Buddynieuws: Sas heeft net een bloedprop verloren en is nu met weeën naar het ziekenhuis ********************************************** meissie als het doorzet heel veel succes zet hem op.
Goedemorgen! Ja, ben vroeg vandaag..... Heb zo'n beetje de hele nacht ongikrampen gehad. Nu ook nog wel, maar niet constant, dus blijkbaar kan ik beter zitten dan liggen... Maar ja, die buik wilde maar niet zacht worden, dus voordat Rinke naar Raalte vertrok even een poosje onder de douche gezeten, koffie gedronken en getwijfeld het ziekenhuis te bellen. Maar het lijkt nu weer rustig, dus we gokken erop dat de komende 3 uurtjes ook nog wel rustig blijven. Dan is Rinke weer terug en dan mag alles gebeuren!!! @ Daan, die Enecotour geeft ons niet zoveel last. De ronde gaat door Amersfoort-Zuid en het stadscentrum, wij wonen in Noord en precies tot aan het ziekenhuis is vrij toegankelijk. In een straal halfrond het ziekenhuis op 50 meter afstand loopt de Tour, waardoor mijn ouders vandaag opgesloten zitten in de wijk en dus niet eens naar het ziekenhuis zouden kunnen komen in geval van nood. Eigenlijk best achterlijk, alleen hulpdiensten kunnen erdoor, verder zijn er op de route voor mijn ouders vier oversteekplaatsen, waar de dan ook nog eens alleen lopend mogen oversteken. Hoezo, veiligheid voor alles, haha.... Nou ja, denk niet dat het vandaag gaat gebeuren....heb zo'n voorgevoel van een "even" dag, dus dat is morgen, haha, zou het? Ik hoop het wel, want dat is de laatste datum op de geboortekaartjes en ik vind het een beetje de goden verzoeken nu al meer te gaan maken, stom hè? Maar oh, wat wil ik graag bevallen, wist niet dat ik dat nog eens zou zeggen...wat ben ik blij als die kleine er uit is, alleen al ter geruststeling dat alles gewoon gezond en normaal is.... Het is wat rustiger in mijn buik, maar krijg gelukkig af en toe wat schoppen en kontdraaien tegen mijn ribben, lief kind Ik ga eens even bijlezen verder, kijken of Pup wèl lekker geslapen heeft? En hoe het met Sas is? En Kwie meid, ik dacht even je te sms-en om vier uur, toch maar niet gedaan, hihihi
Oh zie, gaat ze nog eerst ook!! Nou, met die hoge bloeddruk en dat enge woord wat ze gister typte te hebben, brrr, laat dat kindje maar snel en gezond op de wereld komen! Spannend zeg!!!
Mogge!! @Sas: jeetje, dat is toch wel aardig schrikken!! Extra dikke knuffel voor jou! x @Miran: ik mis je nu al... @Daan: wat fijn dat je zo'n gezellige avond heb gehad met Knip! @Pup: heb je vannacht nog een beetje kunnen slapen?
Daan, wens je man dan maar een gelukkige verjaardag!! Fijn toch, zo een "specialer" dagje.. Nu ja..Borsato fan.. Noem het maar freak haha Sas, kom op meid! Spannend! Jutte, voor jou nog steeds niets in zicht? Wel spannend voor jou hé.. 40 weken voorbij en die kleine blijft gewoon zitten Hoop voor je dat je hem/haar snel vast kan houden... x
OMG, Sas, zet em op meid. Oh getver, ik word er zenuwachtig van. @Jutte, ................................................dat is sielug voor jou. Juttebeeb waar blijf je nou. Mammie wil je graag vasthouden en knuffelen en besnuffelen. Uiterlijk morgen hoor. Deal? Jij dus geen last van enecotour, maar ouders wel. Wat is dat nu weer voor iets achterlijks. Hmzzz, zucht.
