Hmmm neee, iedere keer de trap afmoeten om te voeden is geen pretje *spreekt uit ervaring * Nog iemand wakker?????? Hoop eigenlijk van niet, want dat betekent dat jullie allemaal lekker liggen te slapen . En dat gun ik jullie allemaal van harte.
Hè verdorie, weer alleen @ Miran: tjeee wat rot allemaal zeg. Je wilt gewoon werken ver*****. Die spanningen die je erbij krijgt zijn ook klote. ((((((((((((knuff)))))))))))) Ben benieuwd of deze dag beebjes gaat brengen. Wij hebben de wieg 3 dagen op de kamer gehad. Ik werd wakker bij elk kreuntje, dus voor betere nachtrust, verplaatst naar eigen kamertje. Ben trouwens toch wel een beetje zenuwachtig voor het plaatsen van de Mirena.
Goedemorgen meiden! heeej zie ik Sas nu staan, hoe is het met jullie??? Hoe zou het met Jutte zijn? Pup alles nog rustig? Zo hier weer een beroerde nacht achter de rug, heerlijk! Begint al te wennen... Straks met Loïs op het kdv kijken en vanmiddag naar de vk, dus de dag is alweer vol. Hoe is het met de rest?
dames, heb even een vraagje.. Was net met mijn angelsound aan het luisteren. Vond het hartje niet op de gewoonlijke plaats (redelijk laag, links) maar na wat zoeken heb ik het toch gevonden.. Zo een 5cm boven dat been, in het midden. Blijkbaar zit die daar.. maar ik voel mijn bm niet? en kan het op 10 weken al zo hoog zitten? Ik herinner me bij Sterre* dat ik boven dat been stilletjes aan een bolletje voelde en dat ik daar het hartje vond, maar nu hoor ik het hoger, maar voel niets.. Hoe zou dat komen? Iemand enig idee?
Goedemorgen meiden, gaaaaaaaaaaaaaap. @Loel heb even getwijfeld of ik mee zou doen aan de nachtclub,maar kon mezelf er niet toe zetten om naar beneden te verhuizen. Toch maar even wat praktische oplossingen boven verzinnen. (lees: laptop naar boven). succes met het laten plaatsen van de mirena vandaag. @Jelka, das inderdaad het zusje van Carice. Jelka is leuk en Carice niet. Jelka heeft in Turks fruits gespeeld, de theaterversie. Toen had ze een dakje in haar hoofd. Zo zielig. @Rooming in. Ik heb altijd gezegd dat niet te doen/willen. Maar Noor slaapt nog steeds bij ons op de kamer. Is ook handiger voor mij en mijn onderkantje momenteel en het is ook wel lief enzo Werd hier trouwens wel gestimuleerd door vk en kraamzorg. @Miran, kl*te zeg Knuffel voor jou @Suuz, succes met het kijken naar het kdv en natuurlijk bij de vk. Beroerde nacht? blegh!
Daan ook al gaaaaaaappp....Over rooming in, Loïs sliep al vrij snel op haar eigen kamertje, maar heeft wel bij ons gelegen. Lekker genieten van die kreungeluidjes! En idd het wordt geadviseerd, we kijken nu wel hoe het gaat. Marieke geen idee, dacht eigenlijk altijd dat je in deze termijn de angelsound nog niet kon gebruiken. Bij mijn vk laten ze het hartje pas met 12 weken horen, en zit dan vrij diep naar beneden. Misschien dat iemand anders het weet.
