Roze motor en mini-club

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by KwiePark, Nov 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

knip, waarom moet jij eigenlijk bloed laten prikken over 2 weken?

2. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Omdat mijn moeder suikerziekte heeft en ik daar extra op gecontroleerd word (met 10 weken gecontroleerd en nu met 30 weken weer)
    en ivm. de Reshus factor omdat ik negatief ben.

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    ik zal hem even pb-en Moor!

4. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Ow Meilan, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

5. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Meilan jarig vandaag! Ohoh helemaal niet naar gekeken!

Meis, gefeliciteerd!!!!

6. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

knip, duidelijk verhaal voor je prikken. Maken ze een dagcurve of gewoon nuchter prikken?

hier ook ff poppie spammen hoor :D

dit is mijn Zyra ;)

View attachment 12813

7. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

Sep 7, 2008
    2,417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Goedemorgen meiden!

Oehhh Pup is het spannend aan het maken. Hoop dat het doorzet en je snel jullie kleintje vast hebt. Ben zo benieuwd wat het wordt! Denk aan je!

Knip geboortekaartjes gelukt dus! En vanavond 3d echo, nice! En lekker met z'n tweetjes er naar toe.

Loel goeie nacht gehad...Hij kan beter nu huilen dan 's nachts toch. Al is het wel frusterend, gebruiksaanwijzing zou soms toch handig zijn niet...

Jutte wauw goeie update! En Jelka met Mirthe verwisselen, dacht het al toen ik het las...Was het trakteren leuk geweest. Logisch dat Mirthe van slag is, verwacht het hier ook. Hoop dat je stuit snel minder wordt, maar vrees dat je daar nog wel even last van kunt houden...

Marieke duimen draaien voor je vriend!

Sas lastig he die voedingen...

Zit je nu dan ong op

7.00
    10.00
    13.00
    16.00
    19.00
    22.00
    en dan kijken voor de nacht wanneer hij komt?

Zijn dan toch 7 voedingen? Of hebben jullie een heel ander schema? Drinkt hij alle flesjes leeg? Of houdt hij over? Probeer gewoon even mee te denken...

8. hielko2006

Meilan gefeliciteerd meis maak er een leuke dag van

moor ik moet 2 uur na de maaltijd prikken voor de glucose

ligt julie zyra nu in een modderplas hahaha
    leuke foto hoor

9. hielko2006

suuz hoe gaat het bij jou?

10. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

Sep 7, 2008
    2,417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Vergeet ik helemaal Meilan te feliciteren, van harte meid!
    Waar zit je trouwens???

Knip hier alles rustig vandaag, nog geen kramp oid gehad!

11. hielko2006

spannend suuz hoelang zou het bij jou nog duren
    jammer dat we niet gewoon zelf een datum kunnen kiezen he

12. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Haha Knip, gelukkig is het droog waar ze in ligt ;)

Haai suuz, daar ben je weer!!

13. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

Aug 19, 2008
    1,274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    hallo dames,

Pup: ik denk aan je meid!! Veel sterkte/ succes in ieder geval!

Moortje: Verveel je je? Heb je niets meer te naaien:D Hoe was het eigenlijk bij de Prenetal etc. met je moeder?? Nog goed geslaagd?

Desert: Oef, lijkt me allemaal heel onzeker in het begin. dat voeden enzo. Ik zie dat je een aantal tips hebt gehad, succes ermee.

Uhm... en toen wist ik het al niet meer, oja:

Meilan: gefeliciflapstaart!!!

Enne over dat bloed prikken bij 30 weken; krijgt niet iedereen dat dan? Ik ben ook 2x geweest. De eerste keer de hele ratteplan en bij 30 weken alleen suiker en ijzer.

mmmm, ik ga mijn haren maar even kammen, het zit nu de hele tijd in mijn gezicht:)

14. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Haai Katja,

naaiwerk zat, alleen lang met voetje in 1 houding zitten wil dus niet op het moment... Anders was dat allang klaar geweest.
    Rondje babywinkels e.d. is niet doorgegaan, duurde te lang in de elektronikazaak om mama te laten kiezen tussen externe harde schijf a of b *, dus ben ik maar alleenig naar de Hema gefietst en daar de boel leeggeshopt.
    Nu is zussie onderweg, om mij speciaal heen en weer te rijden naar de Babydump en de Prenatal.

* ook zoiets, kom je daar, krijg je een doosje CD-roms, brandt jij effies de foto's hierop. Tuurlijk mam. Dus, ik kijken. Bijna 10gb foto's!! Mam, heb je nog een doosje CD-roms?? Hoezo dat dan... nou, 700MB per CD, minstens 14 CD's nodig dus... WAAAAT?!?!
    zucht.. ik vind mijzelf al een digibeet.

15. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

bloedprikken.... ben nu 31 weken zwanger en ben 1 keer geweest, met 10 weken. Ook geen afspraak voor een vervolg ofzo. Ik zal het vrijdag eens vragen.
    Goh, de vk weet niet wat dr overkomt. Komt Moor ineens met en kudde vragen ;)

16. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

Oct 23, 2008
    1,059
    0
    0
    Winkel
    @ Katja: ik moest inderdaad ook eerst met 10 weken en bij mij is met 30 weken nog een keer bloed geprikt. Misschien ook wel vanwege mijn lage ijzergehalte bij de eerste keer en ook vanwege mijn hypoglykemie. Weet niet of het standaard is.

