Hey meiden Hoe gaat ie hier????? Hier alles goed, alhoewel Sigrid gisteraaf geen zin had om te slapen. Van 18.00 tot 0.30u de ogen wagenwijd opengehad. Veel behoefte om te drinken had ze...... Maar goed nu is ze weer een tevreden meisje. Ben net met haar aan de wandel geweest. Gaat iedere dag stukken beter....vind het zelf ook heerlijk...... Pup meid balen he als alles je in de weg zit....hopelijk komt je kleintje nu snel..... Jutte meid ....wachten duurt lang.....ben zo benieuwd...... Muiss dus je gaat nu het traject in...ga heel hard voor jullie duimen.... loel de nachtclub is voor mij ook nog niet aan de orde..... ja uur of 6 in de ochtend....... uhhh oja miran je meissie aan het stappen...wat gaaf zeg..... zo nu weet ik het effe niet meer... liefs ink,
Hoi piepeloi! Alles goed hier? Weer een hoop goede berichten voorbij zien komen, Alyssa aan de wandel, Daan schiet ff voorbij, Ha Daan!, Helma giroblauw? haha, das er echt een uit de oude doos, wisseldiensten in de nachtclub, Melvin slaapt lekker door, Roan was vroeg vannacht en een heleboel lieve berichten omdat ik het zo gigantisch beu was gisteren... Kusjes voor jullie allemaal! En voor het smurfenblauwe pootje van Moor, stakker! Dikke zoen erop! Nog iets handigs van Claudia... ik heb 'm op mijn hyves gezet: Protocol voor kraamvisite Kom in geen geval eerder dan is afgesproken. Moeder en kind moeten zich de kolere haasten om gewassen, aangekleed en riekend naar Zwitsal klaar te zitten. Ook al doen ze alsof ze er de hele dag zo bij lopen, het is ze twee seconden voor de bel ging pas gelukt. Zeg dat het een mooi kind is. Kan me niet schelen of het op E.T. lijkt, of op een Efteling Laaf, of op Robert Jensen, je zegt dat het een mooi kind is. Dat zou jij ook willen horen als je net een watermeloen door een knoopsgat hebt moeten duwen. Dat het dan tenminste een mooie watermeloen is. Zeg tegen de moeder: "Jeetje, jij bent alweer helemaal op gewicht he?" Kan me niet schelen of de moeder op een walrus lijkt, of op een hangbuikzwijntje, of op Robert Jensen, je zegt dat ze slank is. Dat zou jij ook willen horen als je de afgelopen negen maanden bent uitgegroeid tot de Teletubbie-versie van jezelf. Koop geen kleertjes die je zelf leuk vindt voor de baby, koop kleertjes die lijken op wat de moeder draagt. Als zij altijd in effen natureltinten rondloopt, houdt ze niet van een fel-oranje rompertje met Disney-figuren. Ook al zal ze bij het uitpakken zeggen van wel, want over dat soort details zeur je niet als je net tot je anus bent uitgescheurd. Koop ook een kadootje voor de moeder. Iets dat refereert aan wie ze was voor ze een kind kreeg, bijvoorbeeld een boek. Zonder plaatjes. Blijf niet langer dan een half uur, tenzij ze er meer dan drie keer op aandringt.
Pup, ik weet dat het van Claudia is, maar heb toch een kleine toevoeging! VERGEET DE VADER NIET!!!!! Weet nog dat ik kadootjes voor mijn vriendinnetje had maar ook iets kleins voor papa! Stonden wel even vreemd te kijken!
Ik vind het echt heerlijk dat Melvin zo fijn slaapt. Dit protocol is echt lachen. Ik kwam even niet meer bij van het lachen in elk geval. Ik zie het allemaal voor me Heb zin in vanavond. Dan gaan we lekker barbecuen bij mijn schoonzus en zwager hier in het dorp. Heb ik lekker wat afleiding en weet zeker dat het genieten wordt. Neem de bakerzak voor Melvin in elk geval mee zodat hij ook lekker kan slapen als dat nodig is. Hij is zo zoet nu en het is wel wennen, maar voelt ook wel fijn om wat meer tijd voor mezelf te hebben.
@ ink wat goed weer wat van je te horen jullie hebben een lange avond gehad begrijp ik maar nu weer alles oke fijn zeg doe je het geboorte kaartje nog online zetten ben wel benieuwd ennne wanneer komen er nieuwe foto's @ Pupke hahaha leuk joh lijt me een leuk boek om te lezen alleen voorlopig ff geen tijd dus misschien later dan vraag ik de titel nog wel even oke voel je je vandaag wel iets lekkerder? @ helma leuk idee om ook iets voor de papa mee te nemen zou ik zelf ook niet zo snel aan denken @ Daffie ik wil je niet beledigen meis maar we weten nu wel dat Melvin het super doet met de bakerzak en heerlijk doorslaapt zou je het aub niet meer in elk berichtje willen zetten sorry dat ik zo rechtstreeks ben maar anders gaan mensen zich er aan irriteren en das ook niet leuk naar beide kanten toe kleine tip dus
Das idd een goeie Helma, de vaders worden steeds over geslagen... de arme stakkers! (maar zij hoeven geen watermeloen door een knoopsgat te duwen ) Veel plezier vanaaf Daffie!
