Thanx, Net ff bij een vriendin aan de telefoon zitten janken, dat lucht op. Nu op Jutte`s nieuws wachten!!
Lieve Loelie toch.... Let je wel op jezelf? Niet dat je straks helemaal de deprie in schiet en er niet meer uitkomt? Misschien moet je eens kijken of iemand je hulp kan bieden... Iemand een dagje oppassen zodat je even bij kan slapen, of misschien wel even de dokter inlichten en om advies vragen.... Kan me goed voorstellen hoor dat het zwaar is.... En die klap..... tis zo hard.... Meis, Roan heeft jou nodig! En dat word lastig als jij niet goed in je vel zit. Ik hoop niet dat je nu het idee hebt dat ik je als slecht afschrijf, maar ik hoop dat we kunnen voorkomen dat je straks alleen maar dieper zakt..... Lievie, wij zijn er uiteraard allemaal voor je... Dikke knufffff
Meis het is goed je hart te luchten. Ik kan me voorstellen dat nu alles eruit komt van je meissie. Is ook wel logisch eigenlijk. Meis denk heel goed om jezelf. Hele dikke knufffffffffff van mij. Waak je er wel voor dat je niet echt depressief wordt. Ik weet er namelijk alles van hoe dat voelt en dat is niet prettig. Nu heb ik er gelukkig geen last van, maar na de bevalling van mijn jongste dochter ging het wel gruwelijk mis en had ik een postnatale depressie gekregen. Wil je niet bang maken maar denk echt heel goed aan jezelf en gooi je verdriet er maar uit meis.
Jullie zijn lief Moet morgen toch naar de dokter voor de Mirena. Als ik op m`n rug lig kan ik praten Was net aan het twijfelen of we even weg zouden gaan of thuis zouden blijven. Roan heeft beslist. Heel m`n t-shirt ondergespuugt.............thuis blijven dus
Lies, is het oké dat ik een ander keertje kom?? heb hier véél te veel te doen, en wil het niet uitstellen tot morgen.. moet ook nog rap in de stad zijn.. x
Duim voor Jutte!! Dat het maar snel en makkelijk mag gaan! Loel, dikke knuffel meis. Idd even mee oppassen, maar komt vast wel goed. Misschien zoals je aangeeft de klap van Lotte* die nu nog eventjes zijn kop opsteekt... En hey! Waar zijn de buddie smsjes!!! Allemaal spannend nieuws en ik moet het hier bijlezen hahaha.... Groetjes, MIranda
dikke knuf voor Loel. ik begrijp dat je je meiske mist, zeker nu je alles van Roan ziet gebeuren. Dikke digiknuf
Miran, hier ook helemaal geen buddy smsjes ontvangen hoor moet het ook allemaal hier terug lezen.. ik ga trouwens even je topic lezen! Kusss
Hier blijft de telefoon maar stil, niks aan hoor. Ik wil actie! Zullen we meepuffen met Jutte, ondertussen Loel een schouder of achttien aanbieden, bij Sas om het hoekje kijken en Pupbeeb ook een duw in de goede richting geven?
Goed idee Kwiep! Ik ga ondertussen verder doen hier want pff ik geraak niet vooruit en wil vandaag toch al véél gedaan hebben.. Hopelijk snel nieuws van Jutte! Liefs
No prob Marieke, doe maar opt gemak. Ik ben klaar met de auto, da's genog voor vandaag, gister de poets beneden gedaan. @loel: lieve loel, je moet echt wat tijd nemen voor jezelf soms hoor, ook al is het maar een half uurtje per dag. Jullie zijn altijd met z'n tweetjes geweest en nu ineens een klein kereltje dat volledig van jullie afhankelijk is... Dat is een stevige shock hoor! Mama en papa zijn is niet iets vanzelfsprekends en je moet je draai erin vinden. Tuurlijk geniet je van Roan en hij ook van jou, maar kleine baby's voelen ook al stress en gejaagdheid, dus neem af en toe de tijd om te ontspannen. En als je eens 5 minuten wil razen, you're welcome here *stuurt nog even positieve vibes naar Jutte en Juttebeeb*
zo,ik ga even een poging wagen om het verhaal van gister op te schrijven. Ik zou dus 8 mensen op visite krijgen. vond ik wel een beetje veel, maar familie dus ach.. Belt Rolf zijn moeder om een uur of 1 of het goed is dat zijn tante en nichtje ook meekomen, want ze konden niet wachten om Noor te zien en ze hadden geshopt. Het was geen vraag, want ze hadden al gezegd dat het goed was en afgesproken waar ze op te pikken. Maar Rolf zijn familie is zoooooooooo druk, ik zag de bui al hangen. Om half 3 komt er 10 man binnen stormen met vieze modderpoten, ik wordt in de bank gedrukt, (krijg neit eens de kans om iedereen een hand te geven en te feliciteren en gefeliciteerd te worden) krijg 5 tassen in mijn schoot geworpen (werkelijk, mijn oma had nog neit eens de kans om haar jas uit te doen). Krijg ik een afzichtelijke duster, waar Rolf zijn oma niks meer aan had (maar goed, ik wil niet verwend overkomen dus neem het lief aan). Vervolgens worden voor mij de andere vier zakken geleegd op mijn schoot en om mij heen en zit ik ineens in een stapel te roze huispakjes, sokjes, rompers (24!!! en ook allemaal dezelfde met roze bloemetjes), jasjes, broekjes, kruippakjes en