Jeeeeuuuuhhh Meilan welkom terug meis! Knip, och meisje toch, hoop dat de VK's je een beetje kunnen gerust stellen en je evt. een groeiecho krijgt! Kwie Knufffffieeee! Uhm.... Owja Knip, wat een schitterend meisje! en idd dat neusje, zooo lief! Nou hier gaat alles met ons wel goed, wel slecht nieuws gekregen wbt zwangerschap van mn schoonzusje, die is nu 32.3 weken en het hartje van het kindje is niet zo goed..het was al een tijdje bekend dat het niet snel genoeg klopte maar nu was er iets met een klep ofzoiets.. kweet er het fijne niet echt van.. ze moet nu iedere week naar de gyn om te kijken hoe en wat.. spannende tijden dus.. zucht.. hoop dat alles goed komt! Kusssss
Goedemiddag alweer. Ff snel hier spieken voor de kleine naar het kdv gaat en ik aan het werk. Daarvoor snel even voor een paar boodschapjes naar de winkel geweest maar kwam terug met tassen voor de hele week . Hoeven ons verder niet meer druk te maken wat we deze gaan eten. @ Loel: hier was ook echt geen roze wolk geweest hoor. Gewoon hard werken zo'n kleintje. Maar het wordt allemaal makkelijker op een gegeven moment. @ Kwie: jij hebt echt veel gedaan! Sorry wilde meer reageren, maar moet weg. Doei
Jeeuj Muissie, wat een ellende zeg!! Denk aan je moppie!! Ik hoop dat het goed blijft gaan, duim voor je en je schoonzussie en familie!!!!!Knufffffffffffff
Ellooooooooow!!! *heet Meilan terug van harte welkom, jippie* We hebben je gemist hoor! Heb eventjes teruggelezen, ga het belangrijkste effe oprakelen... @knip: eerst en vooral wil ik zeggen dat ik het snoetje van jullie meid echt geweeeeeeeeeldig mooi vind! Zo lief en knuffelig!!!! En wat betreft de lengte en buikomtrek hoop ik idd ook dat je duidelijke uitleg krijgt, maar ik denk ook niet dat je je verschrikkelkijke zorgen moet maken. Zoals je zegt, kleine meisjes worden ook groot. Ik begrijp wel dat je geschrikken bent, maar hoop dat je snel terug lekker kan genieten. @Moor: hihi, gemiddeld kindje met lange beentjes. Ben echt benieuwd hoor! @meilan: hoe gaat het met Ziva? En met jou, ben je helemaal van de klachten af?? @pupke: gaat het een beetje vandaag met je? Sorry, de rest ben ik allemaal vergeten. Heb gisterenavond holderdebolder een andere uurrooster gekregen. Wel fijn, want ik heb nu 21uren (20+1overuur). Perfect om in december zo in bevallingsverlof te gaan, goed voor de portefeuille en voor mijn vaste aanstelling volgend jaar. Nu ben ik wel 4 voormiddagen (ma, wo, wo vr) en 3 avonden (di,wo, do) werken, da's effe aanpassen. 's Avonds thuis tegen kwart over 10 en 's morgens om 08.30 terug op school. Maar gelukkig doe ik het zo graag dat ik er wel snel gewoon aan zal zijn. Zo, nog even wat papieren klaarleggen en dan wasje ophangen
Daaar is Meilan weer!! Welkom terug meis! Lies, dat is wel pittig hoor, pas laat thuis en weer vroeg weg! Wat voor een les gaf je ook al weer? Taalles aan anderstaligen staat mij bij?! Hoe ga je dat straks doen, als de kleine er is. Wat voor opvang heb je dan? En hoe is het met Christophe zijn knie? Muis, wat een naar bericht van je schoonzusje. Hopelijk komt alles goed.
