Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Oehh Sassie spannend meid, hoop dat ze geen risico's nemen en dat je snel mama bent! Knip bedankt voor het nieuws.

Grrr Jutte toch, het kan nooit lang meer duren, en idd anders morgen op Moor haar verjaardag.

Over Moor gesproken, waar ben je?

Rolf van harte gefeliciteerd, je eerste verjaardag als vader! Maak er een mooie dag van met elkaar!

2. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Miranda toch even komen he gelukkig we miste je al
    fijn dat je je wel beter voelt en hopelijk doet de fysio wonderen

daan ik vond de liedjes van marco vroeger ook leuker als nu

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Jutte, je mag ook mijn 20 uur met weeen om de 3 minuten en dan met 20 min persweeen hebben hoor.... Denk dat de deal van Daan dan beter is hihi.

4. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
  5. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Bekijk bijlage 11558

Wilde het toch even tonen, hoe idioot die route is. De rode lijn is de route van de Tour. Mijn ouders wonen in het donkerrode stipje, midden in het parcours. Het ziekenhuis is het paarse stipje rechts....
    De blauwe sterren zijn de voetgangersoversteekplaatsen, dus ZONDER fiets aan de hand of iets dergelijks, dus met een buggy mag vast ook niet....laat staan met de auto.

Wij wonen helemaal rechtsbovenin zo'n beetje, staat niet op de kaart....

Oh ja, en stel je woont links van de route en je moet even naar rechts, dan moet je die groene lijn met de fiets volgen :$ even drie keer zo ver fietsen, hahaha....

Je snapt het al, gisteravond begonnen de straten rondom de tour aan de buitenkant al dringend vol te lopen met auto's, maar ja, daar kan je alleen maar komen via die oversteekplaatsen.....denk dat er heeeel veel mensen en dagje vrij hebben bij mijn ouders in de wijk.

6. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    hmm als dat zo lees, ga ik toch weer voor mijn 3 uur weeën en 20 min persen...

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Zo en nu ben ik er weg van! Misschien tot vanavond nog even meiden..

Vandaag op de planning :

10.30 fysio

11.30 booschapjes halen...(gaat al niet door want me geld is niet binnen...baaah)

dus dan maar om
    11.30 de wc poetsen.. van boven tot onder.....(mag wel weer eens)

12.00 boterhammetje eten en ff tv kijken.

13.00 beginnen aan al het speelgoed van Alyssa eens bij elkaar te zoeken ipv alles in een kist....en naar boven te doen zodat ik de box weg kan halen!!

15.00 ligt eraan hoe lang het speelgoed duurt hihi. Dan wil ik de vloer zuigen en dweilen....

Enneuh...daarna beginnen aan de witlof schotel voor het eten...

om half 5 Alyssa ophalen van KDV....

En dan eten!

opruimen van eten...keuken opruimen...Alyssa in bad...en bed...en hmmm ff met Marco zitten en praten...en dan tsjah...misschien wel vroeg naar bed...want kon vanmorgen echt niet wakker worden!! Was om 1 uur wakker en heb het 5 uur zien worden...iedere keer doezelen...

Fijne dag allemaal!! En hopelijk lees ik vanavond dat er een mooie beeb is geboren voor sas...als die eerder komt wil kat of kwie mij dan op de hoogte houden?

Oh en jutte...mijn gevoel zegt volgende week pas....hopelijk voor jouw niet... Inleiden of natuurlijk dat weet ik niet...

Groetjes,
    Miranda

8. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Weet je, alles mag, als het maar niet wéér de 68 uur weeën en 11 minuten lancering van Mirthe zijn (jawel...altijd baas boven baas, hahahahahahaha)

:D:p

9. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    De box weghalen, wat een mijlpaal Miran!! Hoewel ik hoop dat je m snel weer terug mag zetten natuurlijk.....

Enne, volgende week mag op zich best (hoewel....), maar dan zonder dit gerommel deze week, want dat maakt me zo onzeker! Moet ik nou wel bellen, niet bellen, is het begonnen of niet. Het is minder toegankelijk, vind ik, om het ziekenhuis te bellen. Een VK komt gewoon ff bij je langs om te voelen enzo, dat doet de gyn niet...

