Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    thanks Daan!

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Vanaf Morgen ga ik niet meer hier komen...in ieders geval niet meer schrijven...ik ga gewoon eventjes proberen overal afstand van te nemen..ik ga hier eens orde op zaken stellen. Huishouden doen en echt intenser zoeken naar werk. En dat kan ik niet als ik constant hier ga kijken.

Ik wil iedereen heel veel succes met de beebs wensen, en ook met bevallen. Meiden die nog niet zwanger zijn, heel veel succes overal mee hopelijk zijn jullie snel zwanger.

Het is niet zo dat ik hier niet graag kom, heel graag zelfs. Maar ik laat bepaalde dingen een beetje versloffen omdat ik hier gewoon te veel zit. En dan bedoel ik eigenlijk op heel ZP...

Allemaal een dikke knuffel van mij hoor!! En ik kom iedere dag denk ik wel even bijlezen zodat ik op de hoogte blijf...en misschien ook wel een keer per dag reageren ofzo...maar niet meer constant..

Groetjes,
    MIranda

3. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Jutte had zo gehoopt jou niet te zien hier vandaag...Jij zelf ws ook niet. Hoop dat het bad je goed doet.

Syl vandaag 26 weken!

Sas hoop dat je antwoord krijgt op je gekke ontlasting!

Lies succes op school...Vandaag zijn ze hier begonnen, en ikke lekker niet!

Daan wat een leuke foto's...Geeft niks hoor dat moe eruit zien, doen we straks allemaal. Wat een mooi meisje zeg, met die donkere haartjes-----ik wil ook-------

Knip slijm verloren, hoeft je prop niet te zijn, vaak zitten daar wel slierten bloed in, jekkie...Gewoon even vragen, zou me niet al te ongerust maken.

Pup hoe is het met jou??

Hier goed nieuws.....

Loïs kan al per 1-10 komen, en dan ook omdat ik een opzegtermijn heb van een maand. Dus straks kan ze eindelijk met andere kindjes gaan spelen. Donderdag eerst kijken of het mij bevalt natuurlijk....En het dan tegen de gastouder zeggen, hmm ben daar nooit zo goed in. Gaan er morgen heen, even koffie drinken, denk dat ik het dan gelijk zeg. Is wat netter dan even snel bij de deur...Hoop dat ze het begrijpt.

Verder een Loïs ochtendje gehad...Zandbak spelen, kleien enz...Erg leuk! Ze zit nu even Brum te kijken en dan naar bed. Kortom er is hier nog weinig gedaan, na ja morgen maar weer...

4. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Miran we kunnen jou helemaal niet missen...Snap het wel hoor, andere dingen zijn even belangrijker. Tis hier ook veel te verslavend af en toe!

5. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Goedemiddag!

Heb wel bijgelezen maar ik kom een beetje in tijdnood en ga daarom niet uitgebreid reageren.
    @ Daan: wat een verdrietig berichtje postte je gisteren. Is niet leuk nee als je het gevoel hebt dat mensen niet naar jullie omkijken. Heb je wel veel post gehad? Er zijn namelijk ook wel mensen die zelf niet echt durven bellen uit angst dat je totaal niet op ze zit te wachten....en ze je erg storen. Maar las vandaag dat het alweer een stuk beter gaat gelukkig.
    @ Sylvia: Het boek 'borstvoeding' van Stefan Kleintjes en Mary Broekhuizen is echt een aanrader! Heb ik afgelopen week gekocht bij bruna. Kan ook bij bol. Mooi boek vind ik zelf. Veel mooier dan een ander boek dat ik al had over bv.
    @ Jutte: ga jij maar eens even lekker op bed liggen rusten. Voordat je het weet is die beeb er en kom je rust tekort.
    @ Knip: gewoon even de vk bellen. Daar zijn ze voor hoor!
    @ Miran: neem je tijd meis voor het zoeken naar werk en andere dingen die nog gebeuren moeten. Soms zuigt internet echt tijd weg.
    @ Katja: is niet duur die luiers! Succes met sjeesen

Ok, ik moet weer wat gaan doen.
    @ iedereen die ik vergeten ben: sorry, kus voor jullie!

6. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Ola chicas!

Daan, je good vibes hebben me een heerlijk rustige nacht bezorgd! Heb maar liefst 6 uur aaneengesloten geslapen, een luxe tegenwoordig :D. Helaas geen wee gezien, ontdanks het feit dat ik me echt had voorgenomen vannacht te beginnen.

Jutte, ben je nou gvd nog steeds zwanger? (dat dacht ik toen ik wakker werd vanmorgen...) ik had het er gister nog over met Daan, dat we eerst allemaal zaten te duimen dat je je termijn zou halen en dat het nu te lang duurt... te hard geduimd?

Miran, het lijkt me een heel goed idee om je ook wat meer op andere dingen te richten. Het is hier idd heel gezellig, maar er is leven buiten de rmmc!

Loel, weer alleen ambassadeur van de nachtclub vannacht? Arme jij!

Liesel, pas je wel op joh! Van de trap af glijden, slecht idee ;) en ik spreek uit ervaring.

Sas, gekke ontlasting? Sterkte daarmee!

Knip, ik heb ook veel meer last van afscheiding sinds ik zwanger ben. Ook met oud bloed soms... was daar in het begin niet gerust op, maar het hoort er blijkbaar allemaal bij.

Lumea, rustig aan hoor en een kussie terug.

Verders weet ik het niet meer.

Morgenvroeg mag ik weer naar de vk... zal eens vragen of ze wil kijken of er wat aan het gebeuren is daar beneden. Wel leuk om te weten dat de krampen en harde buiken ook nog ergens toe leiden. Gister had ik zo'n last van harde buiken, gewoon tot mijn rug an toe. Het irritante is dat het allemaal niet echt pijnlijk is, maar wel erg vervelend zeurderig aanwezig. Ik word er zo brak van me steeds zo gammel te voelen. Vandaag heb ik benen die aanvoelen alsof ze 50 kilo per stuk wegen en ik er gisteren een marathon op gelopen heb. En zo komt er elke dag wel iets irritants bij. Claudia heeft echt gelijk met haar opmerking dat elke verlossing beter is als zo rond blijven lopen.
    Ik heb echt respect voor jullie dames die de 40+ hebben moeten doorstaan! Ik neem mijn petje daarvoor af!

7. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Oh, mijn hyves horoscoop ziet er goed uit!

You've been feeling a little lonely lately, but something will turn that around today!

Het zal me benieuwen!

8. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Goedenmiddag allemaal,

@ Jutte: je beeb luistert niet echt he...:(:(... volgens mij heeft ie het veel te fijn bij jou. Misschien even flink dansen wie weet helpt het.

@ Loel: die van die peijnenburg was ik nog niet op gekomen maar die is echt goed :D:D

@ Pup: Leuk idee van dat kaartje en is nog netjes ook. Was ik zelf niet op gekomen.

@ Moor: ik heb zelf voor Melvin een mobile boven de box hangen.. heb er eentje van Woezel en Pip en als ik hem aan zet ligt ie er echt naar te kijken (voor wat ie ervan kan zien) en het is tevens een bekend geluid voor hem daar ik boven in zijn bed een muziekdoosje heb van woezel en pip met dezelfde melodie.

@ Miran: lijkt me een leuk idee om een keer ergens af te spreken met de kids.

@ Ink: leuke foto's van Sigrid.. ;):)

@ Suuz: kinderen kunnen inderdaad papegaaien zijn.. weet er alles van.. je kunt er wel lol mee hebben in elk geval.

@ Ink: je ouders waren er vast niet op voorbereid dat je zou gaan bevallen :D:D
    Leuk kaartje trouwens en ook erg leuk gedaan met die friese tekst.

@ Suuz: leuk kaartje en ook erg lief

@ Lies: nog steeds aan het niezen??? wie weet ben je allergisch he.