Iedereen Moor is morgen jarig maar we hebben vandaag wel een jarige hieper de piep hoera voor papa Rolf geeliciteerd met je verjaardag geniet van de chocolaatjes!!!! Daan voor jou ook gefeliciteerd met je manneke @ Lies gaaf he die plopjes word steeds duidelijker hoor aaaah lekker eerst nog een weekendje weg heerlijk @ suuz heerlijk zeg had ik echt weer eens nodig @ marieke marco is leuk zing maar hard mee @ Jutte doe maar morgen dan Moor wil zo graag een een baby op haar verjaardag maar ja je moet wel opschieten want anders is sas je nog mooi voor @ zo nu ff de lijst erbij
NOD: * Miranda , 28 jaar , 15 oktober , 13e ronde voor 2e kindje Zwanger: * Jutte, 31 jaar, ronde 4: 2e kindje, D-date 21 aug. geslacht ♪ * Pupke, 29 jaar, ronde 4: 1e kindje D-date 3 sept. geslacht ♪ * Desert, 34 jaar,ronde 3: 1e kindje D-date 13 sept.geslacht ♂ * Katjak79, 29 jaar, ronde 15: 1e kindje D-date 13 sept.geslacht ♀ * xxsuuzxx, 28 jaar, ronde 8: 2e kindje D-date 15 sept. geslacht ♪ * Joyce, 24 jaar, ronde 4: 2e kindje D-date 15 sept.geslacht♀ * Moor, 28 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 3 nov.geslacht ♀ * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov. geslacht ♀ * SylviaM, 33 jaar,ronde 12: 1e kindje D-date 30 nov. geslacht ♪ * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 3 jan. geslacht ♪ * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. geslacht ♪ * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. geslacht ♂ * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr. * Marieke, 22 jaar, ronde 2: 2e kindje D-date 18 maart Bevallen: * Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken -Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - ? cm * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm * Daan - 9 Augustus 2009 - Noor Helene - 41.1 weken - 2910 gram - 49 cm * Inkerbell - 11 augustus 2009 - Sigrid - 39.4 weken - 3620 gram - 49 cm Vlindertjes: * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(} * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(} * Lilalien, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(} * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(} * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(} * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterrë* Artsbezoekjes: * Sas 25 augustus uistag bloedonderzoek om 17.10 uur * Pupke 25 augustus controle verloskundige om 9.40 uur * Knippy 26 augustus controle verloskundige om 9.30 uur * katja 27 augustus controle verloskundige om 11.15 uur * Sas 27 augustus internist om 10.15 * Loel 27 augustus plaatsing mirena om 10.00 uur * Jutte 28 augustus controle verloskundige * Rootje 31 augustus controle verloskundige * Knippy 1 september 3D echo 21.30 uur * Katja 2 september controle verloskundige om 11.45 * Moor 4 september controle verloskundige om 10.20 uur * Moor 7 september controle echo placenta ligging om 16.20 uur * Moor 7 september partneravond zwangerschapsgym * Muis 8 september muisman naar VU voor proef bewerking semen 12.15 * Sylvia 9 september controle verloskundige om 9.50 uur * Beebie 10 september 20 weken echo * Lies 10 september controle gyne om 16.45 uur * Daffie 11 september nacontrole verloskundige * Daffie 17 september CB met melvin * Lies 23 september uitgebreide echo in UZ Leuven om 11.00 uur Bijzonderheden: * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid * Helma : laat het op zijn beloop wel gestopt met de pil * Muis: ICSI * Lilalien : goedgekeurd en nog aan de pil tot en met 2011 * Marieke: cerclage op .. ? (datum komt nog)
