buddienieuws: het word een te zware beslasting voor het lichaam van sas dus hebben ze besloten haar in te leiden. en gaat de bevalling vandaag dus door ze vind het doodeng schrijft ze. ow en willen jullie allemaal op hyves je mond dichthouden vraagt ze Dit was het weer bij meer nieuws kom ik weer plaatsen
Oooh Sas, ik hoop dat je snel effectief verlost bent en zalig kan gaan genieten. Niet bang zijn, moeder natuur heeft de vrouw sterk genoeg gemaakt om te bevallen. met alle positieve vibes van hieruit, komt dat prima meid! Knip, tnxie! Wij gaan paar uurtjes weg. christophe wat vissen en ik lekker in m'n stoeltje langs het water boekje lezen. hoop dat er een stoer kereltje geboren is als we terug zijn straks!
Oei wat lees ik nu!! Spannend Sas aan het bevallen, Jutte al aan het rommelen een tijdje! En net nu ik vandaag, morgen en overmorgen en vrijdag nauwelijks tijd heb om het bij te houden door de drukte Nou ja, toch maar even proberen te scannen op buddynieuws af en toe By the way, hier alles prima, behalve druk dan. Voel me best goed en al echt zwanger, ik zal eens kijken of hubbie morgenochtend een buikfoto wil maken, want dat is nog steeds niet gebeurd... Zo wij gaan even eten en dan marissa in bed in ik aan het werk Bye!
Poe poe, kwebbels! Sassie, meisje.. GO FOR IT! Stiekeme voorpieper . Succes en ik duim voor je dat je snel je kindje mag begroeten! Mooie plekjes voor de vlinderkindjes voorbij zien komen, een heleboel gezellig gepraat en een kale man met nat hoofd hahahaha, hilarisch! Slapen ging niet best, heb dat klote zeil onder mijn bed uit gehaald, veel te warm. Tis toch een oud matras dat weg moet, zal me een zorg zijn als ik er helemaal overheen lek. Maar goed, half 4 sliep ik in en om half 9 was ik weer op. Alles weer prima bij de vk, beeb is helemaal ingedaald dus ik hoef niet meer plat mochten de vliezen breken. Volgende week woensdag 2-9 mag ik weer terug komen, mits ik niet bevallen ben. Ik ga nog ff mijn bed in, ben moe, hoofdpijn en nogal chagerijnig momenteel. En ik was zo lief gister... van korte duur geweest dus.
Sas, spannend meid! Jutte,voor jou nog steeds geen vooruitgang? Lies, veel plezier met te lezen aan het water! Kan maar deugd doen hé! Pupke, voor jou is het ook helemaal niet lang meer.. Voel jij nog niets opkomen? Dank je Knip voor het nieuws!! Liefs
Sas ik snap heel goed dat je het doodeng vindt, je kan het lieverd! Denk aan jullie, zet hem op! Het is het echt allemaal waard. Lieve Pup kruip maar lekker in je bed! We hebben gister iig genoten van je lieve bui! Fijn dat alles weer oke was en jij bent er ook bijna!
@Marieke: heb al een paar dagen last van krampen en harde buiken, maar nog niets met regelmaat... ik hoop dat er snel iets van start gaat, ik verlang er zo naar ons kindje te begroeten.
Ik was nog wat vergeten.. ik heb bij de VK mijn ongerustheid uitgesproken over lang overtijd gaan. De kans dat de kleine dan in het vruchtwater poept en het benauwd krijgt. Vorige week is er uit Grave een vrouw bevallen die overtijd was, haar kleine had het vreselijk benauwd en ligt nu nog steeds op de IC. Nu mag ik, als ik overtijd ga, met 41 weken naar de gyn ipv met 41,5 weken. Lief van haar!
Wel lief van je vk dat ze toch wat vroeger wil inleiden dan! Je weet nooit waarvoor het goed is hé! Liefs! x
Pfff, wat een rotnacht heb ik gehad zeg! Misselijk, harde buiken, een vreemd weeïg gevoel en ook nog eens een beebje wat flink tekeer ging!! Viel pas tegen de ochtend in slaap en kom dus ook pas een half uurtje geleden mijn bedje uitrollen. Oeeeehhhh Sas!!! Wat lees ik nu toch, tja dat afspreken wordt dus niets meer helaas. Maar dan kom ik toch lekker op kraamvisiste!! (als je dit leuk vind tenminste) Succes mop, ik zal je ook nog smssen, maar weet niet of je daar wel tijd voor hebt dussss.... Zet hem op, en niet te bang zijn hoor!
