graag gedaan muisje! Oh en wie zijn die drie leden die meelezen maar geheim zijn......wie oh wie!! Groetjes, Miranda
@ Sas: lief kaartje hoor!! Dank je @ Suuz: da`s schrikken, maar het hoeft nog niks te betekenen, maar altijd even bellen. O ik zie dat je dat al gedaan hebt, goed zo, wel spannend. @ Sas: wie weet, misschien wel!!! Zou wel fijn zijn, want dan heb ik ff kunnen slapen @ Dag Kwie, lief van je dat je je moeder helpt. @ Jutte: Leuk mailtje, hoop je snel te horen Vanmorgen eerst lekker naar de acupunctuur geweest, 2 uur lekker relaxed. `S middags naar de kinderarts. Het was echt een hele lieve vrouw die ons serieus nam. We moeten nu met Nutrilon Pepti beginnen, kijken of het toevallig toch koemelkallergie is. Over een week belt ze me en dan gaan we kijken hoe we het verder aan gaan pakken. Ben benieuwd. Mannetje was net wel heel vrolijk, dus duimduimduimduimduimduimduimduim!!!
ikke ben er in het geheim hihihi Moor is het goed als ik jou even mijn adres pb, zodat ik op de adressenlijst gezet kan worden? nou ik doe het maar gewoon, wil je het niet, dan verwijder je hem maar haha nou ik ga even eten, kaartjes op de bus gooien en dan richting schoonouders.. Kusssss en eet smakelijk iedereen!
Loel, Nu je word in ieders geval van alle kanten goed geholpen..en ze vertrouwen op jouw gevoel...hopelijk helpt de pepti!! Muis..jij in het geheim...ooh ahahah En hoe is het verder met iedereen? Allemaal druk druk druk.... Ik zit hier maar eventjes wer...want ben bezig aan de 10e minuut van de 15 minuten luisteren naar Alyssa haar gekrijs.....zucht....slapen is echt een hel de laatste tijd... Hopelijk word het snel beter...gisteren nacht is ze in ieders geval na het begin van de avond niet meer wakker geworden...dus heb wel redelijk kunnen slapen.... Groetjes, Miranda
goedenavond meisjes, ben net even thuis en er lag een verrassing in de brievenbus @ sas thanks voor het kaartje super leuk en moet je bekennen heb met zo een kaartje in me handen gestaan maar is bij ons toch een andere geworden @ suuz slijmprop verloren ga jij het nu al spannend maken wel sms en als er iets is he ik heb telefoon bij de hand hoor @ kwie bij mij is het waarschijnlijk niet de slijmprop geweest maar gewoon veel afschijding (slijm) gelukkig had verder ook helemaal geen klachten he uhmmmm en verder weet ik het niet meer sorry
ow nog even heb het kraampakket binnen jezus wat een lappen zeg en nu ga ik zo lekker naar bedje toe ben moe truste
@ knippy: Zal ik je `s wat vertellen, die LAPPEN heb je dus heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg nodig *duiveltjessmiley* @ Miran: Hoop dat het slapen snel beter gaat. Zoooooooooo net even ziek geweest, heb 3 x naar de wc moeten rennen. Wel lullig, want we hadden net kraambezoek Ook een snelle manier van afvallen
Mooi foto's.. je begint al een aardig buikje te krijgen. @ Katjak: wat fijn dat je genoten hebt van je culinaire uitje. @ Sas: hoe is het met jou??? Ik had je verhaal gelezen en is wel heftig, maar wel fijn dat alles nu goed gaat. Leuke foto's trouwens. En lekker he zo'n biefstuk. Die kreeg ik ook de eerste dag toen ik uit het ziekenhuis was en dat was zo lekker. @ Lumea: wel zielig zo'n natte luier... lijkt me niet echt prettig. @ Miran: ik heb vanmorgen eerst Sascha naar school gebracht.. daarna had ik nog een vriendin uit het dorp op visite.. vervolgens boodschappen gedaan samen met haar... Sascha weer opgehaald.. een poos bezig geweest met Melvin.. vanmiddag een andere vriendin met haar zoontje op visite en was enorm gezellig.. daarna spullen ingepakt voor mijn meiden want die zijn een weekendje met hun vader mee naar landal samen met hun oom, tante, neef, nichtje en opa. Nu ben ik dus helemaal alleen met Melvin tot zondagavond en moet zeggen dat ik er wel even moeite mee had maar kan ook even goed tot rust komen. @ Sylvia: balen dat je je portemonnee vergeten was... maar wel goed voor de conditie (bedoelt als geintje) @ Pup: fijn dat je keukenblok eindelijk staat. @ Suuz: spannend allemaal hoor dat