Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    @loel: ohneee, een bos bloemen :-D wel lief hoor!

hihi, net de rompertjes die ik van mijn tante gekregen heb (waren nog van neefje) van de draad gehaald en gestreken. Zo klein...

2. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

wie is Candijtje? Die zie ik hier wel eens vaker meelezen :D

3. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

hihihi dacht ik al maar denk zeg het nog ff je weet nooit :p

4. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Lief hè Lies, dat kleine spul!

Ik werd laatst ook weer helemaal week toen ik de maatjes 44 van Mirthe aan het opruimen was, wauw, dat ze zo klein is geweest en ik vandaag een truitje 104 heb gekocht, whaha, 60 centimeter groter!

@ Loel, oh oh....
    Nee joh, als papa's zien hoe mama's met HUN kinderen omgaan, worden ze softies, werkelijk! hahaha, dat heet niet het licht zien, maar je vrouw zien!
    Leuk toch? Snap je probleempje met bloemen, maar stiekem vind ik het toch wel leuk af en toe een bosje van Rinke te krijgen hoor.

@ Moor, ik zal het lijstje met te-verdwijnen producten ook bij mijn moeder leggen.....je weet maar nooit!

Oh die pijn onder mijn ribben wordt steeds erger zeg. Kan alleen nog erg rechtop zitten (staan, maar da's weer zwaar voor de buik) of plat liggen.....wat dat betreft zal er wel een flinke opluchting zijn als de kleine straks uit de buik is...

Morgen hè Knip hihi

5. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Candijtje is een vriendin van mij van een ander forum, denk dat ze graag op de hoogte blijft van mijn ontwikkelingen. Ik moet tot mijn schaamte aan haar toegeven dat ik hier iets actiever ben dan daar momenteel.........ben daar vaak te druk met moderaten, dat hoef ik hier niet te doen....

Hoi Candijtje!

6. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Jutte, naar die pijn bij je ribben. Hopelijk komt die kleine snel, ben je daar tenminste van af ;)

Lief he Lies, die kleine maatjes! Smelt smelt

7. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

lies wat een werk he die kleine kleertjes

moor geen idee ik ken er niet

jutte auw auw auw arme ribbetjes hoop dat de kleine echt morgen of overmorgen komt voor je zal wel een opluchting zijn voor jezelf

8. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Ah! Haaai Candijtje! Leuk dat je hier Jutte in de gaten kom houden :D zou ik ook doen hoor, als ze zich te weinig laat horen!

9. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Dat zijn de meiden die allemaal in juni 2007 zijn bevallen. We zijn op een gegeven moment naar een eigen forum vertrokken, omdat de sfeer hier niet zo leuk was destijds, beetje grimmig enzo....
    Maar ja, iedereen is al twee jaar mama, veel hebben de tweede ook al en er is er zelfs al eentje voor de derde bezig, drukke mama's dus, dus ook een iets minder dynamisch forum (hoewel we hier wel extreme kletskousjes zijn in de rmmc hoor!)

10. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

wij zijn geen kletskousen, nietus, nee hoor, echt niet :D

11. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    JOOEEEHOOEEEEE!!!!

Ben ik weer..... Mijn hemel wat is het warm in de tuin! En ik ben weer op het briljante idee gekomen om in de volle zon plantjes te planten :$ Maar goed, eindelijk wat kleur in de tuin!

Eens even zien:

Des, wat een mooi verhaal, mooie ring!!!!!

Over bevallen op plaats van bestemming: hoorde net een verhaal van mijn moeder. EEn vrouw woont in Zwitserland, maar gaat bevallen in Ierland? Omdat het paspoort dan sneller is ofzo! En haar andere 2 zijn ook in een ander land geboren.
    Nou, doe mij maar gewoon mijn woonplaats.

Miran, pijn in je schouder, das nie fijn! Hoop dat fysio tijd heeft...

Jutte, wat fijn... lipjes op je ramen!
    Oja, wat ik al een tijd wil vragen. Wat doet je moeder voor werk dat ze steeds naar A'veen moet? (als je het niet wilt vertellen ook goed hoor!)

Suuz, lekker druk aan het doen?

Loel, bloemen.... wat lief! J moet er ook van geniet, ik persoonlijk vind het heerlijk hoor! Nu ook weer bloemen staan....

