Lees nu het buddynieuws... Goed dat ze haar nog even houden, maar kan me indenken dat het spannend is. Morgen gelukkig lekker naar huis, fijn ook voor Mirthe. Ben benieuwd hoe zij haar zusje vindt... Thanx Kwie!
Suuz, 14 of 15 september is een mooie dag...En idd niet tijdens de corso...(is dat ieder jaar zelfde datum?) want anders heb je ieder jaar met verjaardag dat probleempje hihi.. Wel leuk..een bloemetje voor je beeb... Oh en Marco gaat er ook heen hoor...maar heeft geen effect hahaha... Groetjes, Miranda
Zo die waren ook erg creatief zeg wat hebben die mensen toch natuurlijk ben je welkom zowel voor als na de bevalling ik heb vanaf 15 oktober verlof dus dan moet het lukken een datum te prikken om een bakkie te doen
Miran het corso valt altijd op een andere datum, meestal ergens in de 1ste twee weken van sept, verschilt. Ennne het zijn geen bloemen, maar fruit! Ach ja een leuke fruitmand altijd lekker! Hier maakt papa vaak wel meer indruk, goh hoe zou het komen....
oh fruit...tsjah dat kan ook hihi. En papa maakt wel indruk..hmm hier speelt de papa altijd met haar...dus papa is gelijk aan spelen... Enneuh..als die nee zegt...zegt ie dat met zo een big smile dat je bijna niet niet kunt lachen hahaha.... Tis een groot watje die vent van mij...en dat is heeel lief om te zien...hij kijkt zo vertederd naar zijn dochter ook als ze iets doet wat niet mag...dus ik dnek dat ik de strengere moet zijn.... Groetjes, Miranda
Hihihi corso in tiel is altijd de eerste 2 weken van september 1 week opening met mozaiken aan de gracht de volgende week optocht met bij de waal grote feest tent en allemaal muziek maar bloemen nee is alleen maar fruit
Vast wel!! Zal wat geld opzij zetten voor de trein hihi...Dan kom ik naar je toe... Euhm tis wel millingen he...denk niet dat ik daar met de trein kan komen...hoever is het van nijmegen af?
Momenteel leef ik in een wazige wereld die waanzinnig snel voorbij trekt. Het ene uur gaat als een komeet voorbij en voor ik het weet is de dag alweer voorbij. Op mijn vrije dag thuis nog bezig geweest met werken, 's middags naar een vriendin en 's avond zo kapot mijn bed in stappen maar niet kunnen slapen van allemaal emoties. Het werd tijd dat het eruit kwam, dus vannacht flink gehuild bij Tienermoeders. Ik kon er met mijn hoofd niet bij dat één meisje haar dochter niet wilde masseren. Mijn hart deed er letterlijk pijn van en ondertussen maar huilen. Vannacht uiteindelijk wel geslapen, maar denderend was het niet. Maar vandaag was het weer een werkdag, dus alleen maar druk geweest. Nu heb ik even tijd om bij te komen, maar hierna wacht mijn werk alweer. Ik wil dingen afronden want anders ben ik eind september nog bezig. Komend weekend ben ik bij mijn moeder de slaapkamer/studeerkamer schilderen. Een project wat ook al niet klaar komt en over vier weken gaat ze op vakantie. Dan moet het van mij echt af zijn want zelf kan ze met haar polsen momenteel niks. Voor mij als persoon erg heftig, voor mijn gewicht alleen maar voordeel want ik val af per dag. Genoeg gezeur van mijn kant, nu eerst lezen wat jullie beleven. @ Vreselijke dromen van verlaten worden. Zouden mannen weleens dromen dat wij hen verlaten of zijn wij de enige die blijkbaar innerlijk bang zijn om verlaten te worden? * Krijgen jullie ook de hik van al die vervelende reclames waarbij je moet smsen naar een nummer en je dan te horen krijgt hoe groot je gayfactor is, of waar iemand op dat moment is volgens zijn/haar mobiel? Nu hoor ik er één over wat ik in een vorig leven geweest zou zijn. Wat boeit mij dat nou? Ik leef toch nu?! * Dat is niet leuk Miran als je telkens wordt afgewezen voor werkzaamheden. Wel begrijpelijk dat je het KDV opzegt, want dat kost alleen geld in plaats van dat er wat binnenkomt. In welke richting zoek je werk? Is die buikfoto van Rootje nog geplaatst? Loel, is het plaatsen van de Mirena meegevallen of hoeft dat vandaag nog niet. Ik weet eigenlijk niet eens wat een mirena is. Erg hè? Ik ben echt een pillenmeisje en krijg al de schrik als ik de woorden implanon en spiraaltje hoor. Ai Knip woorden met Sjoerd. Heb je het al uit kunnen praten? Niet leuk hè, zo vlak voor het slapen gaan. Sylvia, volgens mij heeft Sas baarmoederhalskanker gehad, maar nu ik het typ durf ik het niet met zekerheid te zeggen. Leuk kaartje Daffie! Echt grappig. Melvin groeit goed zo te zien. Ik vind hem een heel ander gezicht hebben dan een aantal weken terug. Katja ook al een vreemde droom maar nu dat ze haar baby kwijt was. Heb je niet gedacht d'r in de koelkast te zoeken zoals John van Pup gedaan had in de droom van Pup? * Jullie zouden eens hier moeten kijken. Kwiebus en Nozem aan het spelen en Kwiebus wil zo graag de baas zijn dat de wipperette begonnen is. * Daan! Die berg roze kleertjes! Alle mensen, is dat voor een heel weeshuis? Lekker hè Suuz dat Loïs het naar haar zin heeft op het kinderdagverblijf? Geeft jou ook een fijn gevoel.
