IK ben het helemaal met suus en jutte eens hoor loel!! Dikke knuffel voor jou, die heb je wel verdient nu!
Jahoe, Ties geboren. Pam en John, van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Zie je wel dat als je er in gelooft, het echt gaat gebeuren!
@ Loel: dikke knuffel meis.. ik denk inderdaad dat dit de beste oplossing is en het doet verrotte zeer om je mannetje daar achter te moeten laten. Zo kun jij bijtanken en kunnen ze kijken wat er met Roan aan de hand is. Ik hoop echt voor je dat het niet ernstig is. Nogmaals dikke knuffffffffffff.
Lieve loel je bent echt een topper hoor. Roan is nu in goede handen... Neem je rust en ik kan me alleen maar bij Suuz aansluiten... Knuff voor jou en loelman...ook knuff voor Roan.... Liefs ink
Jutte lees dat je net mijn wegpufliedjes gelezen had. Haha...ik had er zelf niets aan... Ik pufte druk, druk,druk druk,...met andere woorden tegen de verloskundige mens schiet op ik wil persen. Maar ja dat RANDJE.....grrrrr......
goede avond meisjes John en pam gefeliciteerd met jullie zoon Ties ben heel erg benieuwd naar je verhaal en de foto'ssssssss @ loel Je bent een topper ook ik wil me bij de rest aansluiten dikke knuf voor jou hoop dat ze er snel achter zijn wat Roan heeft en dat jullie bij kunnen tanken verder even geen update ben dood moe vandaag behang eraf in de woonkamer en de babykamer de rest hoeft gelukkig niet knip tussen door wel naar huis om te gaan liggen hoor en vanavond hebben we nog geschuurd maar ik merk dat ons meisje dit niet zo leuk vind nu ga ik zo lekker naar bed maar eerst Ties op de lijst zetten
View attachment 13389 NOD: * Miranda , 28 jaar , 15 oktober , 13e ronde voor 2e kindje Zwanger: * Katjak79, 30 jaar, ronde 15: 1e kindje D-date 13 sept.geslacht ♀ * xxsuuzxx, 28 jaar, ronde 8: 2e kindje D-date 15 sept. geslacht ♪ * Joyce, 25 jaar, ronde 4: 2e kindje D-date 15 sept.geslacht♀ * Moor, 28 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 3 nov.geslacht ♀ * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov. geslacht ♀ * SylviaM, 33 jaar,ronde 12: 1e kindje D-date 30 nov. geslacht ♪ * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 3 jan. geslacht ♪ * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. geslacht ♪ * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. geslacht ♂ * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr. * Marieke, 22 jaar, ronde 2: 2e kindje D-date 18 maart Bevallen: * Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken -Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - ? cm * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm * Daan - 9 Augustus 2009 - Noor Helene - 41.1 weken - 2910 gram - 49 cm * Inkerbell - 11 Augustus 2009 - Sigrid - 39.4 weken - 3620 gram - 49 cm * Desert - 25 Augustus 2009 - Ryan Connor - 36.6 weken - 2620 gram - 48 cm * Jutte - 26 Augustus 2009 - Jelka Jasmijn- 40.5 weken - 3640 gram - ? lengte * Pupke - 3 September 2009 - Ties - 40 weken - 3526 gram - ? lengte Vlindertjes: * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ć(} * Loel, 6 juni 2008 een {)Ć(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ć(} * Lilalien, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ć(} * Joyce84 kreeg een {)Ć(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ć(} * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ć(} * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, SterrĆ«* Artsbezoekjes: * Moor 4 september controle verloskundige om 10.20 uur * Suuz 4 september controle verloskundige om 9.30 uur * Moor 7 september controle echo placenta ligging om 16.20 uur * Moor 7 september partneravond zwangerschapsgym * Knippy 8 september extra groeiecho om 12.45 uur * Muis 8 september muisman naar VU voor proef bewerking semen 12.15 * Sylvia 9 september controle verloskundige om 9.50 uur * Suuz 10 september controle verloskundige om 11.30 uur * Beebie 10 september 20 weken echo * Lies 10 september controle gyne om 16.45 uur * Daffie 11 september nacontrole verloskundige * Knippy 14 september bloedprikken * Knippy 16 september controle verloskundige om 11.15 uur * Suuz 17 september controle verloskundige om 10.00 uur ( al dit nog gehaald word) * Daffie 17 september CB met melvin * Rootje 21 september 20 weken echo om 14.15 uur * Lies 23 september uitgebreide echo in UZ Leuven om 11.00 uur * Muis 23 september uitslag gesprekje ziekenhuis om 13.30 uur * Rootje 5 oktober controle verloskundige om 16.50 uur Bijzonderheden: * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid * Helma : laat het op zijn beloop wel gestopt met de pil * Muis: ICSI * Lilalien : goedgekeurd en nog aan de pil tot en met 2011 * Marieke: cerclage op .. ? (datum komt nog)
Katja je bent de volgende meis spannend Jutte even een vraagje je hebt het gezegd maar ben te moe om terug te lezen maar hoelang was Jelka ook alweer bij de geboorte?
