Goedemorgen meiden! Kleine meid is bij de oppas, dus heb weer alle tijd vandaag! Straks eerst naar de vk, en niet vergeten te zeggen dat ik geen preventieve knip wil, ben ik de vorige keer vergeten. Als ik nu weer lees hoeveel last je er van kunt hebben, laat ik niets knippen, mocht het niet nodig zijn. Pup hoe is het gegaan vannacht, en wanneer kunnen jullie naar huis, ben zo benieuwd naar je verhaal! Loel hoe is het met jullie? Daan lekker in de biotex, is erg goed spul. Desnoods op zo'n zwembandje gaan zitten dat net je flamous (god wat een woord) in het water hangt. Je zult zien hij/zij knapt er echt van op! Knip zoooo hard gewerkt zeg. Moeilijk he rustig aan doen. Snap het wel, je wilt zo snel mogelijk alles klaar hebben, maar let wel in de avond komt de klap pas vaak. Katja jij bent de volgende op de lijst, whaaa spannend!!! Zie nu pas trouwens dat jullie er ook lang op moeten hebben wachten, heb ik dat nu niet meegekregen? