Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Miran, ja ik had ook echt respect voor dat meisje met die 2ling hoor..en met die 3ling ook trouwens!! Ik zal ff kijken of ik t terug kan vinden...

Katja, ik slaap sinds gister met een celmatzeiltje en een moltonnetje onder t hoeslaken..en eergister bij de echoscopiste vroeg ze wanneer ik dacht dat die kleine zou komen..dus ik zeg, ooh ergens over èen dag of 10 en toen zei zij dus ook, ja dat denk ik ook..toen werd ik wel zenuwachtig hoor..en Mark helemaal..die heeft smorgens vroeg ineens alle adressen op labeltjes geprint en op de enveloppen geplakt en ineens moest de bellijst helemaal klaar zijn hahaha, die is er iets meer mee bezig als ik! Maar wel heel schattig!!

*edit* nee kan t ook nie vinden..maar denk wel dat t volgende week weer komt?

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Heb ingeschakeld na die drieling dus die heb ik niet gezien..kwam in het programma met die 13 jarige heks..die boos was dat ze kadootjes op haar verjaardag kreeg die allemaal vor de kleine waren...................Zucht.......

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hihi, toch wel spannend he dat het bevestigd word.......wake up call voor mannetje vermoed ik hihi...

4. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Oh jaaaa dat vreselijke kind...Wat moet er van zo'n kleintje terechtkomen vraag ik me af!

Sas whhaaa dan zou ik ook wel zenuwachtig worden, waarom dacht zij dat eigenlijk?
    Maar zo te horen zijn jullie er helemaal klaar voor!

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    vermoed dat het opgevoed gaat worden door oma en opa.....dat meisje had ook echt geen band..maja dat kind werd ook geboren nadat ze het niet wist...of niet wilde weten...had buikpijn.....en ploep...daar was dat krijsende kind zoals ze het zei hahaha

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
  7. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ja, je zag ook dat de oma de fles gaf en dat zij liep te kloten buiten met jongens..en idd met die kadootjes, erg hoor..ik heb voor mijn verjaardag ook alleen maar kadootjes gehad voor die kleine..eigenljk had ik t terug moeten gooien en schreeuwen dat ik eigen kadootjes wilde :D

Jaa hij ligt er ook helemaal klaar voor..we weten niet of hij is ingedaald hoor..mja..merk t wel hahaha, de papa is er helemaal klaar voor..

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hahaha, ja hier ook voor mijn verjaardag....al 2 jaar....hahaha...komen ze met dingen voor Alyssa en oh jij ook gefeliciteerd he... ;)

9. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

meisjes, wat hebben jullie gekletst zeg!! Jeetje!!
    Hier is net mamas weer de deur uit, nu de tijd tot moorman weer thuis is overbruggen met een slaapje...

ff snel, Jutte, niet schuldig voelen dat je al mijn aankopen afschiet hoor, nergens voor nodig! Als de navelbandjes niet gebruikt gaan worden is dat even spieken 2,20 weggegooid, daar komen we wel overheen.

Kleertjes, hier ook liever geen "bekende" poppetjes er op. Hoewel ik dus gek ben van Disney... Heb wel wat van Disney maar absoluut geen Pooh ofzo...
    Verder kleertjes met tierelantijntjes vind ik verschrikkelijk.
    Hema heeft hele leuke dingetjes en de H&M ook wel vind ik.

zo, ik ga effies tukkie doen!

Gegroet :D

10. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Jammer die streamerror...misschien is het nog te snel zeg maar, kon m vanmorgen niet op sbs vinden namelijk...dus misschien zijn ze "er nog mee bezig"?

Hoop dat ie het wel gaat doen, word wel erg nieuwsgierig nu! Haha...

Oooohh, zie nu dat het de aflevering van vorig jaar is, dus die moeten ze vast nog even opgraven, hahhaa

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    leuke site, hebben veel bonte hollandse thema's dingetjes....

allemaal handgemaakt,kreeg hem via via via via toegestuurd...hihi reclame maken...

