Ow sorry, had ik dat nog niet gezegd?? Ja het is binnen en marissa is heel blij met de bekers... Aha, dus dat is het We vroegen het ons al af... ik was toch in de overtuiging dat ik je gemaild had ervoor, maar zal het wel vergeten zijn dan... Maarre uitleg is wel welkom
Zoo Heb het gevecht vandaag gewonnen... Jee...Alyssa lijkt wel bang om alleen te gaan slapen...zogauw ik de kamer uitloop direct in tranen en paniek! Ik werd op gegeven boos, zei haar dat het nu afgelopen moest zijn...(niet schreeuwen maar stevig spreken) en dat ze moest gaan slapen. Ik was in de buurt zei ik en ik hoorde haar meteen als ze zou roepen. Ik zei ook dat ik over haar zou waken en dat ze lekker zou gaan dromen en rustig moest worden....ze werd wel rustig...en bleef liggen...maar toen ze beetje regelmatig ging ademhalen en ik zachtjes zei dat ik nu naar beneden ging...hoppa weer omhoog en tranen......zoveel tranen heeft ze haar hele leventje nog niet geplengt.... Ach na 1,5 uur...was ze zooo moe...ik zat al 20 minuten naast haar bedje dat ze in slaap viel waar ik bij zat...heb wel even over haar bolletje geaaid en gezegd dat ik nu naar beneden ging hoor....want als ze wakker word en ik zat niet meer waar ik eerst wel zat dan schrikt ze zich vast een ongeluk.... Pff het was weer kermis hier....en achteraf voel ik me schuldig dat ik wat bozig tegen haar heb gezegd dat ze moest gaan liggen en slapen...... Iedereen dikke knuffel!! Knip, oh kan je vanavond ook niet praten...balen morgen dan?? Enneuh ik had ook maar 2 shirtjes gekocht hoor..was in de winter zwanger en had lekker grote truien die nog wel pasten hihi... Groetjes, Miranda
@KNip: daar heb je ook wel weer gelijk in, maar ik ben ook meer van de vestjes e.d dus met een shirtje eronder. Maar shirtjes met lange mouwen kun je nu ook al wel aan toch? zo warm is het buiten niet, of ligt dat aan mij? Ik ben er trouwens uit wat ik vanavond aan doe. Alhoewel... vanavond. Ik heb het al aan hihihi. wE gaan namelijk om 17.00 weg dus kon ik het net zo goed aan houden. Het is een chinees overslagjurkje/ tuniekje geworden met daaronder mijn gewone zwangerschapsspijkerbroek en ik vond nog zwarte, nette sandaaltjes.
Katja, wat gevonden, das mooi! Eet ze strakkies he!! Miran, niet schuldig over voelen. Er zullen nog wel vaker momenten komen dat je je dochter stevig toespreekt. Soms is het effies nodig hoor. Rootje, als je het gepost hebt afgelopen dagen kan ik er ook best overheen hebben gelezen hoor! Maar, de sinasappelschiller. Help, hoe leg ik dat uit nou, met de ene kant daar waar een scherp puntje aan zit, kan je partjes schil verwijderen, net als met een mes snijdt je de sinaasappelschil in. Met de andere kant, kan je dan onder de schil komen en de schil er af halen. Je kan met die kant meteen ook de witte velletjes er af halen. Snap je 'm?? Anders ga ik foto's maken
Rootje ga het op de lijst zetten moor vind kleding ook wel leuk maar vind het zo zonde omdat het maar voor een paar weekjes is *** ikke is zeunig en vooral n u met de verhuizing enzo in het vooruit zicht*** miranda neem het je zelf niet kwalijk alyssa moet echt een slappie doen en toch ook alleen een stevige aanpak en een aai over de bol kan dan volgens mij wel goed doen katja vind het nu te warm voor een shirt met lange mauwen hoor heb ook helemaal geen jas aan als ik naar buiten ga gelukkig uit de kleding keuze foto hahaha moor die uitleg geeft leuk vind je het trouwens erg als ik dat lepeltje even later doe om om te ruilen komt nu telkens niks van