@ Daan: wat fijn dat je je weer wat rustiger voelt. Ik kan me je reactie wel goed voorstellen. Heb daarbij hetzelfde gehad, maar ben er overheen gekomen gelukkig en bekijk alles wat nuchterder. Ik denk altijd maar zo van graag of traag. Als iemand wil komen komt diegene maar en anders maar niet. Ga er echt niet meer wakker van liggen. Gefeliciteerd met Rolf.

@ Knip: je kunt inderdaad al slijm verliezen. Ik verloor ook heel veel slijm tijdens de zwangerschap, maar als je zekerheid wilt kun je beter de verloskundige even bellen.

@ Jutte: wel irri dat mensen gaan vragen of er al een beeb is.

@ Sylvia: je hebt het er maar druk mee... zal vast heel gezellig gaan worden.

@ Jutte: wat een leuke foto van je lieve kleine aapje.

@ foto's: ik heb hier ook heel veel foto's van Melvin en de meiden... heb de vader van mijn meiden gevraagd af en toe foto's te nemen van mij met de meiden en melvin samen.

@ Miran: Het is misschien een goed idee om je even op andere dingen te richten. Dikke knufffffffffffff

@ Knip: ik wist niet dat de afspraken voor het CB er ook op de lijst stonden, maar Melvin moet 17 september weer heen en krijgt dan zijn eerste prikje.

Verder alles goed hier. Vanmorgen heeft Sascha op school getrakteerd en had Melvin zeer veel bekijks van alle kinderen en het was echt heel erg leuk. Verder heb ik niet zo heel veel te vertellen eigenlijk. Ik ga lekker even aan de wandel nu.. genieten van het mooie weer.

9. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Wauw Daf goeie update! Geniet van je wandeling...

Goddd waarom heb ik altijd zin in chocola als ik het niet in huis heb, en waarom heb ik het niet in huis, omdat ik het dan gelijk achterover bunker, en daar heb ik nu zo'n zin in...

10. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    haha Suuz, ik heb net van ellende het pak bokkenpootjes op zitten eten.

*oh zucht, RTL travel is in Rome..........wat wil ik daar volgend jaar graag naar terug met Rinke, ben er met mijn werk geweest, maar dat moet dus eeeecht met je liefde hè....*

In bad leken er meer krampen te komen, maar die zwakten weer af. Net op bed kwam het weer even, maar zwakte ook weer af. Nu heb ik al 6 keer achter elkaar om de vijf minuten een harde buik, maar alleen als ik op mijn rug lig. Op mijn zij....ja, nu weet ik het even niet, laptop ligt op mijn schoot, dus ik lig nu op mijn rug....maar normaal houd het op mijn zij op....stom hè?

@ miranda, meid.....neee........laat je het wel even weten als je volgende ronde geslaagd is? Want die gaat slagen hè! Snap je best hoor, take your time, we zullen je missen!

11. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    @ Pup, ja, zeg, ik weet het ook niet hoor, we zouden vandaag samen bevallen hè......jammer....morgen weer een kansje hahaha

12. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    De dag is nog lang niet voorbij...

13. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Idd meissies, de dag is nog niet om.

Hmm hier waren de pampers op, tenminste maatje 1 dan. Ach er komen vast wel weer mooie aanbiedingen. Ben weer blij met mijn bumblies.

Woei, ik krijg vanavond visite!!! Jippieeeeeeeeeeeeeeeee

@Pup, nou dan zal ik vanacht weer goede vibes naar je toesturen. Heeft bij mij toen ook geholpen he. Had ik je daarvoor al bedankt? Zo ja, nou dan nog een keer.

