Nou, Miran, dat klinkt als lekker vrolijk en helemaal niet raar! Jawel hoor, maar gelukkig kiest zij ook alleen voor Kitty, de rest vindt ze ook niet zo leuk geloof ik. Mirthe is van de felle kleurtjes en stoere dingen....maar het liefst wel roze, knalroze!
hmm, als suuzman er niet op stond vind ik toch vreemd...kent die vriendin hem dan niet? Misschien mogen er geen partners mee komen...en heeft ze er idd niet op gerekend. Maar ik zou idd even met je vriendin bellen en uitleggen, hey ik ben 38 weken zwanger en wil graag dat suuzman overal met mij naartoe gaat voor als het gaat beginnen dat we direct weg kunnen enz... En dan vragen is er een speciale reden dat hij niet op de kaart stond vermeld? Of moge er geen partners mee komen? Is het mogelijk dat je een uitzondering maakt, want anders voel ik me niet op mijn gemak genoeg om te komen......zou dat wel heeel jammer vinden Gewoon even overleggen, denk dat ze het wel zal snappen....
Vraag mijn moeder of ze morgen een nieuwe erbij wil kopen, die hadden ze hier in het wijkcentrum HEMA niet in de juiste maat, dus wie weet in de stad wel? Heb er niet zoveel, ja, oude, die niet bij ons nieuwe paleisje passen....haha Want, wat als de baby nog komt en mama heeft geen schoon beddengoed?!?!? Haha Ik zou vragen of je met Suuzman samen mag komen, een echte vriendin begrijpt dat wel.... Edit: want dan kan je ook zelf bepalen wanneer je weer weg gaat, anders ben je daarin ook afhankelijk van anderen!!!
oh gelukkig!! Mijn mama zei al... wat heb je haar nu weer aangedaan...ze lijkt wel een zuurstok! euhm....dat felroze jurkje met roze mailot en roze petje dat ze van jouw had...daarin lijkt ze een zuurstok hahaha Ikke vond het eignelijk wel een leuk shirtje en broekje...kon met veel gecombineerd worden hoor...dus broekje met ander soort shirtje...en shirtje met ander soort broekje...heel makkelijk setje!!
Miran het is een echte vriendin van mij, van school uit nog. Suuzman kent haar natuurlijk, maar als we dingen doen met elkaar is het echt met ons schoolclubje zeg maar...Het is geen echte gemeenschappelijke vriendin, dus dat hij niet op de kaart staat vind ik niet raar en hij ook niet...Hij heeft eerlijk ook zoiets ik wil mee gaan voor jou, maar voor hem hoeft het niet... Jutte dus jij zou ook bellen...En idd gaan wanneer je wilt is altijd fijn! Denk dat ik haar straks maar even bel, want ik vind het te bijzonder om te moeten missen en ja kan het niet houdt het op, maar verwacht het niet hoor!
klinkt wel heel vrolijk maar ik hou niet echt van streepjes kleding @ suuz ik zou suuzman gewoon meenemen ik bedoel als ik een uitnodiging krijg en sjoerd is niet welkom hoeft het van mij ook niet en stel je voor dat het 'sa vonds ineens begint wil je toch suuzman bij je hebben @ Jutte dat zit er gewoon al ingeprent dan dat ze alleen hello kitty kiest en verder niet
tsjah die heb ik ook hoor, oude vriendinnen..maar heb toch kaartje verstuurd soms wist ik nog geeneens naam van partner...aan (vriendin) en dan erbij plus partner.... Meestal kwamen ze niet mee...maar dan heb je wel uitzonderingen zoals bv bij jouw uitgesloten hihi.. Maar idd gewoon ff vriendin bellen als je zo goed kunt opschieten begrijpt ze het vast wel!!
Pffffffff, het is 29 graden op Roan`s kamer. Ik hou alles dicht heb de waaier aanstaan, maar niet tegen te houden. Misschien als ik de airco op de slaapkamer aanzet, de overige deuren dichthoud en alleen die van Roan`s kamertje open????????????????? Kom maar op energierekening hahahaha
oooh arme roan.... Idd airco eventjes aanzetten totdat de klamheid weg is misschien??? hoeft niet te lang aan..... Hier gelukkig is het op Alyssa's kamertje een stuk draaglijker......maar beneden is het warm warm warm!!
@ loel ja het is voor die kleintjes ook warm en ze kunnen er zelf helemal niks tegen doen best zielig je mag nog veel meer spammen leuk hoor
Loel wat een schatje! Ik zeg: knal aan die airco! *kunnen Loïs en ik er niet bij komen liggen* Knip het is niet zo dat hij niet welkom is, ws weet zij ook dat hij er in principe niets heeft, en dat is zo, hij zal er niets aanvinden hihi... Jutte ja je kunt de kraamhulp niet meteen inschakelen om je bed te verschonen omdat je het te heet vond hahaha...
meisje is weer wakker!! Dus ik ga maar weer eens haar proberen te vermaken....god ik weet niet meer wat ik moet doen binnne...ze wil naar buiten..maar is echt te warm daar..... Toedels!! en als ik vanavond niet mere kom...ik kom zeker morgenvroeg briefen over hoe het was....
Doei Miran! Hier ligt kleine meid nog gewoon te slapen... Als ik de berichten moet geloven gaat het straks echt behoorlijk spoken, gelukkig is Suuzman al in Tiel en niet meer op de weg...
Joehoeee ik zeg: start de polonaise op weg naar het huis van Loel 8)8)8)! Knip later dacht ik al, ze heeft vast mijn andere berichtje niet gezien
miranda succes ermee suuz sjoerd is nog onderweg hoop dat hij snel terug is en zelf moet ik om half 5 nog naar huis rijden