Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    OOOOOOHHHHHHHHHH SPANNEND PUP!!!!!!!!!!!! Pup ik denk ook aan je hoor! Zoals de hele RMMC als ze het buddynieuws via Knippy lezen :).

@ Knippy: Scheur en schuur ze vandaag. Maar wel op je gemakje ok? Ah lees dat jij vd koffieverzorging bent. Dat gaat dus wel goed. Mooi dat er mensen kunnen komen helpen. Goed dat je redelijk hebt kunnen slapen meis.
    @ Suuz: bij jou alles nog rustig?
    @ Rootje: Nog speciale dingen shoppen?
    @ Daan: hoe is het bij jullie meid? Moest gisteren ineens erg veel aan je denken.

Ben trouwens wel een beetje geschrokken van de berichtjes gisteren. Hoe gaat het vandaag met je Loel? Ben je trouwens heel veel alleen thuis met Roan? Hoop echt dat je vandaag een goede dag hebt. Dat geeft weer even wat tegenwicht aan de moeilijkere dagen.
    Kon de slaap niet zo goed vatten. En daarna gedroomd over inbouwovens ;) :p.

2. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Zit er sterk aan te denken om de verjaardagsvisite af te zeggen. Lumeaman heeft de auto mee en zie het niet echt zitten om met deze wind naar een dorp verderop te fietsen met een meisje voorop. Die zit bij een beetje wind al met de handen over de oren 'auw auw' te roepen ;)

3. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Goedenmorgen allemaal,

Pup zet hem op meid je kan het... zal aan je denken;););)

4. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Pupkebeeb heeft een stormachtige dag uitgekozen om te bevallen! Net als die kleine hier, toen stormde het ook behoorlijk.

5. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hey meissies,

ik kan niet op iedereen reageren, want ben de helft al weer vergeten.

@Loel meid, vraag echt hulp erbij. Dit trek je niet! Meid toch, zou willen dat er iets was wat ik voor je kon doen.

((((((((((((((((((((((((((((((Loel)))))))))))))))))))))))))))))))))))

@Knip, feli met de sleutel van je huis en rustig aan doen. Zei het net al, rust kan echt wonderen doen voor de groei van je beeb. Gelukkig wordt het nu wel goed in de gaten gehouden.

@Legebuikgevoel? Ik las dat Ink er last van had? Hier ook hoor.

Hoe het hier is. We zijn afgelopen dinsdag naar het cb geweest. Noor is in 2 weken 674gram gegroeid, nu 3674 gr en 51,5cm. Kon ook niet anders, want heb een gulzige dame. Bood soms uit ellende 170cc aan, want ze komt om de 2,5 a 3 uur ook 's nachts. En maar krampen en dus krijsen. Nu mogen we johannesbroodpitmeel toevoegen aan haar voeding, hopenlijk zit ze daar wat voller van en komt ze niet zo snel. Oh en het scheen ook te helpen voor de ontlasting, want het werkt laxerend. Nou, mevrouw heeft sinds gisteravond al 3 luiers volgepoept. Maar ja, weer die krampen erbij pfffffffffffffff zielig hoor.
    Maar het schijnt dan met een paar dagen over te zijn.

Ik moet zeggen, de roze wolk is hier ook nog niet gesignaleerd. Dat valt me zo tegen. Maar het zal er wel bijhoren denk ik. En ik mag eigenlijk niet klagen als ik Loel haar verhalen lees...........maar toch.
    Zelf ben ik ook nog lang niet hersteld. Onderkant is nog erg pijnlijk. Heb oplosbare hechtingen, maar er zit er zowieso nog 1 die mijn perineum bij elkaar houdt en die doet toch zeer, dus zitten en lopen is nog een crime. Ga straks even vk bellen of ze em er uit wil knippen. Kijken of dat wat helpt.

Kraamvisite begint nu wat te lopen sinds deze week.

Ik denk heel veel aan jullie hoor, maar heb gewoonweg soms de tijd niet.

Kusje voor jullie allen!!!

6. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    GOOOOOOOOOOOOO Pupke!!!!!!!! Ik wil t wel plaatsen hoor knip!Maar Daan, jij kan t ook doen?? Maakt niet zoveel uit??

Daan, jij dus ook nog last van je hechtingen? Het begint hier nu aan de binnenkant te trekken...mja..

xxx

7. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Had ik net gereageerd op Daan, duw ik op het verkeerde knopje.

Leuk dat de kraamvisite begint te lopen!
    Logisch dat je er de tijd niet voor hebt hoor. Een beebje is gewoon hard werken. Het is de baby die vooral bepaald wanneer wat moet gebeuren en dat vond ik zelf behoorlijk wennen. Zal straks ook wel weer wennen zijn voor ons. Ben zo benieuwd hoe het straks zal zijn met 2 kindjes. Soms vergeet ik door alle drukte hier dat er toch echt eentje aan zit te komen. Vind het weer zo onwerkelijk.