Goeiemoggel! Ik was er nogt even, moet zo naar fysio en kwam eventjes bijlezen want wil wel op de hoogte blijven van de beebs die nog komen moeten. Lees dat Jutte nog steeds rondloopt, tsjongen jonge....een uiterste naar het andere hihi...je beeb komt snel hoor. Wanneer word er gesproken over inleiden? Verder las ik dat Marieke een leuke maar moeilijke zomerse dag heeft gehad...ja het is af en toe niet eerlijk als je eraan denkt dat jij idd daar met sterre had moeten lopen. Maar vind dat je heel erg sterk overkomt hoor. En volgend jaar...dan loop je daar met sterre haar broertje of zusje!! Las ook nog iets over sas, jeeeeeuuuhh gaat ze iedereen voor. Maar misschien wel beter ook met alle enge dingen die ze gisteren vertelde..Hopelijk zetten de weeen lekker door en heeft ze vandaag of uiterlijk morgen een mooi kindje in haar armen! @hier, voel me rustig...vreemd...heb er zin in om hier de hele kiet eens goed uit te puinen...maar mis jullie wel hoor. Heb gisteren avond ook even bij zitten lezen...vind het moeilijk om niet te reageren....maar voor mijn eigen bestwil... En trouwens...6 september vakantie!! En dan kan ik niet bijlezen hihi...dus moet wel langzaam afkicken......... Had verwacht ongi te worden....maar er komt niets...wel veel witverlies...waterig...........weet het niet wat mijn lichaam aan het doen is. Wil toch echt even afwachten, en op 1 september starten met de provera....behalve als ik vermoed dat mijn lichaam iets anders doet hihi....maar het vooruitzicht om pillen weer te slikken....neeh dat doet me helemaal geen goed. Misschien is de werking van de clomid een beetje aan het afzwakken want ik voel me echt gewoon goed! Niet meer onrustig en nergens zin in hebben..maar opgewekt en wel overal zin in hebben!! Heb net Alyssa weg gebracht en voor het eerst sinds ik zonder werk kwam te zitten...deed het me pijn....en dat heb ik lange tijd niet gehad. VOnd het wel goed dat ze daar zat....en dat is niet leuk om te voelen.....maar vandaag wil ik ze weer bij me hebben...wou ze helemaal niet weg brengen...ben blij dat het snel vakantie is dan is ze lekker hele dagen bij ons!!! Zal ze leuk vinden hihihi, ze geniet zo van die dagen dat ze samen met ons is in het weekend.... Oh lange tirade weer...sorry... Meiden, iedereen een dikke knuffel!! Ik ga even snel douchen voor de fysio...en hopelijk kan ze er snel wat aan doen want het blijft pijn doen.... Groetjes, Miranda
Hiep hiep hoera voor Rolf!!!!!!!!! @ Sas: ooooo spannend meid, het was wel even gezellig vannacht. Denk aan je!!!!!!!!!!!!! @ Jutte: zoooo irri als je elke keer denkt dat het doorzet en dan weer niet............je geduld word zwaaaaaaaar op de proef gesteld. @ Daan: Veel babbelplezier met het vrouwtje van het CB. Wel ff je vragen opschrijven.
Haha knip, komt wel goed met die chocolaatjes hoor. Zo schattig dat je zelfs daar nog aan gedacht had. @Syl, mijn moeder en schoonouders, broer en 2 oma's komen op visite. Lekker druk dus. Even de *op mijn kont blijven zitten* modus aanzetten. Waar zat dat knopje ook al weer...... Thanx voor de felicitaties. PapaRolf slaapt nog, maar zal ze straks laten lezen hihi. Hier ook een borsato freak. Fan van het eeste uur! Al moet ik zeggen dat ik zijn vroegere liedjes leuker vind dan zijn latere werk.
GOOOOOOOOOOOOOOO SAS en SASBEEB!!!! @Daan: feli met Rolf! Was het bijna vergeten zeg!!! Zo,ik ga hier nog wat puntenschema's maken, dan is dat ook klaar. dan beetje poetsen (vod ligt al klaar in de Ajak ) en ondertussen heel erg hard duimen voor Sas! juttebeebje, neem daar eens een voorbeeld aan als papa terug is, kom jij er ook maar uit!
Och daar zeg je zo wat. Ik had het er gister nog met Knip over. Denk je dat je puddinghersens hebt als je zwanger bent, nou ik kan nu bijna helemaal niets meer onthouden. Is echt erg. Gister zelfs het boodschappenbriefje vergeten mee te nemen naar de winkel....... Dus papaRolf moet straks nog een keer.
