Hihihi... leuk boekje, heb het al bijna uit... Claudia de Breij bij 37 weken: "De enige manier waarop je een vrouw zo gek krijgt dat ze zich verheugt op iets wreeds als een bevalling, is zorgen dat het alternatief zo irritant is dat iedere vorm van verlossing beter lijkt. Als het er maar uit is." AMEN!
boekje uit! Errug leuk wel, heb er zeker om zitten giechelen. Aanrader, heel herkenbaar ook. Maar niet voor de vloek-gevoeligen weggelegd.
@ Moor: kleurrijk pootje hoor!!! @ pupke: Claudia is heeeeeel eerlijk Nou daar zitten we dan weer, saaaaaaaaai
afgesproken kleine knipbeeb blijft nog even zitten @ pup ben heel benieuwd of ik er ook zo overdenk straks @ loel waar ben je nou dacht ga is ff opstaan voor de nachtclub miste je hahaha ga ik toch maar weer op bed liggen.
Morgen! Gisterenavond lekker even weggeweest met mannetje, was leuk! Vandaag de was erdoor draaien en snel even naar de winkel en that's it denk ik Heb Moors update gelezen, halelujah, ik ben weer helemaal bij! Meis, ik ga zo naar je voetje spieken hoor, want volgens Knip is ie echt smurfenblauw! @knip: laat die meid van jou inderdaad nog maar even zitten, ze zal wel eens lekker in de handjes klappen voor Moors verjaardag @Lumea: fijn dat alles goed was en dat het 2de niertje toch te zien is! zoals je zegt, het kan met een, maar 'normaal' is toch altijd geruststellender he. @Moor: jij ook al om de 2 weken (slik, ziet nu dat moor al bijna 30 weken is...) op controle, sneeeeeeeeeeel! En alles nog ok, pootje in de loopschoen, positief! wel niet te overmoedig worden nu je terug kan/mag strompelen he @loel: jij bent er vroeg bij Nachtdienst meegevallen? Ik ga hier eens zien, mannetje is de ren van de hond aan het poetsen en die ligt nu lekker languit op het gras
Haaai meiden, Oh Jutte, geen verweking gevoeld, niet ingedaald...maar wel wat gerustgesteld over vruchtwater enzo...en toch inleiden bespreken als er de beeb er volgende week nog niet is....spannend!! Ik heb eigenlijk het vermoeden dat je idd nog lang moet wachten, deze beeb zit lekker op zijn plekje Daffie, klinkt goed die luiers, joppie zei je? En de tijd vergeten hahaha, dat komt bij mij ook vaak voor en afspraken ook vergeten....vooral fysio voor Alyssa....pudding brein!! Is vermoeidheid en afleiding een oorzaak van hihihi. Wel fijn dat hij nu beter slaapt hoor met inbakeren!! Pfff Lumea, fijn dat je een 2e niertje hebt kunnen zien, en lekker nog even beeb gestaart? hihi, altijd fijn he! Trouwens met 1 nier kan je idd heel oud worden, mijn tante heeft er ook maar eentje. En bij Alyssa konden ze er op de echo eerst ook maar een zien, maar na even porren draaide ze anders en voila daar was nier 2! Net zoals bij jouw, komt altijd goed!! Oh trouwens, verder ook alles nog goed? Moor, hihi ik wil iedere keer ipv jouw naam mooi opschrijven...pas had ik het ook al iemand schreef mooi, en ikke las dus moor....ikke zo huh wat bedoelt ze nu??? Nogmaals kijken...ooh tis mooi....nou mooie moor! Fijn dat je in haarlem mag bevallen....krijgen ze toch subsidie voor voor iedereen die bij hun bevalt...anders lopen ze bonus mis ofzo....dacht dat het zoiets was??? Oooh en fijn dat het pootje niet gebroken was!!! wel jammer dat je nog in het gips zit..maar wel beetje hobbelen fijn fijn...dat is dus niet overal naarte sjezen...poetsen en doen....en je voetje vermoeien.. ooooh arme moorman..wat laat jij hem werken zeg!!!! Hihi heeft hij toch de pui gezeefd....Fijn gebankhangd? Zal zo even op hyves spieken