@ Loel, oh ja, hoe was het bij de oest met Roan? @ Daan, ik heb littekencreme gebruikt en daar Rinke de boel voorzichtig mee in laten smeren, dat heelde sneller en gaf minder jeuk!
@ Daan: heerlijk in plaatjes denken Bij de osteopaat was het goed, al vooruitgang geboekt. Weet nu ook wat te doen als hij kramp heeft. Hij deed het voor en Roan bleef maar naar hem glimlachen....zo lief!! Heb de kleine net een massage gegeven, hij genoot er flink van. Moet wel de nutriton afbouwen, die kan meer kramp geven. @ Sas: moet echt de hele tijd aan je denken!!
Spannend hier! Inleiden kan snel gaan, maar ook lang duren! Hopelijk voor haar snel zodat ze snel van haar kleine hummel kan genieten!
hoi hoi ben ik weer nog niks van sas verder gehoord dus even afwachten @ pupke beebje netjes ingedaalt dus en volgende week mits geen beeb weer terug komen ga het erop zetten @ goed nieuws dat je eerder naar de gyn mag als het niet vanzelf komt @ katja jaks wat naar zo een rotnacht fijn dat je vanochtend dan wel lekker hebt geslapen @ Ink fijn dat sigrid zo goed slaapt zeg en heb jij nu al 2 weken niet gepoept @ marieke jeeeeeej TV @ Moor fijn wat van je te horen liever ego als helemaal niks horen hoe gaat het met het pootje @ Daan af in je mand rustig aan jij @ Jutte begint je schoonmoeder nu weer nee toch @ Loel goed zeg dat de massage werkt @ hahaha volgens mij denken we allemaal aan sas ik heb de telefoon hier in de aanslag hoor zodra ik iets hoor geef ik het gelijk door aan jullie
Vind het wel leuk dat iedereen zo met iedereen begaan is! Ik schrijf ook op een ander forum maar daar word niet zo "intens" gepraat.. Daar is het alleen maar "ik, ik, ik, ik, ik" Er komt eigenlijk nooit verhaal in die forums.. thnx ladies dat ik erbij mocht nog! Spannend voor sas! Jutte, voor jou ook hé!! Maar er zijn er nog 2 die op het laatste lopen (vergeeeeeef me aub omdat ik even niet op de namen kom) Liefss xx
Lekker mag ik met je mee doen Sas: spannend.. ik hoop voor je dat je snel de kleine in je armen kan sluiten.
@ marieke ik vind het ook gezellig dat je met ons meekletst en gelukkig is het hier niet alleen ikke ikke ikke en de rest kan stikken @ syl gewoon halen dan
Verbreekt even de stilte met een super paar mooie schoenen! Ontwerper is Manolo Blahnik op het genre van de timberlands! http://2.bp.blogspot.com/_Aa3cfm3Dre8/SRfIPCokpaI/AAAAAAAAAfg/MqCnUe8pm90/s320/timbs.jpg Die zijn zooooo vet, wil ze zooooooooo graag maar ze kosten zoooooooooo hard 600dollar, dus koop ik ze zooooooo hard niet!
die koop ik zeker niet niet alleen voor het geld maar daar breek ik me nek op kan die hak nog hoger zeg
Gave schoenen, alleen...................ik heb gruwelijke grote en brede voeten ( voor het werk ook steunzolen ) dus nee, die koop ik ook niet
Hihi Marieke schoenen aant showen! Net lekker utigewaaid langs het kanaal, deed deugd. wel direct komen spieken of er nog geen nieuws is van Sas, maar nope... Spannend hoor!!
marieke die hakken zijn niks voor mij hoor loel lekker uitgewaaid heerlijk helaas geen nieuws anders had ik het gemeld we moeten geduld hebben