YouTube - Kleintje op 9 weken deze heb ik nog niet gepost!! Moet je horen! Is van vorige week woensdag Zou eigenlijk mijn banner eens moeten aanpassen, want normaal ben ik voor de 24e uitgerekend.. En ben ik morgen pas 10 weken. Maak er zo werk van!
Liesl, een week is overdreven hoor, alhoewel. Als het weekend er tussen zit heb je pech. Soms kunnen bloeduitslagen ook cito geprikt worden en dan heb je het wel met een uur of wat. Ligt er maar aan hoeveel spoed erbij zit natuurlijk. @Kwietje, volgens haar hyves gaat Muissie vandaag naar een pretpark in Duitsland. Gok zo op warner bros of i.d. Hoofdpijn over? Hoop het wel. En kale mannen aan je deur? Niet dat het uitmaakte nu in je pyjama en al riekend enzo, maar toch. Kunnen ze dan geen 'achter de muur' mannen sturen. Heb je tenminste nog wat aan. En hebben zij ook eens een verzetje. Hihi, Nozem die het hoofd van Kale man likt. Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw. Zo, nu gaat Noor even in het badje en mooie kleertjes aan voor papa's verjaardag.
Goedemorgen, Meestal is het een intake en dan hebben ze de gegeven van Noor nodig (voor zover ze die nog niet hebben) en ook gegevens van jou en Rolf van ziektes en allergieën. Ook geeft ze informatie over het consultatiebureau hoe dat in z'n werk gaat. Gefeliciteerd met Rolf. @ Marieke: Wat heerlijk dat je er even uit geweest bent, maar kan me voorstellen als je anderen met kinderen ziet lopen dat je het even zwaar krijgt. @ Sas: tjee wat moet je een tijd wachten op de uitslag.. dat zal niet makkelijk worden... ga voor je duimen dat alles goed is. Ik lees net dat je met weëen naar het ziekenhuis bent. Heel veel succes meid. Kop op je kan het. @ Jutte: dat is niet leuk voor jou als Sas je voorbij gaat maar ook jou beeb zal vast niet lang op zich laten wachten. @ Pup: succes bij de verloskundige. @ Marieke: dat nummer van Marco Borsato ken ik.. mijn vriendin heeft die gedraaid voor haar zoontje die met 23 weken geboren is en kreeg onwijze rillingen en ook emoties. Wat een mooi plekje voor Sterre. @ Daan: foei om Noor te vergeten. Ik heb wel alles bij gelezen voor zover me dan lukte en voor degene op wie ik niet gereageerd heb dikke knuffffffffffff. Heb vannacht niet goed geslapen als gevolg van mijn o zo lieve buurman die ik z'n nek wel kan omdraaien. Kon ik eindelijk een keer vroeg gaan slapen gaat hij herrie lopen schoppen nagenoeg de hele nacht :x:x. Dus om de sfeer niet al teveel te verpesten ben ik er vandaag even niet zoveel. Eerst maar eens een paar uur gaan slapen dan zal ik me wel beter voelen denk ik. Ik was gelukkig niet de enige die er last van had, want werd al aangesproken door een buurvrouw van 3 huizen verder die ook last had van het gegil en geschreeuw over straat. Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe en als ik weer gekalmeerd ben laat ik me hier wel weer zien.
ff snel hoor, goedemorgen! Later meer druk druk druk Sas, zet 'm als het echt doorzet nu!! We zijn benieuwd naar de kleine man! Daan, dikke felicitaties voor Rolf!! Inderdaad, morgen ben ik jarig maar al het gezang vanmorgen was wel errug leuk! nu eerst ontbijten, ben zo vreselijk hongerig!! tot later lieverds
@ Marieke mooi plekje hoor @ kwie allemaal uit het blote hoofd zo die mannen waren er wel vroeg bij zeg @ Lies soms zijn die belegen nog niet zo dom he kunnen ze hietr nog wat van leren buddynieuws sas word waarschijnlijk opgenomen heeft nog steeds een hogebloeddruk Ze heeft al 3 cm ontsluiting en de baarmoedermond is al verweekt. ze houd me op de hoogte smst ze dit was even belangrijk dus moet even tussen door posten
Zo even snel bijgelezen, ehm meer gescant eigenlijk . @ Sas: aan het bevallen!!!!!!!!!!!!!!! Spannnnnnnnnnend. @ Daan: leuke visite gehad dus gisteren. MOOOOOOOOI!!!!!!!!! En gefeliciteerd met Rolf natuurlijk. Wat heeft ie van Noor gekregen??? @ Jutte: Hoop dat Rinke snel terug is. Excuseer voor deze korte reactie. Tot snel.
