Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Tjee kwie Heftig hoor.........:$

2. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Knip: leuke echo!! Wat een schattig hoofdje zeg. Fijn dat je al zo snel een groei echo krijgt.

Loel: ik leef met je mee. Ik hoop zo dat het binnenkort eens wél die roze wolk word voor jullie! een hele dikke knuffel voor jou en Roan.

Ink: het lege buik syndroom, ik hoor er veel vriendinnen over, maar kan het op dit moment nog niet echt geloven.:( Die buik ben ik nu toch wel een beetje zat en vooral de rest wat ik niet kan en/of mag.

Pup: hahaha, jij denkt er dus hetzelfde over als ik.

Meilan is ook weer in zicht, leuk je weer te 'zien' meis.

Muis: Jeetje dat is schrikken, dat zijn echt geen leuke dingen om te horen!

Jeuuuhhhhh nog een uurtje en dan ga ik naar een vriendinnetje, eindelijk weer een spelletje spelen:D Ik hoop dat mijn geheugen me nu eens wat minder in de steek laat... we gaan namelijk Big Brain Acadamy spelen, het bordspel.

3. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Jee Kwie echt waar?? Hopelijk toch wel toen die al bezig was en jullie veilig buiten stonden hè?

Bijvoeden, tja, we hebben net samen besloten dat het toch zo goed als zeker de laatste bv voeding was die ik gegeven heb, een uurtje geleden. Mensen lief, heb anderhalf uur zitten voeden en nog huilt ze....laten we dus maar even aannemen dat mijn voeding echt niet vullend genoeg is dan. We proberen de volgende voeding een fles en kijken dan even aan wat er gebeurt...gelukkig staat Rinke 100% achter me en wat de omgeving er van vindt kan me niet zoveel schelen ;)

Loel, lekker dat je mams komt helpen. Maar ja dat ze lief is wisten we al he, haha

Maar, wat ik steeds vergeet te melden: SAS, wat een leuk kaartje!!!!!!

Ink, haha, snap het nog steeds hoor, dat lekkere schoppen, één zijn met je kindje, die jij alleen echt voelt enzo, dat kan je behoorlijk missen ja...ook al was je het zo zat. Misschien praat ik volgende week anders hoor...

Zo, ben net voor het eerst buiten geweest!!! Zonder Jelka, maar even met Mirthe naar de brievenbus gelopen, Mirthe in de wagen, anders zou het te lang duren. Even de geboortekaartjes posten, Rinke vergat al twee dagen postzegels mee te nemen (dat was ik vóór de geboorte steeds vergeten, dozen die we zijn) dus nu zijn ze eindelijk op de post!

We krijgen zo kraamvisite, dus ik ga afsluiten en vast wat beschuitjes klaarzetten. Jelka ligt lekker bij papa, Mirthe is duplo aan het bouwen, dus we draaien de rollen maar eindelijk weer even om hè, kan ik me met de koffie bezig houden zo! Tijd voor een iets normaler leven, zo'n week na de storm die bevallen heet!

4. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Oh barst, ik zie nu pas dat gasten geen leden zijn, dus ik ben geen "gast", dacht altijd dat je hier alleen kon meelezen als je aangemeld was...lekker dan!

5. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Jeetje Kwie!! Ben je erg geschrokken of bleef je op veilige afstand??

6. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Ja hoor dames, ik doe rustig.. de vloeren zijn voor morgen.. had ik de fut niet meer voor. Zaterdag komen ze de ramen wassen.

Juist met mijn mannetje Quick gaan eten.. Oooh zo lekker!!! ;)

Loel, cava meid??

7. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Nee hoor, wij stonden buiten de vuurlinie. Ik kwam samen met een vriendin aanlopen toen de politie net twee mannen arresteerden. Naar het schijnt hadden ze vuurwapens op zak en wilden richting postkantoor. Iemand heeft toen alarm geslagen en die mannen wilden op de vlucht slaan. Politie heeft meerdere kogels afgevuurd en uiteindelijk konden ze aangehouden worden.
    Wij zijn maar vlug een winkel ingeschoten, want we wisten niet precies in hoeverre het gaande was. Kort erop stonden er allemaal politiewagens en werd het hele gebied afgezet met linten. Spanning en sensatie dus.

Wilde nog snel even Loel een knuffel geven. Komt ie .......

8. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    @ Kwie: daar ben je mooi klaar mee. Hier was het vannacht ook weer raak geweest in het postkantoor. Eerst anderhalve week terug een poging tot inbraak.. afgelopen weekend is er ingebroken en afgelopen nacht weer. Mijn buurman werkt daar en die kon niet meer naar binnen omdat het slot geforceerd was.

@ Jutte: misschien is het wel een verstandige beslissing. Borstvoeding moet het genieten niet in de weg gaan staan. Het is niet de makkelijkste beslissing, maar je hebt het wel geprobeerd. Wel lekker om even buiten te zijn he zo na je bevalling??? Ik vond het heerlijk tenminste om weer buiten te komen, maar ja ik had toen ruim 5 weken binnen op bed gelegen dus dan is het een verademing.
    Veel plezier met de kraamvisite.

Ik was net boos op mijn jongste dochter. Met de verhuizing van de slaapkamers had mijn exman (de vader van mijn meiden) het bed al gemaakt van haar omdat de houten latten waar de bodem op rust los waren doordat ze steeds haar bed als trampoline gebruikt. Ik waarschuw haar keer op keer en vanavond was ze zo dwars als ik weet niet wat en is ze dus op bed gaan springen toen ik beneden was en is ze er doorheen gezakt dus nu voor straf slaapt ze met haar matras op de grond. Ik was echt des duivels. Net daarvoor kwam ik erachter dat ik ongi geworden ben dus heb al een korter lontje. Maar ja nu is de rust wedergekeerd en gaat het weer wat beter. Ik moest het even kwijt.

9. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

hallo lieverds,

bedankt voor al jullie steun en lieve berichtjes
    ik ben nog steeds wel een beetje angstig maar aan de andere kant ook wel gerust gesteld dat we een extra groeiecho gaan hebben dinsdag.

Sas meis hartstikke bedankt voor het doorgeven je bent een schat

heb alles wel terug gelezen maar geen puf om te reageren sorry
    ga nu me bed in want ben doodop en moet rusten dus ja dan maar het bed

kwie nog even een speciaal berichtje voor jou
    wat ben je een schat dat je zo aan me dacht vond het een hele leuke en lieve verrassing zo bij de post kussie

en nu ben ik er echt vandoor truste

10. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

haaai meiden!!

Net weer eens een avondje naar de tupper geweest, een van mijn collega's kwam mij ophalen!
    Leuk nieuw boekje hebben we nu! Komt er aan voor diegene op de adressenlijst ;)

In week 39 en week 40 gaan we weer werken voor de goede doelen, dan krijg je als gastvrouw extra veel cadeaus én je steunt Viva La Donna. Ik vind het zelf een heel mooi doel, maar goed, heb dan ook een hoop vrouwen in mijn omgeving met kanker (gehad). www.vivaladonna.nl voor de nieuwsgierigen ;)
    Dusse, wie in week 39 of 40 ook megaveel cadeaus wil verdienen en het goede doel wil steunen én Moor over de vloer wil hebben :D ...

11. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Wie zijn toch die gasten steeds?

Kwie, getver zeg wat eng!

Loel, een heel weekend zonder mannetje. Wat lief van je moeder dat ze je komt helpen.

Moor, das een mooi doel ja. Dan bestel ik tegen die tijd wat van het kinderspul bij je. Of moet je er perse voor langskomen? Het is zo'n eind rijden namelijk...

Kwie, misschien ben ik je toch een fiets schuldig straks... heb al de hele dag buikpijn vandaag en kan met geen mogelijkheid mijn plas ophouden. Wie weet vannacht, al durf ik nergens meer op te hopen want dan ben ik morgen weer helemaal chaggie als er niets gebeurd.

Knip, fijn dat je een extra groeiecho krijgt.
    Knipbeeb, groei kind, groei!

12. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Donderdagavond hebben we de vervolgafspraak voor de keuken dus wij de hele avond door keukenappartuur gespeurd. Straks droom ik nog over apparatuur: AEG Bosch Siemens. Pffff dus ff m'n hoofd ergens anders.

