Roze motor en mini-club

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by KwiePark, Nov 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    2,292
    0
    0
    Mogge meisjes!

2. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    Lumea, ooh zielig voor je meisje zo een volle natte luier... En plasje op de gang hihi...wel netjes dat ze Oh Oh zegt hihi.

Iets op de planning...tsjah eigenlijk niet....Ben sjaggie wakker geworden... Eerst ff goed wakker worden hahaha, en dadelijk wat eten...en dan kijke of ik zin heb om de slaapkamer onder handen te nemen.....

Oh ze zijn eindelijk!! de schutting aan de kant waar nog een stukkie moest aan het zetten!! Nu kunnen we hopelijk dan buiten zitten zonder iedere keer achter Alyssa aan te rennen omdat die het buiten de poort mooier vind hihi...

Groetjes,
    MIranda

3. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    mogguh syl!! Hoe gaat het ermee?

Lumea, wat heb jij op de planning?

En alle anderen wat gaan julie doen vandaag??

Pff, hebben de mama's dat ook...ik heb tijdens de zwangerschap heel veel gespuugd...en het zuur gehad...en nu heb ik dat nog heel makkelijk...en het zuur ook...bah..heb het voornamelijk als ik weinig gegeten heb of in de avond en ochtend....

Groetjes,
    MIranda

4. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

Sep 7, 2008
    2,417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Goeiemorgen!

5. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    2,292
    0
    0
    Ik ga vandaag even het huis aan kant maken ivm ons feestje morgen (is gelukkig al aardig netjes) en ze komen vandaag de huurspullen brengen (statafels etc), moet nog even boodschappen doen en de wasmachine van de buurvrouw heeft het vanmorgen begeven dus er zit nu een eerste was van haar in..

@Katja: ik zat toevallig gisteren te kijken op de website van de Moerbei en dacht eraan om daar eind Sept te gaan eten met mijn zus en haar vriend (als bedankje voor haar ceremoniemeesterschap). Is dus super?

6. Lumea

Lumea Fanatiek lid

Nov 16, 2008
    1,508
    0
    0
    @ Miran: vandaag moet er een boel in huis gedaan worden zoals de stapel schoon wasgoed opvouwen of strijken. Nog wat boodschappen (bleh helemaal geen zin in). Vanmiddag meissie naar m;n schoonmoeder brengen en wij gaan dan voor vervolgafspraak voor de keuken. Daarna bij schoonouders eten. En dat is het eigenlijk wel. Morgen weer werken dus 's avonds heb ik meestal geen puf om het laat te maken. Ik mis de vrije zaterdagen wel hoor.
    @ Syl: succes met alle voorbereidingen.

7. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

Sep 7, 2008
    2,417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    ik ben vandaag Loïsloos...Voel me wel wat ontheemd hoor. Maar heb echt al zoveel gedaan, meer dan in een week tijd bij wijze van!

Lumea zielig zeg...Heb het er nog maar eens over, zo'n zware luier is niet alles. Drukke dag dus ook vandaag!

Knip ook niet lekker geslapen...Same here...

Moor thanx voor t plaatje, ga straks boodschappen doen, de action zit tegenover de ah!

Katja lekker gegeten dus!

Syl druk voor morgen, wordt aardig weer volgens mij...

Miran nope geen last van gelukkig!

8. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

Sep 7, 2008
    2,417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Krijg ik net weer een leuk kaartje in de bus!

Lief Sas!!!

Heb al een hele verzameling inmiddels hihi!

9. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

Aug 19, 2008
    1,274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    mogguh,

Weer eens lekker uitgeslapen vandaag, tja kon ook moeilijk in slaap komen door het zuur.... iets te veel gegeten.

En ja Syl; de Moerbei is een aanrader, maar zonder de restaurantweek is het wel heel erg duur hoor.

Sas: hoe is de eerste nacht thuis gegaan??

Vandaag is trouwens de dag waar ik al maanden over droom. Hihihihi ik was er van overtuigd dat ik vandaag zou gaan bevallen, maarrrree ik denk dat ze nog wel even op zich laat wachten. Zal me niet verbazen als het nog weken duurt.

Straks boodschapjes doen, moet iig turkse/ griekse joghurt hebben en komkommer want morgen hebben we een buurtbbq en neemt iedereen ook iets zelfgemaakts mee en ik ga dus Tzatziki maken. mmmmm ben ik echt verslaafd aan. En stinken doen we toch wel denk ik hihihihi.

10. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    2,292
    0
    0
    Mjammie!!! Ben dol op tzatziki!!

11. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    1,706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Ik ook.. maar niet als ontbijt hihi ;)

Ik rol net mijn bed uit, in slaap vallen was weer drama maar heb wel lekker uit kunnen slapen. Het laatste stuk weliswaar op de bank, daar lig ik tegenwoordig het lekkerst.

Verder alles rustig nog. In de buik dan... John heeft vanmorgen alle bovenkasten in elkaar gezet en is nu het keukenblad er al op aan het leggen. Tja, je moet er 4 maanden om zeuren, maar als die man begint dan gaat het snel haha.

Ik ga ff op zoek naar de foto's van Daan's roze klerendiaree, Rootjes buik en de nieuwste kleintjes van de rmmc..

12. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    2,292
    0
    0
    Jakkes, ik op de fiets naar de appie... boodschappen doen... ben ik mijn portemonee vergeten!!!
    Nu dus maar weer opnieuw naar de appie

13. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    1,706
    0
    0
    Grave
    @Daan: so heej! das nie een beetje rozie, hihi...

@Rootje: mooi, je kijkt echt zwanger nu!

@Sas: zoooooo lief, die foto van Mark met Ryan... zo'n trotse papa!

@Suuz: Ontheemd, arme jij. Je krijgt d'r toch wel weer terug zeker ;)

@Lumea: keukenperikelen, sterkte daarmee. Ik ben helemaal gelukkig met de keuken boven.

Het is trouwens iets meer dan een keukenblokje geworden. In totaal wordt het bijna 2.70 meter keuken, met 3 onderkasten, koelkast en 4 bovenkasten. Ik zal foto's maken als de deuren erin zitten. We hebben een enorme wasbak, beetje too much maar John vond 'm zo mooi. Ik had niet eens een babybadje hoeven kopen, tot de kleine 4 is kan ie in die wasbak hihi.

14. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

Sep 7, 2008
    2,417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Moor het is gelukt volgens mij! Kostte het 5 euro? Nou iig het staat hier, er stonden er nog genoeg, dus roep maar...

Syl lekker bezig! Kwam je er pas bij de band achter?

Wauw Pup! Ben zeker benieuwd naar de foto's...Die mannen zijn af en toe niet te snappen, maar wel lief van hem!
    Ik ga dr vanuit dat ze straks weer thuis komt ja, gastouder komt haar nog brengen ook, wat een luxe he!

15. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    2,292
    0
    0
    Ik kwam er achter net voor ik mijn laatste boodschap pakte... ik heb mijn mandje achtergelaten bij een jongen van AH die helpt bij het zelfscannen en heb nu inmiddels mijn boodschappen in huis...
    En zit nu heel gezond aan een grote schaal fruit ;)

16. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    1,706
    0
    0
    Grave
    Dat is zeker luxe!

Ik zit me te bedenken wat ik eens zal doen vandaag... ik kan niet echt vooruit met poetsen ofzo, bende van de keuken moet eerst weg. Wil eigenlijk iets leuks doen, vind dat ik dat wel heb verdiend na de lange dag van gisteren. Maar geen idee wat te doen.

17. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

Sep 7, 2008
    2,417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Meiden ik ben mijn slijmprop aan het verliezen...Had een rode onderbroek en rode broek....Verlies nu slijm met rode frietsels, ben een beetje bang eigenlijk, Suuzman zit in Staphorst en mijn ouders in Overijsel...

18. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    2,292
    0
    0
    Ooh jeetje, suuz!!
    Heb je suuzman al gebeld? En de VK? Het kan toch nog wel even duren, toch? (ik ben nog maar net begonnen in mijn bevallingsboek....)

19. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    2,292
    0
    0
    wij zijn bij je hoor!

20. Lumea

Lumea Fanatiek lid

Nov 16, 2008
    1,508
    0
    0
    @ Suuz: Gewoon even je vk bellen en met haar overleggen. Geeft altijd het meeste rust.

Share This Page