en nu ga ik even naar Kruidvat/ Zeeman/ blokker etc Ik moet nieuwe kussenslopen hebben, zouden ze die bij Zeeman hebben? Ik weet niet waar ze allemaal blijven. Op de een of andere manier hebben we 4 setjes dekbedhoezen, maar maar 2 setjes kussenslopen... rararara. tot strakkies
Jutte: Westenwind is idd over die boten! Word hier in BE ook uitgegeven.. Moet zeggen dat ik Marco zoooo knap vind.. Man man.. Hoewel Anton ook niet mis is.. Absoluut maar ik een foto van haar steentje! We zijn héél blij dat die tegel goedgekeurd is! Anders lag het er zo 'raar' bij.. Het is "maar" een granieten tegel, maar die zegt nu zoveel nu er een naampje op mag! Heb haar naam in het lettertype van disney laten zandstralen. Nog 2 uurtjes Katjak: wat een mooi buikje!! *wacht ongeduldig af tot de mijne goed zichtbaar word*
katja mooi buikkie hoor en tja ik begin ook al moeite te krijgen om me muts te zien de kubus ziet er goed uit hoor ik moet nog aan de mijne beginnen en ben dus heel benieuwd hoe die gaat worden @ jutte wat een update zeg Jelka erg lief dus dat mama kan meelezen jammer dat je nog wel last van je stuitje hebt zeg had trouwens op de lijst ook maar de 2de naam Jasmijn neergezet zag ik op je digikaartje uhmmmm rest ben ik ff kwijt kreeg weer telefoon tussen door ze laten me op me werk ook nooit ongestoord forumen zeg
Haaaai meiden! Net bij de kinderarts geweest! Ryan is nu 2666 gram en is dus 214 gram aangekomen vanaf t moment dat we thuis zijn! Jeeuj! Hij is ook anderhalve cm gegroeid..dus nu 49.5 cm, nog een klein droppie hoor! Ik voel me zelf wel oke..nog moeeeeeeeeeee, mja ben ik altijd eigenlijk al hahaha Pup, nog steeds niks dus..zelfde als bij suuz en katja..pffff..ga mijn duimkaarsje aansteken voor geluk hihihi Knip, haaaiiiii Uuhhh...ik weet t effe niet meer?? Ohjaaa gister kraamtraantjes gehad..begon tijdens t eten en kon niet meer stoppen hahaha, raar iets hoor! Mark had echt zoiets van uh als t eten niet lekker is mag je t ook zeggen hoor hahahah Na ik ga Ryan verschonen en flesje doen..tot later moppies! Toitoitoi voor die willen bevallen Loel, knuffie!
Sas jeeeej Ryan is al goed gegroeid en aangekomen zeg super De kraamtraantjes horen erbij zeggen ze he geniet maar lekker van je mannetje
Nog een uurtje en dan kan ik eindelijk de tegel van ons meisje zien!!!! Hopelijk heeft mn mannetje mijn mail ontvangen (mijn belkrediet is op, dus maar ff mail op het werk) Heb geen mailtje terug gehad.. Ofwel heeft hij gewoon geen mail gezien, ofwel stuurt hij niet terug om mij te plagen! Als hij sffs hier staat met lege handen, stuur ik hem onmiddelijk terug! (dat bedrijf ligt net tegenover zijn bedrijf!) Spannend hihi xxxx
Sas: aha daar waren de kraamtranen! Hoop dat het hierbij blijft. Mag ik vragen; voel je je dan ook rot, of zijn het meer tranen van geluk? Joepieeee Ryan goed gegroeid! Nieuwe foto??? hoop dat je good vibes hebt gestuurd en dat mijn kleine ook snel komt want ik ben dat misselijk zijn helemaal zat. Was trouwens bekaf van het stukje fietsen naar de winkels. Ben geslaagd voor kussenslopen en een antislipmat. Ons bed staat nu namelijk op klossen, maar doordat we laminaat hebben bleef het bed niet op zijn plek staan hiihihi. En mannetje heeft beloofd dat we vanavond samen in dat bed gaan liggen en even 'iets' proberen om die kleine ervan te overtuigen dat het buiten mijn baarmoeder veeeeel leuker is dus zonder die antislip zou dat bijna niet te doen zijn gok ik.