Bekijk bijlage 12070 voorbeeldje van een gedeelte van een wagen heb zelf vroeger 3 jaar meegebouwd aan zo een wagen en mozaieken leggen iets van 6 jaar
Hey kwie...dikke knuffel meis! Tsjonge wat een update weer!! Knip, mooi hoor...en dat is in Tiel? hmm misschien kunnen we eens gaan kijken..nog nooit gedaan... Groetjes, Miranda
Echt waar knip? De jeugdwagen van Tiel of de grote wagen en voor welke vereniging de mozaïken... Denk dat Loïs het super vindt, vorig jaar was ze logeren, omdat wij zo nodig naar Appelpop moesten... Kwie meid wat heb je toch een enorm drukke baan, en door velen ws nog onderschat ook. Goeie update trouwens! En idd die tienermoeders, zo oneerlijk, kan me indenken dat je een potje hebt zitten janken!
Is leuk hoor voor die kleintjes, voor de grote ook wel, maar ik zie het ieder jaar, min of meer verplicht...zou wel met de trein komen, want met de auto sta je ws vast of je kunt hem nergens kwijt, of je wordt ergens heen geloosd en dan met een pendelbus hierheen...
goeie tip Suuz, maar welke datum was het dan? Bedenk me ineens dat ik van 6 tot de 13e op vakantie ben...hihi...
tja Miran, helaas ben je dan op vakantie, want het is de 12e, na ja volgend jaar misschien haha! En Moor goed gepuft?
Ik sluit mij aan bij de update van Kwie Thanks voor de buddy sms trouwens! Voor jou en je Mormoloontjes een dikke knuf. Ik vind het zo niet eerlijk he, dat zwanger worden niet gaat bij jou en Miran Pufles was weer gezellig maandag weer!
nu nog 7 weekjes @ miranda Millingen ( met een hoofdletter voor katja ) is vanaf nijmegen centraal 30 min ongeveer met de bus @ wanneer kom ik naar tiel suuz? @ Kwie meis voor jou is het ook wel allemaal heel moeilijk snap ik goed en die tranen gewoon laten komen dat lucht op hier eindelijk net wel even met sjoerd gepraat hij bedoelde het allemaal niet zo en heeft echt last van zijn rug heb hem net maar ingesmeert met tantum en meneer ligt nu op bed alleen grrrrrrr waarom moet dat nou altijd zo lang duren enz enz enz mannen en dan vrouwen met hormonen die echt op knappen staan jaks ik had trouwens ff geslapen toen ik thus kwam deed me ook heel goed en daardoor was ik minder opvliegerig @ waarom die 2 maanden opzeg termijn bij kdv kwie ze zitten altijd vol dus kunnen toch beter eerder doen zodat er een ander kindje kan komen of heb ik het nu mis die kamer was in het huis waar we nu zitten snap ook niet waarom ik het altijd tref hoor @ miranda zeker de moeite waard een bij het fruitcorso in tiel te gaan kijken @ suuz ik deed wagenbouwen bij drumpt de kleine wagen 2 jaar 1 jaar grote wagen maar daar was de sfeer niet leuk dus ben gestopt mozaiek ? jaar bij de ehbo vereniging doet het nu niet meer trouwens en uhhhhh ff denken denk iets van 3 jaar voor de reddingsbrigade die leggen nog steeds dus als jij niet bevalt gaat Lois voor het eerst de corso zien leuk joh @ miranda jij kunt dit jaar dus niet is nu 12 september op de eerste verjaardag van me neefje @ moor fijne pufles gehad dus leuk zo en nu niet meer zo snel kletsen hoor tjee
Miran, dit was de vierde les al weer! Zijn hier nog meiden die een deze dagen bij de action komen?? Zo ja, wie wil er voor mij een nenuco airwick setje meenemen???????