Jeej alles weer goed Katja! Chiquedefriemel uit eten dus...Ik zou ook niks hebben om aan te trekken, of zou je in spijkerbroek, met hempie en birkies aan ook naar binnen mogen...
Site zelf gemaakt ja, wilde ze gaan uitbesteden aan een bedrijf. Vond ik een beetje onzin... Zo moeilijk is het niet namelijk!
Zit me net te bedenken hoe zou het zijn met: Meilan en kleine Ziva? Waar ben je meid? En met Sweepy en haar jongens... En Klasien, moet ook nog weleens aan haar denken...
Mooie site Moor! Mijn vriend houd hem er ook mee bezig met websites te maken (www.zvczamivo.be (zijn voetbalclub) en www.oldiesdance.be (de zaak van mijn papa) Geloof het of niet, maar ik ben net met mijn luie kont naar de winkel gerept! Veel groenten meegebracht, kan ik ze nu dadelijk maken en dan alles de vriezer in.. Lekker makkelijk! Staat daar een vrouw naast mij te draaien, lijkt alsof ze iets wil zeggen ofzo.. ging er niet op in.. Na een 5tal minuten zegt ze zo: Mag ik je wat vragen? Welk parfum heb je op? Want toen je net naast me door kwam, hmmmm zegt ze, ruikt zoooo lekker! Dan aan de kassa staat er een oud dametje.. Ooh zegt ze, je gaat lekker uitgebreid koken gaan. Kzeg tuurlijk! Moeten onze mannetjes toch verwennen hé! Ze werken zo hard.. Wat je zegt, zegt die dame, die van mij is al 35 jaar dood! Ik stond daar natuurlijk met mond vol tanden.. Kon ik natuurlijk niet weten, maar ze vond het niet erg.. Ze apprecieerde het wel dat ik haar boodschappen op de band zette, ze was ocharm zoo zwaar geladen. Maarja.. Dit was mijn kort uitje naar de winkel! lol Kisss
hahaha Marieke en wat had je voor parfum op? Enne die kleding is een ding, maar idd wat trek ik aan mijn voeten!!! Die hebben al maanden alleen maar Birkies gezien, weet niet eens of andere schoenen nog passen!! Oei oei oei
Cool Water - Davidoff Zegt ze nog zo doodleuk--> Ooh die is wel duur hé! Ik natuurlijk zo van ja absoluut, maar het is zijn geld waard! Dacht in mezelf je moest eens weten.. haha Mijn vriend kan aan die parfums komen aan een héél goedkope prijs.. (13,90euro) maar met een andere naam op. Hij ruikt hetzelfde en blijft lekker lang naruiken! (Dan ben ik niet zot en koop ik hem bij mijn mannetje, ipv. 5-6x zoveel te geven in de winkel haha)
@ moor ziet er netjes uit die site hoor @ suuz zo verveeld meid bij mijn thuis is nog genoeg te doen hoor @ katja jeeeeej alles weer oke fijn zeg wanneer moet je weer terug komen? en lekker uit eten ben benieuwd of je nog iets passends vind @ ben ook heel benieuwd hoe het met die meiden is ja vooral met de kleine simon en lucas hebben al zo lang niks van ze gehoord @ marieke jeeej sta jij daar ff in de winkel zeg wel lachen en ow elke keer als ik je banner zie word ik er weer een beetje vrolijk van sjoerd is trouwens net toch een klein ritje gaan rijden dus pas weer tegen 7 á 8 uur thuis vanavond mijn planning is vroeg naar bed dus ben bang dat van praten niks meer gaat komen zo
potdikkie Knip, dat is niet fijn meis. Marieke, dat is inderdaad een mooie prijs voor parfum zeg! Enne, jij kunt niet weten dat mevrouw al zo lang weduwe is, niet schuldig over voelen hoor! Katja, eetze strakkies! Enne succes bij de kledingkast / schoenenkast... ik begin het probleem te herkennen :s
Knip, hoe komt dat ie je vrolijk maakt? Jammer dat het niet uitgepraat is.. Is hij dan uit zichzelf weer weggegaan, of moest hij dan ergens naar toe? Probeer het toch uit te praten.. Want is niet leuk als je (eventjes) naast elkaar doorleeft.. xxx
marieke das zeker niet duur dan nee moor ja ik baal er wel van maar goed ben toch ook wel blij dat hij nu toch rijden is over kleding gesproken ik loop tegenwoordig wel heel veel met het zelfde aan zijn nog maar een paar shirts die passen de rest is allemaal te kort of te strak geworden en vin dhet zonde om nu nog nieuwe te halen erg he
ik vind die 3 beebjes zo lief en moet er elke keer weer om lachen dus daarom maakt hij me vrolijk hij rijd voor een koeriers dienst van ons bedrijf en moest dus met spoed gaan rijden (wel met veel tegenzin hoor omdat hij pijn in zijn rug heeft maar ja ik heb geen andere chauffeur dus hij moet maar) hoop dat het zo duidelijk is
Jammer Knip, dat het uitpraten niets word. Marieke, da's een goede prijs dan! Ik heb ook wel eens zo'n nepmerk geprobeert, maar meestal ruikt het wel hetzelfde maar is het na een uurtje alweer weg. De jouwe dus niet. Ik ben ook zo benieuwd hoe het met die tweeling is!! Wie was/ is haar buddy? Of hadden we die toen nog niet? Nou, ik ga naar boven de kledingkast inspecteren. Jullie horen zo wat het resultaat is...
Nog ff snel: Knip: gewoon halen die shirts!! Je moet nog ruim 10 weken!! En shirts kun je al heel goedkoop scoren. Ik zeg; doen
daan was haar buddy plots geworden toen maar die is haar oplader kwijt daan heb je de oplader alweer gevonden?
Knip, echt nog effies wat gaan halen hoor, al zijn het nog 2 shirtjes of zo. Je hebt ze niet alleen de komende 13 weken nog aan, ook nog effies daarna hoor. Komend weekend 20% korting bij Prenatal op alle kleding. Mits je het magazine MAMA mee neemt.
Klopt wel maar als ik bevallen ben is het eind november misschien al wel begin december zelfs dan loop ik echt niet meer in t-shirts dus het is niet zolang snappie ben ik een zeur he maar nu snappen jullie beter waarom ik nog ff wacht denk kan straks beter iets met lange mauwen kopen
ow en met de verbouwing trek ik gewoon lekker van die lange normale shirts aan dus die passen wel en das toch een maand dat we daarmee bezig zijn zijn dan alleen de dagen dat i moet knippen
Effies snel tussendoor, heb net afspraak gemaakt voor 20 weken echo, dus die mag op de lijst knip!! 21 september om 14.15, dus nog iets meer dan 3 weken wachten...
Knip, zelf weten hoor! Ik ben kledinggek dus kast vol zwangerschapskleding *schaam*... Rootje, spulletjes inmiddels aangekomen? Dat gele ding is een sinasappelschiller. Uitleg nodig?