Die is op het KDV.... Ga zo wel brood halen...was net naast een supermarkt..maar mijn pijnpas vergeten... oh en auw! je tv geeft niet mee hahaha..maar wel lekker ff geschopt...
helma hier kan ik nog mee leven ten slotte blijven we bij elkaar in de buurt wonen mevr. verhuist naar om de hoek en schoonzus en zwager zitten precies 1 straat achter ons ellende heb je dan niks aan toch
gelukkig! Oh...onkruid trekken...daar kan je ook veel frusti op kwijt hahahaha Jammer dat je zo ver weg woont....
Lumea: nog geen idee wat ik ga doen! Zou naar de markt gaan, maar heb echt geen zin..... Knip, goed dan toch... op deze manier
Heb ik een hele tekst gemaild, klik ik op een verkeerd knoppie omdat ik op een andere laptop zit dan anders....tekst weg....pfff Maar goed, geen weeën, denk ik, wel wat gerommel, gisteravond ook al, maar volgens mij is dat niets.... *heeft MTV aan staan en vraagt zich af waarom Shakira zogenaamd sexy is omdat ze alleen maar haar tieten en heupen schud en steeds haar vinger in haar mond stopt.....ik wordt er een beetje misselijk van...* Thnx voor alle complimenten voor Mirthe's kledingkeuze, ik zal het doorgeven, haha...als ze terug is van het shoppen met oma Die zei dat ze naar Utrecht gingen, dus ik vroeg waarom, ja, ze moest nog even naar die winkel waar we laatst waren (babyplanet), dus ik "waarom dan" kreeg een "gaat je niets aan" terug...hmmm, wat zou ze gaan doen?!??!?!!? @ Muis, goed resultaat in het ziekenhuis zeg, lekker snel aan de slag! @ Sas, huil maar....het gemis van een ouder als je zelf een kindje krijgt is altijd nog groter hè... @ Loel, ja, wij gebruiken het laatste jaar alleen nog maar de funseat, alleen als we een erg lange wandeling maken, dan niet, ik zou ook geen uren op zo'n stoeltje kunnen zitten. Maar Mirthe is dol op dat stoeltje en mama ook vanwege de boodschappenmand (hoewel, we hebben ook een losse mand die aan het frame kan hangen, voor 15 kg boodschappen, heb je die ook?) @ Ink, mooi dat het zo goed gaat daarzo! Alleen brrr krijg een beetje de rillingen van je totaalruptuur hoor, ben blij te lezen dat het snel hersteld, geeft weer hoop!! *vraagt zich af hoe het met Meilan is* @ Kwie, haha, heb je de dans hier ingezet!?!?! Ben benieuwd! @ Knip, zet jij je handtekening ook op het huurcontract? Dan heb je dezelfde rechten als Sjoerd, huurder of medehuurder maakt dan niet uit! Wat denkt ze wel... Goed gedaan hoor meid! @ Lumea, hier ook nog een papkindje hoor......meestal, vooral op kdv dagen, want dan vliegen we allemaal wat sneller de deur uit haha... Succes met je echo vanmiddag, was iets met een niertje toch? @ Loel, jeeehhh meedansen!!! @ Miran, jij hoeft niet mee te dansen.....wat een rotnieuws...en dan ook nog dat gedoe rondom je vakantie erbij, je had vrolijk op vakantie moeten gaan met goed nieuws.....zucht....balen zeg...schop maar hoor! Ik heb hier nog wel een oud servies in de garage staan, gooien ook goed? Maar de 150 mg moet wel gaan slagen nu hè, kan niet anders!!!! *Gooit een zak M&M's naar Miranda, jij kan ze beter gebruiken!* Zo, ik ga ff surfen en zappen......flink pijn aan de ribben, soms lijken dat wel weeën, maar ja, geen regelmaat, dus geen baby.....pffff....gelukkig is het weer wat prettiger vertoeven vandaag!
Oh ja, ik was nog vergeten, stond in die tekst die verdween... Ik denk dat ik vanmiddag ga vragen of ze me niet tot 41 weken willen laten doorlopen. Reden? Ik moet minimaal vier uur aan de antibiotica om zeker te zijn dat de streptokokken geen kwaad zouden kunnen, ondanks dat ze nu inactief zouden zijn....het blijft door je hoofd spoken natuurlijk.... En ik zie het helemaal gebeuren dat ik straks 2 weken over tijd ben, mijn vliezen breken, kindje in vruchtwater heeft gepoept, snel gehaald moet worden en die vier uur niet gehaald zijn enz enz.... Het is een doemscenario, met een klein kansje dat die uitkomt, naar ik word er wel onrustig van, slaap minder.........da's ook niet goed natuurlijk. Wat vinden jullie? Hoe kan ik het nou aankaarten, wil ook niet als zeur overkomen. Misschien kunnen ze me nu al die antibiotica geven? En dan afspreken uiterlijk nog een week door te lopen? Ik wil zo graag rustig bevallen en lekker daarna naar huis kunnen.... Had niet gedacht dat ik er zo mee bezig zou zijn!
Mogguh!!! Muis: klinkt goed allemaal! Desert: hele dikke knuffel voor jou (((((()))))) Knip: fijn dat het is opgelost, maar waarom moet het nou allemaal zo moeilijk gaan he. Miran: ook een knuffel voor jou hoor ((((()))))) en bij de supermarkt staan zonder pinpas, oei! Of kwam je er achter vóórdat je bij de kassa was? Jutte: ik snap wel dat je er zo mee bezig bent hoor. Ik zou het gewoon vragen, vragen staat vrij toch? alle meiden die vandaag naar vk, gyn of echo moeten: veel succes Zo en nu ga ik even koken voor mijn mannetje (die heeft middagdienst en zo kan hij toch warm eten meenemen) en dan aan de schoonmaak, in ieder geval de badkamer doen en de was. Het is nu heerlijk weer hiervoor. doeg meissies
bij de ingang hahaha...heb een keer zonder geld of pinpas en volle kar aan de kassa gestaan...nu check ik altijd als ik binnen wil lopen... Oh en hoe is het verder met jouw katja??