Babystuffy.nl - PRODUCTEN

12. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Jezus ging net even de was afhalen, niet normaal hoe warm het is...

13. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Moor, had ook niet echt het idee dat jij je gekwetst zou voelen, haha. Ik moet zeggen, ik zag de kraamlijst (die had ik nog helemaal niet goed bekeken destijds met Mirthe) en zag die navelbandjes erop staan......dus ik bij Hema kijken, denk "die dingen hadden we in het ziekenhuis helemaal niet"...dus niet gekocht.

Dus ik heb er ook even mee in mijn handen gestaan, en idd kost ook niets hè...

14. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Ik wil al de hele dag even de was opvouwen en een hoeslaken wassen, heb geen schone meer in de kast....maar die zit nog om het dikke dekbed heen en dat is me een werk zeg....

Dus ik vrees dat dit morgen gaat worden!

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
  16. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Hoi meiden,

nog steeds geen regen gehad hier
    tis alleen maar warmer geworden

@ sas ik heb het niet gezien maar zal eens vanavond kijken of ik op internet de herhaling kan kijken ben wel nieuwschierig

@ katja gelukkig weer alles goed en beebje goed ingedaalt al fijn
    wanneer is de nieuwe afspraak?

@ jutte jij ook al niet voor de disney enz hahaha mirthe mag dus niet zelf kiezen

@ Miranda dan is alyssa echt lang zeg

@ loel ik krijg geen jongen dus kan ze niet van je over nemen misschien iemand anders

@ muis wacht met spanning af hier

@ loel thanks hoef ik vanavond niet meer te zoeken thuis

@ ow doet het niet nou dan kijken we straks of het gat lukken

@ sas dus nog ongeveer 10 dagen wooow wat snel

@ miran cadeautjes voor de kleine tja dan had ze toen ze sex had op haar 13e ook niet zo volwassen moeten zijn voor sex dan had ze nu voor haar zelf wat gehad

@ leuke foto van alyssa de kapper staat er iets minder leuk op voor haar hahaha

@ moor nee geen franjers ofzo eraan en jurkjes met kant daar hou ik absoluut niet van
    slaap lekker hoop dat je niet weg drijft

@ suuz jep maar de was is wel droog

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hihi...ik heb echt een vreemde smaak...soms kijkt mijn mams ook echt...wat heb je dat kind nu weer aan gedaan...

maar gelukkig heeft marco ook zo een lekkere smaak hahaha...misschien zijn wij gewoon wel vreemd....

ff kijken of ik zo een voorbeeld kan vinden wat dus de omgeving niet mooi vind...

18. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Goedemiddag allemaal,

Had ik vanmorgen al wat bij gelezen voordat ik naar het consultatiebureau moest, maar kon nu heel wat bijlezen. Ga eerst ff reageren dan zeg ik ff hoe het gegaan is.

@ Kwie: Melvin slaapt heerlijk door 's nachts. Hij kreeg om 23 uur zijn laatste fles. Hij werd rond 5 uur wel wat onrustig, maar sliep daarna verder. Ik moest hem om half acht wakker maken voor zijn fles.

@ Loel: lekker meid dat jullie nu regelmaat hebben met Roan. Dat geeft toch wel een stukje meer rust. Met Melvin moet dat nog wel komen, maar gaat stukje bij beetje steeds beter.

@ Muis: heel veel succes meis vandaag.

@ Katja: lekker dat het bij de verloskundige goed gegaan is.

@ Daan: balen dat je internet er steeds uitvliegt. Stukje bij beetje zal het steeds beter gaan met je. Wat lief dat Rolf met Noor ligt te snoezen.

@ iedereen: hier regende het vanmorgen ook heel even. Nu is het vies warm buiten, maar staat er wel wat wind.

@ Knip: dikke knuf voor de pijntjes meid. Het is zeker allemaal voor het goede doel.

@ Miran: lekker zo'n zwart kind. Was de jongste van mij gisteren ook.

@ Loel: ik heb dat boek ook als aanrader gekregen van de verloskundige. Ik weet zeker dat het dan een stuk beter zal gaan.