Hey meiden Wat lees ik nu SaS aan het bevallen! Zet hem op meid, spannend zeg... Jutte nog niets....beetje rommelen. Je had de eneco tour moeten fietsen Pup fijn dat de kleine is ingedaald......hopelijk komt ie snel..... Daan en knip een leuke avond gehad....jammer dat ik zo ver weg woon..... Marieke en loel wat een mooie gedenkplaatsen... Miran toch fijn dat je nog komt posten hoor...... Rootje jij ook alweer 16 weken zeg.... Liesel kun je ook bij mij komen poetsen???? Haha...... Hier vandaag het kraambed de deur uit, doe er niets mee en het is een sta in de weg.... Vandaag Sigrid in haar ledikant gelegd ( sliep nog in de kinderwagenbak) madam deed meteen de ogen dicht!!! Hoezo druk maken dat ze misschien moeilijk went...... Gebied van de hechtingen jeukt nu ontzettend zeg..... helingsproces. Ontlasting wil nog steeds niet, baal me dood man...straks zijn ze lam ofzo...... Hopelijk komt het snel weer. Zit nu aan de laxo, pruimen, kiwi's, lauw water, prei, ui, bruine bonen etc..... Poepen zal ik:x
ARme Ink, hoop dat je snel naar de wc kunt gaan. Je doet iig goed je best hahaha Loel en Marieke: mooie gedenkplaatsjes hoor.
Ooh, wat spannend met Sas!! Ik kan me voorstellen dat het een beetje eng is, maar je kunt het!! Dikke kus!! x
Tot grote verbazing zie ik boven een TV staan MET kabel!! Nu kan ik net op tijd mijn programma zien!! Juuhhhhh tot zooooo xx
@ Ink: Doe je een gasmasker op als het eruit komt...poe poe, hoop dat je snel verlossing hebt. @ Sas, je kunt het, echt waar!!!!!!!!! @ Pupke: Kan je alleen een dikke knuffel en een luisterend oor geven. Wachten is echt klote. @ Marieke: tv met kabel joepie!!
Loel hoe was het bij de osteopaat? Ink whaa zo erg als je moet poepen en je kunt niet. Kun je er niets voor krijgen, of wil je dat niet?
spannend he meiden hier alles ok hoor, lekker druk in huis bezig! Ik lees wel, maar reageer niet overal op. Ben te veel met mijzelf / andere dingen bezig merk ik. Krijg je van die ego berichtjes van als deze! toedels!!
Och Sas lieverd, je kan het echt hoor. Je bent een sterke vrouw. Maar dat je er tegenop ziet kan ik me enigszins voorstellen. Je was er ws ook nog niet echt op voorbereid en nu komt je kindje vandaag al. Kom op meid, je kan het. Smooch van Daantje en een knuffel van Noor @Loel, hoe was het bij de osteopaat? @Ink, je had toch iets van de HA gekregen voor je ontlasting? Kan je wel lekker zitten op de wc? Ik had namelijk dat ik door het gebiedje daar niet goed kon zitten zeg maar. Maar nu heb ik meer last van dat mijn kringspier zijn werk dus nog niet zo goed doet. Gelukkig heb ik nog verband in En ook hier last van jeuk. Hoe los jij dat op? Ben ik wel nieuwsgierig naar hihi. Ik zit met een wc papiertje maar wat druk te geven daar van onder en rondjes te draaien. (vat je em Pup? Met je plaatjes denken? hihi ) Fijn dat Sigrid zo goed in haar bedje slaapt. Stoer wijffie hoor. @Pup, jammer dat je vanacht dan weer niet goed geslapen hebt. Misschien vanmiddag nog even en dan de wekker zetten? Lief van je vk dat je eerder een overtijdbehandeling krijgt. Heb je het trouwens nog gehad over die 8 vs 5 cm? @Moor, geen probleem toch, die ego berichtjes. Doe maar lekker uitrusten, is beter voor je zwangerschap en je herstel. En nu ga ik nog snel ff op de bank liggen, want over een half uur komt de eerste visite al. Pffffffff ben nu al moe hihi.
Oh Sas wat spannend!!! Snap dat je het eng vindt, maar je bent vast in goede handen en je hebt een prachtige termijn gehaald! Denk maar aan Roan of Lucas en Simon en Ziva of misschien ook wel Mirthe als "oudere": het komt allemaal goed gewoon!! En met jou ook natuurlijk, vandaag lekker je kleine ventje in je armen!!!! Hier nog niets, rustig enzo. Heb wel een mailtje van een bekende VK die vannacht dienst heeft, dus ik hoop dat ik onbewust misschien op haar heb gewacht ofzo en vannacht de weeën doorzetten? Ben ook wat actiever gaan doen, op aanraden van andere mama's, niet rustig aan doen, actief zijn, dat schijnt te werken. Nou hoppa, ik heb wat was gedaan, lekker broodjes gesmeerd voor Rinke en mij, beetje opgeruimd in huis en bedenk me nu dat ik de WiiFit natuurlijk ook even aan kan zetten, whaha... Die bekende VK adviseerde me "een strip en een wip". Ofwel vragen vrijdag of ze me willen strippen en anders eerst ff wippen om hetzelfde effect misschien te bereiken, whaha, zo Rinke maar even lief aankijken dan?!?? Mijn lieftallige schoonmoeder mailde net "jullie zijn thuis niet te bereiken, ander nummer? Wilde je zo graag even persoonlijk spreken"....nou, dat wil je anders ook nooit muts...heb haar maar een verhaal teruggemaild...is ze ook weer blij...