hoi meiden hoe gaat het hier?? hebben jullie ook last van dit benauwde weer pfff.. ik moet nog 2,5 dag werken en dan heerlijk vakantie ben er zo aan toe... we gaan lekker naar italie gardameer heb er z;n zin in.. met mijn zwangerschap gaat het goed heb alleen sinds deze week last van steken en pij in mijn buik.. volgends mij banden pijn. ben een paar dagen behoorlijk gestrest geweest. ik had even met mijn baas overlegt hoe ik terug wil komen naar mijn verlof.. ik had zelf bedacht om 3 dagen terug te komen werk er nu 3,5. wil hij me gewoon niet korten in mijn uren:x..ik was echt helemaal over de zeik thuis dan he want ik gunde hem mijn tranen niet. hele nacht mee bezig geweest. komt hij er gisteren weer op terug... hij had er even met zijn vrouw over gehad.. die vond dat hij het niet kon maken om een moeder 32 uur te laten werken dus hij ging akkoort met mijn voorstel snap je toch niet eerst de ene dag heel zakelijk zijn en de volgede dag weer bijdraaien ik ben er blij om hoor daar niet van... ik was echt teleurgesteld jullie moeten weten dat ik 5 jaar nog nooit ziek ben geweest altijd flexibel ben nooit moeilijk doe over extra werken.. dat heb ik heb gisteren ook wel even gezegt en hij gaf me ook gelijk daarom ging hij toch akkoort pff wat een opluchting ging ik bijna met een kl#te gevoel op vakantie. nou ik moet zo weer werken.. moest het even kwijt fijne dag allemaal x beeb
suuz goed om te weten dan kunnen ze je beter als kraamcadeau een bon geven of iets van speelgoed of net wat je nodig hebt ik vind trouwens de disny wel leuk heb van moeders een bambi t-shirt gehad echt zoooo lief he
beebie dat was wel ff schrikken zeg fijn dat hij nu toch instemt en ik wens je een hele fijne vakantie
Knip en Miran heb echt wel wat van die kleertjes gewoon weggedaan, shoot had ik beter eerst kunnen vragen, na ja als ik weer iets heb is het voor jullie!
hahaha ik zei het niet om te hebben hoor heb al heel veel kleertjes maar goed voor in het vervolg misschien toch wel handig volgens mij staat mijn setje van bambi nog in me album ff spieken vind hem zo cute namelijk
ligt aan het merk, ze heeft nu in de zomer mt 74/80/86 aan, maar wintertruitjes moeten al wel in 92 anders zijn de armen zo kort...Broekjes mt 92 zelfs met elastiek zakken zo af, terwijl ze ze wel nodig heeft aan de benen...
container kiepen is eigenlijk altijd wel zonde he hier ging vroeger tussen de jongens altijd alles over naar jongere neefjes en nichtjes heb zelfs 1 truitje van mijn broertje met turtels maatje 116 denk een jaar of 2 geleden bij een neefje nog gezien mijn broertje is nu bijna 23 jaar en bijna 2 meter lang moet je nagaan hoelang die trui er al is
Moet zeggen dat ik anti-winnie, anti-nijntje en anti-bumba ben..maar voor anderen vind ik t wel weer heel leuk! Ik heb wel een leuk pakje van baby mickey, helemaal geweldig! Zo hee, ik word net ineens snotverkouden..zal de mexicaanse griep hier gearriveerd zijn hihihihi nee geintje hoor!
sas doe eens niet zo gek met je mexicaanse griep zeg ow en nijntje het eerste pakje wat onze kleine meid aankrijgt is van nijntje gelukkig hebben we allemaal een verschillende smaak anders zouden al onze kids zstraks in het zelfde rond lopen
Gene foto.. Boxpakje met voetjes en drukkertjes op de voorzijde...heel klein nijntjekoppie op de borststreek aan de linkerkant...in het groen...
ow nee hier een cream kleurtje los broekje en shirtje maatje 50 kijk thuis wel even of ik er een foto van heb zo niet dan pech want alles zit al ingepakt moet je ff wachten tot na de verhuizing
Ja Knip is idd zonde, maar moest er van af, je kent het wel opruimen en gelijk weg... Bambi pakje is idd lief, maar zou het zelf niet kopen, idd gelukkig ieder zijn smaak. Zo ik ga het gevecht om er boterham in te krijgen aan, wish me luck!