NOD: * Miranda , 28 jaar , 15 oktober , 13e ronde voor 2e kindje Zwanger: * Pupke, 29 jaar, ronde 4: 1e kindje D-date 3 sept. geslacht ♪ * Katjak79, 29 jaar, ronde 15: 1e kindje D-date 13 sept.geslacht ♀ * xxsuuzxx, 28 jaar, ronde 8: 2e kindje D-date 15 sept. geslacht ♪ * Joyce, 24 jaar, ronde 4: 2e kindje D-date 15 sept.geslacht♀ * Moor, 28 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 3 nov.geslacht ♀ * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov. geslacht ♀ * SylviaM, 33 jaar,ronde 12: 1e kindje D-date 30 nov. geslacht ♪ * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 3 jan. geslacht ♪ * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. geslacht ♪ * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. geslacht ♂ * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr. * Marieke, 22 jaar, ronde 2: 2e kindje D-date 18 maart Bevallen: * Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken -Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - ? cm * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm * Daan - 9 Augustus 2009 - Noor Helene - 41.1 weken - 2910 gram - 49 cm * Inkerbell - 11 Augustus 2009 - Sigrid - 39.4 weken - 3620 gram - 49 cm * Desert - 25 Augustus 2009 - Ryan Connor - 37.2 weken - 2620 gram - 48 cm * Jutte - 26 Augustus 2009 - Jelka - 40.5 weken - 3640 gram - ? lengte Vlindertjes: * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(} * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(} * Lilalien, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(} * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(} * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(} * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterrë* Artsbezoekjes: * Suuz 27 augustus controle verloskundige * katja 27 augustus controle verloskundige om 11.15 uur * Loel 27 augustus plaatsing mirena om 10.00 uur * Rootje 31 augustus controle verloskundige * Knippy 1 september 3D echo 21.30 uur * Katja 2 september controle verloskundige om 11.45 * Moor 4 september controle verloskundige om 10.20 uur * Moor 7 september controle echo placenta ligging om 16.20 uur * Moor 7 september partneravond zwangerschapsgym * Muis 8 september muisman naar VU voor proef bewerking semen 12.15 * Sylvia 9 september controle verloskundige om 9.50 uur * Beebie 10 september 20 weken echo * Lies 10 september controle gyne om 16.45 uur * Daffie 11 september nacontrole verloskundige * Knippy 14 september bloedprikken * Knippy 16 september controle verloskundige om 11.15 uur * Daffie 17 september CB met melvin * Rootje 21 september 20 weken echo om 14.15 uur * Lies 23 september uitgebreide echo in UZ Leuven om 11.00 uur Bijzonderheden: * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid * Helma : laat het op zijn beloop wel gestopt met de pil * Muis: ICSI * Lilalien : goedgekeurd en nog aan de pil tot en met 2011 * Marieke: cerclage op .. ? (datum komt nog)
ff reclame maken.. Mensen die geinteresseerd zijn in parfums.. Zo goed als alle merken hebben we.. Allemaal zelfde prijs!
Haaaj, Knip zou jij voor mij een nieuwe afspraak op de lijst willen zetten? 23 September om 13.30u. ziekenhuis uitslag gesprekje!