je je slijmprop verliest. Ik weet wel dat het niet altijd betekent dat de bevalling begint, maar kan wel. Bij mijn meiden begon het met weëen en bij Melvin verloor ik met 32 weken al mijn slijmprop en daarna ook nog veel bloed met 35 weken waarvan ze de oorzaak niet wisten, maar was niet het begin van mijn bevalling. Bij Melvin begon het uiteindelijk met weëen en tijdens de bevalling bleek inderdaad dat ik geen slijmprop meer had en ben uiteindelijk pas met 39 weken 6 dagen bevallen dus nogmaals dat zegt niks. @ Ink: heerlijk dat je meisje door geslapen heeft dan kun je zelf ook tot rust komen. @ Daan: heb de foto gezien van die roze berg kleding.. jeetje mina wat een boel. @ Jutte: las dat je dochtertje een hartruisje had... dat is wel even balen maar wie weet valt het allemaal mee. @ Miran: ik moet ook nog een aantal meiden een kaartje sturen. Ik ga komende week even kaarten kopen. Postzegels heb ik nog genoeg van mijn geboortekaartjes over. Maar beter laat dan nooit toch? @ Loel: lekker dat je even naar de accupuncturist bent geweest.. dat kan zo ontspannend zijn.. weet het uit ervaring. Ook heel erg fijn dat je zo'n lieve kinderarts hebt en wie weet gaat het goed met de nieuwe voeding. Ik hoop het echt voor je meis. Dikke knuffffff. @ Knip: slaap lekker. Ik ga nu verder popstars kijken. Even lekker op de bank hangen kan ook wel lekker zijn. Straks om rond 23 uur Melvin wakker maken en nog een fles geven en dan lekker naar bed.
Er is ook niet veel geschreven in de tijd dat ik onderweg was naar het oosten. Elke keer weer voel het heel vreemd om weer terug te zijn in het dorp waar je bent opgegroeid. Het voelt vertrouwd maar toch ook weer niet omdat ik al zeven jaar hier weg ben. Toch krijg ik heimwee als ik de kilometers wegrijd en onbewust rijd ik ook steeds sneller tot ik er ben. Soms zou ik willen dat ik dingen kon samenvoegen; werk, vriend + ouders hierheen halen en de rest van mijn leven hier onbezorgd én met vrienden hier wonen.
@ Kwietje: (((((((((((knuffel)))))))))))) Helaas kunnen we niet alles naar onze hand zetten, maar dromen kan altijd.
Loel = lief (grappig, allebei nog vier letters ook ) Jij gaat hopelijk vannacht geen gebruik maken van de nachtclub, maar anders zet ik al het chocola dat je voor mij gereserveerd had daar neer. Jutte, leuk digitaal kaartje! Zie 'm net in mijn mail. Oeps, vergeet ik bijna om mijn grote broer van de trein te halen. Die komt ook een weekend over om met mijn vader te touren door mijn vaders verleden (plaatsen waar hij is opgegroeid). Gebeuren is vrij bijzonder omdat van beiden kanten er geen klik is. Mijn vader wilde mijn broer niet, had liever eerst een meisje gewild, en hij is ook niet de vader voor hem geweest zoals mijn broer gehoopt had.
Adres eventjes zo in je browser typen dan doet ie het wel....is idd een lege link die achter de link zit....die doet het niet...als je hem copieerd dan geeft ie ook http:/// met drie streepjes aan... Jutte! Tis een heel vrolijk lief kaartje, echt bijzonder hihi...Net zoals haar naam....Heb hem echt nog nooit gehoord!
haaai meisjes!! Suuz, hoe is het nu met je?? Daffie, super bedankt he, ik pb je straks terug! Pupke gewoon een keuken boven zeg, heavy men Kwie, ik ken je gevoel over naar je opgroeistreek terugrijden. Ik heb dat dus als ik richting Hellevoetsluis ga... Wat mooi dat je broer en vader toch zoiets samen ondernemen. Nou, vandaag weer naar het ziekenhuis voor het pootje. Weeeer en foto gemaakt, dit keer vanuit andere hoek en ipv alleen voet, nu alleen enkel. Toch gebroken een avulsiefractuur noemen ze het. Een stukje bot is door het oprekken van de band losgeschoten. Komende twee weken brace om mijn enkel... Morgen aan paps vragen of ik er mee auto mag rijden. Die neemt rijexamens af voor mensen met een beperking en is tevens degene die kijkt welke mogelijkheden er zijn voor auto-aanpassingen. Eens kijken of ik mag rijden Verder heb ik alles gelezen maar niet onthouden. sorry Buddy, Syl, feestze morgen! Ik duim heel hard voor droog weer hoor!!
Zo hehe, werk klaar voor vandaag, beetje bijgelezen, maar ben te duf om te reageren. Krijg je na 30 corsages, 2 boeketten een autostuk en 24 vaasjes met 2 bloemen voor op tafel Morgen alles bezorgen en dan lekker weekend. In ieder geval een hele dikke knuffel voor jullie allemaal... Voor de meiden van de nachtclub (en ook voor de anderen natuurlijk) nog even een leuk filmpje: www.dumpert.nl - Linux Baby Rocker Welterusten en waarschijnlijk wel tot morgen!! Bye!
Ha lekker, chocolade in de nachtclub... denk dat ik hier maar ga vertoeven vannacht. Weet me geen raad met mezelf, ben vreselijk onrustig... ben steeds aan het opruimen, nog maar een wasje doen terwijl alles al weg is, opstaan en weer gaan zitten, alle rotzooi en gereedschap van keuken zetten opgeruimd, babykamer opgeruimd en gestofzuigd en overweeg serieus zo de badkamer te gaan soppen (ja idioot, op dit uur). Ik kan gewoon niet stil zitten, loop met mijn ziel onder mijn arm. Om gek van te worden!
Goedemorgen allemaal!! @ Pupke: al uitgespookt? Hoop dat je toch een beetje hebt kunnen slapen? @ Moor: Tjeeeeeeeeeee, au, zit niet mee dus. Hier een paar keer `s nacht mannetje getroost en nu zit ik beneden.............................alleen. Ik dacht dat hij wakker werd, maar hij is in zijn slaap aan het kreunen en persen. Best wel eng deze tijd zeg maar, ik hoop echt dat het door de nieuwe voeding komt. Dan is het dag dag nachtclub @Rootje: ((((((((((((((knuf)))))))))))) terug
morgen meiden hier weer een afschuwelijke nacht gehad wilde eerst nog komen spieken in de nachtclub maar toch maar niet gedaan pup jij dus ook zo een rot nacht hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen het zal nu echt niet lang meer duren voor jullie kleintje er is moor au toch gebroken meis hoop dat je er mee mag rijden maar eigenlijk betwijfel ik het kwie zo een heimwee naar zeg leuk van je papa en broer loel verandering in de voeding en nu alleen beneden komt goed nog even gedult hebbn (((((knuffie))))) suuz hoe is het nu met jou? en nu weet ik het verder echt niet meer sorry wij gaan hier zo naar tiel oom en tante knippen en kleuren en dan de stad in de geboortekaartjes bestellen we zijn er uit yes ow en ook nog even naar de gamma vandaag heb nog kortingsbonnen dus kunnen we het beter nu gaan halen de muurverf enz
Hoi meissies, ben er ff snel en dan weer weg. @Jutte, hoop dat het een onschuldig ruisje is meissie. Ik had dat ook als kind en kijk nu eens Dikke kus @Moor, toch gebroken meid. Kijk maar uit met autorijden. Als je iets gebeurd ben je volgens mij niet verzekerd. @Puppie, ik laat mijn telefoon niet meer los hoor. Als je nu zo onrustig bent, nou dan hoop/denk ik dat het niet lang meer gaat duren. Ik had het de dag ervoor, hele huis gesopt van onder tot boven. Maar aan de andere kant, als ik naar mijn poetsgedrag kijk tijdens de zwangerschap hihi. @Loel, welke voeding gebruik je nu? Hoop echt dat je neit meer in de nachtclub terecht hoeft. Overdag kan je het toch beter aan he. Alleen beneden en Roan in zijn bedje? Hihi, hier moet ik er ook aan wennen. Normaal volgde er na een kreun en steunpartij vanzelf een huilbui, dus hier stond mama ook gelijk met een fles klaar, maar nee hoor. Mevrouw sliep gewoon door. @Knip, heerlijk he, die verbanden. Maar zoals Loel al zegt, je hebt ze echt nodig. Ben na de kraamverbanden over gegaan op de kotex. Ondanks dat de kraamverbanden en de kotex groot en dik zijn vind ik ze heerlijk voor mijn onderkantje. Lekker zacht. Zo, en nu ga ik me douchen en aankleden. Moeders komt hier om half 11.