Candijtje? Een spooklezer :p

Moor geen kletskous???? Hebben wij het over dezelfde :D:D

12. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

bijzonder Helma, bevallen omdat je paspoort dan sneller is.
    Hier ooit een verhaal gehoord over een stel (Amerikaans) dat speciaal naar Spanje ging om in een baai in het water te bevallen... euh ok.

13. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Tja.... als je geld over hebt....

14. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Wauw Jutte al een shirtje 104? Zo groot is Mirthe toch nog niet. Loïs heeft nu nog t shirtjes mt 80/86/92 aan ligt aan het merk, vandaag zelfs een rokje mt 74, komt omdat ze dun is, wel handig want heb niet zoveel zomerspul hoeven kopen...Maar ze is wel erg lang, hoelang en zwaar is Mirthe?

Lies lief he!

Loel toch bloemen whahaha, gek mens!

Kleine meid ligt nog te slapen al vanaf 12.45, ga zo stiekem toch naar boevn wordt ze vast wakker, wilde eigenlijk nog even een ijsje eten...

15. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Jutte: nog even en dan ben je weer super flexibel :D

16. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    @ Helma, niet alleen kleur in de tuin, maar ook op de armen ;)

Wil best vertellen hoor, mijn moeder werkt als teamleider in het Sinaï Centrum. Die zitten daar nu sinds 2,5 jaar, voorheen hier in Amersfoort. Het is een van origine Joods Psychiatrische inrichting en aangezien de steeds meer krimpende Joodse gemeenschap zich met name rondom Amsterdam concentreerd is de kliniek twee jaar geleden verhuisd naar Amstelveen.

Voor mijn moeder zwaar balen, want die woonde 5 minuutjes rijden van haar werk af, nu staat ze regelmatig 1,5 uur in de file....
    Maar ja, ze werkt daar al ruim 25 jaar, als het niet langer is en op je 57e nog een andere baan met gelijk salaris vinden....is niet gemakkelijk!

@ Moor, wij zijn helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal geen kletskousen nee!

Hahaah, Candijtje wordt spooklezer genoemd, nou, zo eng ziet ze er niet uit hoor! Is een lieve mama van twee prachtige meisjes!

@ Suuz, nee die truitjes van Hema zijn dan 98/104 geloof ik.....het is dus niet helemaal 104, maar ik vind ze ook vrij klein vallen. H&M is nog steeds 92/98 zeg maar.

Mirthe is nu ehm ehm ehm *ff boekje pakken* 92 centimeter en 14 kilo. Lengte gemiddeld, gewicht net boven gemiddeld en daar zullen die extra cmtjes in de maat wel in zitten :D
    Hoewel ze van rokjes en broeken idd ook nog een paar 86 aan heeft en zelfs een 74 rokje....

@ Loel, flexibel, wat klinkt dat heerlijk........

Net een collega gesproken. Zijn moeder was eind mei overleden. Vlak voordat ik met verlof ging stonden we te kletsen dat zijn vader nu zoiets had van "van mij hoeft het niet meer zo". Hij mistte zijn vrouw enorm. Ik had net een artikel gelezen over ouderen die vaak aan 'liefdesverdriet" overleden, na het verlies van een partner, dat het hart dat vaak niet aankan zeg maar.
    Krijg ik vanmorgen het bericht dat zijn vader eergister is overleden....
    Dus ik smste dat het zo bizar was dat we het er nog over hadden en dus belde hij even.........heavy zeg, in drie maanden tijd allebei je ouders weg.....pffff (wel 85+ hoor, dus een respectabele leeftijd, maar toch...)

17. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

zucht, Amersoort - Amstelveen. Heftig hoor!

meiden, wat zal ik nu eens gaan doen???

18. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Ik ga weer ff My restaurant rules kijken. Ik weet helaas al wie er gaat winnen, maar de afleveringen heb ik nooit gezien, wel leuk!

19. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Vannacht netjes de telefoon naast mijn nest gelegd en ook de laptop was mee, maar nee hoor ... Geen bericht. Om half vier laptop maar naar beneden gehaald, want ik wil nu wel eens lezen hoe het hier is.

