Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Daan wooow je hebt er een hele update van gemaakt zeg
    fijn dat je je weer wat beter voelt en ik hoor het straks wel van je
    ben benieuwd naar de foto's

@ sas tuurlijk kom ik bij jullie stoere bink kijken
    wist je toch eigenlijk al.

meiden ff ego hoor ga net naar de wc en echt niet normaal wat een slijmprop ik had zeg
    dat zou toch nog niet DE prop kunnen zijn lijkt me?
    sorry voor het vieze verhaal maar vond het wel erg raar zo ineens veel slijm

2. hielko2006

daan de foto's zijn gaaf joh ze ligt er ook zo lief bij zeg
    wat een schatje
    en dat verschil van hand hahaha

3. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    moggûh!!!!

4. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    zaanstreek
    Daan: mooie foto's!

Knip: dat hoop ik toch niet voor je! Al zeggen ze dat het niet heel veel zegt en dat het nog wéken kan duren eer je beeb komt, maar dit is wel heeeel vroeg dan. Zou het voor de zekerheid even aan vk vragen.

5. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Knip, ik hoorde van een vriendin dat als het een slijmprop is dat er wat bloed bij zou zitten??? Ik weet het ook niet hoor..maarruh..ik zou voor de zekerheid de verloskundige even bellen?

Jaaa tuurlijk wist ik het al..hihihi

Mooguuh Katja!

Daan, wat een mooi meissie zeg!

6. hielko2006

ik moet woensdag naar de verloskundige kan ik het dan vragen of zou ik vandaag moeten bellen

sas er zat geen bloed bij gelukkig was alleen maar 1 grote slijm drap

heb ook geen buikpijn of andere klachten hoor

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey Daan, Fijn dat je je weer wat beter voelt hoor!!

Enneuh...jullie foto van zijn drietjes, echt een nieuw gezin fototje hihi...een verse mama en papa....(lees enorm vermoeid eruit zien hihi) Heel lief hoor! En wat is Noor toch een schoon kindje!!

Groetjes,
    Miranda

8. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Mja ik zou gewoon bellen..ik heb gister ook naar de gyn gebeld voor mijn ontlasting, kreeg wel te horen, dat ik het vandaag aan mijn eigen gyn moest vragen, maar oke :D :D

9. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hihi, vooral Rolf ziet er zo vermoeid uit vind ik. Sielug.

Morgen is Rolf trouwens jarig. Had ik al verteld dat we de WII fit hebben gekocht als verjaarscadeau? Ik heb er nog maar 1x opgestaan, maar hoop er straks wel wat aan te hebben. Wel een leuk ding hoor.

Verder krijgt hij nog WII resort of zoiets. Moet je weer 2 dingetjes onder aan je wii controler klikken en kan je weer andere spelletjes spelen als kanovaren, basketballen, golfen en bowlen e.d.

En van Noor krijgt hij het boek: Oei, ik groei! :p

Zo, Noor heeft weer voeding gehad en slaapt weer als een roosje. En papa ook.

@Knipsel, ik zou gewoon even bellen hoor. Kan toch geen kwaad. Maar mocht het wel slijmprop zijn, die bij mij overigens met oud bloed kwam de dag voor de bevalling, die groeit ook weer aan hoor.
    Het kan ook gewoon zijn dat je nu meer afscheiding hebt. Maar zekerheid heb je pas als je even hebt gebeld he. Doen dus. Kan jou het schelen.

10. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Echt, mijn werkdag is amper begonnen en ik heb er nu al hoofdpijn van!

Allereerst even reageren op jullie, voordat ik mijn verhaal spuw.

Daan, meis, blij te lezen dat een beetje rust je goed gedaan heeft. En al die sirenes ... bleek een huisartsenpost in de brand te staan naast een wooncentrum voor ouderen. Buurman werd ook in allerijl opgeroepen, maar de brand was na drie uurtjes weer onder controle en er waren geen gewonden gevallen. Volgens buurman viel het allemaal wel mee, commotie om niks.

Liesel, pas jij wel een beetje op! Vallen van de trap is niet zo verstandig nu je zwanger bent. Pols pijn, billen rood, dat gaat vanzelf gelukkig wel weer over. Hoe gaat het met je ventje? Nog steeds zo'n last van zijn knie?

Knip al een deel van de slijmprop verloren? Jij gaat toch niet eerder bevallen hoor! Pas je goed op jezelf?