@ Muis: oeh best heftig zo dat nieuws over de baby van je schoonzus. Veel sterkte. Het brengt toch veel spanning met zich mee.
    @ Lies: dat klinkt best zwaar om 's avonds te moeten werken en dan 's ochtends vroeg weer paraat te staan. Wel lekker even siesta houden, dat wel weer dan :). Hoop dat de oplapoperatie voor Christophe heel goed zal uitpakken en een groot deel vd pijn weg zal nemen.
    @ Miran: kom je hier ook nog even de schone was wegwerken die er *schaam :)* alweer een week staat.
    @ Suuz: er zijn van die mok mok mok dagen. Dan wil het gewoon niet. Knuf voor jou
    @ Ink: heb het wel eerder gehoord dat vrouwen het zwanger zijn misten. Het twee-eenheid gevoel. Zelf heb ik het niet gehad, maar heb er dus wel over gehoord. Ik was toch wel heel erg blij de bevalling achter de rug te hebben en dacht: voorlopig ECHT NIET.
    @ Pup: verkeerde planken grrrrrrrrrrrrrrr :x kan zoiets nou nooit eens gewoon even soepel in een keer goed geleverd worden. En ook een knuf voor jou omdat de waterlanders zo hoog stonden.
    @ Loel: zijn er in je buurt mensen die je kunnen helpen met het huishouden zoals vriendinnen, familie? Mensen die aangeboden hebben om te helpen? Dan hoef jij je om de praktische zaken wat minder druk te maken en kun je je op Roan richten zonder de stress van huishouden. *edit* lees nu dat je moeder iig het weekend komt. Goed zeg!
    @ Daffie: wat leuk dat je even kon bijkletsen met de logopediste over zwangerschap en baby's. Leuk hoor.
    @ Kwie: een overval :$:$:$.?????? Je bent iig heelhuids thuis gekomen. Niemand gewond geraakt daar?
    @ Katja: en en en???? wie had het biggest brain????:p
    @ Jutte: vind het erg jammer dat het niet lukt met de bv meis :(, had het graag anders gezien voor jullie. Heb jij trouwens zo'n pro bv omgeving? Hier was het meer het tegenovergestelde namelijk. Hoe was het trouwens om weer "buiten" te zijn voor 't eerst? Ik vond de eerste keer (zonder baby trouwens) alleen buiten echt zo apart. Heb er echt van genoten toen.
    @ Pup: hoop ook echt voor je dat de bevalling vannacht begint. Het is zo spannend iedere keer weer als een 'dinnetje' ieder moment kan gaan bevallen.
    @ Knippy: goed hoor dat je nog een extra groeiecho krijgt.

Zo, en nu moet ik heel snel gaan douchen en dan naar bed. Morgenochtend op verjaardagsvisite, 's middags werken en daarna meteen door naar de keukenwinkel. Zal wel ffes kijken of ik tussendoor hier nog even snel kan kijken voor nieuws van Pup.

13. hielko2006

goedemorgen meiden,

Heb gelukkig wel redelijk goed geslapen vannacht
    wel de nachtelijke plasjes gehad 3x maar vrij snel weer in slaap vallen dus goed
    voel me ook wel wer wat beter
    kleine meis was gister de hele dag rustig en gisteravond toen ik naar bed ging begon ze me toch te bewegen
    zo van hier is zal eens laten voelen dat ik er echt wel ben hoor
    heel erg fijn eigenlijk

nu zo weer naar de woning
    behang scheuren en schuren vandaag
    sjoerd is ook nog thuis dus die helpt ook en mama en een tante komen helpen dus we kunnen lekker doorgaan en
    knip zal zorgen voor koffie en thee omdat ze toch rustig aan moet doen (war extra pauze nemen)

zo weer een mega echo update sorry

pup ikl denk aan je meis vandaag is de dag dus laat maar komen
    telefoon is standby

zal even de lijst erbij pakken nu

14. hielko2006

Bekijk bijlage 13179
    NOD:

* Miranda , 28 jaar , 15 oktober , 13e ronde voor 2e kindje

Zwanger:
    * Pupke, 29 jaar, ronde 4: 1e kindje D-date 3 sept. geslacht ♪
    * Katjak79, 30 jaar, ronde 15: 1e kindje D-date 13 sept.geslacht ♀
    * xxsuuzxx, 28 jaar, ronde 8: 2e kindje D-date 15 sept. geslacht ♪
    * Joyce, 25 jaar, ronde 4: 2e kindje D-date 15 sept.geslacht♀
    * Moor, 28 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 3 nov.geslacht ♀
    * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov. geslacht ♀
    * SylviaM, 33 jaar,ronde 12: 1e kindje D-date 30 nov. geslacht ♪
    * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 3 jan. geslacht ♪
    * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. geslacht ♪
    * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. geslacht ♂
    * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr.
    * Marieke, 22 jaar, ronde 2: 2e kindje D-date 18 maart

Bevallen:

* Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken -Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - ? cm
    * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm
    * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm
    * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm
    * Daan - 9 Augustus 2009 - Noor Helene - 41.1 weken - 2910 gram - 49 cm
    * Inkerbell - 11 Augustus 2009 - Sigrid - 39.4 weken - 3620 gram - 49 cm
    * Desert - 25 Augustus 2009 - Ryan Connor - 36.6 weken - 2620 gram - 48 cm
    * Jutte - 26 Augustus 2009 - Jelka Jasmijn- 40.5 weken - 3640 gram - ? lengte

Vlindertjes:
    * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(}
    * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken
    * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(}
    * Lilalien, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(}
    * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje
    * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(}
    * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(}
    * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterrë*

Artsbezoekjes:
    * Moor 4 september controle verloskundige om 10.20 uur
    * Suuz 4 september controle verloskundige om 9.30 uur
    * Moor 7 september controle echo placenta ligging om 16.20 uur
    * Moor 7 september partneravond zwangerschapsgym
    * Knippy 8 september extra groeiecho om 12.45 uur
    * Muis 8 september muisman naar VU voor proef bewerking semen 12.15
    * Sylvia 9 september controle verloskundige om 9.50 uur
    * Suuz 10 september controle verloskundige om 11.30 uur
    * Beebie 10 september 20 weken echo
    * Lies 10 september controle gyne om 16.45 uur
    * Daffie 11 september nacontrole verloskundige
    * Knippy 14 september bloedprikken
    * Knippy 16 september controle verloskundige om 11.15 uur
    * Suuz 17 september controle verloskundige om 10.00 uur ( al dit nog gehaald word)
    * Daffie 17 september CB met melvin
    * Rootje 21 september 20 weken echo om 14.15 uur
    * Lies 23 september uitgebreide echo in UZ Leuven om 11.00 uur
    * Muis 23 september uitslag gesprekje ziekenhuis om 13.30 uur
    * Rootje 5 oktober controle verloskundige om 16.50 uur

Bijzonderheden:
    * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid
    * Helma : laat het op zijn beloop wel gestopt met de pil
    * Muis: ICSI
    * Lilalien : goedgekeurd en nog aan de pil tot en met 2011
    * Marieke: cerclage op .. ? (datum komt nog)

15. hielko2006

Buddynieuws:

Wij zijn onderweg naar het ziekenhuis.
    Mijn vliezen zijn gebroken en heb weeën.
    Baby heeft in het vruchtwater gepoept,dus moet onder begeleiding van gyn bevallen.
    ze houd ons op de hoogte verder

xxx pam.

Pam lieverd heel veel succes ermee we krijgen vandaag lekker een pupkebeeb joehoe.

meisjes ik ga er zo wel vandoor neem de laptop mee en even kijken of ik illegaal via iemand anders in me nieuwe woning mee mag serven anders stuur ik de sms en door naar sas
    zou jij ze dan willen plaatsen sas?

16. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Pupke, heel veel succes meis, ik denk aan je!!!

Ik ga nu shoppen met Marissa ben waarschijnlijk rond het middaguur wel weer terug, hopelijk is er meer pupkenieuws dan!

Bye!

17. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Zo ik kom op het goede moment binnen!

Lieve Pup zet hem op meid, eindelijk is het zover! Denk aan jullie, en hou de laptop in de gaten vandaag, jeeeeeej weer een baby erbij!

18. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Knip thanx voor het nieuws!
    En fijn dat je een extra echo krijgt, zal wel een geruststelling zijn. Veel succes vandaag met scheuren, ik ken wel iemand die je graag zou willen helpen met scheuren....Is ze heel goed in!
    Doe het wel rustig aan lieverd!

Rootje lekker shoppen!

Moor de envelop met inhoud ligt klaar, als het droog is, sjees ik naar het postkantoor!

Sas wat een uberlieve foto op je hyves...

Jutte toch de knoop doorgehakt, hoe is het gegaan vannacht?

Ink ik snap heel goed wat je bedoelt. Ik had het ook, miste het intieme, en omdat Loïs niet lekker in haar vel zat baalde ik helemaal, zo van was je nog maar lekker alleen bij mama...

Loel hoe is het bij jullie meid?

19. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Pff lees net de sms van Pup, ben er misselijk van hihi. Zet em op meid. Vandaag wordt jullie zoon of dochter geboren.

Sas, mocht het niet lukken, ik krijg ook sms van Pup, dus. Maar ik laat de eer aan de buddy hoor als het lukt of anders aan jou.

Zo nu ff bijlezen.

20. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Goooo pupke!!!!

Deel Deze Pagina