Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Ben ik ook weer ff...

sorry dat ik zo 'inactief' ben vandaag, maar moet m'n weg nog vinden in het begin van het schooljaar. Net even laatste spullen gaan kopen, agenda invullen, paar cursussen wegstoppen nog, eten maken en huppaa, weg weer!

Had wel gehoopt om 'verlossender' nieuws van Pupke te lezen... Meis, ik hoop dat het nog te doen is en anders kom je hier maar een potje uitrazen! Tnx Knip voor de updates

Ik ga morgenvroeg op iedereen fatsoenlijk reageren, heb nu even heel erg weining tijd!

X

2. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Moor ja je hebt roze en roze.... Dat hele zachte roze vind ik te zoetsappig of dat met van die roesjes en kant.....is niet voor, mij.......
    Heb nu stoere leggings enzo.......

3. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

@ Katja gezellig al die visite zeg je hebt er nog steeds wel zin in he zoals ik je hoor

@ aaaah de afrekening heb ik nog niet gehad maar goed ik heb in mei bloedgeprik dus hij zal binnenkort ook wel komen
    echt klote vind ik dat betaal je al zoveel voor de ziekenfonds komt dat er ook nog allemaal bij

@ ink had ik net ook even die error

@ Moor tja ik denk dat ik dit ook maar op ga knappen ja want anders is het wel elke keer een pokke eind rijden zeg naar het werk en familie toe

@ Lies succes zo

4. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Hey lieve meiden,

Bedankt voor jullie steun! En Knip, super bedankt voor het buddy-en!

Ik vertel ff mijn verhaal en dan duik ik in bed voor een dikke huilbui en een dut, ben kapot...

Vanmorgen bij de vk kreeg ik idd een wattestaafje in mijn flamoes dat zwart verkleurd als er vruchtwater te vinden is. Had ook een zakdoekje in mijn slip, kon geen inlegkruisje vinden. Die laatste rook enigszins zoetig en het wattestaafje werd zwart aan de bovenkant. Twijfelachtig allemaal, dus doorverwezen naar het ziekenhuis voor een "varentest".
    *Had ik bij de VK ook nog eens die klote stagiaire met d'r koude handen, die moet het duidelijk nog in de vingers krijgen. Er zit nog een groot verschil tussen "schaamlippen spreiden" en "schaamlippen afscheuren" maar helaas was er niemand anders aanwezig.*
    In het ziekenhuis aangekomen werd ik aan de CTG gelegd, dat zou een half uurtje duren en dan kwam de gyn met co-assistent om met zo'n eendebek in mijn fluitje te loeren en roeren. Afijn, anderhalf uur later lag ik nog steeds aan de CTG. Er was een bevalling aan de gang en die gaat natuurlijk voor. CTG was helemaal goed, hartslag kleine kreeg een dikke 10 en ik heb volgens dat ding regelmatig harde buiken (ja, dat wist ik zelf ook wel). Eindelijk de verpleegkundige, gyn en co-ass. aanwezig, lamp uit -> spot aan en toen stonden er ineens 3 mensen te kruiskijken, als je John niet mee rekent want die kwam gelukkig al snel bij mijn hoofd staan.
    Ze hebben een kweek afgenomen om op bacteriën te controleren en een uitstrijkje gemaakt. Die laatste werd onder de microscoop gelegd, als er "varens" in zouden zitten zou ik idd vruchtwater verliezen.

Jammer genoeg geen varen te bekennen :( en ook nog geen spoortje ontsluiting of ook maar iets dat enige activiteit verraad. Alleen een enorme hoeveelheid waterige afscheiding.

We gingen hier thuis weg met het idee dat we misschien wel met z'n 3en terug zouden komen... en alhoewel ik erg blij ben dat we het zo goed maken met z'n 2en in mijn lijf, ben ik echt teleurgesteld dat ik mijn kleine nog niet mag begroeten.

Omdat we nu toch in Nijmegen waren, gelijk maar ff wat boodschappen gehaald bij Sligro en Macro, ik met een zeiknatte broek van het onderzoek met eendebek en mijn eigen persoonlijke watervalletje. Gelijk een voordeelpak Tena meegenomen, beter dan een natte broek. Schaamde me een ongeluk, gelukkig had ik een lang shirt aan dat over mijn kruis viel.