En jutte, flinke update hahaha..mooi hoor. Trouwens gewoon met je VK overleggen..misschien vertellen die wel iets wat jij nog niet wist en is het dan niet schadelijk om overtijd te gaan of dat kindje in vruchtwater heeft gepoept.....gewoon zeggen, is niet onbelangrijk voor jouw he!!
@jutte; ik zou ook gewoon vragen of ze je niet zo lang willen laten lopen. gewoon ff check-up of er al 'beweging' inzit en als niet je verhaal doen en zeggen dat je liefst zo ontspannen mogelijk wil bevallen. Tuurlijk ben je er mee bezig, is weer helemaal anders dan bij Mirthe he, nu heb je tijd om overal aan te denken
Zo ff pauze was zit erin vaatwasser leeg en weer gevult keuken schoon en opgeruimd (was echt nodig) weer 2 dozen ingepakt en even geteld hoeveel geboortekaartjes ik moet hebben kom nu op 88 dus doe er denk maar 100 zal best nog wel iemand vergeten zijn en bij 100 krijg je ook nog eens kortinng per kaartje dus dat komt ook goed uit @ Jutte wooow mooie update beetje rommelig dus bij jou en ik zou het toch gewoon vragen dan kunnen ze je heel goed uitleggen wat wel en niet mag en kan @ katja snap ook niet waarom het zo moeilijk moet gaan hoe is het bij jou nu? @ syl wanneer komen de foto's ben niks nieuwschierig trouwens
@ Jutte: Tuurlijk gewoon vragen joh!!!!!!! Doen ze echt niet moeilijk over. Je bent nu al zo ver, je hebt de nodige spanningen al gehad. Je hebt het wel verdiend hoor een "rustige" bevalling. Laat je het weten??
Hier is alles weer rustig gelukkig, de pijn van eergisteren was de indaling. Het is zo grappig he, maar ik voel continue haar voetje in mijn buik. Ook Alex heeft dit nu een paar keer gevoeld en denkt dat wij een hele sterke meid krijgen, hahahaha. Oja Knip: de volgende afspraken zijn 27 Aug om 11.15 en 2 sept om 11.45. Ik zei de verloskundige dat ik die laatste waarschijnlijk toch niet ging halen, toen moest ze lachen en vond het een goede instelling.
Katja een knap sterk meisje dus leuk joh en jij denkt ook eerder te bevallen dus spannend ik ga de afspraken erop zetten
Bekijk bijlage 11073 NOD: * Miranda , 28 jaar , 15 oktober , 13e ronde voor 2e kindje Zwanger: * Jutte, 31 jaar, ronde 4: 2e kindje, D-date 21 aug. geslacht ♪ * Pupke, 29 jaar, ronde 4: 1e kindje D-date 3 sept. geslacht ♪ * Desert, 34 jaar,ronde 3: 1e kindje D-date 13 sept.geslacht ♂ * Katjak79, 29 jaar, ronde 15: 1e kindje D-date 13 sept.geslacht ♀ * xxsuuzxx, 28 jaar, ronde 8: 2e kindje D-date 15 sept. geslacht ♪ * Joyce, 24 jaar, ronde 4: 2e kindje D-date 15 sept.geslacht♀ * Moor, 28 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 3 nov.geslacht ♀ * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov. geslacht ♀ * SylviaM, 33 jaar,ronde 12: 1e kindje D-date 30 nov. geslacht ♪ * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 3 jan. geslacht ♪ * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. geslacht ♪ * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. geslacht ♂ * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr. * Marieke, 22 jaar, ronde 2: 2e kindje D-date 18 maart Bevallen: * Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken -Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - ? cm * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm * Daan - 9 Augustus 2009 - Noor Helene - 41.1 weken - 2910 gram - 49 cm * Inkerbell - 11 augustus 2009 - Sigrid - 39.4 weken - 3620 gram - 49 cm Vlindertjes: * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(} * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(} * Lilalien, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(} * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(} * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(} * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterrë* Artsbezoekjes: * Jutte 21 augustus controle verloskundige ( precies 40 weken) * Moor 21 augustus controle verloskundige * marieke 21 augustus controle gyne 10.00 uur * Lumea 21 augustus vervolg 20 weken echo 16.15 uur * Moor 25 augustus voorlichting bevallen in het RKZ 20:00 uur * Pupke 25 augustus controle verloskundige om 9.40 uur * Knippy 26 augustus controle verloskundige om 9.30 uur * katja 27 augustus controle verloskundige om 11.15 * Rootje 31 augustus controle verloskundige * Knippy 1 september 3D echo 21.30 uur * Katja 2 september controle verloskundige om 11.45 * Moor 7 september controle echo placenta ligging om 16.20 uur * Moor 7 september partneravond zwangerschapsgym * Sylvia 9 september controle verloskundige om 9.50 uur * Beebie 10 september 20 weken echo * Lies 10 september controle gyne om 16.45 uur * Moor 17 september voorlichting bevallen in het Spaarne Hoofddorp 20:00 uur * Lies 23 september uitgebreide echo in UZ Leuven om 11.00 uur * Moor 29 september voorlichting bevallen in het EG 20:00 uur Bijzonderheden: * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid * Helma : laat het op zijn beloop wel gestopt met de pil * Muis: ICSI * Lilalien : goedgekeurd en nog aan de pil tot en met 2011 * Marieke: cerclage op .. ? (datum komt nog)