*komt even snel kussen en knuffels verspreiden....iemand zin om een berg was op te vouwen met mij samen???*
Miran, ben hier druk bezig met de was (ok ok nu effe niet)... Ik zal aan je denken zometeen weer boven
leuk he....ben al 5 dagen constant aan het wassen en drogen...moest wel als ik nog wat fatsoenlijks aan wilde hahaha...heb zo een hekel aan wassen..en opvouwen en strijken...als je mij ergens blij mee maakt is het de was voor mij doen!! Zit nu op de pc boven...oudje...en langzaam!! Ben filmpjes aan het downloaden...toenstraks eentje gekeken...Knowing...was wel interessant... Iemand nog een leuke film aan te raden? Groetjes, Miranda
Muissie, hoop dat alles met het kindje en de mama in orde komt hoor. Denk aan jullie, knuf! Christophe moet maandag op controle, we shall see. Denk toch 2de operatie, want de pijn is soms niet te harden. Volledige "oplapoperatie" dus... Als de kleine er is (ik ben wel thuis vanaf 17 december tot 1 september volgend jaar ) kan ik hem gewoon naar de opvangbrengen voormiddag en dan 's middags gaan halen. Als ik 's avonds moet gaan werken, is Christophe thuis. Ik denk wel dat ik als hij naar school gaat parttime ga gaan, dat ik 1 of 2 avonden meer thuis ben.
ik vind wassen en drogen niet zo erg, maar strijken.... oh echt vreselijk. de pest is, ik wil ook nog eens alles supernetjes in de kast hebben, dus strijk (nagenoeg) alles...
Lies, wat balen dat de knie van Christophe niet beter is geworden Hoe is kinderopvang geregeld in Belgie, is dat kostbaar? Zijn er wachtlijsten?
*raakt niet vooruit* Ben al van 10 uur in "actie" geschoten hier met mijn huishouden hihi maar pff hoevaak ik terug achter mijn pc kruip, of dan komt er een leuk nummer op tv, blijf ik daar naar staren .. Moet juist nog de keuken afwassen, dan stofzuigen & dweilen.. pff gewoon enorm moe vandaag. Dadelijk komt er nog iemand en durf wedden dat ik weer een hééééééél verhaal kan horen. heb er écht geen zin in pff maarja, is fijn natuurlijk als je een luisterend oor hebt.. (maar niet steeds hetzelfde verhaal) aahhhhhhhh
Heej meiden Knip weet je al wat meer, tis wel een snoes om te zien zeg! Meilan welcome back! Muis wat een naar nieuws zeg, brr krijg er de kriebels van... Moor was inmiddels klaar? Pup hoe is het met je? Hier bleghhh...Kan mezelf weer eens nergens toe zetten, mijn zus zou komen en die belt af, weer lekkere steken in mijn doos, slecht geslapen door een slokdarm die eruit fikt 's avonds en 's nachts, heb daarstraks in mijn broek gepiest omdat ik een hoestbui kreeg, kortom weet mezelf even geen raad met mezelf...MOK MOK MOK
suuz, arme jij... mopper maar effies lekker hier hoor. enne, neeeeee de was is nog lang niet klaar ik ga maar weer eens gauw verder! ik zie pup hieronder erbij staan, meis knuf voor jou. Ink ook een knuf ah... what the... allemaal een knuf dan
Hey lady's Hier weer een heerlijke nacht achter de rug. Ochtendje gepoetst, gewandeld met Sem en Sigrid ( had de ogen wagenwijd open) Ben nu in de rust....... Knip wat een kjoetie!!!!!! Meiske zeg........ Ohh en aan de kleine kant..... Nou was Sigrid ook, behalve haar benen.... Meid de laatste weken in je zwangerschap groeien ze het snelst hoor..... Sigrid zou een middelmatig meisje worden van 5 pond......uhu 7,5 pond!!!! Laat die vk er maar naar kijken......ben benieuwd...... Meilan welkom terug..... Muiss wat een vervelend nieuws van je schoonzus en beeb...sterkte... Kwie knuff voor jou Daffie wat leuk met Melvin naar de school van Nienke Pup hoest met jou? Daan????? Herstel je goed en hoe gaat het met Noor.... Lumea ook al in de verhuissfeer....... Meiden heb vanmiddag wat een emo gevoel. Zal het uitleggen..... Mis het zwanger zijn en de beeb in mijn buik Ik zou zo weer zwanger willen worden... (mooi niet) dat gevoel heb ik..... Geniet volop van Sigrid hoor....maar kennen de moeders dit gevoel..... Eigenlijk best wel erg, ben je zwanger, wil je 1 ding dat kind er uit en nu heb ik dit....... haha is het herkenbaar???? liefs ink