Stel nou dat het zo blijft als nu is vanmorgen, dan bel ik misschien de VK praktijk die mijn nazorg gaat doen wel even, misschien willen die toch even komen checken, als het niet al te druk is daar...

10. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Oh Marieke, die kan ik echt niet luisteren. Doe wat je altijd deed. Dan breken hier spontaan de dijken door. Ook Dochters nog even achter slot en grendel. Naja, zoals zo veel nummers trouwens.

@Jutte, het klopt hier helemaal hoor. Noor hoort er helemaal bij.
    Ik had gister iets vaags. Niet zo erg nog als je autoverhaal hoor.
    Vroeg aan Rolf hoe laat het was, zegt hij half 5. Ik zo, oke, als je me even de aardappels aangeeft zal ik ze even schillen.
    Kijkt hij me zo raar aan. Zegt hij: Wat dacht je ervan als ik je dochter eens uit haar bed ging halen om te voeden...............:(
    Straal vergeten.

Je kon er wel eens gelijk in hebben dat die bloeduitslagen al lang binnen zijn.
    Ik bedoel, kijk hoe heftig het was bij Meilan destijds joh.

Oh en die persweeen? Wil je die er echt bij hebben? Mijn moeder heeft serieus waar nog de blauwe plekken op haar armen staan.

Oh, ik zal voor jullie allemaal zingen ok hihi.
    Doet me trouwens denken aan popstars van afgelopen week. Toen Henk Jan de dochter van een kandidaat op schoot had. Toen ze ging zingen was dochterlief een en al aandacht met die grote poppenogen. Te schattig gewoon.

Iemand van jullie K2 zoekt K3 gezien? Ik vond het leuk!

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hihi..werden je weeen onderdrukt...zolang hihi...en 11 minuten lancering...tsjah...twas een piepmuisje he... :D

Zal bij deze denk ik niet zo zijn...alhoewel die 68 uur tsjah....

In ieders geval...ene weg of de andere...eruit komen zal die beeb van je...is het niet deze week dan is het volgende week...en is het niet natuurlijk dan is het met inleiding.(laatste hoop ik niet)...

Ach denk maar zo...extra moedersvoeding...kan nooit kwaad toch!

Dag ben nu echt weg hoor!!

Groetjes,
    Miranda

12. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
  13. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

jutte vanmiddag als Rinke terug is prima mag jij je weeën krijgen en daarna 4 uurtjes wachten en dan persen

@ whaaaaa wat een idioot iets zeg dat ze dat zo hebben afgezet

@ suuz meis vandaag precies 37 weken joehoe je mag nu officieel thuis bevallen goed zo

@ miranda succes vandaag

@ Jutte je kan het altijd proberen om te bellen

@ Daan foei toch Noor helemaal vergeten gister nou gisteravond was ze er gelukkig duidelijk bij en daarna lekker verder slapen in haar wiegje

@ marieke wat een prachtig mooi plekje zo voor sterre* is dit in jullie huiskamer?

meiden moet echt wat gaan doen hier zeg
    maar zit maar te lezen en met me gedachten bij sas

14. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Ja knippy, in huiskamer..

gewoon op dressoir.

Zo, ga eens even alle moed bijeen rapen en wat eten, zodat ik eindelijk kan douchen gaan.. (douche nooit voor ik gegeten heb haha)

Hopelijk snel de baby's die op punt staan geboren te worden! Hier staan de duimen omhoog!!!!!

15. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @marieke: wat een mooi plekje hebben jullie ingericht voor Sterre!

16. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Shoot, is Sas aan het bevallen?!? :$:$ * kadoen, kadoen, zegt mijn hart * En ik moet straks werken. Shit zeg! Wie houd me up to date?

