Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Muis: wat fijn....go muissie......en 'vriendjes'van muisman
    Wel een heel traject inderdaad, maar er is actie!!

2. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Muis, wat fijn dat ze gewoon verdergaan en je niet weer helemaal van voor af aan moet beginnen! Zet 'm op!

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Jaa ik ben zoo blij :D
    gaat helemaal goed komen hihi

4. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Jeeej Muissie, wat een goede berichten!! Gelukkig hoef je niet overnieuw te beginnen met het traject!!

En wat super dat je je ei heb gevoeld zeg!! Dansje voor Muissie-ei! Jeeeeeeeeej

Hier gaat t weer hoor...net heerlijk stukkie met de hond gelopen, lekker koel buiten!!

5. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Zo had ff opruimwoede... eerst alle was opgevouwen en opgeruimd en net dat de meiden op bed lagen even het huis gestofzuigd en gedweild beneden...water was een beetje zwart (mijn meiden hebben met water gespeeld dan weet je het wel.).. net melvin maar even de fles gegeven. Nu ga ik mezelf even verwennen.

6. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Ff een berichtje posten voor ik ga bijlezen........
    We staan namelijk nogal laag op de lijst in de zwangerschap clubs en dan moet ik te ver naar beneden scrollen. Hoezo lui?

7. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    #22047 Lumea, 20 aug 2009
    Laatst bewerkt: 20 aug 2009
    @ Loel: mooi dat het met het slapen van Roan nu beter gaat. En ook mooi dat je wat aan de tips hebt. Over Ria Blom en d'r boek kan ik niet meepraten: Het enige dat ik van haar weet is dat zij op een forum waar ik veel kwam behoorlijk verguisd werd door een aantal wat dan weer wat tegengesproken werd door weer wat anderen. Had volgens mij een beetje met het 'laten huilen' te maken. Maar ik heb niets van haar gelezen dus kan er zelf weinig zinnigs over zeggen. Wij pakten Maureen op geen gegeven moment ook niet meer bij ieder huiltje op. Op een gegeven moment herken je een beetje wat de serieuze huil is en wat niet. Maarja, voordat je dat doorhebt he....
    En onhandig idd dat zo'n beeb niet met een gebruiksaanwijzing geleverd wordt :p.
    Waar staat die RRR ook alweer voor? Rust regelmaat en RMMC? Oja reinheid :D.
    @ Miran: niet vergeten op te schrijven he die datum vd eerste pasjes. Applaus voor Alyssa :)
    @ Knippy: maar jullie baby komt weer met een eigen gebruiksaanwijzing hoor :p
    @ waskussenhoes: hier wel hoor en wij legden er dan nog een dubbelgeslagen hydrofielluier op het billengedeelte (met plasticje tussen hoes en hydrofielluier) zodat we idd niet iedere keer die hoes hoefden te wassen.
    @ Syl: oooooooh kreeg spontaan zin in taart :p. Mooi dat je door bent naar de volgende ronde.
    @ Miran: whaahahahahahahahaha geweldig die foto van dat meisje in die jurk :p
    @ beebie: toch fijn dat je baas een verstandige vrouw heeft. Geniet van je vakantie!
    Vrouwelijke bazen ook ;)

@ Desert: ha ha geweldig hoe Desertman ineens super actief werd door de uitspraak vd vk/gyn. Lumeaman ging het kaartje bestellen voor proefdruk op de dag dat de vliezen gebroken zijn. We waren nog niet eens uit over de tekst. Hij kwam naar buiten met de enveloppen en m'n tante zag 'm lopen en zei: ja je kan maar beter goed voorbereid zijn he? Jaahaaaa zei hij vervolgens :p:p:p:D:D:D.
    Spannend, nog maar 10 dagen 8)
    @ Kleertjes: hier is alles Pooh, Hello Kitty, Disney, Bob de Bouwer, Dora, Fifi. Name it en we hebben het :p
    Ok mag niet jokken, hello kitty hebben we hier iig wel.
    @ Daffie: mooi dat Melvin het zo goed doet
    @ Suuz: lastig hoor dat van die vriendin d'r trouwerij. Hoezo nodigt ze eigenlijk alleen jou uit :( *edit* ahhhh duidelijker na je uitleg. Ik zou gewoon zeggen dat omdat je nu je hoogzwanger bent het veel prettiger zou vinden als je man erbij kan zijn aangezien je nooit kunt weten wat er gebeurt.
    @ Knippy: tjongejongejonge wat een mentaliteit van die dame zeg. Laat d'r alles maar meenemen idd. (Inclusief die paarse verwarming grrrrrrrrrrrrr).
    @ Jutte: ik vind dat Mirthe reuzegoede smaak heeft qua kleding. Vind haar superkoel!
    @ Desert: Knuffel voor jou meis. Het is gewoon zo enorm verdrietig om een ouder te missen. Dus huil hier maar even goed om je pa. Mis mijn mams ook erg. Laatst over d'r gedroomd en toen hadden we nog ruzie ook :(:(:(.
    @ Muis: heerlijk dat jullie niet weer helemaal overnieuw hoeven te beginnen.
    @ Pupke: mooi dat de beeb helemaal ingedaald is trouwens
    @ Ink: super dat die ruptuur zo goed herstelt.

Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
    weer helemaal bijgelezen.
    Wat een druk dagje achter de rug. Vannochtend naar het strand geweest. Dacht eerst: kga morgen wel en toen las ik hier op de rmmc over weeralarm en dacht ik: dat wordt 'm niet morgen ;). Dus snel de spullen gepakt en een uurtje op strand geweest. Daarna gewerkt. Snel thuis gegeten en toen naar de keukenwinkel waar ze een tekening gemaakt hebben. Krijgen binnenkort de offerte.
    Verder nog iets?
    Oja heb vanddaag 2 boeken in huis gekregen via bruna. Borstvoeding van Stefan Kleintjes en Lekker slapen van Elisabeth Pantley. Dacht ineens: straks (verhuizing enzo) heb ik helemaal geen tijd meer om te lezen. Dus laat ik ze nu alvast maar bestellen.

8. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Goedemorgen, deze heerlijke koele ochtend!

9. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Goedemorgen!

Hmmm, had verwacht nog wel wat bij te moeten lezen.....
    Maar nee!

Was de nachtclub in slaap gevallen :p

10. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Goedemorgen allemaal,

Heb weer een heerlijk nachtje achter de rug. Gaat echt heerlijk dat Melvin door slaapt. Nu ik nog even meer rusten om bij te tanken dan komt het helemaal goed. Ik dacht ook veel bij te moeten lezen, maar nee. Ga zo mijn jongste dochter naar school brengen.

11. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Loelman heeft de nachtvoeding gedaan, hij moest toch om 5 uur beginnen. De nachtclub was dus leeg ;)

@ Jutte: hoe is het nou??

12. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Morgen!

Heb niet alles meer bijgelezen hoor, was 'n beetje veel :) Sowwy

Hier heerlijke afkoeling gehad, zalig buiten nu! Het hevige onweer heeft ons net gepasseerd en we zijn er buiten een paar bliksemschichten en een half uurtje regen van gespaard gebleven.

Vandaag deel 2 van de strijd tegen het onkruid!

Jutte, hoe is ie met je meid!? Sas en Pupke ook nog ok?

*zwaait nog even naar Loel en rootje*

13. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    * zwaait terug naar Lies*

14. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

#22054 Rootje79, 21 aug 2009
    Laatst bewerkt: 21 aug 2009
    poe hey wat kletsen jullie

Ik heb geen fut om te reageren, heb buikgriepje geloof ik...

Eerst vorige week marissa al, daarna rene, en nu heb ik het ook :)
    Afgelopen nacht nauwelijks geslapen, en regelmatig de wc-pot geknuffeld... nu nog steeds beroerd en een jengelig meisje erbij :(
    Ik ga snel weer marissa 'vermaken', want die vind het niet zo leuk als ik achter de pc zit
    Tot later

@muis, super dat er aan doorgewerkt gaat worden!

Bye!

15. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
  16. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    morgen syl!

17. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @lies: wow, jij bent ook al weer 18 weken!! Wat gaat de tijd snel!

18. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Ja, echt waar, kan het soms zelf niet vatten...

Ben benieuwd hoe mijn cursisten gaan reageren als ze mij terugzien na volgende week... Die weten nog niet dat ik zwanger ben, maar je kan er niet meer naast kijken nu :)

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Gaat echt snel...die Ovutesten van Knip hebben wonderen gedaan....

20. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Snel eventjes, want ik moet nog boodschappen doen (eerste even checken of het financieel haalbaar is :D) en rond twaalven weg om te werken.

Gister met zo'n koppijn thuis gekomen, dat zelfs een pilletje er niets meer tegen kon doen. De verwachte narigheid is zowel Zuidland als Hoogvliet voorbij gegaan (bedankt daarvoor), dus de hondjes hebben er ook weinig last van gehad. Beiden zijn geen helden en zitten dan vanaf half één alleen thuis tot het moment dat Jan of ik weer thuis zijn. Jan had echter een etentje met zijn werk en ik moest de Bso nog schoonmaken zodat alles er weer schoon bijstaat voor maandag. Maar goed, alles was gelukkig overgewaaid en kwam pas na Rotterdam tot echte actie.

Gisteren nog wel geprobeerd bij te lezen maar met een bonkend hoofd is er niks blijven hangen. Net wel gelezen dat Muis over niet al te lange tijd mag beginnen met de ICSI. Fijn voor jullie! Eindelijk weer wat actie met onderzoeken en dergelijke. Ziet er ook veelbelovend uit en het gesprek erg positief. Hè, wat zou het fijn zijn als het daadwerkelijk zover is.

Jutte heb ik even gesmst. Niet dat ze stiekum aan het puffen is en het ons niet wil laten weten bijvoorbeeld, maar niets wijst er nog op dat ze vandaag gaat bevallen. Ach, de dag is nog lang dus er kan nog veel gebeuren. Ik heb voorgesteld om een baby-kom-er-maar-uit-dansje te gaan doen, wie weet helpt het. Jullie doen toch ook mee? Van de linkse-wieg, rechtse-wieg, draaien in het rond, (voor de meiden die het kunnen een klein hupsje erachteraan), klappen in de handen ... Wie is hier meer in thuis?

Deel Deze Pagina