Even ego: ben net gebeld over mijn tantezegger (dochtertje van mijn broer) en het gaat niet echt goed. Ze is anderhalve week terug ziek geworden en volgens de huisarts was het niks en stuurde mijn broer weer naar huis toe. Mijn broer was het zondag zo zat dat hij zelf naar het ziekenhuis gegaan is en maar goed ook. Chayenne (zo heet ze) bleek een ernstige bloedarmoede te hebben en er werd meteen onderzoek gestart. Ze heeft in elk geval geen leukemie, maar ze gaan wel kijken of er een andere oorzaak is. Ze heeft vandaag een bloedtransfusie gekregen omdat het ijzergehalte blijft dalen en ze reageert daar wel goed op. Moest het even kwijt sorry.
    Einde egobericht.

17. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

Sep 7, 2008
    2,417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Hier ook alleen rond de 10 weken bloedgeprikt. Wel hebben ze rond de 25 weken mijn ijzer een keer gecheckt, gewoon met zo'n klein apparaatje. Ga er ook niet om vragen, hou er niet zo van...

Daffie wat een eng verhaal zeg, hoop dat het niks ernstigs is met je kleine nichtje. Wat zullen de ouders in spanning zitten zeg...

Nou onze auto is alweer hageldeukvrij, kan hem weer ophalen, jammer wat die nieuwe auto rijdt als een tiet!

Ook kan Loïs 24 sept al komen wennen op het kdv, gaat een hoop veranderen voor het meiske, hoop dat ze het trekt...Voordeel is dat ze bij een bekende leidster op de groep komt, heeft ze daar iig houvast aan...

Lijkt erop dat het hier zometeen weer los gaat barsten, ik haat regen...

Daan meis hoe is het bij jullie, mis je al even...

Hoe zou het met Pup zijn?

18. Jutte

Jutte Fanatiek lid

Jul 27, 2008
    2,186
    0
    0
    Nou, de nacht ging goed.....gelukkig, geen huiltjes, lekker geslapen. Voeding om 12 uur, daarna tegen half 5 weer en toen pas weer om half 10. Maar daarna begon de ellende weer, geloof dat ze nu slaapt....eindelijk! Hoewel....hoor haar nog wel piepen zo nu en dan. We hebben net Infacol gegeven, hopelijk werkt dat een beetje.
    Daarnaast heb ik ook de osteopaat gebeld, want ik heb sterk het idee dat er meer is dan alleen darmkrampjes, ze huilt zoveel en zovaak en zo vreselijk hard, dat het echt lijkt alsof er iets niet lekker zit. Het is een enorm stormachtige bevalling geweest, dus wellicht zit haar iets dwars? Weet niet hoe lang je moet afwachten van zo'n ost. maar in mijn ogen kan je er niet vroeg genoeg bij zijn.

Ik heb ook alleen maar gehuild, gisteravond, vannacht, vanmorgen en net weer....Rinke is net boodschappen wezen doen en heeft KV meegenomen met de woorden "we gaan niet net zo lang aanmodderen als bij Mirthe, dat kan ik niet aanzien". Dus we wachten vandaag nog even af....vanmiddag komt het cb voor de hielprik, misschien merkt die dame iets op?

Maar we gaan er dus geen drama van maken....dit keer, dat was twee jaar geleden wel genoeg.

@ Pupke, spannend zeg, naar het ziekenhuis, ik ben benieuwd....vandaag een Pupbaby?

@ Loel, lekker hoor, doorslapen, zucht....hahaha....

@ Daffie, klinkt niet best zeg, dat arme kind. Ik hoop dat ze snel iets kunnen doen!

Ehm, Knip, Jelka is 51 centimeter!

En dan, verder, ehm, ehm, ik weet het niet meer!
    Oh ja, Meilan gefeliciteerd!
    Moor, succes met je 14 cdtjes (DVD kan best een uitkomst zijn ;))

Ik ga eens even kijken of Jelka nu echt ligt te slapen, bezorgde mama hè, gaat gelijk spoken zien als haar kindje even een paar minuutjes echt stil is, haha

19. Jutte

Jutte Fanatiek lid

Jul 27, 2008
    2,186
    0
    0
    Oh ja, en bij mij is ook met 30 weken weer bloed geprikt (ook mijn eerste zwangerschap!)

20. loel

loel Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    2,097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Jutte: ((((((((((((((((knuffel)))))))))))))))))
    Groot gelijk om naar een osteo te gaan, wie weet wat hij vind.

Ik heb net de huisarts gebeld. Roan was toenstraks ook echt aan het krijsen, niet normaal meer. Dan staan de tranen ook in m`n ogen. Ik denk aan een verborgen reflux als ik alle symptomen bij elkaar neem. Veel de hik, veel slikken, bellen blazen, na een tijdje nog spugen , overdag onrustig slapen.
    We zijn er hier dus ook nog niet. De huisarts ging overleggen met de apotheek waar ik de voeding het beste mee kan verdikken. Van nutriton krijgt hij misschien weer darmkrampen :(

Hoop dat we allemaal straks weer gelukkige gezinnetjes zijn.

Kussies!

Share This Page