zo weer verder lezen daan joehoe noor mooie kleertjes aan dat worden weer foto's maken vandaag daffie hoop dat je wat bij kunt slapen
Ze wordt toch niet geremd dan....Sas bedoel ik? Termijn is prima, natuurlijk wordt ze opgenomen, ze gaat nu toch "gewoon" bevallen????? Ik snap er niet zoveel van denk ik.... Sas meid, zet m op hè, vind het helemaal niet erg als jij eerst bent! Hier overigens alles weer rustig. Mijn darmen zijn geleegd en voila, rust in buikje Jutte....hahaha...maar goed, wel nog een klein beetje gezeur, dus wie weet zet het nog door... Mijn mams belde net, Mirthe heeft een dik voetje en armpje van muggenbulten, of ik weet of ze allergisch is... Nou ja, ik ben ook allergisch voor insectsteken, dus dat zou kunnen ja....maar vaag. En ook stom dat je dan dus vanwege die klotetour niet even langs kunt gaan... *edit* ze heeft er overigens geen last van, dus het kan ook de combi prik en warmte zijn, mijn ouders wonen in zo'n broeikas dat oud-houten-jaren20-huis heet......pfff wat is het warm daar zeg. Ja, de weeën werden geremd, tenminste, dat was de bedoeling, maar dat lukte niet zo. Ben wel twee keer platgespoten om nog wat uurtjes te kunnen slapen, dus ik heb die 68 uur niet allemaal bewust meegemaakt. Die 11 minuten lancering had niets met de omvang van Mirthe te maken. Haar hartslag daalde met rap tempo en dus ben ik geknipt, is er een verpleegkundige met haar volle gewicht op mijn buik gaan drukken, ik met volle kracht meepersen en onderin werd er met volle kracht meegetrokken, om Mirthe er zo snel mogelijk uit te krijgen... Dus ik hoop nu iets meer rust te hebben bij de bevalling, haha Als die ooit nog komt natuurlijk! Hmm, wilde nog iets kwijt, maar weet het even niet meer....komt later wel.
Tnx voor de update Knip! Sas meid, ik denk aan je en ik duim dat alles snel gaat gaan nu. Hoop dat jullie snel van jullie kleine man kunnen genieten. Veel sterkte meid, een wonder is in aantocht!
Ff snel hoor @ Marieke: Op het werk kwam hetnummer dochters voorbij. Het was de eerste keer dat ik het hoorde. Ik heb echt de ogen uit m`n kop gejankt. Wat een mooi gedenkplaatsje heb je gemaakt. Ik zal de mijne straks ook spammen. Zo lief, zo klein. Het nummer van blof "zo mooi" zet ik altijd op om ff heerlijk te janken. De tekst is gewoon de waarheid. Knuffels aan iedereen, heb er ff snel doorheen gelezen, moet zo naar de osteopaat. Het is net of het weer opnieuw begint, veel huilen, etc, etc. Ben weer kei kapot. Scheelt ook denk ik dat ik nu gruwelijk ongi ben............blergh. Wil vandaag dus leuk beebjesnieuws!!!!!!!!!!!!!
Jutte ik typ hier wat sas mijn stuurt maar ik denk dat ze gewoon opgenomen is en dat de bevalling gewoon doorgaat nu ze heeft tenslotte 3 cm ontsluiting al toch wonderbaarlijk als ik elke keer je verhaal over de bevalling van Mirthe lees
Oh jee, val ik ook in herhaling!!??!? Sorry Heb mijn banner maar even aangepast aan de werkelijke tijd, dan wordt ik misschien iets minder gestresst, haha, scheelt toch 2 dagen... Loel, Roan niet om 5 uur dit keer hè, ach, kan even een kleine terugval zijn en volgende week slaapt hij ineens door! Wanneer moet je weer aan het werk eigenlijk?
hahaha dit bedoelde ik positief vind het echt een wonder zoals mirthe te wereld is gekomen zo piep klein nog en nu al zo en grote meid,die bijna grote zus is zelfs kijk nu kunnen we de preciese tijd ook nog zien aan je banner
@Lumea, Rolf heeft van Noor het boek: 'Oei, ik groei' gekregen. En nu gaan we even de wii fit weer inpakken. T blijft natuurlijk wel het cadeau van zijn ouders natuurlijk @Sas, tuurlijk gaan ze je houden. Zou toch wat zijn als ze je nu nog weer terug gaan sturen. Dat kan ik me niet indenken. Tssssssssssss @Marieke, mooi gedenkplaatsje voor Sterre*
@ Jutte: eind september, dus ik heb nog ff. Spammen gedenkplaats Lotte* Bekijk bijlage 11575 Bekijk bijlage 11576
Heel erg mooi loel! Klein, eenvoudig en toch zoveel zeggend! @jutte: arme mirthe, muggenprik en dan nog zo warm...poeh! En idd, gek zoals knip zegt: jullie oh zo kleine meid van toen wordt nu stoere, grote zus! jeeeeeeeehhhhhhhhh, bijna klaar met poetsen, enkel de keukenhoek nog en dan dweilen, oleee!