Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Goedemorgen vroege vogels!

Hier ook (nog) geen huilend kind hoor Kwie en ben de hele nacht wakker geweest. Een kwartiertje geleden heb ik het opgegeven en ben maar koffie gaan pakken voor mezelf.

Zucht... de laatste nachten ongestoord zonder huilend kindje en deze dikke dame doet geen oog dicht. Nogal vervelend.

Ondertussen beginnen familieleden en vrienden te smsen of ik alsjebieft niet stiekem wil bevallen... ook weer zoiets.

Hey loel! Ik zie je! Heeft Roan zijn oren nog?

2. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Zijn oren zitten er nog aan, maar de poep zit helaas ook nog binnen :D

3. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    Er loert weer een gast mee....

Arme Roan, zal je maar hebben dat je steeds niet kunt poepen. Daar word je echt wel ongelukkig van. Gelukkig heeft hij zijn oren nog.

4. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    Ik zal mijn handtekening ook eens ff aanpassen... jammer knipsel, pendel klopte niet :(

5. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Ik had hier ook een perser vannacht om vijf uur...daarna nog geslapen tot half acht en net pas gepoept.... hij drinkt met deze voeding wel minder valt me op maar hij is tevreden.

Arme Roan dat hij nog niet gepoept heeft. Hoe is het nu met Noor??

Pup nog steeds met beeb... begint wel spannend te worden he.

Ook Knip en Kwie konden niet slapen... dikke knufffffffff.

6. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Haaai meiden!

Hier hadden wij ook een perser..omkwart voor elf kwam dan ook de explosie haha..

Vannacht moesten we voor het eerst proberen om een uurtje later te voeden, en op zich ging t redelijk..alleen ik moet nog erg wennen aan het wakker worden hahaha

Vandaag worden mijn hechtingen eruit gehaald! Jeeeej!

Pup, ik geef FV, dus kindje aan leggen kan niet..en nog iemand zei tegen me masseren onder de douche, maar daar schijnt de stuwing erger van te worden zei de kraamverzorgende?

Loel, ik hoop echt dat je snel een nacht kan doorslapen hoor!!

Zoo de kraam is er!! Tot laterrr lieffies!

7. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Lekker dat je hechtingen eruit gaan meis dat zal een hele opluchting zijn. Veel plezier vandaag. Voor de stuwing kun je het beste je beha wat strakker doen. Ik geef ook van begin af aan flesvoeding en heb er maar 2 dagen last van gehad en toen was de ergste stuwing voorbij. Misschien een idee voor jou.

8. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    goedemorgen!

Hmm zie dat de nachtploeg/vroege ochtendploeg volop aanwezig was...Durf het bijna niet te zeggen...

Ik heb heerlijk geslapen. Ben 1 keer wakker geweest en niet eens om te plassen, met als gevolg dat ik 8.10 op de wc zat en verging van de pijn bij het legen van mijn blaas...

Jutte wat een lieve foto's...En hoe is het nu weer om zo'n kleintje erbij te hebben?

Lees ook veel krampjes, persers...Oeh nog even en ik ben ook aan de beurt...Nee eerst Pup natuurlijk!

Over stuwing, ik mocht ze niet te strak opbinden of een te strakke bh aan juist omdat dat de kans op een borstontsteking vergroot...Ik heb ze gekoeld met natte handdoeken...Moet zeggen had er ook maar een dag of twee last van..Ze waren wel huge!

Sas jeuj je hechtingen eruit, ik voelde me toen als herboren!

9. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Moet wel zeggen dat Roan super vrolijk is, lang leve de Nutrilon Pepti??????????!!!!!!

10. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Lekker toch.. had net ook zo'n vrolijk kereltje in de box en lag allemaal geluidjes te maken... nu slaapt hij weer. Toppie dat die voeding zijn werk doet.

11. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Ik mocht inderdaad mijn beha ook niet al te strak opbinden, maar wel zo dat ze steun genoeg hadden. Heb eigenlijk nergens last van gehad. Alleen als ik moest douchen en ik mijn beha af deed, maar ja was maar tijdelijk.

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey meiden,

Ooh wat een krampjes allemaal...komop beebjes...poepen is het woord en dat is lekker!!

Over stuwing, idd bh aanhouden snachts overdag en onder de douche...en niet masseren onder de douche want dan stimuleer je juist de melkaanmaak. Ook niet te strak bh want dan kun je onststekingen krijgen..maar de tip van inbinden mag dan weer wel...werd vroeger ook altijd gebruikt dusseuh... verder...koude lappen afwisselen met warme lappen...anders heb je kouwe tieten :p

Groetjes,
    MIranda

13. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    :D:D:D:D:D:D Ik lig helemaal dubbel van het lachen. Kouwe tieten :$:$:$.

14. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Morning meisjes!!

Hier lekker "gewandeld" met de hond vanmorgen ;) naar de hoek, plassen en weer terug...
    Vannacht een sessie hondwassenindetuin gehad. Mevrouw had op haar laatste rondje liggen rollen in "iets" dat "iets" stonk toch wel zo verschrikkelijk dat Moorman kokhalzend door het huis liep. Nou doet ie dat vrij snel valt mij op de laatste tijd. Hij maar roepen dat hij niet beter is gaan ruiken sinds het stoppen met roken 8).
    Dus, nu een frisruikende zwitsalhond, je moet toch wat als je geen hondenshampoo hebt ;) Kwie, helaas geen Minimoor ingezwitsald.

Nachtploegmeisjes, nietslaapmeisjes en vroegopmeisjes, ik ga achter Suus staan, heb idem geslapen als Suus, inclusief het vanmorgen wakker worden met een blaas die zo pijnlijk was dat je een katheter zou wensen! Sorry!!

Zo de laatste handdoekenwas van de poetsactie van gisteren in de machine stoppen, is dat meteen weer weg! Verder met de deurkrukken plaatsen boven in de hal. Kan ik ook zelf, hoef ik (on)handige harry ook niet bij te vragen. Die mag zuigen en dweilen hier beneden. (Ik hoor het al: alweer dweilen???? Heb ik maandag nog gedaan!!!) 8)

Tot later meiskes!

15. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

morgen meiden

heb hiet toch nog een paar uurtjes geslapen gelukkig
    zag dat er veel meer waren met een slechte nacht
    balen he

nou ja hopen dat vandaag weer beter word de kindjes goed slapen en geen krampjes hebben hebben enz enz enz

hier word het zo wassen ,vouwen ,poetsen en dozen inpakken alweer ja
    het is nog maar 3 dagen en dan krijgen we de sleutel al

16. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    :x:xgrrrrrrr:x:x Mannen!!!
    Sorry meiden, maar ik kom (wéér) mijn beklag doen. Ik snap het niet dat mijn man zoo onverantwoordelijk kan doen!
    Gisteren hadden we toch de buurtbbq? Nou dat was dus hartstikke gezellig, maar om een uur of 23.00 had ik het toch echt wel gezien, had het ook koud en kon het niet meer aanzien dat Alex zoveel dronk. Ondanks mijn waarschuwingen dat hét elk moment kon beginnen dus dat het niet zo slim is.....
    Om 0.30 zegt meneertje dat hij zijn laatste biertje opdrinkt en dan naar binnen komt, dus ik ga naar bed toe. KOmt ie pas om 5.00 binnenstrompelen!! Strontlazerus.
    Ik ben me toch uit mijn slof geschoten!!! :x

Vandaag zouden we dus iets leuks gaan doen, nou ik mag al blij zijn als hij om 13.00 zijn nest uitkomt.

Ben nu iets aan het verzinnen om hem "terug te pakken" maar kan helaas niets verzinnen...

EInde van mijn relaas... sorry hoor meiden, maar ik moest het kwijt en ik weet dat jullie altijd wel zullen luisteren. Ik vind jullie lief!!

17. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    Sorry Kat, geen wijsheden hier... het had die van mij kunnen zijn als ik dat zo lees.

18. hielko2006

katja meis toch snap je heel goed
    hier precies zo een zelfde kerel
    dikke knuffel en hoop dat je iets vind om het terug te pakken

19. hielko2006

ow pupke jammer dat de pendel niet uitgekomen is zeg
    ik duim dat het snel gaat beginnen hoor

20. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

hmmm... of die van mij... mannen!!

maarrreee.... volgens mij moeten de gordijnen op je slaapkamer dringend gewassen worden, onder het bed moet gezogen, want ja dat staat op klossen dus je ziet alles.
    Verder is dit natuurlijk hét moment om de zomerkleding uit te zoeken en te vervangen door winterkleding (mits je kast op de slaapkamer staat).
    Verder moeten écht de nachtkastjes nog eens uitgeruimd worden, je kan natuurlijk niet hebben dat je moeder je laatje opendoet en daar speeltjes tegenkomt.

edit: dit alles kan niet zonder muziek he...

Wat hier vanmorgen uitstekend heeft gewerkt: wasmachine aanzetten en de deurkrukken op de deuren gaan boren!
    Meneer is nu net terug van de hond uitlaten ;)

Deel Deze Pagina