Daar heb je gelijk in. Van ervaringen kun je leren zo heb ik ook dingen geleerd. Ik kreeg zelfs van de verloskundige een website waar ik had gekeken. www.debakermat.nl

@ Jutte: ik had ook het voordeel dat ik het grootste deel van mijn bevalling in het ziekenhuis heb gedaan. Het was toen ook best warm en had er in het ziekenhuis geen last van.

Hoera voor Alyssa dat ze haar eerste stapjes heeft gezet.

@ Sylvia: lekker zo'n werkgever.. zeker er achter aan gaan waar je recht op hebt. Wel fijn dat je sollicitatie goed gegaan is. En ook bij de verloskundige alles goed gegaan. :):)

@ Beebie: ik kan me je reactie zeker voorstellen, maar wel lekker dat hij akkoord gegaan is met je voorstel. Straks lekker op vakantie.. lekker hoor daar moet je zeker van genieten.

@ Sas: ik heb het programma niet gezien maar in het verleden heb ik wel eens zo'n programma gekeken en ik kon me er ook flink aan ergeren hoe ze met hun eigen kind om gingen. Heb in mijn kennissenkring een meisje meegemaakt die 17 was toen ze beviel van haar zoontje en puntje bij paaltje ze heeft hem bij oma achter gelaten en kijkt er totaal niet naar om.

@ Jutte: wel lekker dat Mirthe bij je moeder gaat slapen. Wie weet begint de bevalling, maar is ook wel lekker als je even uit kunt slapen.

@ Miran: leuke foto van Alyssa.

Ik ben dus vanmorgen met Melvin naar het consultatiebureau geweest. Hij is 56 cm lang en weegt 5380 gram. Ik deed er goed aan om hem meer voeding te geven. Hij heeft het nodig gezien zijn gewicht. Ik geef hem nu 6 flessen van 150+5 en dat mag hij dus hebben. Hij mag zelfs over naar 5 flessen van 180+6, maar daar mocht ik ook nog mee wachten als hij er echt om gaat komen. Verder ging alles goed. Ik heb wel veel bekijks met zijn vele haar. Ik weet sinds vandaag ook dat twee buurvrouwen (eentje wel net verhuisd maar woont nog in de buurt) zwanger zijn. De ene buurvrouw is nu 19 weken en de andere 15 weken. Wel leuk eigenlijk. Ik ben zo blij dat hij het zo goed doet. Hij slaapt ook iedere nacht door. Heb niet één nacht meer gehad dat hij kwam sinds vorige week woensdag. Ik ben best wel blij eigenlijk.

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    naH...foto lukt nie...

Maar stel je voor...een groen (felgroen) shirtje met lieveheersbeestjes erop...(2 grote voorop) En een gestreepte broek van oranje rood paars en dezelfde kleur groen....

hum...gekregen kleertjes hoor, en goed genoeg voor thuis....zoveel ze spuugde hihi..

Maar ik trek haar dus ook zo een echt duits jurkje aan, van spijkerstof met rode ruitjes...heel cute!! En dan het ronde omvouw kraagje met klein knoopje...en de zakjes achterop om het af te maken....

Groetjes,
    Miranda

20. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Daffie mag je zeker blij mee zijn..Denk dat Loïs 4 of 5 maanden was voordat ze doorsliep en dan bedoel ik van 21.00 tot 5.00 uur ofzo, dus nog niet eens tot 7.30...

Jep Knip kurkdroog!

Jutte lekker laten zitten dat beddengoed!

Miran leuke foto!

Even een vraagje:

Een vriendin van mij gaat trouwen volgende week vrijdag. In Oss, hartstikke leuk en wil het feest niet missen.
    Nu stond alleen mijn naam op de kaart...Een vriend van mij gaat ook en kon met hem meerijden, maaaaarr ik vind hem een waardeloze chauffeur en durf met mijn bijna 38 weken niet bij hem in de auto...En zelf rijden zie ik ook niet zitten...

Wat te doen? Niet gaan, of vragen of Suuzman ook mee mag, vind het lastig...

Deel Deze Pagina