Zal ik zeker doen. Die ligt nu lol te maken in zijn eentje in de box.. is echt lachwekkend. Hoor hem steeds meer geluidjes maken dat is best leuk. Ik zal hem uitgebreid knuffelen namens jullie.
Zo even mijn belofte nakomen.... De buikfoto's staan in mijn album!!! Ik ga ook naar bedje, morgen drukke dag weer... Welterusten allemaal!
oh roo, mooi buikje al! Echt een beetje een puntbuikje! En succes morgen met de drukke dag! Slaap lekker.
Ben weer terug van een heerlijke culinaire ervaring!! Het was echt heerlijk, van de amuses (echte smaakexplosies joh) tot het nagerecht. In één woord geweldig! Jeetje Kwie, wat een update. Niets aan toe te voegen. Knip, gelukkig uitgepraat met Sjoerd. Het gaat vaak om onbenullige dingen he. Enne zie ineens dat mijn leeftijd nog niet goed staat op de lijst, ben inmiddels alweer 30 Jeeeeh Sas is weer online! Meid ik heb je verhaal gelezen, ging al met al toch erg snel. niet helemaal zonder problemen maar toch. En ech té vroeg was ie toch niet? Vanaf 37weken is gewoon goed. Ik hoop je snel te spreken te krijgen (als je het niet te druk hebt hoor) Miran: dacht dat je hier niet meer zo vaak zou komen?? Nee hoor, ik ben blij te horen dat je wat lekkerder in je vel zit. euuuhhh toen wist ik het niet meer. Ik ga naar bed toe. Welterusten en tot morgen
Ben er ook niet meer zo vaak haha, is heel anders....heb nu vanmiddag tijdens het eten en het solliciteren ook even gekeken..en vanavond heb ik mezelf getrakteerd omdat Marco voetbal wou kijken en playstation spelen....en daar vind ik dus niets aan...en om nu boven te gaan zitten...veel gezelliger als ik op de bank erbij zit en dan laptop Fijn dat je etentje zo goed geslaagd was...smaakexplosie hmm krijg spontaan trek hahaha... Slaap lekker!! Groetjes, Miranda
Wat een gezellige bedoeling vanavond! Ik onthoud me ff van commentaar, ben te moe. De loodgieter is weg (ja ja, de kraan doet het al!) en het water staat er weer op. Deze dikke dame gaat zichzelf op een warm bad trakteren en dan op tijd d'r mandje in. Iedereen een heerlijke, rustige, nachtmerrie vrije slaap gewenst vannacht!
Jij ook Pup, dat je baby buik vannacht nog maar even rustig blijft zodat je een lekkere nacht bij kunt slapen! Oh en jeuuhhh *doet een dansje* werkende kraan boven!!!! Slaap lekker!
Pfffff ik ben echt zo moe. Ik ben bang dat ik vannacht van keukens ga dromen. Is iig wel wat anders dan van ontrouwe mannen 8). Jullie hebben zoveel gekletst dat ik echt nog maar heel weinig onthouden heb. @ speen ja of nee: ik riep altijd heel hard: geen speen. Maureen heeft 'm wel gekregen op geen gegeven moment want ze wilde alleen maar slapen met mijn vinger in haar mond . Ik hield geen vinger over en het is echt heel vermoeiend. Dus kreeg ze 'm alleen met het slapen. En nu (ze is 21 maand) ....ik moet bekennen dat ik de speen echt een heerlijke stop vind zo af en toe. Ze krijste altijd alles bij elkaar als ze op de commode lag bij aankleden en verschonen. En nu krijgt ze de speen en dan ligt ze lekker rustig. En in bed. Over afbouwen vh speengedrag denk ik nog maar niet na. Er wordt trouwens wel gewaarschuwd hoor met borstvoeding en speen. Vooral omdat met hele jonge baby's je de hongersignalen zou kunnen missen waardoor ze te weinig aan de borst worden gelegd. En nu ga ik nog even keukentekeningen kijken
Hihi Lumea, was je meisje zo een moeilijke aankleder...of is eigenlijk...ja dan is de speen wel even makkelijk..pff Alyssa wil constant staand kleertjes aantrekken..tsjah doen wij ook he (broek) Maar de pamper moet ook nog aan hihi..en dan wil ze dus ook niet liggen....snap helemaal waarom je het zo doet Ach kan later altijd nog afwennen toch...en ze loopt er idd niet mee over straat....dat vind ik zooo vies eruit zien...kindje jaar of 5 met een speen in de mond overdag...pfff. Oh en keukens dromen...leuk toch! Hihi, hopelijk kunnen jullie alles goed regelen en heb je straks echt je droomkeuken!! Slaap lekker voor straks, en hopelijk ben je morgen niet meer zo moe. Groetjes, MIranda
Ik ga ook naar bed toe...hopelijk word ik vannacht niet 10 keer wakker omdat mijn arm slaapt of omdat ik moet plassen...pfft moet de laatste tijd veel plassen snachts misschien iets minder melk in de avond gaan drinken..(moet ik altijd veel van plassen).. Slaap lekker allemaal!! En nachtploeg, ik heb een kalmerende cd opgezet op repeat, de warme choco staat klaar in de magnetron. En er staat ook iets te snacken voor als je honger mocht hebben. Enneuh Ruben staat klaar voor de nachtelijke massages van de zere schouders en ruggen...dus wie wil...je moet em waarschijnlijk wel even wakker maken hoor Maar dan staat ie tot jullie dienst! Goede nacht allemaal!! Groetjes, Miranda
@ Miranda: Oe.......het is wel heel gezellig nu. Het is meer een hele vroege ochtendploeg geworden enneuh........chocomel en Ruben een perfece combi . @ Knippy: ik heb gewoon een ouderwetse playstation 2 @ Rootje: Mooi buikkie hoor Nou ben benieuwd wat deze dag brengen zal. Al in ieder geval meer slaap
