hoor. Hij helpt super goed mee en is romantisch. Heeft hij het licht gezien:(

17. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Loel, wat een heer!!!! Jeetje zeg, das schrikken :D
    lief hoor ;) ik heb moorman vorig jaar op onze 1e trouwdag uit moeten leggen dat het wel zo leuk is om er even bij stil te staan, met een bloemetje ofzo...
    Snapte ie niet geloof ik :(

18. hielko2006

moor ja ik dacht help je nog ff eraan te herinneren

ps denk je nog even aan de brief dat je die nu ook niet gaat vergeten
    heb hem hier al iets ingelicht namelijk ;)

@ Loel ow jeee toch vreemd gegaan :$
    nee het is toch wel lief he

19. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Ik ben blij toe dat hij het doet. Ik had zelf ook verwacht dat het veel langer zou duren voordat hij 's nachts door zou gaan slapen. Hij was nadat ik van school terug was wel gaan slapen en heb hem wakker moeten maken voor zijn fles. Daarna even de stad in geweest, maar hij was onwijs aan het vechten tegen z'n slaap. Heb hem net een fles gegeven en hij slaapt weer. Heb wel een puckababy gekocht bij de babywinkel en ga hem straks proberen als ik gewoon thuis ben en hij in zijn bed ligt.

@ ik ben ook in het ziekenhuis bevallen en had de verloskamers helaas niet eerder gezien. Wel de afdeling door die bloeding met 35 weken zwangerschap, maar niet waar ik dus zou gaan bevallen. Ik heb het maar over me heen laten komen en het is allemaal goed gegaan. Ik zou eerst met mijn eigen verloskundige bevallen, maar moest helaas met een gynaecoloog gaan bevallen wat wel erg tegenviel op dat moment. Maar mijn bevalling werd omgezet van een poliklinische bevalling naar een medische bevalling vanwege dat Melvin in het vruchtwater had gepoept. Ik had het er wel even heel erg moeilijk mee, maar wat moet dat moet.

@ Loel: ben er zeker blij om kon ik toch even bijtanken na gisteren. Had het wel nodig.

@ Sas: Mooie ring meis.. echt om trots op te zijn.

Ik heb er wel oren naar daar Melvin daar nog wel even in kan. Heb er net wel eentje gekocht, maar een reserve is niet verkeerd voor als deze vies wordt. Ik weet niet wat je ervoor wilt hebben???

Ik ga maar even wat eten voordat ik naar school toe moet lopen. Melvin slaapt gelukkig nu dus kan rustig heen. Tot later.

20. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Knip, nee hoor, de brief vergeet ik niet hoor meis! Daar ben ik mee bezig :D

Deel Deze Pagina