* Tussendoor snel een sms naar Jutte sturen, want heb niks meer gehoord. Spannend, spannend, spannend! *

Jakkie Loel, leegloop. Van voor of van onderen? Ach wat, dat wil ik helemaal niet weten. Straks ga ik ook in plaatjes denken net als Pup.

Zucht, nog negen minuten en dan een heel stuk met Nozem lopen. Ik moet er echt weer inkomen nu. :( Bij de voorschoolse belden veel ouders op met de mededeling dat ze hun kind zelf naar school brachten. Hartstikke mooi, want dan hoef ik niet te zoeken naar alle lokalen. Ondertussen nieuwe collega ingewerkt, waardoor ik ook weer te laat was op een andere school. Zo loop ik de hele dag achter mijn kont aan terwijl ik echt op tijd wakker was en zelfs ruim op tijd op mijn werk.
    Nu moet ik nog van alles gaan regelen voor de overblijf omdat de nieuwe collega de hele week is weggeroepen vanwege een andere zieke collega. Vreselijk. Gelukkig heb ik iemand voor vandaag en morgen kunnen vinden, nu nog iemand voor donderdag anders zitten we donderdag met z'n tweeën op veertig kinderen en in het kader van mijn gezondheid lijkt me dat niet geweldig.
    Hondjes moeten ook wennen. Nozem had gelijk twee keer geplast in de tussentijd dat Jan weg was en ik weer terug zou komen. Kwiebus weet niet waar hij de rust moet zoeken en gaat pas nu even lekker chillen, Nozem is ook al een struiner en valt nu in slaap. Argh, ik heb nog vijf minuten en dan weer wandelen, na het wandelen weer richting werk ... Ben ik al overspannen? IK WIL VAKANTIE!

11. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    zaanstreek
    Zohee meiden, ik zie net bij de Dirk Pampers in de aanbieding. 3 XXL pakken voor 25.99 Dat komt op zo'n 13- 14 cent per luier (voor midi en maxi, 60-64 luiers per pak). Dat is toch héél goedkoop of niet??

12. hielko2006

uhmmm jullie zeggen dus gelijk bellen

daan ik verlies zeker meer afscheiding en slijm als normaal alleen was deze wel erg groot daarom vroeg ik me af of het zo zou kunnen zijn
    maar denk het dus niet omdat jullie zeggen dat er bloed bij zit dan en als het ook weer aangroeit
    ik wacht wel tot woensdag moet ik toch langskomen
    of ik moet andere klachten erbij krijgen dan ga ik wel bellen maar is nu nog niet het geval

Morgen rolf jarig en wii spullen gehad alvast en het boek oei ik groei leuk joh
    dat boek heb ik ook gehad

@ kwie meis doe je rustig aan loop jezelf niet voorbij he
    knuffie

13. hielko2006

Dat is volgens mij niet duur nee

14. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Katja, dat is niet duur dacht ik. Ben er nog niet zo in thuis. We zijn nog aan het experimenteren met luiers.
    Van de week bumblies gekocht en die waren 3.99 voor 27 luiers. Kruidvat kost hetzelfde geloof ik.

15. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    zaanstreek
    De Bumblies zijn bij Dirx in de aanbieding. 45 stuks (mini) voor 5,99
    Bevallen deze luiers?

Nou ik ga denk ik toch ff naar Dirk sjeezen anders zijn ze uitverkocht ben ik bang.

16. hielko2006

Daan ik heb je nog een PB gestuurd

17. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    De bumblies bevallen goed, evenals de pampers new born en het kruidvat. Lekker zacht, goede pasvorm en nemen alles goed op.
    DA luiers zijn geen drol waard (letterlijk en figuurlijk :D) die zijn heel stug en lekken door)

Knip, je hebt pb terug

18. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Helaas, ik mag het hier posten: goedemorgen!
    Had de hoop jullie vandaag niet hier te zien, maar goed, baby zit er nog....dus hier ben ik dan.

@ Moor, wij hebben een mobile boven de box. Eentje zonder liedjes, gewoon een mobile van houten vlinders van de wereldwinkel. Mirthe heeft er met veel aandacht altijd naar gekeken, dus we hopen dat dit kleintje er ook plezier aan beleefd.
    Hier geen mobile boven het bedje. Vond het sowieso wat druk op een slaapplek, ik slaap ook liever in rust, dan met een hele fanfare boven mijn neus :D en net wat Suuz zegt, zo maakten we verschil tussen de plek om te spelen en de plek om te slapen.

