Gosh Daan, wat een vreselijk bezoek zeg. Gatverdarrie. Note to self: niet meer dan 4 man tegelijk op visite. Meid, beetje bijgekomen? Ben benieuwd naar de diarree rose Jutte, kom op he, dooooooooooooorademen @meelezers, Candijtje komt spieken voor Jutte, Gusam voor Sas, de rest geen idee
@ Ink: Jeeeeeeeeeeeej, 15 kilo lichter, met een heerlijk aroma zeker!! Meiden bedankt!!!!!!!!!!! Doet me allemaal heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed. Ik heb het manneke na 2 uur jengelen in strakke bakerdoeken gewikkeld ( geleend van schoonzussie) en hij is buiten westen. Wat een rust heeeeeerlijk. Ik zit ook al mee te puffen, echt erg. * ziet ons allemaal puffend langs het bed van Jutte staan *
*****buddy nieuws********** Jutte: Om 13:18 is onze dochter Jelka geboren. 3640 gram. Mama mag zo nog even naar de ok om de schade te dichten en waarschijnlijk mogen we morgenmiddag samen naar huis. Het was zwaar, heftig maar alle pijn dubbel en dwars waard. ***********einde nieuws**********
Wauw wat een goed nieuws, Eindelijk is ze er! Ik heb gauw het nieuws gemeld op het andere forum waar ze Jutte aktief is Jutte, Jutteman en Mirthe, gefeliciteerd met jullie zusje Jelka, wat een mooie naam!
@Jutte, Rinke en Mirthe, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Jelka Daar is ze dan eindelijk. Helaas is de schade dus niet echt beperkt gebleven. En hopenlijk morgen naar huis toe. Fantastisch. Ben benieuwd naar je verhaal. Dikke kus en ook felicitaties van Rolf en Noor
tsjah..alle nieuws kwam van Kwie...dus kanook zomaar iemand anders zijn hahaha.. Maar Jutte en jutteman en mirthe!! Gefeliciteerd met jullie nieuwe dochter en zusje!!
GEFELICITEERD JUTTE, RINKE EN MIRTHE!!! EEN DOCHTER EN ZUSJE ERBIJ EN WAT EEN MOOIE NAAM!!! Meid, ik hoop dat je snel opknapt, zo te lezen is het niet van een leien dakje gegaan. Knap maar snel op! @Daan: wil toch nog even reageren en zeggen dat ik je geduld bewonder. Ik had ze al lang met hun klikken en klakken buitengesodemieterd! Kraamvisitie is even op bezoek gaan om naar het kindje te kijken (niet om het als rugbybal door te spelen), de mama en papa te feliciteren (niet hen met nog meer werk opzadelen door jezelf uit te nodigen om te blijven eten), om eventueel een kadootje af te geven (en niet de mama te bedelven onder zakken spullen waar ze niets mee kan: leve de kaobon!), om te vragen of er hulp nodig is (en niet wasadviezen te geven, neem een mandje mee als je wil helpen en anders ssshhhht)...bla bla bla, kan nog wel even doorgaan... Meid, ik begrijp je frutstratie perfect, hoop dat je rustiger bent nu en dat je dit noooooooooooooit meer overkomt!
Jaaaaaaaaaa!!!!!!! Jutte, Rinke en Mirthe gefeliciteerd met jullie kleine meid JELKA!!!!! Wat een geweldig mooie naam zeg!!!!! I love it.. Meid ook nog naar de ok, hopelijk maken ze je weer snel mooi en kun je gaan genieten van je kleine meid.... knuff inkie....
Kreeg net buddynieuws van Miran, dus meteen maar even hier gaan kijken. Joepiedepoepie!!! Jutte een dochtertje. Gefeliciteerd hoor! Het zou wel grappig zijn als Pup dan morgen bevalt en ik overmorgen hihihihi
Ahhh het verlossende woord Jutte, Rinke en Mirthe VAN HARTE GEFELICITEERD met Jelka!! Heerlijk nieuws! Zal meteen Knipsel ff smsen. Daan, ik sluit me volledig aan bij Helma! Ik had het hele stel eruit geflikkerd, of was boven gaan zitten met mijn kind. Maar ik weet ook hoe lastig schoonfamilie kan zijn... die van mij zijn ook zo vreselijk bemoeizuchtig. Bekijk het van de zonnige kant, het duurt weer een heel jaar voordat Rolf jarig is. Ink, volgens de Quest is het grootste genot van de Nederlander: een keer lekker poepen Wat zul jij je opgelucht voelen! @Kat: als die kleine van ons net zo lekker op tijd is als die van mijn schoonzus, dan komt ie er morgen uit . Ik ga ff lam liggen, ben ff met John de stad in geweest, lekker ijsje gegeten (spaghetti ijs, lachen!) en ben er moe van. Tot laters moppies!
Lieve Jutte, Rinke en Mirthe van harte gefelciteerd met jullie tweede dochter en zusje Jelka! Daar is ze dan eindelijk, super! Pfff ook al naar de ok, succes meid!