Goedemorgen, Hier echt een afschuwelijk nacht achter de rug woorden met Sjoerd gehad waar je dan over blijft piekeren internet wat het niet meer deed ineens en dan zo slecht slapen jaks heb helemaal geen zin in vandaag wil naar bed slapen en voorlopig niet meer wakker worden Maar helaas dat zit er niet in wel ff terug gelezen maar geen zin om een update te doen sorry suuz veel plezier bij het kijken op het KDV en succes bij de verloskundige laat je even weten hoe het is geweest bij alle 2 loel succes met de mirena hoop dat het meevalt ff de lijst zoeken voor de rest van de afspraken
NOD: * Miranda , 28 jaar , 15 oktober , 13e ronde voor 2e kindje Zwanger: * Pupke, 29 jaar, ronde 4: 1e kindje D-date 3 sept. geslacht ♪ * Katjak79, 29 jaar, ronde 15: 1e kindje D-date 13 sept.geslacht ♀ * xxsuuzxx, 28 jaar, ronde 8: 2e kindje D-date 15 sept. geslacht ♪ * Joyce, 24 jaar, ronde 4: 2e kindje D-date 15 sept.geslacht♀ * Moor, 28 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 3 nov.geslacht ♀ * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov. geslacht ♀ * SylviaM, 33 jaar,ronde 12: 1e kindje D-date 30 nov. geslacht ♪ * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 3 jan. geslacht ♪ * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. geslacht ♪ * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. geslacht ♂ * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr. * Marieke, 22 jaar, ronde 2: 2e kindje D-date 18 maart Bevallen: * Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken -Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - ? cm * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm * Daan - 9 Augustus 2009 - Noor Helene - 41.1 weken - 2910 gram - 49 cm * Inkerbell - 11 Augustus 2009 - Sigrid - 39.4 weken - 3620 gram - 49 cm * Desert - 25 Augustus 2009 - Ryan Connor - 37.2 weken - 2620 gram - 48 cm * Jutte - 26 Augustus 2009 - Jelka - 40.5 weken - 3640 gram - ? lengte Vlindertjes: * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(} * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(} * Lilalien, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(} * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(} * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(} * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterrë* Artsbezoekjes: * Suuz 27 augustus controle verloskundige * katja 27 augustus controle verloskundige om 11.15 uur * Loel 27 augustus plaatsing mirena om 10.00 uur * Rootje 31 augustus controle verloskundige * Knippy 1 september 3D echo 21.30 uur * Katja 2 september controle verloskundige om 11.45 * Moor 4 september controle verloskundige om 10.20 uur * Moor 7 september controle echo placenta ligging om 16.20 uur * Moor 7 september partneravond zwangerschapsgym * Muis 8 september muisman naar VU voor proef bewerking semen 12.15 * Sylvia 9 september controle verloskundige om 9.50 uur * Beebie 10 september 20 weken echo * Lies 10 september controle gyne om 16.45 uur * Daffie 11 september nacontrole verloskundige * Knippy 14 september bloedprikken * Knippy 16 september controle verloskundige om 11.15 uur * Daffie 17 september CB met melvin * Lies 23 september uitgebreide echo in UZ Leuven om 11.00 uur Bijzonderheden: * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid * Helma : laat het op zijn beloop wel gestopt met de pil * Muis: ICSI * Lilalien : goedgekeurd en nog aan de pil tot en met 2011 * Marieke: cerclage op .. ? (datum komt nog)
Owh Knip toch.... Ken het gevoel.... In je bed willen blijven en hopen dat het nare gevoel verdwijnt...... Is met Sjoerd alles nu wel uitgesproken? Knuffie voor jou..... Loel, succes vandaag.... Kat uiteraard ook! En Suuz......
Morgen allemaal! Eerst en hele dikke digiknuffel voor Knip en Miran. Woorden gehad en slecht geslapen en willen werken en niets vinden... Het is echt om een hele dag in je bed te liggen en te balen. Loel meis, het gaat snel voorbij zijn hoor, die mirena zit voor je het weet. Pup, suuz en kat, veel suc6 en suc7 bij de vk! @moor: ben benieuwd naar de buikfoto @marieke: ik weet niet of het normaal moet zijn, maar mlits je het hartje gevondenn hebt, denk ik niet dat het kwaad kan. en hoe hoger je BM zit, hoe beter denk ik hoor. Komt wel goed! Seffes naar de winkel, nieuwe schoenen kopen Hoe is het met de nieuwe gezinnetjes van Sas en Jutte? Sas naar huis vandaag en Jutte morgen? Ben zo beniewd naar de verhalen en naar de beebjes natuurlijk!