Kusje terug voor jou en Noor!

Heb me afgemeld voor de visite. Dat zou echt geen doen zijn en dat vond zij gelukkig ook.

8. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

ohohohohhohohoohohhoh wat spannend!!!
    Pup, dan kom ik meteen op kraamvisite hoor, als je babyspulletjes wilt bestellen :D hihi

Daan ook nog geen roze wolk voorbij zien drijven dus... jammer toch he, maar komt echt hoor!!

Loel beetje kunnen slapen vannacht?

Goh zeg, heb ik toch vanalles gelezen maar onthouden?!?!
    erg he?!

9. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Dan ga ik maar eens strijken...........
    Moor, dat was toch jouw favoriete bezigheid las ik gisteren? Kom je helpen :D?

Doe doei, later

10. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    :x:x:x Heb ik net een héél stuk geschreven, op bijna iedereen gereageerd.... valt de computer ineens helemaal uit en gaat ie opnieuw opstarten ivm nieuwe updates!!!!:x:x:x
    Ja hoor!!! dat heb ik weer.

Nou dan wens ik alleen Pup succes, meid ik denk aan je!

@alle anderen: ik denk ook aan jullie hoor.

11. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

zeg Lumea, wat denk je zelf ;) haha gekkie
    hier net nog een wasje aangezet en zo raar he...
    ik wil de kleertjes gaan wassen maar ik durf niet!! Ben bang dat er dan iets gebeurt of zo... ik weet het niet.
    Ik stel het steeds uit, want ja het is maar een klein wasje, ook zo zonde. Of dan bedenk ik ineens... welke maatjes moeten allemaal vast gewassen worden??
    echt errug :D

Arme kat... heel je verhaal foetsie!

12. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Ha ha ha Moor, ik dacht dat je dat het wel voor me over zou hebben die strijk ;).

Moor je hebt nog even de tijd hoor. Dus iets later die kleertjes wassen is ook nog niet zo'n punt.

Katja, is zo irritant he als je veel tijd in een update hebt gestoken en dan ineens WEG :$:x.

Nou ik ga ons klaar maken voor de fietsrit naar het kdv. Meissie maar in een oversized regenpakje hijssen. Het is echt geen weer.

13. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    kwam even spieken, nog geen pupnieuws, jammer!

14. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Puppp zet hem op moppieeee!!!

15. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Hoi dames

Was zo even aan het rondneuzen voor kadootjes als je zwanger bent.. maar helaas geld héél veel enkel voor nederland..

mensen geinteresseerd die me dat willen aanvragen en dan naar mij willen opsturen? (betaal je wel de verzendingskosten terug!)

Liefs

16. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@lumea, we hebben een winterjas met sjaal, muts en wanten voor Marissa gekocht, had van de week een hele leuke gezien, maar toen had ik Marissa niet mee en ze moest echt even passen :)
    En bij de prenatal een nieuwe sangenic luieremmer gekocht. We hebben nu de oude, maar die is om de haverklap kapot. hab al 4 x een nieuwe deksel gehad en nu was ik het zat. We zouden geen nieuw model krijgen, heb ik al geprobeerd en deze week zijn ze bij de prenatal maar 15,- ipv 30,- dus toch maar een nieuwe gehaald.
    En voor mezelf een leuk jurkje en een vest voor over 3 weken, dan trouwen vrienden van ons en mogen we de hele dag mee :) Dus dan moet ik er wel een klein beetje netjes uitzien he...
    O ja en bij de Ikea nog een nachtlampje voor Marissa, die wil sinds het weekend niet meer zonder licht aan slapen.
    Dat was het wel geloof ik :)
    Kostte ook weer genoeg :(
    Dan nog even een keer een extra aanmoediging voor pupke, zet hem op meid!!

17. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Hoi Marieke, helaas is veel maar 1 maal per adres aan te vragen!
    Alleen de kruidvatdoos kan ik voor je aankomen, maar echt leuk vond ik deze niet.

18. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Dat is wel spijtig. Zoveel dingen die je kan aanvragen.. maar ik moet natuurlijk weer in Belgie wonen.. is dat niks..

Liefss

19. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Zo wat een rust hier zeg...

Marieke vaak zitten er in die dozen niet heel bijzondere dingen hoor, veel informatie en reclame, dus ik denk dat je niet veel mist. Ik had alleen de blije doos, en het enige nuttige waren de pampertjes die er in zaten, de rest vond ik niks.

Zo Rootje goed geslaagd zeg.

Moor dan wacht je toch nog eventjes met wassen, ruiken ze straks gegarandeerd nog lekker.

Jutte thanx voor de leuke kaart!!

20. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Goeiemiddag meiden

Heb weinig te melden.....alles gaat voorspoedig.....

Pup meiss suc6......nog even dan heb je je beeb in de handen......

Wat spannend weer een rmmc beeb erbij.......

liefs ink

Deel Deze Pagina