naar je pootje!! Loel, fijn is dat he...als je zeker weet dat je man op gaat staan dat je dan ineens doorslaapt! Doe ik op zondag ook hihi, wij hebben afgesproken..ik op zaterdag opstaan voor Alyssa...en Marco op zondag...en op zondag hoor ik haar idd niet...Anders altijd!! Zelfs als ze kucht word ik al wakker hahaha...dat is het moeder instinct..als je weet da thet goed is dan kan je gerustgesteld rusten! Oh weer de nachtdienst gehad vannacht...toch nog wat kunnen rusten? VOlgens mij moeten we toch iets aan de nachtclub doen..zullen we allemaal eens afspreken dat we je gezelschap komen houden hihihi. Oh zie dat knip hetzelfde idee had hahahahaha. Pup, nog niet bevallen zie ik, en het een beetje zat...meisje ik heb een gevoel dat het niet lang meer duurt...hopelijk komt het uit!! Hoe is het verder naast het knorrig zijn? Lieselke, Oh rustig dagje vandaag, goed zo!! En ventje lekker in het gras aan het liggen...ben je erbij gaan liggen?? Geniet van vandaag, volgens mij word het mooi weer....tenminste zo ziet het er hier wel naar uit!!! Oh verrek...was er al doorheen weer!!! Hihi...norton hears a who.....kennen jullie die...is op film 1 aan de gang...Alysssa kijkt vol interesse...tis ook in NL...dus makkelijker te volgen denk ik....Ondertussen zit ze op een restje brood te knabbelen van haar ontbijt. Ooh gisteren gingen we haar ophalen van KDV, ze was aan het spelen in de zandbak...ze zag ons...Werd aan marco gegeven...ik stond wat verder weg...en marco liet ze lopen...en toen liet ie ze los en ze liep naar me toe!!! wel 3 stappen!!! Helemaal blij was ze hihihi...denk dat het startsein is gegeven en dat het vanaf nu alleen maar beter en sneller zal gaan het lopen...hihi kijk er echt naa ruit dat ik eracheraan kan lopen hihi.. Trouwens..iemand vertelde over zo een polsbandje..waar had je zoiets gehaald? Want denk dat als ze eenmaal de wereld kan ontdekken er ook vantussen gaat iedere keer...... Groetjes, Miranda
loel geeft niks volgende keer beter @lies ja hoor knipbeeb gaat in de handjes klappen voor moor goed idee lekker rustig aandoen vandaag heerlijk joepie meis je bent alweer 18 weken vandaag gaat goed he wanneer krijgen we een nieuwe buikfoto van je te zien? @ Miranda jeeeeej alyssa zette alweer wat stappen goed zo Jutte was het van het polsbandje geloof ik maar ik heb ze wel in de babyzaken zien liggen dus zou daatr gewoon eens gan kijken als je het echt nodig hebt
@ Miran: voordat je het weet kan je er achter aan rennen Hé.....als jullie allemaal even je telefoonnummer doorgeven, dan kan ik jullie bellen voor de nachtclub
ff snel, ga zo stofzuigen, nu Mirthe en Rinke even boodschappen aan het doen zijn.... @ Lumea, 2 niertjes, mooooooi! @ Moor, nog een weekie gips, maar wel met voetje, gaat de goede kant op! Enne, Haarlem! Goed zo! En de 26e? Ehm, tja, nou liever wat eerder, maar als het echt niet anders kan @ Loel, nachtdienst doorgekomen? @ Sas, ik mag eerst hoor! @ Pup, lastig hè, dat zitten/liggen/staan, ik verlang ook naar een lege buik.................hmmmm, op mijn buik slapen................ *zegt Amen op de uitspraak van Claudia!* @ Miran, dat worden al hele wandelingen bij jou hè, goed zo Alyssa! Ik was het van het polsbandje ja, hangen bij de veiligheidsspullen bij Prenatal.... I hope so! *kan haar telefoonnummer wel geven, maar geen telefoon in de slaapkamer....dus ik neem niet op vrees ik* Nou, ik ga stofzuigen en dweilen, hebben we dat ook gedaan voor de bevalling laterzzzz....