HAlloooooooooooooooooooo meiden!!!!! Ik ben weer thuis!! Yihaaaa!! Zal even mijn bevallingspraatje houden..hihihi 'Snachts had ik nog met Loel op msn gezeten, helemaal niks aan de hand, ja ik kon niet slapen en was best gefrustreerd daarover Om half 5, moest Mark wakker worden en nog was er niks aan de hand, ja ik voelde me niet zo lekker, moe, pijn in mijn hoofd, gewoon een blergh gevoel.. Om 7uur kreeg ik krampen in mijn buik en dacht dus dat ik moest poepen..maar t ging maar niet..om 8uur werden die krampen heviger en ik dacht dus echt, zooo ik heb een darminfectie..en toen ik naar het toilet ging heb ik dus de slijmprop verloren..ik me beste vriendinnetje gebeld en die zei dus, oooh je gaat bevalleeeeeen.. Ik toen het ziekenhuis gebeld..en mocht meteen langskomen..daar zei de verloskundige, aah het zijn voorweeen en het kan nog weken duren, we gaan wel even je bloeddruk meten en die kleine aan de ctg leggen.. Ik heb toen Mark gebeld en gezegd dat ik zo weer naar huis mocht..mja toen kreeg ik inwendig onderzoek en bleek dat ik al 3cm ontsluiting had! Mijn vriendin zei toen, nou ik denk dat je Mark toch maar even moet bellen, dat ie toch maar hier heen komt. Om half 11 was Mark er en ging San weg.. Mijn bloeddruk bleef maar stijgen en daarom is er om 12uur besloten door de gyn voor een inleiding. Hij vond dat het te belastend was voor mijn lichaam.. De verloskundige heeft toen mijn vliezen gebroken en toen zat ik al op 4 cm ontsluiting..toen werd ik aangesloten op de pijnbestrijdingspomp(yihaaaa, superspul!!) en ineens binnen een uur en een kwartier had ik al 10 cm ontsluiting! Ik mocht toen gaan persen, nadeel van de pijnbestrijdingspomp is dus, dat ie uitgezet word als je moet persen, dus dan doet alles vreselijke pijn natuurlijk..na een uur persen kon ik echt niet meer, ondertussen steeg mijn bloeddruk maar en had ik ineens een onderdruk van 122!!! De gyn werd gebeld en die heeft besloten tot een knip en een tangverlossing..en om 15.58uur was Ryan er! Omdat mijn bloeddruk te hoog was en Ryan te vroeg geboren was, moesten we 2 nachtjes blijven..en vanmiddag mochten we eindelijk naar huis! Eindelijk! Een klein mannetje..maar zoo stoer!! Zooooo verliefd op m hihihihi Bedankt voor al jullie lieve smsjes, kaartjes, berichtjes hier, op hyves en op de babypagina..super!! Knip...bedankt voor iedereen op de hoogte houden..je bent echt super! Jutte, gefeliciteerd met de geboorte van jullie meissie Jelka!
Haaai Sas!! Spannend verhaal zo meid gelukkig zijn jullie helemaal thuis nu, lekker hoor! Geniet van elkaar. knuf
Hai Loel, ja moeeeeeeeeeeeee hahaha, geestelijk kan ik de hele wereld aan, maar zodra ik even loop, of toen ik thuis kwam en dat ik naar 3 hoog moest lopen..was ik echt bekaf haha... Hoest met jou dan??
NOD: * Miranda , 28 jaar , 15 oktober , 13e ronde voor 2e kindje Zwanger: * Pupke, 29 jaar, ronde 4: 1e kindje D-date 3 sept. geslacht ♪ * Katjak79, 29 jaar, ronde 15: 1e kindje D-date 13 sept.geslacht ♀ * xxsuuzxx, 28 jaar, ronde 8: 2e kindje D-date 15 sept. geslacht ♪ * Joyce, 24 jaar, ronde 4: 2e kindje D-date 15 sept.geslacht♀ * Moor, 28 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 3 nov.geslacht ♀ * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov. geslacht ♀ * SylviaM, 33 jaar,ronde 12: 1e kindje D-date 30 nov. geslacht ♪ * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 3 jan. geslacht ♪ * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. geslacht ♪ * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. geslacht ♂ * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr. * Marieke, 22 jaar, ronde 2: 2e kindje D-date 18 maart Bevallen: * Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken -Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - ? cm * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm * Daan - 9 Augustus 2009 - Noor Helene - 41.1 weken - 2910 gram - 49 cm * Inkerbell - 11 Augustus 2009 - Sigrid - 39.4 weken - 3620 gram - 49 cm * Desert - 25 Augustus 2009 - Ryan Connor - 37.2 weken - 2620 gram - 48 cm * Jutte - 26 Augustus 2009 - Jelka - 40.5 