goedemorgen allemaal, nou dat uitslapen viel weer eens tegen zeg jammer lig al vanaf 7 uur te draaien en vannacht toch ook weer 2 keer eruit jammer vanavond overnieuwd proberen @ rootje mooie buik al joh @ katja ga je leeftijd ff veranderen uhmmmmm loel en sas in de vroege ochtend ploeg vandaag verder iedereen een knuffel
Bekijk bijlage 12118 NOD: * Miranda , 28 jaar , 15 oktober , 13e ronde voor 2e kindje Zwanger: * Pupke, 29 jaar, ronde 4: 1e kindje D-date 3 sept. geslacht ♪ * Katjak79, 30 jaar, ronde 15: 1e kindje D-date 13 sept.geslacht ♀ * xxsuuzxx, 28 jaar, ronde 8: 2e kindje D-date 15 sept. geslacht ♪ * Joyce, 25 jaar, ronde 4: 2e kindje D-date 15 sept.geslacht♀ * Moor, 28 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 3 nov.geslacht ♀ * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov. geslacht ♀ * SylviaM, 33 jaar,ronde 12: 1e kindje D-date 30 nov. geslacht ♪ * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 3 jan. geslacht ♪ * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. geslacht ♪ * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. geslacht ♂ * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr. * Marieke, 22 jaar, ronde 2: 2e kindje D-date 18 maart Bevallen: * Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken -Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - ? cm * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm * Daan - 9 Augustus 2009 - Noor Helene - 41.1 weken - 2910 gram - 49 cm * Inkerbell - 11 Augustus 2009 - Sigrid - 39.4 weken - 3620 gram - 49 cm * Desert - 25 Augustus 2009 - Ryan Connor - 37.2 weken - 2620 gram - 48 cm * Jutte - 26 Augustus 2009 - Jelka - 40.5 weken - 3640 gram - ? lengte Vlindertjes: * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(} * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(} * Lilalien, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(} * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(} * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(} * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterrë* Artsbezoekjes: * Rootje 31 augustus controle verloskundige * Knippy 1 september 3D echo 21.30 uur * Katja 2 september controle verloskundige om 11.45 * Moor 4 september controle verloskundige om 10.20 uur * Suuz 4 september controle verloskundige om 9.30 uur * Moor 7 september controle echo placenta ligging om 16.20 uur * Moor 7 september partneravond zwangerschapsgym * Muis 8 september muisman naar VU voor proef bewerking semen 12.15 * Sylvia 9 september controle verloskundige om 9.50 uur * Suuz 10 september controle verloskundige om 11.30 uur * Beebie 10 september 20 weken echo * Lies 10 september controle gyne om 16.45 uur * Daffie 11 september nacontrole verloskundige * Knippy 14 september bloedprikken * Knippy 16 september controle verloskundige om 11.15 uur * Suuz 17 september controle verloskundige om 10.00 uur ( al dit nog gehaald word) * Daffie 17 september CB met melvin * Rootje 21 september 20 weken echo om 14.15 uur * Lies 23 september uitgebreide echo in UZ Leuven om 11.00 uur * Muis 23 september uitslag gesprekje ziekenhuis om 13.30 uur Bijzonderheden: * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid * Helma : laat het op zijn beloop wel gestopt met de pil * Muis: ICSI * Lilalien : goedgekeurd en nog aan de pil tot en met 2011 * Marieke: cerclage op .. ? (datum komt nog)
Goedemorgen. Ik heb slecht geslapen. Heb nu wallen tot halverwege m'n jukbenen . Meissie was om half negen wakker. Haal haar uit bed. Vind dat de luier nogal sterk geconcentreerd ruikt. Denk: 'de oppas zal toch niet vergeten zijn de luier te verschonen voordat ze in bed ging?' Is een onwijs lieve oppas, maar toch maar eventjes nog een keer uitleggen dat een kindje toch echt wel voor het slapen een schone luier moet ook al heeft ze op dat moment nog geen poepluier. Het was doorgelekt tot in de slaapzak. Meteen maar uitgetrokken, schoongemaakt en badje klaar gemaakt. Staat ze in d'r blootje in de gang roept ze: oh oh (denk aan teletubbies stijl ook al kijken we nooit teletubbies). Heeft ze staan plassen. Kan gebeuren gelukkig hebben we tegels daar en geen tapijt. Dweilen we wel weer op. Gelukkig moest ze nog in bad. Was met vieze slaapzak en rompertje draait alweer. alle new born mama's en mama's to be..............'behold the future' En nu zitten we dan eindelijk aan het ontbijt. Goedemorgen dus pffffff
@ Sas: hoe was de eerste nacht thuis met Ryan? Vond dat toen heel spannend weet ik nog. @ Knippy: heb je gisteravond nog wel even kunne praten? @ Loel: ah je was vroeg vannochtend. Betekent dat dat je redelijk hebt kunnen slapen vannacht? @ Miran: nog iets leuks staan op de planning voor vandaag?