Zo, de kleine net op bed gelegd. Voor haar doen erg vroeg maar gisteren had ze minder dan een uur overdag geslapen en pas om half tien naar bed en om half acht alweer wakker . Ik was dus best moe vannochtend . Eigen schuld had ik maar eerder naar bed moeten gaan. Ehm effe denken wat ik ook alweer allemaal gelezen had. @ Marieke: goed dat de grafsteen nu klaar is en jullie die op het gaf kunnen gaan plaatsen. Bij de steen voor het graf van mijn moeder duurde het ook best lang en ik was blij toen die geplaatst werd. @ Lieselke: wat leuk dat een aantal van je studenten ook zwanger is. En super dat je man z'n baas zo goed reageerde. Daar hoor je jammer genoeg wel eens heel andere verhalen over. @ Sylvia: super dat je zo'n goed feest hebt gehad incl. een tropische stortbui. Succes met opruimen. @ Katja: gefeliciteerd met Alex. Vandaag is mijn neefje ook jarig. En wie weet de kleine van Pup . Hoop het voor d'r iig. @ Suuz: Hoe is het met die buik van jou? Nog steeds zo onrustig? Een tijdje terug had je trouwens een berichtje geplaatst over hoe het nu met bep meiden zou zijn. Daar stond Klasien ook in. Moet ook nog wel met enige regelmaat denken aan hoe het haar is. @ Rootje: heerlijk is dat he als je eenmaal de schopjes voelt zodat je weet dat het goed zit @ Miran: hoe is het daar? Is die schutting nu helemaal af? Sinds de 27 augustus is onze meid hier helemaal vd bv af. Wel apart hoor na zo'n lange tijd, ook al waren we natuurlijk al een tijdje bezig met afbouwen. En wanneer de baby geboren wordt, beginnen we gewoon weer van voor af aan . Oja, de keuken zijn we min of meer uit. Alleen nog beslissen welk merk apparatuur we er in gaan zetten. Ook de vloer voor beneden hebben we gekozen. Het hele weekend hebben er stalen in de woonkamer gelegen.
@ pizza: ook erg lekker, maar niet in huis en heb alweer een tosti achter de kiezen dus die pizza zou niet meer passen . Knippy: lunch ze en tot later.
Lumea, geen goeie eter dan? Gisteren om half 10 savonds nog steak-champ.saus-friet gemaakt. Steak wel helemaal doorbakken, bah!!!! Lust hem liever helemaal rose vanbinnen!! Hmmm
Zo visite weer weg en alles enigzins opgeruimd, was gezellig! Zij is de dochter van mijn vk, en ik ken hen al eeuwen, maar dat maakt het wel extra leuk nu! Marieke wat fijn dat het grafsteentje klaar is! Eet smakelijk! Lies ook trouwens! Hmmm pizza tussen de middag gaat er hier niet in, wij eten altijd gewoon een broodje. Als ik in de middag een pizza eet, hoef ik echt geen avondeten meer, dus niet zo'n goede eter... Lumea oh leuk keuken gekozen! En vloer ook, moeilijk he! Wij hebben Bosch apparatuur erin zitten trouwens. En idd Klasien, ben erg benieuwd naar haar en evt studie, kinderwens ed... Knip lekker pauze houden en als er wat is ik sms, kan het ook 's nachts? Niet dat je lekker ligt te pitten, eindelijk, en ik je wakker sms, hahaha. Daan hoe is het bij jullie??? Katja gefeliciteerd met je man! Hier idd een erg onrustige buik. Dadelijk durf ik nergens meer heen...Maar kan toch moeilijk evt nog 4 weken thuis blijven zitten. Vind het wel vervelend, maar komt misschien ook omdat ik met de bevalling van Loïs in mijn hoofd zit en dit dus nooit gehad heb. Maar goed geen een bevalling is hetzelfde, blijkt wel weer. Bij jou beginnen de krampen dus ook te komen, ben benieuwd wie van ons als eerste is... Rootje succes vanmiddag! En al plopjes, gaaf!!
thx suuz! Hij was zoooo lekker!! het volgende voor vanavond ligt al klaar hihi pff kan haast niet wachten tot mn kereltje terug is met de steen!! zal wel pas rond half 6 zijn!! Duurt nog ff Voel jij al gerommel suuz? En wat is van de andere dames? nog niets op gang aan het komen?
