Dit is het gedichtje wat ik er in had gezet. Bekijk bijlage 11967 Voor de rest dan de gegevens zoals de naam en zo, maar die plaats ik liever niet hier gezien al mijn gegevens er op staan.
@Daffie: fijn dat je je zo goed voelt en dat je zo geniet van Melvin. Wat ziet ie er lief uit zeg! En het kaartje is ook leuk, heel erg mooi tekstje dat erin staat!
Mooie tekst op het kaartje, Daffie. Echt heel mooi. En Melvin is al goed in verhouding gegroeid zeg. Ja klinkt een beetje raar als ik het zo zeg, maar op de foto's die ik gezien had, had hij zo'n groot hoofd hihi en nu valt dat helemaal niet op, dus is het er ws niet hihi. Mooi kereltje en lekker helder zeg.
@ Helma nee is nog niet uitgepraat hij is kwaad weggelopen en kwam pas om 3 uur thuis is gaan eten en tegen 5 uur kwam hij pas naar bed maar goed we zien vandaag wel @ Lies ff shoppen leuk @ syl jaks zeg veel succes met je zusje kan je geen advies gevn hier over @ daffie leuk kaartje hoor en wat een mooi ventje is melvin
Knip vervelend zeg, alles weer goed inmiddels? Kus voor jou. Syl wat schrikken zeg! Toch goed dat die onderzoeken er zijn, en idd het was Sas die er helaas ervaring mee heeft. Succes voor jullie! Lies nieuwe schoenen kopen, nice! Daffie lief kaartje en net wat Lies zegt, wat een mooi tekstje! Heerlijk mannetje om te zien! Ik vind hem op jou lijken als ik naar je foto's op hyves kijk, of heeft hij ook trekken van Dave? Ooit al wat van hem gehoord trouwens?
He getver meid. Dat is zo vervelend als je een ruzie niet kan uitpraten/goedmaken. Logisch dat je een rotnacht hebt gehad. Hoop dat je vandaag het goed kan maken met Sjoerd. kusssssssssssssssssssssssssss
Owh bah! Dat is niet goed hoor.... Altijd dingen uitpraten voor je gaat slapen of de deur uitgaat.... (zei degene die een vent heeft die liever alles vergeet...) Hoop dat je het snel kunt uitpraten want dit is het ook niet
helaas nog niet nee @ daan we wachten het maar even af vandaag ik laat hem naar mij toe komen hij is thuis ik op me werk dus we zien wel @ helma, tja hij is weggelopen ik ben elke keer een beetje weggedommeld hoorde hem om 3 uur vannacht dus thuis komen en rond 5 uur vanochtend pas naar bed komen dus die slaapt nu nog
@ Lies: Ik vond die tekst inderdaad ook echt bij mij passen. Had hem gevonden op een ander forum via google. Ik had meteen zoiets van dat past precies bij mij. Ik heb er echt heel veel complimenten over gehad. @ Daan: Ik denk dat ik die andere foto's voor het goeie even te dichtbij genomen heb en dan lijkt het inderdaad alsof hij een heel groot hoofd heeft. Maar hij groeit inderdaad lekker. Zul je straks zelf ook zien bij Noor hoe hard dat gaat. Hoe gaat het trouwens nu ik het er toch zo over heb?? @ Knip: wat vervelend meid van die situatie met Sjoerd. Ik hoop echt dat je het kunt uitpraten en dat het allemaal weer goed komt. Ik wil je echt een superdikke knuffel geven. @ Suuz: In het begin dacht ik zelf dat hij meer op Dave leek, maar nu hij wat ouder wordt begint hij steeds meer op mij te lijken. Ik heb tot nu toe niet echt trekken van Dave in hem terug gevonden. Ik heb sinds januari dit jaar niks meer van hem vernomen en dus ook niet nadat Melvin geboren is en ik weet zeker dat hij het via via gerust gehoord heeft dat hij geboren is. Ik kan er niet echt wakker van liggen al is het soms wel pijnlijk, maar geniet liever als dat ik ga zitten piekeren. Moest wel even een traan laten toen ik jouw vraag las, maar dat is omdat het nog wel gevoelig ligt. Ik ben echt superblij met Melvin en had het voor geen goud willen missen. @ Knip: hier regende het vanmorgen toen ik Sascha naar school bracht. Ik baalde als een stekker daar ik de regenkap nog thuis had liggen. Slimme ik om dat dus te vergeten.
@knip: heh seg, jammer dat je zo bent moeten gaan slapen. Als wij woorden of discussie gehad hebben, proberen we het uit te praten voor we ons bed in kruipen. Is niet altijd simpel, maar wel best. Ik hoop dat jullie er snel uit zijn en eens lekker kunnen knuffelen straks. @daan: hier is het waaaaarm en lekkere zon hoor! Morgennamiddag vertrekken we naar Tholen, maar het weer gaat minder zijn Heb je ondertss al foto's van de kleertjesdiarree? (Christophe heeft daar echt mee moeten lachen 'kleertjesdiarree'. Vond het een geweldig gevonden woord!)
Goeiemorgen deze morgen!! Pff wat zijn jullie toch altijd vroeg online. Ik was vandaag om 8.30 wakker en vind dat al vroeg. He bah, Knip ruzie met Sjoerd , hoop dat jullie het snel weer bijleggen. Daffie: leuk kaartje en wat een lekkr ventje is Melvin. Fijn ook dat het met jou zo goed gaat! Verder nog een paar slecht geslapen, dat is echt zoo vervelend!! Gelukkig slaap ik de laatste nachten goed tot zeer goed. Al had ik vannacht wel een hele nare droom dat ik mijn kindje kwijt raakte... ik ging bevallen, zag mijn kindje door mijn buik heen komen met handjes en gezicht (echt heel vaag) voordat het zover was en toen moest ik naar het ziekenhuis waar ik in slaap viel. Toen ik wakker werd vertelden ze mij dat mijn kindje er niet meer was en ik kon haar ook niet zien. Ik werd echt heel verdrietig wakker. Stomme dromen ook.
@ daffie das klote de regenkap vergeten zeg @ Daan ik stur het ook naar jou toe @ lies komt vastgoed mar heeft even tijd nodig ik ga ook niet graag met woorden slapen maar ja als je de woorden om half 11 krijgt en meneer gaat er dan vandoor word het lastig uitpraten he nou je het zegt de foto's ja ben ik ook benieuwd naar daan en wil je mij de foto sturen die je van mij en noor hebt gemaakt vind ik leuk om te bewaren misschien heb je daar overheen gelezen