En nu ga ik onder de dekens liggen doen alsof ik niet besta. Ik voel me klote, kut, genaaid en blij gemaakt met een dooie mus.
    Om met de woorden van Moor te spreken: Blegh! Meer kan ik er niet van maken.

De volgende keer reageer ik weer op jullie berichten, ik sta er ff niet zo open voor op het moment. Sorry daarvoor...

5. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

knuf voor pupke, meid ik hoop op snelle actie hoor!!

6. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Aaah Pup, wat klote zeg!!!!!!!! Kan t me helemaal voorstellen dat je denkt,met zijn 3tjes naar huis te kunnen! Groot gelijk dat je je even verstopt onder je dekbed!

Denk aan je lieverd!

kus

7. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    @pupke: gelijk heb je, ik zou ook verschrikkelijk teleurgesteld (toch ergens gerust wel...) zijn. hoop dat je even lekker kan balen en dat je er snel terug 'bij' bent ! Knuf!

8. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Lieve pup dikke knuff voor jou!!!!
    Ken dat gevoel dat je denkt terug te komen met zijn 3en.......
    Meid maar lekker onder de wol effe balen en uithuilen........

Fijn trouwens dat iedereen in je flamoes zit te roeren en loeren.....
    Bij de bevalling ook dus bereid je maar voor.......

9. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Pup: jij hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor. We begrijpen allemaal hoe je je zult voelen! Duik maar lekker weg onder de dekens en laat je vertroetelen door John.

Mmmm, begin hier trek te krijgen. Vriendin is net weg, heb geen zin om te koken, ben natuurlijk ook maar alleen. Heb ook geen zin in brood..... *zit ernstig te twijfelen om naar de snackbar te fietsen*

10. hielko2006

zo zo eindelijk thuis en eten achter de kiezen
    Sjoerd is er ook dus we gaan zo samen naar de echo whoepie ik heb er zin in

@ Pupke meis ik doe het graag het buddieen liever had ik beeb nieuws maar helaas
    is wel een super heftige ochtend geweest zo
    hoop nog steeds dat je ukkie snel komt hoor
    laat John maar lullen met zijn 09-09-09 mooi niet wij willen eerder

@ Katja en is het de snackbar geworden?
    hoe is gister je dag trouwens geweest toch nog iets met de verjaardag van alex gedaan of helemaal niet?

11. hielko2006

meiden voor de liefhebbers een nieuwe buikfoto in me album
    niet schrikken hoor is ineens heel hard gegaan

wij gaan nu naar de pretecho kom morgen denk pas vertellen hoe het is geweest hoor
    fijne avond

12. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    #23412 Desert, 1 sep 2009
    Laatst bewerkt: 1 sep 2009
    oeeeh Knip, veel plezier, het is zooo leuk!!

Jeeeuj, kniplief, idd wat een buik ineens zeg!!!

13. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Goedenavond allemaal,

@ iedereen: heb vanavond mijn schoonzus gesproken en hun dochtertje is thuis nadat de bloedtransfusie is aangeslagen en ze begon op te knappen. Ze moeten haar wel goed in de gaten houden en mocht het weer minder gaan dan konden ze meteen naar het ziekenhuis bellen. Ze hebben wel bloed geprikt om te kijken of het om een virus gaat en daar krijgen ze nog de uitslag van. Ze had nog een ijzerwaarde van 3,8 gisteren terwijl hij 6.0 hoort te zijn. Tot overmaat van ramp was ze zondag ook van de bank geklapt en bleek gisteren dat ze haar sleutelbeen gebroken heeft. Ze moet dinsdag weer bloedprikken en volgende week vrijdag voor controle naar de kinderarts. Ze hebben echt in spanning gezeten van het weekend. Ze hadden ook niet later moeten komen, want dan had het herstel veel langer geduurd. Ben wel blij dat het nu weer de goede kant op gaat.