@Miran, gelukkig hoeven we je niet meer helemaal te missen meissie. Ga je nog wel verder met je mmm verloop te schrijven, zodat we wat op de hoogte blijven? Ach, doe je hier vast ook wel.
    Dikke kus meid, het zit je ook niet mee. Denk aan je.
    ((((((((((((((((((((((((((((Miran)))))))))))))))))))))))))))))))))))

14. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

hoi meiden,

ben ik weer
    ff pauze gehad
    ondertussen me schoonmoeder en schoonvader(baas) geknipt schoonmoeder ook gekleurd.
    even aan schoonmoeders gevraagd of ze voor mij heel even de winkel open wilde doen zodat ik iets leuks uit kon zoeken voor Noor
    dus Daan je ziet het vanavond wel
    hoop dat je het leuk vind ik wil eerlijk antwoord anders kan ik het namelijk nog ruilen voor iets anders

krijg sms van sas binnen dus buddynieuws:

Bloeddruk was te hoor 150/95
    ze moest bloed af laten nemen en ligt nu aan de CTG

einde buddynieuws

meissie sterkte ik hoop dat het allemaal meevalt en je toch nog even naar huis kan
    maar goed 37 bereikt dus beeb mag ook wel komen natuurlijk
    denk aan je

@ Miranda kan het me best voorstellen neem je tijd hoor

@ suuz ik was gelukkig al wat gerust gestelt schrok vanochtend wel ff maar ik heb geenbloed dus zal wel goed zijn

lekker he dat jij niet naar school hoeft

wat kan ze al lekker snel terecht zeg welk kdv hebben jullie in tiel waar zit die gevestigd bedoel ik dan?
    de gastouder zal het vast jammer vinden maar neem aan dat ze het wel begrijpt

@ Lumea maak je niet te druk he

@ pup rustig aan meis het einde is nabij we leven allemaal met je mee.hoop dat de verloskundige morgen iets kan zien

@ Daffie ja wel zo leuk om die CB afspraken erop te zetten straks zijn we allemaal bevallen en dan is de lijst leeg nu weten we dan wanneer de kleintjes op controle moeten
    ga het erop zetten

@ Jutte toch vele harde buiken meis wat maak je het spannend zeg

****JUTTEBEEB KOM ER NOU AUB EENS UIT :D****

ow ja wie dan :p:D

ik heb er zin in

15. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hihi :)

Oei Sas, dat komt even voor mij als een verrassing. Sterkte meissie. Denk aan je.

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Wie van jullie is dit?;)

Vrouw bevalt op straat in Zeist

UTRECHT - Een 34-jarige vrouw uit Bilthoven is zondag tegenover de kinderboerderij in Zeist bevallen van een dochter. De vrouw was met haar vriend en zoontje naar de kinderboerderij geweest en had al een paar dagen last van zogenoemde oefenweeën.

Eenmaal bij hun auto kwam het stel erachter dat de bevalling al in volle gang was. Samen met een ambulancebroeder hielp de vader het kindje naast de auto ter wereld. „Het kindje werd geboren onder luid applaus en gefluit van een grote groep mensen”, vertelt een vriendin van de kersverse moeder.
    Het meisje is iets te vroeg geboren, maar moeder en dochter maken het goed.

17. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

ikke was het niet gelukkig
    lijkt mij echt een nachtmerrie zeg

18. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    @ Sas: dikke knuffffffffffffff en hoop voor je dat voor de rest alles goed is.

@ Knip: inderdaad leuk om die afspraken ook bij te houden toch anders wordt de lijst zo leeg straks.. daar heb je helemaal gelijk in.

19. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Het zal je toch maar gebeuren.. ga je gezellig even naar de kinderboerderij komt de kleine ter wereld... misschien een idee voor Jutte :D:D:D

20. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Muis it wasn't me! Ben blij ook...

Knip ze gaat naar Villa Kakelbont, zit op de Schouw, je hebt ook een locatie ziekenhuis, maar dat leek me niet wat. Fijn he! Ben dr blij mee...En ja de gastouder zal inkomsten gaan missen, maar goed, cru gezegd is niet onze zaak...

Sas schrik er een beetje van...Hoop dat het allemaal goed gaat en idd de 37 weken zijn geweest, dus het kan! Kus voor jullie daar!

Daan gezellig visite, oh het is Knip, leuk joh!

Jutte how are you doing????

Zo gaan zo Suuzman ophalen en nemen dan lekker friet mee, heb toch geen zin om te koken.

Deel Deze Pagina