weken - 3640 gram - ? lengte Vlindertjes: * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(} * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(} * Lilalien, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(} * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(} * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(} * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterrë* Artsbezoekjes: * Suuz 27 augustus controle verloskundige * katja 27 augustus controle verloskundige om 11.15 uur * Loel 27 augustus plaatsing mirena om 10.00 uur * Rootje 31 augustus controle verloskundige * Knippy 1 september 3D echo 21.30 uur * Katja 2 september controle verloskundige om 11.45 * Moor 4 september controle verloskundige om 10.20 uur * Moor 7 september controle echo placenta ligging om 16.20 uur * Moor 7 september partneravond zwangerschapsgym * Muis 8 september muisman naar VU voor proef bewerking semen 12.15 * Sylvia 9 september controle verloskundige om 9.50 uur * Beebie 10 september 20 weken echo * Lies 10 september controle gyne om 16.45 uur * Daffie 11 september nacontrole verloskundige * Knippy 14 september bloedprikken * Knippy 16 september controle verloskundige om 11.15 uur * Daffie 17 september CB met melvin * Rootje 21 september 20 weken echo om 14.15 uur * Lies 23 september uitgebreide echo in UZ Leuven om 11.00 uur * Muis 23 september uitslag gesprekje ziekenhuis om 13.30 uur Bijzonderheden: * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid * Helma : laat het op zijn beloop wel gestopt met de pil * Muis: ICSI * Lilalien : goedgekeurd en nog aan de pil tot en met 2011 * Marieke: cerclage op .. ? (datum komt nog)
Pffff wat een dag! Zal er zo over vertellen, eerst ff reageren op de 12 (!) pagina's die erbij gekomen zijn sinds gisteren... @Lumea: getver, wat een droom zeg. Snap dat je je echt rot voelde toen je wakker werd. Over rooming in, ik heb een wiegje voor naast ons bed... net zoals Moor wil ik aankijken hoe dat gaat lopen. Ik ben er zeker voorstander van om in ieder geval de eerste tijd de kleine dichtbij te houden. @Loel: ik heb een Mirena gehad... ik ben nog niet bevallen, maar stel me zo voor dat het plaatsen van een spiraal echt meevalt in vergelijk daarmee. Ik heb er een dag of 2 wat pijn van gehad, maar daarna 4 jaar veel plezier. Vooral dat ik bijna niet meer bloedde bij menstruatie was erg prettig! Toi toi toi meis, komt goed! Ah het is je meegevallen zien ik al *bij het zien van mijn naam bovenaan de bevallingslijst krijg ik helemaal de zenuwen* @Syl: wat een naar nieuws meisje, geen ervaring mee hier.. dikke knuffel! @Knip: bah ruzie! Ik hoop dat jullie het snel weer bijleggen. Ook een knuf voor jou. @Daffie: wat een knappe kerel is Melvin! Wel of geen speen... helemaal niet over nagedacht eigenlijk... ik denk alleen in bed en anders niet. John heeft met een speen gelopen tot hij 2 jaar was, die stopte hij in de suikerpot en dan weer in zijn mond hihi. Tot zijn opa 'm afpakte met de mededeling dat hij daar echt te oud voor was. Hij heeft er nooit meer om gevraagd. @Sas: lekker thuis meis, wat ging het hard van 4 naar 10 cm... maar dan ineens van de pijnstilling af, yeeks! Zal zeker schrikken zijn geweest. Fijn je zo opgewekt te lezen, geniet van je mannetje! @Daan: heb je je lader al gevonden? Straks begint het hier en dan ben je niet te bereiken... Zo, dat was het in een notendopje. Ben kapot! Ook hier weer een super slechte nacht, veel wakker, draaien, plassen etc. Vanmorgen om 9.30 uur op pad gegaan naar de Ikea voor het keukenblokje boven (JA EINDELIJK), geslaagd, de hele rotzooi mee naar huis en nu is de loodgieter bezig de leidingen te verleggen. Met een beetje mazzel staat het hele zootje morgen al. Ben de hele dag aan het rond sjouwen geweest en ben werkelijk gesloopt nu. Jammer genoeg moet ik nu nog ff snel naar de C1000 om boodschappen te doen en dan moet er nog gegeten worden. Dus ik ga weer snel door. In de buik is alles rustig, alhoewel wat pijnlijk door de lange dag. Als ik straks gegeten heb ga ik lekker crashen op de bank en kom ik er niet meer af!