shirtjes..........., kreeg er een compleet wasadvies bij en het hoe en waarom te gebruiken. Toen moest Noor natuurlijk tevoorschijn komen en ik had nog zo met Rolf afgesproken dat we haar zouden laten liggen tot 4 uur en ze haar volgende voeding zou krijgen. Maar half 4 was Rolf niet meer te houden, dus Noor opgehaald, ging van hand tot hand (ze vonden haar wel heel mooi overigens). Toen moest Rolf zijn moeder Noor natuurlijk de fles geven, terwijl ik of Rolf haar graag boven wilde voeden ivm drukte. Maar nee. Noor wilde helemaal niet drinken, want wij hebben daar een heel ritueel voor. (ach ze hoeft niet meer, ze slaapt. Nee, Noor slaapt altijd tussen de voedingen door, ze is soms nog te moe om haar flesje in 1 of 2 keer leeg te drinken. 'Mijn zoon liet ik gewoon komen voor een flesje' die is er ook groot mee geworden. Wil ik nog gaan uitleggen waarom wij het zo doen, wordt er gewoon over heen gesproken. Dus ik zeg tegen Rolf, geef haar maar aan mij, voed ik haar boven wel. Maar nee, Rolf wilde het zelf doen. Uiteindelijk heeft Noor maar 40 cc gedronken.) Vervolgens: waarom lag je op de bank toen wij kwamen, waarom ben je nog zo moe, waarom voed je niet op verzoek, waarom zo'n strak schema, wat een gedoe, waarom geen volledige borstvoeding, waarom laat je haar niet in de box slapen. Echt geen speld tussen te krijgen. Vervolgens wordt er om 18.00 uur besloten dat er patat gehaald gaat worden. Lijstje maken, hup in de auto. Bij thuiskomst is er te weinig (ik ben maar buiten gaan zitten roken, hoefde toch al niet meer), waarom zijn die porties zo groot, waarom is een patatje oorlog met curry en uitjes, iedereen nog koffie? Mogen we Noor nog even zien voor we weggaan en we moeten ook nog foto's maken. Noor lag zo lekker te slapen........................ vervolgens ons meiske in alle staten en mama ook. Dus ik zeg nog naar Rolf 'de gevolgen zijn voor jou'. Vervolgens de hele avond met een huilerig kind gezeten, huilerige mama als gevolg. Noor heeft bijna niks gedronken en kwam vannacht om de 2 uur bijna voor voeding of omdat ze gewoon heel onrustig was. En als klap op de vuurpijl belt Rolf zijn moeder om te zeggen dat ze goed waren aangekomen, waarom we de eerste keer niet opnamen. 'Ja Noor is onrustig (lees hysterisch huilen) en wil niet goed drinken'. Met als antwoord: 'Ja, hoort erbij he, moet je je niet druk om maken'. Maar goed, Rolf gaat nu even dweilen en stofzuigen en dan krijgen we vanmiddag kraamvisite Maar mensen wat was er aan toe zeg. Foto's van de klerendiaree volgen!
@ Daan: Als ik je verhaal lees krijg ik al wurgneigingen, laat staan dat het mij zou overkomen. Ik begrijp je helemaal!!!!! Gelukkig is dat weer voorbij. Rolf toch een beetje spijt gehad???
Meid stik zowat in mijn brood van het lachen haha..... Geweldig zeg zie me al staan bij jou aan bed haha......
lieve Loel ik sluit me aan bij wat de andere meiden al gezegd hebben, dikke kus van mij. Enne van wat ik lees vind ik je een super mama voor Roan! Djiezus Daan...Hoe heb je het volgehouden??? En idd het is hier al eens eerder gezegd, het van hand tot hand gaan van die kleintjes is niet goed. Ze doen zoveel indrukken op, dat kunnen ze nog niet verwerken en dan raken ze overstuur...Arme Noor, volgende keer voet bij stuk houden en ze desnoods verzoeken om het wat rustiger aan te doen, of weg te gaan. Raar dat mensen het zelf niet doorhebben soms he... Nu iig weer rust in de tent, maar kan me indenken dat je het vreselijk vond! Ben erg benieuwd naar de kleertjes...Toevallig ook een foto van de schitterende duster???
Zo bijgelezen Jutski zet hem op meiss...woehoe...... weer een beeb in aantocht..... Sas wat een snoeperd is Ryan.......geniet van dit mooie wondertje Daan oh my god wat een invasie meid.....ik was helemaal geflipt zeg.... Wat menen ze wel niet zeg.......pfffff knap dat je het zo volhield zeg...ik was in alle staten geweest...... Loel lieverd lucht je hart en idd wat de rest geschreven heeft heb ik niets aan toe te voegen. Knip fijn dat je controle zo goed was........ Moor gefeliciteerd met je verjaardag, fijne dag toegewenst..... Ik ben zo blij, na een bakje koffie op nuchtere maag ben ik spontaan gaan poepen. Man wat kun je dan blij zijn zeg.......hopelijk gaat het nu goed..... Sigrid heeft wat haar regeldagje, niet willen slapen....dus SEM maakt overuren met uitlaten haha..... Heerlijk met Sigrid een blok om...... Oja nog iets leuks, wij krijgen van vrienden van ons een nieuwe voortuin!!!! Hadden het er zo over dat ik deze wilde veranderen. Vriend van ons doet hierin en had zoiets van die krijgen jullie van ons. Vriendendienst aangezien mij manneke regelmatig klussen voor hem doet en hun zoontje veel bij ons logeert.......