Wahahahaa, Pupke, wat een droom!!! Ik heb ook wel van rmmc-meiden en beebjes gedroomd vannacht, maar alles vrij normaal... Hihi en reuzeschaamlippen en toch het slotje niet openkrijgen, wat een prutser van een dokter! Ohja, als je nog eens een nachtelijk uitstapje naar de HEMA maakt, kan je voor mij dan hoezen voor een aankleedkussen meebrengen? :-D
Lies, vind je het erg dat ik dezelfde banner als jou ga nemen? vind de mijne (en andere) maar erg saai.. Op die van jou valt nog wat te lezen!
Nee he gek, er zijn er nog die deze hebben! Doe maar op! Ik had hem eerst in het roze, maar heb hem naar blauw omgezet Je kan het ook nemen in regenboogkleur, Daan had die geloof ik.
Thanks! Had een leuke gevonden, maar die kan ik niet erop krijgen omdat die 2 afbeeldingen bevat.. Spijtig.. *Gaat toch nog even op zoek naar een andere banner! *
Marieke ow verkeerd gelezen sorry @ Moor ow gister al ik heb hem maandagavond na 18.00 uur op de bus gedaan dus is hij denk maandag avond nog eens geleegd raar maar lief dat moorman hem heeft onderschept en vanochtend heeft gegeven had je gelijk een leuke verrassing @ Marieke het begin is er leuk @ Jutte goed zo meid zet hem op 4 uurtjes antibotica en dan een mooi klein beebje in je armen whaaaaa alweer zenuwen vandaag dus maar wel leuk @ Lies suuz heeft mij gesmst was net thuis en ik heb gelijk sas gesmst en gevraagd hoe het met de nieuwe mama .papa en ryan gaat even wachten op antwoord @ suuz bedankt voor je sms ik moet zo weer weg dus wil je mij op de hoogte houden aub of iemand anders als het jou niet lukt please @ Pupke sjoerd wil graag mee maar door het rijden lukt het niet dus vind het best sneu voor hem maakt mij niet uit dat ik alleen moet namelijk binnen 10 min sta ik weer buiten hahaha die droom geen idee wat het betekend maar vaag is het wel update van mij @ controle was helemaal goed baarmoeder ligt ruim boven navel en de kleine ligt in de verticaal dus of met voetjes beneden og met hoofdje beneden dat kon ze niet voelen bloeddruk was goed mag de borstvoedingsvoorlichtingsavond gewoon bij haar komen doen alleen moet nu wel over naar de andere verloskundige praktijk omdat hun geen millingen doen en die ander wel vond ze wel erg jammer maar helaas 14 september bloedlaten prikken ivm de reshusfactor en gelijk glucose nogmaals prikken 16 september eerste keer controle nieuwe verloskundige
Goedemorgen.... Tijd voor een reactie! Goooooooo Jutte!!!!! Worden wel spannende dagen zo..... Pup, bijzondere dromen heb jij zeg Moor, nog maals gefeli! Daan, gaat ie weer een beetje..... Uhm.... weet niet meer! Ik heb eindelijk een afspraak gemaakt met HA. Heb maar 10 hoeven bellen voor ik ze te pakken had, gelukkig geen spoedgeval Het is tijd dat ik maar eens wat dingen ga veranderen in mijn leventje!
Bekijk bijlage 11777 NOD: * Miranda , 28 jaar , 15 oktober , 13e ronde voor 2e kindje Zwanger: * Jutte, 31 jaar, ronde 4: 2e kindje, D-date 21 aug. geslacht ♪ * Pupke, 29 jaar, ronde 4: 1e kindje D-date 3 sept. geslacht ♪ * Katjak79, 29 jaar, ronde 15: 1e kindje D-date 13 sept.geslacht ♀ * xxsuuzxx, 28 jaar, ronde 8: 2e kindje D-date 15 sept. geslacht ♪ * Joyce, 24 jaar, ronde 4: 2e kindje D-date 15 sept.geslacht♀ * Moor, 28 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 3 nov.geslacht ♀ * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov. geslacht ♀ * SylviaM, 33 jaar,ronde 12: 1e kindje D-date 30 nov. geslacht ♪ * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 3 jan. geslacht ♪ * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. geslacht ♪ * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. geslacht ♂ * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr. * Marieke, 22 jaar, ronde 2: 2e kindje D-date 18 maart Bevallen: * Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken -Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - ? cm * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm * Daan - 9 Augustus 2009 - Noor Helene - 41.1 weken - 2910 gram - 49 cm * Inkerbell - 11 augustus 2009 - Sigrid - 39.4 weken - 3620 gram - 49 cm * Desert - 25 augustus 2009 - Ryan Connor - 37.2 weken - 2620 gram - 48 cm Vlindertjes: * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(} * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(} * Lilalien, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(} * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(} * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(} * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterrë* Artsbezoekjes: * Suuz 27 augustus controle verloskundige * katja 27 augustus controle verloskundige om 11.15 uur * Loel 27 augustus plaatsing mirena om 10.00 uur * Jutte 28 augustus controle verloskundige * Rootje 31 augustus controle verloskundige * Knippy 1 september 3D echo 21.30 uur * Katja 2 september controle verloskundige om 11.45 * Moor 4 september controle verloskundige om 10.20 uur * Moor 7 september controle echo placenta ligging om 16.20 uur * Moor 7 september partneravond zwangerschapsgym * Muis 8 september muisman naar VU voor proef bewerking semen 12.15 * Sylvia 9 september controle verloskundige om 9.50 uur * Beebie 10 september 20 weken echo * Lies 10 september controle gyne om 16.45 uur * Daffie 11 september nacontrole verloskundige * Knippy 14 september bloedprikken * Knippy 16 september controle verloskundige om 11.15 uur * Daffie 17 september CB met melvin * Lies 23 september uitgebreide echo in UZ Leuven om 11.00 uur Bijzonderheden: * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid * Helma : laat het op zijn beloop wel gestopt met de pil * Muis: ICSI * Lilalien : goedgekeurd en nog aan de pil tot en met 2011 * Marieke: cerclage op .. ? (datum komt nog)
sms van sas terug Alles gaat wel goed ze heeft alleen een beurse muts schrijft ze door de zwangerschapscholestase en de hogebloedruk moet ze toch nog een dagje extra in het ziekenhuis blijven. Ze wenst jutte veel succes en ik zal haar op de hoogte houden meiden ik ga er nu vandoor willen jullie mij aub ook op de hoogte houden vandaag thanks alvast
GOOOOOOOOOOO JUTTE!!!!!!!!!!!!!!!1 EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!! Sas: wat een lief klein scheetje! Pup: Ik zie nu je droom in plaatjes
was aan het bijlezen voor buddy nieuws van sas..en zie een mooi blauw bericht voorbij komen!! sas en sasman gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Ryan!! Groetjes, Miranda
Leuke banner Marieke! Loel, leuk he in plaatjes denken hihi. Was nog vergeten, de droom eindigde met de filiaalmanager van de HEMA die aan me vroeg of ik een broek aan wilde trekken hihi. Nu, als Jutte is bevallen wil ik hoor!
@Knip: fijn dat alles goed is met jouw en kleine meid! Bm ligt prima, BD ok, dus ollee, op naar de laatste 13 weken! @Marieke: leuke banner!
Sorry, sorry, wil de sfeer niet bederven, maar moet het even kwijt: Om meteen met de deur in huis te vallen....ik ben gruwelijk depri. Ik was altijd zo positief, maar dat is nu ver te zoeken. Ben zo moe en kan het gehuil bijna niet meer aan. Ik snauw ook al tegen de hondjes . Het gemis van m`n meissie word ook weer groter, zal ik dan nu de klap krijgen??????? Ik hou ontzettend veel van m`n mannetje, maar kan nog steeds niet genieten. Ik baal zo ontzettend, moet juist super gelukkig zijn. ...........................zucht..........snik Ik word wel vrolijk van de berichten hier, het zal wel over gaan.
Och lieve Loel, natuurlijk mag jij ook je ei kwijt. Helaas kan ik alleen hetzelfde doen voor jou als jij voor mij, een luisterend oor bieden. Dikke digi knuf!
Ai ai loel toch! Is het niet een beetje normaal dat je je depri voelt ?? Denk er maar aan dat je klein meisje over je kleine Roan waakt hoor! Ze is bij jullie..! x
Sasssss wat een mooi en stoer mannetjeee! foto's zijn super! Juttteeeee! You go girlll! Zooo voor de rest.. goeiemorgen Dagje movie world, was geslaagd! was erg rustig dus nergens voor in de rij hoeven staan, hebben dus ook alle attracties gehad hihi en moest zeggen dat ik Nickland het leukste vond van heel het park hahaha en dat is nog wel voor kinderen het volwassen deel is niet zo groot ik denk zo'n 6 attracties ofzo haha dus was er snel op uitgekeken, achtbaan was natuurlijk wel weer super haha maar na 1 keer had ik hem wel weer gezien, het is zo'n hangende (soort van El Condor in Walibi) waarin je hoofd lekker heen en weer word gekletterd tegen de zijkanten en dat doet pijn hihi was toen ik thuis kwam bekaf! stomme auto trip, kan niet zo lang stil zitten en als ik dan al moe ben van de hele dag maar je mij er niet blijer mee haha heb wel heeeleee leuke knuffel gehad van mn ventje, Scrat van ice age hihihi die is leuk lief! Maarja ondanks dat ik het erg leuk heb gehad, zou ik niemand aanraden om 31 euro pp neer te leggen, ben ook wel blij dat wij 4 kaarten hadden gewonnen bij de postcode loterij, want entree prijs icm kwaliteit, die klopt niet helemaal en ik wil ook geen duits woord meer horen! haha Kusssieeeeessss