Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Daan, veel plezier met mams! Ben je al een beetje over de kleertjes shock heen?

Loel, wat een mooie tijd zeg!! Dat zou toch wat zijn he?!

Knip, knip en kleurse vandaag. Veel plezier bij de gamma, ben blij dat ik daar weer klaar ben voorlopig...

Pupke, onrustig geweest. Alles is opgeruimd nu! Heb je daadwerkelijk de badkamer gedaan of ben je toch maar (wijselijk) in bed gaan liggen? Ik herken de buien al een beetje... Ik zit me zelfs nu te verbijten op de bank om aan de slag te gaan ;)

Zo, pootje gaat wel. Ik ben blij dat ik mag belasten nu!! Heb dus ook net Moorman lekker in bed laten liggen en zelf de hond even naar het hoekje gelopen voor een plas en poep. Wat een heerlijkheid zeg :D langer is nog geen goed idee, maar zo een 10 minuten op en neer is goed te doen. Zelfs woef vond het leuk, die liep helemaal naast me te dansen!

Hier zometeen opruimen en beetje poetsen beneden. Hopen dat Moorman nog wel een beetje optijd wakker wordt om de deurkrukken te plaatsen... Vanmiddag komt mijn vader met aanhang. Die wil ik een mooi paleisje laten zien ;)

2. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

oh ja, over gebroken voet en autorijden. Het schijnt dus te kunnen omdat ik mijn voet wel alle kanten op kan en mag bewegen. Alleen als je geimmobiliseerd bent mag het niet. Maar goed, ik vraag papa straks om raad!

3. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    goeiemorgen allemaal,

@Pup: Oei, oei, oei, als ik naar de meiden kijk die dit 'gedrag' ook hadden dan zal je beebje niet lang op zich laten wachten!:p

@Moor: Tóch gebroken, he bah. Nou ja, gelukkig maar dat je wel dingen kunt doen.

@Jutte: leuk kaartje!! Leuk gedaan zo

@Knip: slechte nacht? hoe komt dat?

@Loel: Hoop echt zoooo voor je dat de nieuwe voeding aanslaat en je niet meer de nachtclub in hoeft!

Ik zit te twijfelen wat te doen: de was opvouwen (alhoewel, die doe ik sowieso hoor) sieraden maken, foto's inplakken/ digitaal boek maken of lezen......

4. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Katja, keus zat toch :D hier is de keus, lakentjes maken, wassen, verfwerk van Moorman opruimen (tja...................... ik zeg niets), laptoppen, lezen (welk boek heb jij?) of effies tukkie doen :D

5. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Ha meiden,

Ben er nog, zwanger en wel!
    Dacht ook ff dat het misschien een voorbode was, maar behalve wat buikpijn nog steeds alles rustig hier.

@Daan: ik wilde dat ik wat meer van dat poetsgedrag vertoonde, heb er een enorme hekel aan. Maar ga zo toch maar wat doen, de hele dag rondhangen word ik maar grommerig van op het moment.

@Moor: gna gna, ben wel naar de badkamer vertrokken, maar heb ff lekker gedoucht. Vond het te ver gaan om nog te gaan schrobben vannacht.

@Kat: doe gewoon een beetje van alles... tot je het zat bent en dan een ander projectje aanpakken.

Pfffff heb hoofdpijn. Beetje duf wakker geworden, ben heel mijn nachten aan het verleggen op het moment. Tot 4 uur / half 5 wakker en dan tot de middag slapen. Zonde van de dag eigenlijk.

@Knip: vandaag is de gependelde dag... zou ik daarom zo onrustig zijn geweest? Ben benieuwd, maar denk dat het stil blijft.

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Iemand nog iets van suuz gehoord?

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    kwam even kijken of er nog baby nieuws was hihi.

Wel veel nieuws, Moor, knuffel meis..toch gebroken.

Rootje alles af gekregen.

Loel in de nachtclub zonder roan...

Pup die de badkamer wilde gaan schrobben..maar toch maar niet gedaan.

Euhm...iedereen een dikke knuffel!!!

Zo...zit te wachten op ventje...we gaan zo ff kijken of de pampers nog steeds in de aanbieding zijn bij de kruitvat...en de doekje...meteen ff tickets ophalen!! En dan door naar verjaardag...en dan komt schoonmama op visite....

Groetjes,
    Miranda

8. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    zaanstreek
    Miran; de Pampers zijn bij Dirk (Bas. Digros) goedkoper volgens mij! Dan betaal je voor 3 reuzepakken 26,= en bij Kruidvat 33,=

9. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Goedenmiddag allemaal,

Ik ben vandaag even niet zo actief hier daar Melvin niks anders doet dan huilen vandaag en niet echt te troosten is. Ik hou me dan liever even met hem bezig. Denk dat hij veel last heeft van darmkrampen, want het is vanaf kwart voor vijf vanmorgen al raak.
    Vanmorgen mijn danslerares nog gebeld die vlak bij schoorl woont en zij hoefde niet geëvacueerd te worden, maar heeft wel schoonfamilie bij haar die dat wel moesten. De bosbrand is onder controle, maar nog niet geblust.

@ Loel: hoe gaat het nu met Roan??

@ Jutte: leuk kaartje heb ik van je gekregen. Vond hem echt heel erg lief.

@ Moor: graag gedaan. Ik stuur je zo nog een pb met mijn gegevens. Is er tot nu toe niet van gekomen door Melvin.
    Wel balen dat je voet toch gebroken is. Ik hoop voor je dat het maar snel mag genezen.

@ Pup: je maakt het wel spannend... wie weet kondigt de bevalling snel aan.

@ Knip: balen dat je slecht geslapen hebt. Dikke knuffffffff. Evengoed veel plezier vandaag en probeer er wat van te maken.

@ Daan: veel plezier samen met je moeder.

@ Katjak: er is vast genoeg te doen... keuze genoeg he.

10. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Goedemiddag meiden!

Hier alles goed en rustig! Verlies nog steeds slijm, maar geen bloed...Was zo blij dat Suuzman thuis was. Werd echt even wakker geschud gister, zo van oke er komt echt weer een kindje aan.

Hebben net alles afgemaakt op de babykamer. Moesten nog schilderijtjes opgehangen worden en een haakje voor t badjasje en een plank en nu is het af!

Beetje jammer dat Loïs het pennetje voor de stipjes zetten in handen heeft gekregen en nu haar handtekening op de muur heeft achtergelaten...Iemand tips??? Behalve dan de vlg keer een potlood gebruiken...

Moor ik heb ook zo'n airwick ding voor je liggen, denk dat je erover gelezen hebt gister. En auwie toch gebroken, maar wel lekker gewandeld.

Knip ook de lappen binnen, veel plezier in Tiel!

Loel hoop dat de pepti zijn werk doet...Lees dat je alleen beneden bent, jeuj!

Daan hier ook kotex bijgehaald, lekker zacht idd!

Pup ook een poetsaanval dus. Gewoon lekker bezig blijven als het lukt. Blijf het altijd een raar gevoel vinden die onrust die ergens op wijst, maar waar je geen duidelijkheid over hebt...

Kwie kus!

Katja en keus gemaakt?

Jutte wat een lief kaartje, vooral het begin, kreeg hem idd ook niet gelijk geopend. Ben benieuwd hoe jullie 2e poppetje eruit ziet! En hoe het met mama is natuurlijk!

Daf getsie Melvin uit zijn doen. Lekker knuffeltijd van maken dan!

Wij gaan naar de dut van Loïs op verlate verjaardagsvisite en vanavond lekker op de bank, kijk daar nu alweer naar uit!

11. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Suuz, ik ga jou ook zo een PB sturen, net als Daffie!
    Meiden, jullie zijn super!!

Ik wil naar Prenatal. Ik heb zin om te shoppen. Pest is: ik kom er niet zelf :( BAH BAH BAH

12. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Suuz, ik heb geen flauw idee trouwens, voor de pennenkliederboel... wel balen zeg. getsie

13. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Ja is zeker balen Moor, mama was not amused...Suuzman kon er de humor wel weer van inzien natuurlijk...Het valt niet op maar ik weet dat het er zit.

Je hebt pb terug...

14. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

is het op behang of op verf? sommige behang en verf is afneembaar.
    op een "onzichtbaar" plekje eens proberen met een nieuw streepje en dan voorzichtig poetsen?

15. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Haai meiden

Zo heb ik effe een beroerde nacht achter de rug zeg. Sigrid is gister na de fles van 11.00 niet meer gaan slapen!! Huilen, krampjes, spugen en erg tegen de slaap aan hangen!!!!! Haar op een gegeven moment in bed gelegd om te huilen maar manlief kon het niet aanhoren. Die is op een gegeven moment naar beneden met dr gegaan. Heeft haar uiteindelijk nog ene fles gegeven en tadaa 4.00u ging ze slapen. Ik heb haar vannochtend rond 9.00 wakker gemaakt voor dr fles.
    Ze heeft 150cc opgedronken, gespuugd en was daarna kreunerig. Heb haar in de wieg gelegd met speen en madam ging slapen.....
    Pffffffff vond het heavy hoor en heb ook flink gejankt zeg.....wat kun je je dan machteloos voelen zeg....... ze moet zo weer een flesje hebben......
    daarna ga ik effe bankslapen zeg.......

Suuz hoe gaat het? Lees dat je nog steeds slijmen verliest? Had ik ook een week lang........

Daan ja die kotex verbanden vond ik ook heerlijk te gebruiken. Always heeft zn vieze plastic laag.....
    Begin die verbande nu wel zat te worden zeg..........

Knip ja die verbanden zijn mega zeg...maar echt waar je bent blij dat je ze hebt......maar dat merk je wel als je bevallen bent;)

Loel jij een rustig nachtje gehad zie ik wel.....

jutte leuk kaartje digitaal.......

Pupke schoonmaakwoede........spannend.....kan nog heel lang duren...... hoop dat je beeb snel komt meid...

Moor jij treft het ook niet met je been zeg......denk je er wel om met autorijden ivm verzekering?

zo nu weet ik het even niet meer......

liefs ink

16. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Ink, klinkt inderdaad als een zware nacht meid. Trusten zometeen op de bank hoor!!

Knuf

17. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Sasss Kaartje is er hooooor, wat is ie uber kjoeeeeeetttt! thnxx!

18. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Moor het is van dat dikke, zachte behang, waar het zo lekker intrekt...ik vrees het ergste!

Ink beroerd zeg, en huil maar lekker, meer kun je niet doen en lucht misschien op. Zulke momenten zul je vaker krijgen en blijft shit! Idd die machteloosheid en gewoon zien dat ze barst van de slaap, maar niet toe willen geven...
    Hoop dat het vannacht beter zal gaan. Doe het maar rustig aan vandaag, kus!

19. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

suuz, ik weet wat voor behang je bedoelt, ik vrees met je mee :(
    muis, je gaat op de lijst hoor, maandag stuur ik iedereen de update. Geef ook nog effies je mailadres door ajb :D

20. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    zaanstreek
    Jullie raden nooit wat ik net gedaan heb: hahahaha ik heb de kubus van Moor gemaakt!! Dus behalve de was opvouwen niets van mijn lijstje. hihi

@Suuz: mmmmm, pen op behang, is het wit behang? dan zou je het met bleek kunnen proberen. Als het gekleurd is dan weet ik het ook niet. Succes ermee!

@Ink: Ojee, Sigrid is een mooie; eerst jullie lekker maken door de hele nacht door te slapen en nu dit weer. Hoop dat het vannacht beter gaat.

@Daffie: Melvin ook al niet lekker in zijn velletje. Zou het soms aan het weer liggen? Knuffel hem maar lekker hoor.

Ik ga denk ik ff een potje rummi spelen toedels

Deel Deze Pagina