Niet echt eigenlijk, maar ik zeur er al genoeg over. Het zal er wel bij horen denk ik. Dus ik haal maar gewoon mijn schouders op en leg me erbij neer, tot die kleine eigenwijs besluit eruit te komen kan ik er maar verrekte weinig aan veranderen. Ik ga eens ff kijken hoe het met mijn wasje staat en de laatste luiers wegstrijken. Stomme dingen, frommelen helemaal op in de droogtrommel. Had er na de vele tips nog maar wat bij gehaald.
euhm nog een tip...niet strijken...want dan werken ze niet goed meer hihi... Dus de luiers...op de lijn drogen anders heb je propjes in je kast....
Goedemiddag meiden! Zooooo wij lekker naar Veenendaal naar de babydump, laatste dingetjes kopen, is half Veenendaal afgesloten door een of andere wielerwedstrijd, grrrr...Bij babydump natuurlijk niet kunnen vinden wat ik zocht, grrrr. Hup naar de baby max weer door al die afzettingen, grrrr, ook daar niks naar mijn zin, grrrr... Dus door naar Tiel, zitten we achter een tractor, grrrr....Mijn temp was inmiddels behoorlijk gestegen, dus we hebben een leuke ochtend achter de rug...Straks gewoon maar naar de hema, zul je zien dat ik alles vind wat ik zocht! Heb verder gister alles gelezen, maar zijn al behoorlijk wat updates gegeven, dus vergeef me, ik laat het even zo! Jutte en Pup huppelen nog 'vrolijk' rond, gaat echt een babyboom aankomen meiden, jeej! Knip nog even over die muts, heerlijk te lezen hoe je het aanpakt! typisch zo'n iemand die uit alles een slaatje probeert te slaan. Ink ben idd ook benieuwd naar het kaartje! Heej lieve Daan! Moor wat een voet zeg, schrok er wel van, Suuzman ook, helemaal toen ik zei dat je zwanger bent... Muis wat een traject zeg, hoop dat het allemaal snel een positieve test oplevert, is jullie zo gegund! Voor de rest dikke kus!
Idd pup je kunt ze beter niet strijken, dan drogen ze niet zo goed! Vond het zo lief dat Suuzman na de bevalling voor mij een ketting en armband en voor Loïs ook een armbandje met naam had gekocht, dat ik nu ook voor hem wat ga kopen! Maar idd veel mensen vergeten de papa...
@ Pupke: lekker zeuren hoor, mag best. Enneuh....ik strijk die luiers dus echt niet hè. Gewoon strak opvouwen en hoppa in de kast. ( deed ik in het begin wel hoor ) Zo......net terug van de kruidvat en 3 pakken luiers gescoord. Had trouwens gisteren zo`n zin in chocolade, nu weet ik waarom................................ongesteld.blergh. Maandag dus een afspraak maken voor het plaatsen van de Mirena. Hoef ik mooi geen condooms te kopen whahahahaha. Ink: 6 uur!!!!!!!!!! Ik is jaloers!!!!!!!!!!!!
Loel weer ongesteld, wat een deceptie he...Weer aan de slag met maandverbanden en tamponi's, dat mis ik dus echt niet... Condooms kopen, ik blijf het vervelend en genant vinden hihi
@ pup het blijft gewoon zwaar die laatste loodjes he als je ff wilt schreeuwen of zo gewoon doen he dikke knuf en strijkse met de luiers @ Miranda ik heb ze ook gestreken zagen er zo verkreukt uit ondanks dat ik ze opgehangen had @ Suuz wat een ochtend zeg grrrrrr snap ik best hahaha ik lees muts en moet aan de badmuts van Lois denken sorry maar ik snap hem ja ze wilde gewoon even snel geld verdienen volgens mij echt kan haar wel wurgen @ Loel werkt dat met de pil ook zo dat je 1 menstruarie af moet wachten of weet je niet?
geeft niet maar ik zeg het je liever als dat iedereen zich er aan gaat irriteren en je straks geen antwoord meer krijgt verder natuurlijk gezellie mee blijven kletsen he
Dat doe ik ook wel. Heb alleen niet echt mijn dag vandaag, maar komt ook wel weer goed. De emoties komen er met bakken tegelijk uit. Ik heb evengoed wel zin in de barbecue vanavond.
Daarom zijn we hier ook gooi het er lekker uit en je krijgt een digi knuf enz enz nu ben ik we echt vandoor latersssss