sassie meis je bent er alweer heerlijk he zo thuis Ik heb mijn buddy werk graag gedaan en hoop dat jij dat straks ook bij mij zal doen geniet maar van je mannetje en doe het rustig aan he
pupke eindelijk kom je iets laten horen maar wat lees ik nu John toch aan het keukenblokje begonnen dus voor dat de kleine er is heb jij je keukenblokje super zeg zo zie je dan maar weer dat mannen soms ook wel lief zijn
OHh Sas, fijn om thuis te zijn! Geniet van jullie tijd thuis. Hopelijk voel je je snel minder moe. Wat een bevallingsverhaal zeg....ging best wel snel dan het inleiden of niet? Pup, nou nou, jij zet er vaart achter...hihi denk dat het keukentje toch afkomt voor de beeb er is... Knip, is je mannetje al thuis? Of zou die later thuis komen? Hopelijk kunnen julie vanavond toch nog eventjes overleggen en alles bijleggen. Marco vandaag gevraagd wat hij met de hormonen wilde...hij zei laten we het even aanzien...je bent nog niet ongesteld...ik zei terug nee maar ik wilde op 1 september starten met de medicijnen om ongesteld te worden....en wat wil je dat we gaan doen... Nu wil hij wachten tot na de vakantie...of totdat ik zelf ongesteld word..... En weet je op dit moment vind ik dat helemaal niet erg....hou er niet van dat alles zo onzeker is. Ik ga zo een mailtje sturen om het KDV op te zeggen...kijken hoelang opzegtermijn ik dan moet houden. Voor 1 dag was dat 2 maanden......... En dan ben ik officieel thuismoeder...en word het letten op de centjes...(nog meer als we al deden)....hopelijk kunnen we het zo allemaal redden. In kwestie met de hormonen...heb me sinds 2 maanden niet zo goed gevoeld...gek he.. wat die pillen met je doen...voel me opgeruimd ben ook flink aan de schoonmaak geslagen...en aan de opruim wat nog moest gebeuren van de verhuis....en het bevalt me wel zo...Hopelijk als ik weer start met de hormonen krijg ik gewoon reactie en is het snel raak.....Of geen reactie en dan stoppen met die pillen...en gaan spuiten...daar zitten bijna geen bijwerkingen aan... Ik merk wel dat ik mijn hart op de tong heb...sorry meiden ben weer egoistisch bezig door zo een lang bericht bijna alleen over mij.... Nu een voordeel...Alyssa sliep vanmiddag. (1 uurtje, zoals ik gezegd had in mijn strenge toespraakje....als je nu 1 uurtje gaat slapen dan kom ik je er direct weer uit halen en mag je weer spelen...huhuh wist niet dat ze dat zo letterlijk zou nemen hahaha) Maar door die korte slaapjes heb ik ze net op bed gelegd na een lekker warm badje...en ze slaapt!! Zonder morren....hopelijk word ze niet wakker vannacht zoals afgelopen 2 nachten.... Wat gaan jullie vanavond allemaal doen? Groetjes, Miranda
Bij de vk alles weer goed...Ze dacht dat het kindje kleiner zou zijn dan Loïs was, maar goed bij Loïs dacht ze ook rond de 6,5/7 pond en ze was bijna 8, dus ach we laten het maar in het midden...Verder niks bijzonders. Knip voor de lijst, tjee wat ben ik op tijd dit keer! 4 sept 9.30 10 sept 11.30 en evt 17 sept 10.00. Heeee Sas, heerlijk dat jullie lekker thuis zijn! Wat een verhaal meid, maar wat een heerlijk kereltje heb je ervoor terug gekregen! Begint de kraamzorg morgen? Of vandaag al? Doe maar lekker rustig al denk dat je de wereld aankunt! Heej Pup, jeeeeuuujj een keukenblok en snel ook zeg, hoop voor je dat het morgen af is! Kl*&te he dat slechte slapen, heb helaas geen tips. Waar kan ik foto's Sigrid vinden trouwens, zag ze niet in het album staan?