Ja Daan, dat is waar.. zijn vroegere waren beter dan nu.. maar toch zijn de nieuwe niet slecht.. Vroeger had hij meer "ambiance" liedjes.. Op zijn nieuwe cd nu "Wit Licht" zijn er 2 die mij aan Sterre doen denken.. Dochters natuurlijk en dan Doe wat je altijd deed.. Dat moet je horen.. toen ik dat hoorde.. ik kreeg het gewoon koud van de 1e moment.. net alsof dat van haar komt, voor ons.. Hier eventjes een link.. YouTube - marco borsato doe wat je altijd deed xxx
's ochtends klink ik niet al te best en ik weet dat Daan zelf heel mooi kan zingen, dus Daan....zing ff 2 keer zo hard voor je ventje, haha: Rolf gefeliciteerd! @ Marieke, ooohwww, heb Marco B één keer live aangehoord, op de Grote Markt in Leuven tijdens Marktrock en oeh, wat zong hij toen vals.....dat was toen net met "dromen zijn bedrog" en tja...ben daar een beetje op afgeknapt, stom hè? @ Lies, plopjes! Leuk zeg.....en idd wat Daan zegt, voor je het weet is het voetbal in je buik! *hier regent het momenteel pijpestelen, niet normaal, maar ja, wel even lekker voor de tuin!* @ Daan, even wennen hè, kindje erbij. Weet nog dat mijn auto een week na Mirthe's thuiskomst, stuk was. Die moest ik naar de garage brengen en ik dacht er wel even op te kunnen wachten. Kon dus niet....dus ik dacht in een eerste opwelling "oh, Rinke kan me wel even op de fiets ophalen"....maar ja, Mirthe lag in het wiegje hahaha. Dus ik mijn oma gebeld, die kwam me ophalen. Rinke keek heel raar toen ik binnenkwam, zo van "ja, maar ik had je toch even op de fiets op kunnen halen?" dus ik van "ja en Mirthe dan?" hahaha, allebei een beetje ontregeld. Maar: we hadden wel allebei direct het gevoel alsof het al heel lang zo was, dat met z'n drieën zijn, het klopte gewoon, heb jij dat ook? *Ja, Moor is woensdag, dus morgen, jarig, dus vandaag is al het gezang alleen voor Rolf* @ Marieke, helemaal niet gek zeg, dat je zo aan Sterre* denkt, natuurlijk doe je dat....straks op haar geboortedag, met feestdagen, met andere kindjes om je heen.... En da's maar goed ook toch? Dat je haar niet vergeet? Daar is ze veel te mooi voor!!!! *zie nu dat Sas netjes de 37 weken gehaald heeft!!! Dan mag het helemaal hè.....keurig!* En dat gaat dus niet meer lukken oh wat spannend zeg!!!! Trouwens, belachelijk dat Sas zo lang op de uitslagen moest wachten. Zal je zien dat ze nu in het zh is, de gyn even naar het lab belt en de uitslagen heeft.... Dat had ik laatst ook. Moest bloedprikken en normaal krijg je dan een week later de uitslagen hè. Dus ik drie uur later op controle bij de gyn "oh, even kijken of de uitslagen al in mijn computer zitten" ja, dat was die keer dat ik opnieuw moest prikken, want ze waren een onderdeeltje vergeten en mijn bloed was al ter vernietiging naar de andere locatie, dussseeehhh, onmenselijke activiteiten daarzo in het zh! @ Syl, idd, de gevatte en gezellige kletsopmerkingen van Miran worden al gemist! @ Marieke, ja, Sas had zwangerschaps......en dan nog iets....als je het ging googlen kwam er een heel naar verhaal naar boven, bah! @ Knip, Sas mag eerst hoor, die hoge bloeddruk en de oorzaak ervan geven wat meer noodzaak te weten dat alles goed en gezond is...ik kan daar nog wel even op wachten, als dat mijn voorwaarde is om morgen te bevallen...hoewel vandaag zo handig is, Mirthe bij opa en oma.....Rinke straks gewoon beschikbaar... Weet je wat? Rond 12.30 uur is Rinke thuis, dan beginnen gewoon de weeën! Nah, Miranda, je kunt gewoon niet zonder ons......hoeft ook niet hoor Vrijdag gaan we praten over inleiden, ik hoop het niet te halen....zonder geboorte dan hè... @ Loel, geduld?!??!?!?!? Welk geduld?!?!?!?!?? Die heb ik helemaal niet!!!!! :x @ Pup, succes op controle straks! Als je nog niet begonnen bent met bevallen tenminste... *neemt het aanbod van de 7 uurtjes van Daan aan...die 2,5 uur persweeën mag ze houden, hoewel, als het echt de voorwaarde is om vandaag te mogen bevallen...ach, doe die dan ook maar* Zo, ik ga ff thee zetten, de koffie blijft een beetje op mijn maagzuur drijven geloof ik....blleeehhh....