*ziet een emobericht van Miranda langskomen over aansluiting enzo...meid, deze club is ook wel een apart groepie bij elkaar hoor, moet ik zeggen, hihi.....ben er ook erg blij mee!!! Dus, nergens heen gaan, want we zullen niet rusten voordat Alyssa een brusje heeft*

@ Ink, fietsen dus!!!

Nou, dan ga ik nu maar even ananas, tonic en bitter lemon halen op de fiets!

Mooie meid hè, die Sigrid!

*grrrrr....krijg nu een berichtje van iemand "gaat alles goed of is er al een beeb???" werkelijk hoor, mensen zijn zo bang dat ze het niet te horen krijgen, bah bah bah, wordt chagrijnig van dit soort sms'jes (nee kwie die van jou niet...) en heb besloten er niet meer op te reageren, dan zitten ze lekker in spanning, hahaha*

@ Suuz, jaaaa, het is uitkijken met wat je zegt nu hè, maar wel schattig hè... Mirthe heeft sinds een week of twee twee stopwoorden/zinnen: alles wat we doen krijg je de opmerking "lukket mama?" en laatst pakte ze een houten strijkplankje in de Dille en Kamille, zegt ze "tafeltje", dus ik "nee, dat is een strijkplank". Kijkt ze me indringend aan "dat is een tafeltje, lieve schat!"
    En dus zegt ze nu vaak achter haar zinnen, lieve schat, whaha, miepje is het!

De scheldwoorden blijven gelukkig niet zo hangen. Ze had volgens mij wel ergens het gvd-woord opgevangen, want het lukte niet met een stoeltje verschuiven en ja hoor, daar werd even bij gevloekt! :$ Denk van opa, die wil nog wel eens vergeten dat er een kleintje in de buurt is.....nou ja, gelukkig was het eenmalig!

@ Ink, ja, maar voor je uitgerekende datum bevallen.....dan ben je nog niet voorbereid, haha....als je na je datum was bevallen, hadden ze vast OP de telefoon gelegen!

Wat een leuk kaartje!!!

@ Lies, haha, allergisch aan de ochtend.......ik ook, kan er niet wakker door worden :D

Enne, doe je voorzichtig? Moor in het gips is genoeg hoor!

*ben ondertussen bezig met een rouwadvertentie voor onze voorzitter van de Raad van Toezicht, die vrijdag is overleden...dubbel hoor, zit je op weeën te wachten en ben je een rouwtekst aan het maken :(*

Nog iets harder duimen Muis, wie weet werkt het!

@ Daan, wauw, Noor slaapt lekker!

Enne, zing maar, ik vind vandaag wel een mooie dag voor een verjaardag!

Heb hééééééél licht wat last van gerommel, dacht een uur of twee geleden nog "het gaat gebeuren", maar het lijkt nu wederom rustiger te worden, bah bah bah...waarom nou, ben er zo klaar voor! Morgen is half Amersfoort afgezet, dan zouden mijn ouders niet eens met de auto de wijk uit kunnen, vanwege die wielerwedstrijd die Suuz in Veenendaal trof.....en Albert komt morgen bezorgen, dus het moet wel vandaag!!!

Ach gossie, die foto bij Rolf op schoot "apie", zo lief hè!

Doet mij denken.....ff zoeken. hoop niet dat jullie het erg vinden:

Bekijk bijlage 11445

baby's zijn gewoon aapjes als ze net geboren zijn ;)

Trouwens Daan, klopt het dat Noor erg op jou lijkt!?!??!!?

@ Knip, ik verlies ook al de hele zwangerschap veel slijm....kan dus gewoon...

Nou, inmiddels lijkt mijn buik weer in volkomen ruststand te zijn teruggekeerd, helaas.....het wordt echt inleiden vrees ik. Bah, ik baal als een stekker, heb er helemaal geen zin meer in nu, waarom nu dan ineens dit uiterste, maar dan wel met de nodige krampen??? Ik kan volgens mij niet normaal bevallen ;)

19. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Hi meisjes!

@Jutte: zo ben je aan het hopen dat je nog even kan wachten met bevallen en zo loop je al tegen de 41 weken aan... raar lijf toch!
    @Knip: ik denk niet dat het slijm iets is hoor, maar voor de zekerheid even vragen komend gesprek bij de VK
    @Moor: schelen we maar 1 week met onze verjaardagen?? (we gaan het niet over jaren hebben ;) )

20. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Aaaaah!! Ik zie op mijn banner dat ik al onder de 100 dagen zit!

Deel Deze Pagina