Ha Jutte! * zwaai zwaai *
    Maakt niet uit hoor dat je niet terugsmst, kan me goed voorstellen dat je er niet altijd de puf voor hebt. Je weet in ieder geval dat ik aan je denk. :D Vandaag staat alles stand-by, dus beval je vandaag dan staat het vrij vlot hier. Go Juttebeeb!

Zeef alleen als je zwanger bent, ik weet nu al niet wat iedereen geschreven heeft. Moest wel drie hele pagina's bijlezen! :p

Er schiet me iets te binnen van Knip en Daan die het erg gezellig hebben gehad. Suuz die zo vast heeft geslapen en met make-up niet bij te werken is. Moor die niet vandaag jarig is maar morgen, maar al wel verwelkomt werd met gezang. Rolf die daarentegen wel degelijk vandaag jarig is (HIEPERDEPIEP HOERA!!!). Ha Marieke! Marieke is ook weer in ons midden, al is het zonder camcorder en tv. Muis gaat naar Duitsland, wat ze daar wil gaan doen is mij een raadsel, maar veel plezier. Lies voelt plopjes, zo cute! Aan de buitenkant zie je nog niks zeker, dat duurt toch nog een paar weekjes. * Allemaal nog uit het blote hoofd, dus het zeefverhaal gaat toch niet helemaal op voor mij * Miranda gaat de box weghalen, succes en toch ook sterkte plus een knuffel. De ouders van Jutte wonen vandaag erg ongelegen als het gaat om naar het ziekenhuis te komen (dat wordt dus of vandaag niet bevallen of de enecotour een dag uitstellen, kies maar). Pup gaat vandaag naar de verloskundige, succes en wel vragen of er als te merken is van een naderende bevalling! Sorry maar verder weet ik het echt niet meer.

Gisteren als een marmot met hoofdpijn in slaap gevallen en vanochtend pas weer wakker door de stomme wekker van Jan. Hij zet die om kwart voor zeven om vervolgens dat ding tot twee keer toe stil te slaan en daarna stapt hij pas (met lawaai) uit bed. Ja, dan ben ik ook wakker. Achteraf maar goed, want voor half acht stonden er al twee kale mannen voor de deur die de bank kwamen repareren. In het telefoongesprek had ik aangegeven dat ze voor elf uur geweest moesten zijn, maar ze konden me garanderen dat ik niet de eerste was maar wel dat ze voor elf uur langsgeweest waren. Ik wil niet weten hoe vroeg ze begonnen zijn, maar ze waren dus flink op tijd bij mij. Moest in pyjama opendoen, haar in de war (nu weet ik zeker dat ik een rekening krijg, anders had ik nog wel wat geprobeerd maar riekend uit bed kun je niks beginnen), honden waren door het dolle (die wilde ik ook weghebben, want anders hebben altijd de honden het gedaan) en Kwiebus moest zonodig elke keer het kale hoofd van één van de mannen likken toen die op de grond lag om naar het bewuste kapotte stukje bank te kijken. * Schaam schaam, die onopgevoede honden van mij :) *

Schiet me ineens te binnen; Waar is Helma?

17. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Daan, ik heb K2 zoekt K3 niet gezien.. Tv-loos hahaha

18. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Zit nog even naar de foto van Sterre te kijken. Wat is het toch verwonderlijk dat alles er al op en aan zit bij zo'n klein meisje. Wel ieniminiklein, maar zo perfect. Logisch dat je het soms erg moeilijk hebt als je anderen ziet met een wandelwagen of een jonge baby hoort. Wanneer had Sterre eigenlijk geboren moeten worden?

19. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    @Daan: vind dat echt zo gek bij jullie, een week wachten op bloeduitslagen. Als je hier bij de HA bloed gaan laten prikken, heb je 12u later de uitslag. Ga je via het labo in het zh (nog gemakkelijker, gewoon een briefje bij je dokter uithalen en prikken maar) hebben ze 1-2u later de uitslag en kan je bellen. Snapperniksvanbijjullie :)

*gaat nu echt aan die verdomde poets!*

20. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Normaal het 1e week/end van augustus..

xxx

Deel Deze Pagina