Loel, wat een beslissing zeg meis. KNuf voor jou, ik hoop dat je gauw weet waarom die krampjes toch zo blijven. Knip, lekker slapen meisje.
*komt even snel binnenpiepen en doet meteen een vreugde dansje!!!* JOEPIEEE TIES IS GEBOREN!! Gefeliciteerd pup en pupman!!!
Oh en een dikke knuffel voor Loel, jees wat een moeilijke beslissing meis. Maar misschien idd nu even de beste, ze zullen er zeker achter komen wat er nu aan de hand is. En ondertussen kan je misschien ff bijtanken zodat als hij snel weer naar huis gaat je weer een top mama kan zijn die elk huiltje en krampje aankan!! Bonnie!! welkom terug meis, hoe is het ermee? Knip, doe echt rustig aan. Schuren vinden beebs idd niet leuk hihi...mocht ik ook niet van meisje hier toen...ging ze enorm bewegen en schoppen...zal wel met trillen te maken hebben..(machientje) En is het leuk om in je huisje te klussen? Genieten he...daar mag je straks in wonen!! Ga er weer vantussen, had vanmorgen gelezen dat pup weeen had en gebroken vliezen...dus wou even snel bijlezen of de kleine al geboren was....heb vandaag veel aan haar gedacht. Hup hup andere beebs! We zijn nieuwschierig hihi. Groetjes, Miranda
Ik kom nog even loeltje een ahrt onder de riem steken voor ik m'n bedje in kruip. Meis, neem je rust, vooral emotioneel. Roan is in goede handen en ook al doet het pijn om hem achter te laten, als hij terug opgeknapt is en jij ook gaat hij eens te meer van zijn mama kunnen genieten! @magnetron : hallootjes terug! @knip: wel beetje rustig he jij! Slaap lekker meissie! Ik ben echt stikop, morgenvroeg nog lesgeven tot 12 en dan weekend, oef! slaap lekker meissies!
Ach jeetje Loel wat een moeilijke, maar moedige beslissing!! Is waarschijnlijk voor jullie allemaal het beste. Laten we hopen dat ze erachter komen waarom dat kleine ventje toch zo verdrietig is. een hele hele dikke knuffel maar weer. Daan met haar kontje in de biotex, dat zou ik wel eens willen zien Weet iemand trouwens waarom je de groene moet hebben en niet de blauwe?? Laatst hadden we het daar ook over toen iemand haar vinger ontstoken was. (er zit trouwens geen bleekmiddel in, dus een witte poes zal ze niet krijgen Jutte Heeej Magnetron!! Het is dus niet meer gelukt om je inlog terug te krijgen enzo. Welkom terug.
@Katja, tja de vk heeft het me 2 jaar geleden wel uitgelegd, maar weet het niet meer. De blauwe is voor machinewas dacht ik en de groene meer voor handwas en inweken. Daar zitten in ieder geval veel enzymen in die biologische vlekken oplossen op lage temperaturen. Maar wat de uitleg van de vk was weet ik echt niet meer, ik zal het volgende keer vragen als ik er aan denk Dacht trouwens dat in de blauwe wel iets blekends zat
Net terug uit keuken utopia en snel even checken....... Ik ben zo blij, ik ben zo blij we hebben er weer een mooie jongen bij!!!!!! Van harte gefeliciteerd Pup en John met de geboorte van Ties!!!!! En zijn naam past zo onwijs goed bij de Hollandse stijl! Ik had al een paar keer een kaartje zien hangen waarvan ik dacht: 'die is leuk voor de kleine van Pup' maarja dat was een kaartje voor een jongen (op een of andere manier was die er niet voor een meisje ) en aangezien het nog onbekend was had ik dat steeds nog maar niet gekocht. Kan ik morgen toch nog die aanschaffen . En in 6 uur tijd!!!!!!!!!!!!! WOW! @ Loel: vandaag zoveel lopen denken over hoe het met jullie zou zijn. Heftige beslissing die jullie hebben moeten nemen. En ik hoop zo dat ze gewoon er snel achter kunnen komen wat er met Roan aan de hand is en dan stappen kunnen ondernemen. Lieve Loel. Denk aan jullie. Dikke dikke knuffel. Heb verder wel bijgelezen maar geen puf om te reageren.
Goedemorgen! Muissie toch... wat heb je dat mooi neergezet.... Hoop dat je zo je gevoelens een beetje kwijt kunt. Kussie! Loel, je hebt er echt goed aangedaan! Zoals meerdere al zeiden: je bent een topper! Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! Hmm, zag trouwens dat het kaartje van Ryan ook al ontvangen was.... Hier nog niet gezien .... Jut, wat een vreselijk leuk kaartje! Knip, doe je wel rustig aan meis.... Pup, hoe was je eerste nacht als mama?? Iemand belangrijk vergeten??? Excussie! Hier even wat afwezig geweest.... Zondag een opening gehad waar iemand was die net zwanger was.... Dat hakte er even in.... Maar goed, nu staan we weer en gaan we lekker verder!