Goedemorgen! Schandaal ja, ik ben pas net wakker. Heb bijna 12 uur achtereen geslapen, wat een genot! Maar ja, moest ook wat inhalen hihi. Dank jullie voor de leuke reacties op mijn hyves! Ik had een beetje inspiratie, dat overkomt me wel eens... @Rootje: veel succes bij de VK vandaag, met je kleine ping-pong-pukkie. Leuk dat Marissa kon genieten van de kapper, dametje haha. @Katja: feli met je mannetje! Ook al vind hij er zelf niets aan. @Miran: feli met je trouwdag! @Knip: wist je dat je recht hebt op 1 vrije dag van de baas voor het verhuizen? Zijn ze verplicht en ze mogen 'm niet aftrekken van je dagen. Zwaait naar Moor en Loel "haai meiden" @Marieke: dat is mooi nieuws meis, ik weet nog dat ik zo blij was dat mijn moeders steen eindelijk geplaatst werd. Dat houten kruis wat er eerst stond was vreselijk. Aan de andere kant was het wel heel confronterend om haar naam op die steen te zien staan. Ik ga eens op zoek naar koffie, die van Liesel zal wel koud zijn ondertussen.
Ik zojuist weer op de fiets boodschappen doen......... ben ik WEER mijn portemonee vergeten... Pfff, inmiddels wel weer teruggefietst en boodschappen in huis...
@ lies al veel gedaan zeg @ Lumea de Maureen nu van de bv af zo wat een stap zeg moet wel nageven meid wat heb je dat lang volgehouden en nu zo de 2de er weer aan wooow fijn dat de keuken nu zo goed als gekozen is @ marieke woooow dat nog zo laat op de avond eten @ suuz dag en nacht mag je sms en als ik echt vast slaap heb je kans dat ik hem niet hoor maar over het algemeen slaap ik toch slecht dus zal ik hem wel horen en anders horen ze het de volgende ochtend dus maakt niet uit zodra het begint gewoon sms en @ pupke ja ik wist het van de vrije dag maar heb nog genoeg dagen over in feite doordat het een familie bedrijf is word er wat makkelijker mee omgegaan dus das ook wel fijn wat heerlijk dat je zo goed hebt geslapen zeg @ syl hahahah muts is dat de zwangerschapsdementie???
Heb weer veeeel te veel boodschappen gedaan, tja dat krijg je als je de 2e gratis krijgt (AH) hahaha Voor de meiden die nog Switsal nodig hebben, deze zijn ook in de aanbieding. Ik geloof de doekjesook, maar dat weet ik niet zeker. Hahaha die Syl alwéér je portemonnee vergeten! Waar zit jij toch met je hoofd Lumea: fijn dat je het nu wat meer kan laten rusten en dat je keuken is uitgezocht. En tjeeee wat ben jij een goed voorbeeld met bv geven zeg! Ik denk niet dat ik het zo lang ga geven, maar zeg nooit nooit pUP: Zoheee! heb jij ff een ruk gemaakt. Lekker hoor. Voel je je nu ook wat beter? En wat kun jij mooi schrijven zeg. Ik wist het eigenlijk al een beetje, maar die tekst op hyves is echt geweldig! Ik wou dat ik zo kon schrijven. Ben geneigd om hem van je te pikken, want je verwoord precies zoals ik me voel. Zou je dat heel erg vinden? Ik zet er dan natuurlijk wel bij dat het een tekst is van iemand anders maar dat ik het zo mooi vond dat ik het aan iedereen wil laten lezen. Als je het niet wil, dan doe ik het niet hoor. Zie dat er wat meiden pizza hebben gegeten tussen de middag.... ik was gisteravond bij mijn vriendinnetje en haar man zat aan de pizza en daar kreeg ik zooooo'n zin in toen, dus zij voor mij er ook eentje in gegooid, maar wat viel die tegen zeg! blergh. Het was een 4kazen pizza, maar ik proefde alleen maar de zure tomatensaus....