Ben vanmiddag naar Nienke haar school geweest en het was erg leuk. De kinderen waren helemaal vol van Melvin. Ik zal er morgen even foto van spammen.

@ Meilan: gefeliciteerd meis. Hoe gaat het met jou???

@ Jutte: balen dat Jelka zulke darmkrampjes heeft. Ik hoop voor je dat het snel verbetert zodat jullie ook meer rust krijgen. Ik kan me voorstellen dat je hebt zitten huilen. Hele dikke knuffffffff. Wat zei die mevrouw van het consultatiebureau ervan??

@ Loel: hoe is het nu met Roan??? Wat zei de huisarts ervan??? Ik hoop dat er wat uit komt voor je en voor Roan. Want dat krijsen lijkt me ook niet echt fijn. Hele dikke knuffffffffffff.

@ Ink: lief meissie zeg.. smelt helemaal weg bij het zien van de foto's. Ook de foto met de kat in de box is ook erg leuk, die ligt daar wel prinsheerlijk. Feetje is ook een leuk merk. Heb er ook wat dingetjes van voor Melvin.

@ Pup: ik kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld bent en even tot jezelf wilt komen en je je terug trekt. Kop op meis we zijn er voor je. Hele dikke knuffffffffffff.

@ Moor: gezellig met je zussie wezen shoppen. Wel leuke dingetjes wat je allemaal gekocht heb wat ik op de foto zag. Is echt leuk shoppen, ben daar ook wel gek op.

@ Lies: het is toch logisch dat je nu even niet zo actief bent. Komt vast wel weer helemaal goed meis.

@ Knip: mooi buikkie enne het gaat zeker ineens hard.

Verder is alles okidoki hier. Denk dat ik het nu wel eindelijk gevonden heb met de voeding. Het gaat echt super hier. Ik ga zo lekker mijn bed opzoeken. Welterusten allemaal.

14. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    @ Knip: is waar ook je bent voor de echo. Hoe is ie gegaan???? Ben heel nieuwsgierig.

15. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

wow rustig geweest hier vanavond!

Ik ben weer naar naailes geweest ;) was weer gezellig!

Daffie, als ik van shoppen mijn beroep kon maken! Zou ik minstens 80 uur per week willen werken :D

Knip, hoe was de echo?? Ben heel benieuwd. Trouwens een flinke spurt die buik van jou zeg. Gaaf hoor!

Zo, ik ga nog even wasje wegvouwen, douchen en naar bed!

16. hielko2006

meiden,

hier even snel een update van de echo
    We begonnen en madam lag weer met de handjes en voetjes :$ (lekkerlening he) voor haar gezicht.
    Dus even porren en doen en ja hoor daar kwam ze dan te voorschijn wat een snoepie zeg ben helemaal verliefd :)

het 2de gedeelte van de echo ging ze over op 2D om even te meten enzo
    en wat blijkt ze heeft nog steeds lange benen
    of te wel anders gezegd
    haar benen waren precies 27.6 weken
    maar de rest was allemaal onder het gemiddelde vooral haar buikje

werd ook aangeraden even de verloskundige te bellen voor een extra check omdat dit wel erg klein was
    volgend de meting ben ik 3 december uitgerekend en het is dus 25 november scheelt 8 dagen :$
    Hier ben ik dus best wel van geschrokken en ga morgen gelijk bellen hiervoor ik wil een extra check

Advies wat ik meekreeg was rustig aan doen want als je te druk bent kan dit de groei tegenhouden
    ( nou lekker dan met een verhuizing voor de boeg enz enz enz)

ow ze weegt nu 973 gram volgens de meting

zal morgen even de foto's doen ga nu naar me bed toe en probeer te slapen naar dit nieuws

meisjes allemaal weltruste

17. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    #23417 Lumea, 1 sep 2009
    Laatst bewerkt: 1 sep 2009
    Vandaag geen tijd gehad om te kijken. Dus ik nog even kijken of er misschien nieuws is van Pupke. Schrik ik me echt wezenloos toen ik jouw berichtje van 's nachts zag dat je je vk nog niet gebeld had :$. Heb heel snel verder gebladerd om uiteindelijk te lezen dat (ook al was er helaas nog geen beebje) het wel allemaal goed was verder.