Moggel, @Pup, jij moet ook niet van die rare filmpjes kijken (maar heb het zelf ook gedaan toen ik net zwanger was, dus ja...................) @Polsbandje, heb ik hier gekregen van schoonmoeder. Zit een merk op van de DA. @Jutte, meiss, nu mag je hoor. Doe nog maar ff lekker soppen. Kan je straks ff niet meer. @Miran, dikke knuffel meid. Het zit ook niet mee he. Luf Joe All
Goedemorgen! Zo hier al lekker druk. Om 7 uur Gerard weggebracht, ikke boodschappies doen en rondje centrum gelopen... Nu ff snel opgeruimd en gezogen en lekker met koppie thee op de de bank serie kijken! Gisteravond gestopt met lezen... dat was niet zo'n suc6 aangezien ik scheel keek Muissie, bah! Niette zakdoek uit vuil vissen! Moor, mooi pootje heb je hoor! Giro blauw past bij jou En bevallen in Haarlem... BETER! Tis toch wat he, dat je vk gaat bepalen waar je zou moeten bevallen.. Pup, kan me goed voorstellen dat je buik in de weg zit hoor! Maar zal je zien, is beebje er straks mis je je buik! Jutte lekker soppen! En dat hoogzwanger nog wel Heey Daan! Hoest nou?? Polsbandje, vind het altijd zo zielig staan! Een kind ga je toch niet aanlijnen? Maar das mijn idee hoor! Ohw ja,nog een kleine aanvulling: Wij hebben het gevecht met collega gerard gewonnen! Gister is heeft ze der kop niet laten zien!!!! Jiha! Mag niet van manager! Maar ja, de rest van t kantoor ook bijna niet gezien. Maar ach.... van haar ben ik af!
Mogguh meiden, Heb Melvin gisteravond wakker moeten maken voor zijn laatste fles die er met moeite in ging. Hij heeft daarna doorgeslapen tot vanmorgen zes uur en had toen nog niet extreem veel honger. @ Lumea: wat een heerlijk idee dat je beeb toch wel twee nieren heeft. @ Moor: lekker dat alles goed gaat met Mini en heel erg fijn dat je in Haarlem mag bevallen. Zag de foto nog op je hyves van je voet, maar tjee wat is ie blauw. @ Knip: het gaat echt goed hier. Het lijkt wel of Melvin meer tevreden is en hij ook rustiger wordt. Dat maakt het allemaal een stuk prettiger. Er komt eindelijk een beetje ritme en ook slaapt hij nu gewoon in zijn eigen bedje wat hij tot voor die bakerzak nauwelijks deed door de onrust en het gevecht tegen zijn slaap. @ Moor: zou toch leuk zijn als je een verjaardagsbeeb krijgt. Ik vind hem wel goed. @ Pup: dikke knuffffffffffffffffff... hoort er allemaal bij helaas en kan me goed voorstellen dat je het zat bent. Ja joppies. Er is ook een website van www.joppies.com. Ik heb er geen ervaring mee maar klinkt wel interessant. Ik baalde er wel van dat ik zo'n dag had dat ik van alles vergeet. Ik ben ook best wel vermoeid en denk wel dat dat ermee te maken heeft. Ik schrijf namelijjk wel alle afspraken op mijn kalender dus daar ligt het niet aan. Het is allemaal zo herkenbaar om dingen te vergeten. Ja ben zeker blij dat Melvin goed doorslaapt en nu zelf in slaap kan komen wat hij voorheen niet kon. Hier alles oké en heerlijk rustig. Ik begin alleen wat hinder te krijgen van het vele lopen wat ik nu doe. Ik heb last van mijn achillespees en ook begint mijn ene heup te irriteren. Ik heb hypermobiliteitssyndroom en ben erg gevoelig voor gewrichtsontstekingen waar ik vreselijk van baal. Ik hoop zo dat het gewoon weer over gaat, maar ja komt vast wel goed. Verder voel ik me goed in elk geval en geniet ik dagelijks. Melvin slaapt heerlijk sinds zijn bakerzak. Ik heb gisteren nog haargel gekocht van zwitsal en hij heeft nu stoere stekels. Hij heeft zoveel haar dat ik wel een stoer kapsel kan maken.
haaai meisjes! Zo, effies snel hoor, hebben vanmorgen nog een snel de logeerkamer leeggeruimd, dinnetje van ver weg wil graag blijven slapen! Ohoh echte HEMA vlaaien gehaald ff snel tussendoor nu cola'tje drinken, Moorman nog even stof laten zuigen boven, badkamer heb ik net gesopt. Dan is het klaar, kan de hele familie en vrienden bende voor het eerst het hele huis zien tot nu toe altijd 1 kamer onder handen gehad die ze niet konden / mochten zien haha
Loel zal ik je me nummer ff pb en ligt altijd naast het bed hoor @ Jutte nog even schoonmaak woede als het schoonis laat beebje maar komen dan @ Daab hoe gaat het nu met je? @ Helma ik vind die poldbandjes ook zielig hoor en wat goed dat dat mens jullie met rust heeft gelaten @ moor fijne dag vandaag en kijk uit met je pootje he niet te veel doen oke Hier is Sjoerd eindelijk uit bed dus we gaan zo boodschappen doen en even inkopen bij de gamma daarna weer dozen inpakken