Zo Syl gaat lekker of niet! Knip komt goed dan! Jaaa 1+1 gratis...Vorige week de dubbelfris en de kaas en nog veel meer, nu dus de zwitsal, jeuj! Mij lukte het foto's plaatsen ook niet eerst, ga nog even kijken hoe je het moet doen brb!
Katja je gaat naar plaats reactie... Dan zie je naast de letterkleur een soort van paperclip, bijlagen...Daar klik je op en zo kun je een foto vanaf je comp of internet toevoegen...Foto's zullen ws wel verkleind moeten worden. En dan op de geselecteerde foto klikken en dan komt hij erbij, ook al lijkt het misschien van niet, maar als je dan op voorbeeld klikt zie je hem wel staan... Euh snap je me nog???
jaaaahhhh, hij doet het!! hihihi, vind het zo grappig dat ik mijn eigen voeten gewoon bijna niet meer kan zien! Heb toch ook maar een foto van mijn kubus gemaakt, die zal ik ook nog ff hier neer zetten. De rest staat in mijn album
Zo, zolang Jelka het toelaat kan ik ff bijlezen! @ Pup, al cake gebakken? @ Loel, goede voeding doet wonderen!!! @ Suuz, het is bijzonder weer zo'n kleintje te hebben....maar wel even wennen met nog zo'n grote draak in huis, haha...Mirthe is een klein beetje van slag door alle aandacht en cadeautjes die in huis zijn en dan ook nog een zusje! Vandaag mocht ze trakteren op het kdv, ben benieuwd of ze nog wat leuks gezegd heeft, haha. Toen de juf vanmorgen vroeg hoe het zusje heette zei ze (zoals ze al maanden op het kdv zegt) "broertje", haha, dus toen Rinke zei dat ze het nu wel mocht zeggen kwam er een zachte "Jelka" uit....hihi @ Suuz en Moor, zoals jullie gister wakker werden, werd ik woensdagochtend wakker....maar dat waren geen blaasproblemen, maar weeën, haha, dus kijk maar uit! @ Knip, het schiet op hè, bijna aan de klusserdeklus in het paarse huis! @ Katjak, ik zou weeën faken en eens kijken hoe hij reageert, pfff...niet handig om nu nog zoveel te gaan drinken nee...stel dat je bevalling begint, hij moet je wel weg kunnen brengen naar het zh en/of je bijstaan bij de bevalling!! * ziet twee vrolijke mannetjes op de foto's langskomen.....smelt* Ach gos en Alyssa, wat een plaatje! Leuk hè, dat schateren.....kan niet wachten tot Jelka ook weer zover is...zucht.... (ik zag het ook direct hoor, lachen...maar ja, herkenning alom hier natuurlijk ) @ Ink, ja, Sigrid! Pfff, wat erg? Ik schaam me dood dat ik al die meiden vergeet, ontzettend lomp van mij, sorry! @ Stuwing, hier worden koude tieten afgeraden, beha aangeraden en zelfs een warme luier in de beha stoppen Ook maar één nacht echt goed last gehad, gelukkig, bij Mirthe duurde het zeker 2 weken, pfff wat was ik het toen zat zeg, die opgeblazen ballonnen! @ Persende kinderen, ik kreeg van de vk net de tip om Mirthe, als ze morgen nog niet gepoept heeft (sinds zat/zon nacht voor het laatst) dan mogen we haar een half theelepeltje olijfolie geven, dat zou de boel op gang moeten brengen. Hoop dat ze wel voor die tijd gepoept heeft hoor....arm kind. Maar goed, ze zei 's ochtends, omdat die olie (mocht ook zonnebloemolie zijn) eerst wat krampjes erbij zou geven en dan de ontlading erachteraan en dat wil je natuurlijk niet 's nachts @ Katjak, buren die denken dat je 7 maanden bent, bescheiden