@ Jutte: kan me zo goed voorstellen dat je er zelf ook even helemaal doorheen zat. Hier een meisje gehad dat heel weinig huilde behalve als ze honger had en misschien een half uur ofz0 na de voeding door krampjes (maar wel heel zielig huilen :(). Vind het echt heel jammer dat bv jou een onprettig gevoel geeft. Ik had het wel heel moeilijk met bv geven door het getob van kolven, vingervoeding en aanleggen oefenen en heb regelmatig wat traantjes gelaten, maar vond het wel altijd heel bijzonder als ze aan de borst lag. Dat riep ondanks alle moeiten een positief gevoel op bij mij, dus heel anders dan wat jij beschrijft. Maar wel hardstikke goed dat je het volhoudt. Heb nog wel een leuke link met een positieve benadering over als je het een aantal dagen of weken langer bv geeft wat het nut er van is voor je baby. Even als opsteker voor wat je al weer bereikt hebt :).
    Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Wat als ik wil stoppen met borstvoeding geven?
    @ Moor: oh je bent weer naar naailes geweest! Ik denk dat ik dit seizoen maar even oversla. Te druk met de verhuizing en alles.
    @ Katja: goed zeg die kubus en is het idd nog de snackbar geworden?
    @ Knippy: erg geschrokken dus dat de baby iets te klein is. Een vriendin van mij had het ook en die kreeg later dus idd nog een groeispurt toen ze wat meer rust had. Kan me echter helemaal voorstellen dat er weinig mogelijkheden voor rust nemen zijn nu met de verhuizing. Ik ken het ;). Wij zullen ook ongeveer een maand van tevoren middenin de verhuizing zitten. Ga je morgen ehm vandaag nog even met je vk bellen?
    @ iedereen die z'n keukenapparatuur met ons gedeeld heeft: bedankt :) voor de feedback.
    @ Ink: owwwwieeee wat een prachtige foto's.
    @ Loel: verborgen reflux. Dat klinkt absoluut niet fijn. Arm mannetje.
    @ Daffie: wat een schrik over je nichtje. Hoop dat ze snel kunnen vinden wat er is zodat de artsen haar goed kunnen helpen.

En toen was ik het even kwijt. Slaap lekker iedereen.

18. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    goedemorgen!!!!!!

Gisteren via de dokter spul gehad tegen maagzuur en ik moet echte johannesbroodpitmeel gaan gebruiken. Hoop dat hij daar weer geen buikkrampen van krijgt :(. Pfffffffffffffffffff roze wolk.................waar zijt gij:(

@ Knip: Bij de 3D echo liep Roan ook achter. Moest het echt rustiger aan doen. Hou je je ook kalm??? Misschien extra versterking bij de verhuizing??

19. hielko2006

goedemorgen,

Heb hier haast niet geslapen vannacht maar dat had ik al verwacht.
    Heb zojuist de verloskundige gebeld en die gaat rond 11 uur even samen met de andere verloskundige naar mijn dossier kijken.
    Dan kan ik zelf russen 13.00 en 14.00 terug bellen (telefonische spreekuur)
    hoop eigenlijk dat ze wel even tijd hebben vandaag of morgen om te kijken en eventueel zelf met een echo nog eens te meten

@ Lumea dus naar veel rust kwam het goed
    dat werd mij wel geadviseerd rust nemen maar ja hoe doe je dat als je zo druk bent alles moet wel klaar enzo

@ Loel mag ik vragen hoeveel te klein roan was met de 3D echo en in welk termijn zat je toen?

meiden bedankt voor deze positieve verhalen over te klein en toch goed komen vooral Roan zie wat een lekker ventje het is
    maar maak me toch ook wel zorgen

20. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Goeiemorgen!!!

Loel, die rose wolk komt heus wel!

Knippy, vandaag de sleutel van je nieuwe woning, spannend neen? Wel leuk dat je je kleintje eens wat 'live" aan het werk hebt gezien hé...

liefs

Deel Deze Pagina