Joehoe Syl is back! Meid wat een leuke huwelijksdag heb je gehad en je honeymoon ook geslaagd. We zien graag foto's, maar dat wist je al. :D

* Hangt slingers op in het kasteel, speciaal voor Loel want ze is vandaag drie jaar getrouwd. Op naar nog meer gelukkige huwelijksjaren *

Sas alweer (zegt ze quasi overdreven) een 3D-echo. Heb je niet al genoef foto's van jullie kleine vent. ;);) :D:D (P.S. Je weet wie het zegt hè)

Nog meer goed nieuws; Jutte krijgt morgen internet. Wel goed beveiligen hè, je weet maar nooit of de buurman de geleden schade op jouw netwerkje gaat verhalen. :D:D

* Jee Kwie, wat ben jij plagend vandaag. Teveel bijdehandjes gegeten denk ik. ;);) *

Arme Moorman, misschien moet die even in de watten gelegd worden als Moor naar de Hema gaat. Iemand interesse? Als Moor weer terug is, zullen we haar in de watten leggen zodat ze haar boze bui een beetje kan vergeten (Ondertussen kan Moorman dan mooi weer aan 't werk in huis)

En ik maar denken dat je na het zware werk, luxieus mag badderen met badzout en al. Hè, dat is dan weer één illussie armer.

Ah Pup, noem eens één domme vraag op die jullie gisteren gehoord hebben. We willen zo graag meegenieten. Please?

* Schrikt, Loel gaat toch ook niet over op een andere provider? Straks moet je ook nog over op onbeveiligde netwerken, tenzij we wat postduiven kunnen ritselen die richting Heusden vliegen. *

@ Bloemen vanwege vreemdgaan ... Aha, vandaar dat Jan nooit bloemen meeneemt. Thanks voor de tip. Ik ga het steeds meer waarderen dat hij nooit iets meeneemt.

Zucht wat een mooie ring. Die print ik ook maar uit. Geprinte verhaal wat op zijn kussen lag is zonder blikken of verblozen aan de kant geschoven. Wie weet heeft een foto meer effect.

Moor, schat, je komt gewoon de laatste weken tot aan de bevalling met je hele hebben en houden hierheen en dan zorg ik er persoonlijk voor dat je een Rotterdams ziekenhuis krijgt. Idee? Deal?
    (Vind ik ook gezellig om weer eens iemand anders om me heen te hebben dan twee momenteel snurkende hond en een vriend)

Dat is inderdaad heavy om je ouders binnen drie maanden kwijt te raken. Hopelijk heeft je collega nog wel andere familie die hem naaststaan, want anders wordt je wereld ineens wel erg klein.

Gisteren zo iets leuks gedaan, echt te simpel voor woorden, maar zo leuk; een achternichtje opgebeld. In onze Mavojaren kwamen we regelmatig bij haar tante slapen (een nicht van mijn moeder). We schelen elf maanden en het was altijd dikke pret, ondanks dat zij een extravert meisje is en ik wat meer introvert. Uiteindelijk ging zij veel stappen, kwam een vriendje tegen, vervolgens nog één, uiteindelijk is ze gaan samenwonen en verwaterde het contact. Ruim zes jaar geleden heb ik haar weer eens gebeld na zoveel jaar, maar daarna is het nooit meer echt opgebloeid. Inmiddels is ze van die bewuste vriend af (beste keuze ooit volgens mij) en gaat het enorm goed. Inmiddels mailen we zo'n twee jaar nu en pas gisteren had ik het besef om de telefoon te pakken. Bizar, dat iemand met precies dezelfde stem en intonaties heeft maar verder een heel ander leven heeft geleid. Ik weet helemaal niks meer van wat er na 1998 in haar leven is gebeurd. Gesprek duurde meer dan twee uur en nog lang niet uitgepraat. Dat wordt een bezoekje richting Drenthe denk ik.

Trouwens, nog iets grappigs. Ik moest vandaag boodschappen afleveren op de Bso en had Nozem meegenomen. Normaal gesproken wijkt die niet van mijn buurt als het onbekend is dus ik liet hem lekker in en rond de school lopen. Terwijl ik de boodschappen stond uit te laten in het keukentje hoorde ik iemand in de gang gillen. Bleek Nozem met zijn bijna vijf maandjes een vrouwelijke leerkacht aan te randen. :D:D

20. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Bij gebrek aan inspriratie en zin om fatsoenlijk te koken, gaan wij zo pannenkoeken eten, iemand zin? :)

@kwie: kan echt eens zo goed doen he, lang vergeten contacten terug oprakelen! Hoop dat je snel idd op bezoek kan naar Drenthe, maar dan met een Nozem die wat minder last heeft van de hormoontjes ;)

Deel Deze Pagina