buikje dus? Is wel lekker hoor...ondanks dat mijn vel nog lubbert en blubbert is de buik al compleet weg! Dat zijn de voordelen van kleine buikjes nog heel even en dan kan ik met Loel mee Carlossen! @ Pup, ochtendwip niet geholpen? Jammer zeg... Wij hebben de avond voor de bevalling nog wel even wat geprobeerd op te wekken, hmmm, zou het dan toch dat geweest zijn? Of toch de cake... Ik zou een bordje omhangen: BLIJF VAN MIJN LIJF, irritant hè? Dat was ik toch ook zo zat....waarom doen mensen dat toch!?!?! @ Miran, misschien heb ik het vanwege mijn bevalling gemist, maar je had toch (tijdelijk) afscheid van de rmmc genomen??? Je bent er nog wel vaak! Leuk hoor, zekers, van mij mag je blijven, maar was even nieuwsgierig... Bijna vakantie hè, lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrr....... *gaat nog even kijken zo of er al mmm-nieuws is inzake je menstruatie en de start van 150 mg* @ Moor, red je het nog allemaal meid Sorry.....maar ook zo'n inkoppertje hè... Hier ook, elke dag dat ik mijn mams zag zei ze "nou, doe rustig aan" ehm ja, wat kan ik anders??? Ben blij dat dat onderdeeltje ook voorbij is, haha *hoest proest....wat een stofwalm hier.....oh, knuffelmachine uit het stof gehaald....hmm, goed plan* @ Lumea, sommige bazen *damn...toeschietreflex is not funny, Jelka ligt te slapen, maar mijn tepels zeggen DRINKTIJD!!!, kriebel de kriebel....* @ Loel, wat een nacht....neem je Roan niet even lekker bij je in bed dan? Ik ben daar niet zo heel erg van, maar soms is het wel lekker....Jelka komt dan helemaal tot rust in mijn armen en zo slapen we samen nog wat uurtjes weg... @ Lies, geniet van je laatste vakantiedag meid! @ Suuz, ja, lang voortraject en stomend einde!!! Haha....hoop voor je dat het snel begint, je bent er zo te lezen wel aan toe. @ Marieke, haha, bij jou lijkt de banner voor jouw gevoel nog niet hard op te schuiven hè, da's toch altijd in het begin van de zwangerschap, vond ik ook. Maar voor je het weet heb je een gezond lief kleintje in je armen!!! Westenwind? Die NL serie over die botenbouwer? Of is er in B ook een serie die zo heet? En wauw, mooi dat de steen voor het grafje van Sterre* klaar is, lijkt me ook wel weer een soort van "geruststelling" dat je het nu echt af kunt maken ofzo....weet niet hoe ik het moet omschrijven, maar je snapt me vast.... maak je een foto? @ Miran, gefeliciteerd met je trouwdag! @ Marissa, wij vinden jou ook allemaal erg leuk hoor!!! Hoe is het met je mama, ben je wel een beetje lief voor haar!?!?! @ Syl, leuk zeg, zo'n na-feestje, een extra trouwdag zo of niet!? *ziet lekkere hapjes langskomen, pizza, tosti, hmmm...ik lig op bed en heb echt geen zin te bewegen (au stuitje!), dus ik hoop dat Rinke zo snel thuiskomt, kan hij de reep chocolade even brengen, whaha....* Oeh, rosé steak, DAT wil ik eten, ja, hmmmm... @ Katjak, haha, grappige foto ja...gek hè? Ik vond het ook zo raar dat ik gewoon met geen enkele mogelijkheid van beweging mijn muts kon zien, laat staan scheren, haha....nog ff en dan zijn je voetjes weer in zicht! Oh, Rinke komt thuis, hij was de geboortekaartjes halen bij de drukker, ben zoooo benieuwd!!! Tot later!