@ Marieke: Fijn zeg dat de steen klaar is, nog eventjes wachten @ Katjak: leuke foto en de kubus is mooi hoor, de mijne heeft dezelfde vorm. @ Sas: Knuffie terug!! Dus je bent nu 1 kilo aan vocht ( tranen ) afgevallen. Ach ja, hoort er allemaal bij.Komt goed. * telefoon laat Knip met rust!!!!!!!!!!!!!* Vanmorgen bijeenkomst van de pufclub gehad, was echt gezellig. Roan is de oudste knul, maar wel de kleinste. Zo grappig. Voordat we naar huis gingen heeft hij nog netjes zijn broek volgepoept!! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ. Ik zal vast wel de helft vergeten zijn hier....sorry heb er snel overheen gelezen. Moet zo weer weg naar de acupunctuur. ff lekker relaxen.
hihi..was ff snel aan het bijlezen zodat ik morgen ofzo niet ineens 40 pagina's hoef...maar moet ff in beelden denken en enorm lachen om jouw verhaal Katja.....Hihi thx voor de visuele humoristische oppepper hihi. Groetjes, Miranda
*Gaaaaap* Ben heeeeel moe, van afgelopen feest weekend, zaterdag tot 3 uur en gister ook nog een verjaardag, vandaag weer gewerkt en ben kapot hahaha dus heb wel terug gelezen maar geen puf meer om te reageren, dat komt nog wel hihi ga nu met de pootjes de lucht in, even rust Ohja, Moor, ik ben niet naar het ziekenhuis geweest? hihi moet wel als ik weer ongi ben op dag 2 bloed laten prikken, zou vandaag ongi moeten worden na de berekeningsecho, maar noppes dus zou wel langere LF hebben dit keer.. (EDITJE oepssie dacht dat het vandaag 1 sept was haha maar moet morgen dus ongi worden ) Uhm.. nog even snel dan.. Marieke, wat fijn dat je eindelijk de steen kan halen! PUPKEBEEB KOM ER NU(!!!) UIT!!!!! kussss
Syl, ik heb de pijnbestrijdingspomp gehad..die mag je jezelf toedienen, het is gebleken dat vrouwen m dan minder gebruiken..of je moet Saskia heten en continue op de knop willen drukken Je mag ook een keer in de zoveel tijd drukken hahaha Tja..traantjes..mmhh was van geluk en ook zomaar..dag er voor was mijn moeder hier en het was gewoon te druk..ik zat op t toilet en Ryan ging ineens van hand tot hand..zonder het mij te vragen..later kreeg ik de foto's en ik stond er niet een keer op, wel opa, oma, broer en schoonzus met Ryan..mja dag lopen opkroppen en tijdens het bami eten kwam het eruit hahaha Ik ga snel aan t eten beginnen..tot later moppies!!!
Marieke, wilde nog effe snel zeggen dat ik benieuwd ben naar de tegel/steen van jullie meissie Sterre*...plaats je een foto,als je dat wilt??
jaja, ik plaats zeker een foto! heb er al eentje gemaakt en maak sffs nog 1tje als hij op zijn plaats ligt.. dan kom ik ze online zetten!! hij is mooooi
sas, syl, remifentanil, zo heet de pijnstilling. wilde ik ook voor gaan hier een druk dagje gehad, LEKKERRRRRRRRRRRR, en ik heb gefietst dat ging goed, dus ik kan een beetje de deur uit... zo, effies half uurtje liggen, dan naar de gym! kus