Mogge meisjes!! Ik ben weer ff offline en er gebeurt weer van alles.. @Sas: gefeliciteerd met jullie prachtige zoon (ik heb al even op jullie site de kleine man bewonderd) Goed gedaan!! x @Jutte: hoera!! Eindelijk is je meisje daar! Ben benieuwd naar je verhaal. x @Daan: ooh, dat is ook een van mijn grootste vrees: een invasie van druktemakers en zeker als je wil gaan voeden en dat liever rustig en prive wil doen. Extra dikke knuffel voor jou! @Moor: een verjaardagsbeeb, wat een gaaf kado!! Ik wil nogmaals even kwijt (en nu en-publique) dat je een super buddy bent! Heeft een van jullie ervaring met baarmoederhalskanker? Mijn zusje had een vervelende uitslag van haar uitstrijkje PAP 3b, CIN3 en nu schijnen sommige cellen kwaardaardig te zijn en hebben ze ook iets in haar lymfebaan gevonden... maandag moet ze naar het AMC voor uitslag over de lymfe en er moet een stukje uit haar baarmoederhals gehaald worden... pfffff
Ohw Sylvia, wat naar voor je zusje. Ik heb er geen ervaring mee, maar het wel eens een slechte uitslag gehad van weefselbiopsie in m'n borst. Uiteindelijk is alles goed gekomen en hebben ze alles verwijderd, maar ik weet dat dat angstige weken zijn. Troost is mss dat ze er beter snel bijzijn dan later... Sterkte voor je zusje hoor en ik hoop dat het allemaal meevalt.
Goedemorgen allemaal. Dat zou ook echt iets voor mij zijn om een verkeerde naam op een kaartje te schrijven. Had het gisteren al met het posten van mijn felicitaties dat ik een andere naam had getypt.. gelukkig kon ik het nog wijzigen pfffff. Komt me allemaal bekend voor. Ik ben ook zo soms... niet altijd maar zou wel echt iets voor mij zijn. Heb het ooit gehad met mijn oudste dochter toen ze nog een baby was... ging 's avonds op visite bij een vriendin van me en zou ze daar slapen en kwam ik er achter dat ik alles mee had behalve luiers en je raad het al... ze had haar luier vol gepoept :x... maar ja was gelukkig goed gekomen. @ Miran: Meis een hele dikke knuffel.. ik wou dat ik wat voor je kon betekenen of tips kon geven. Ik wens je heel veel sterkte en denk aan je. @ Lumea: ik weet uit ervaring dus ook wat een depressie inhoudt, vandaar ik nu dus ook niet thuis mocht bevallen van mijn verloskundige gezien mijn geschiedenis... maar gelukkig ben ik dus niet depressief geworden al was daar tijdens mijn zwangerschap wel sprake van maar waarschijnlijk veroorzaakt door alle hormonen. Ik ben nu ook heel alert geworden daardoor. Ik heb Melvin op mijn slaapkamer slapen, maar had daarvoor ook geen andere keuze. Met mijn meiden deed ik het alleen de eerste maand/anderhalve maand en daarna ging ik ze wennen aan hun eigen kamertje. @ Loel: veel succes bij het plaatsen van de Mirena meer ..ik heb het ook gedaan 5 jaar terug en zag er onwijs tegen op, maar vond het achteraf meevallen. @ Sas en Jutte: hoe is het met jullie????? @ Suuz: veel plezier op het kinderdagverblijf en succes bij de verloskundige. @ Knip: dikke knuffffffffff meis... dat zijn geen leuke dingen en dat je slecht slaapt is dan logisch... zal aan je denken. @ Katja: succes bij de verloskundige vandaag. Hier zijn verder geen bijzonderheden. Alles gaat goed dus heb eigenlijk even niet zoveel te vertellen. Vind het wel gezellig worden nu met die leuke geluidjes van Melvin en lachen doet ie ook steeds meer wat ik erg leuk vind. Ik ga nog ff foto's spammen van mijn geboortekaartje en hoe Melvin er nu uit ziet.
@Syl, volgens mij heeft sas dat gehad. Of was het nou eierstokkanker? Nee, volgens mij baarmoederhalskanker. Maar ja, ze is net bevallen dus zal even je vraag niet kunnen beantwoorden. Hier geen ervaring op dat gebied gelukkig. Wat een nare uitslag zeg. Is dit tijdens het bev. onderzoek ontdekt of had ze klachten? Sterkte joh.
@ Sylvia: balen meis voor je zusje. Het zijn geen leuke berichten. Ik wil als alles hersteld is ook nog een uitstrijkje doen voor mijn gemoedsrust daar ze met 35 weken zwangerschap ook een uitstrijkje hadden gedaan en er iets miste. De gyn zei wel dat ik me geen zorgen hoefde te maken, maar ben er niet bepaald gerust op. In elk geval een hele dikke knufffffffffff.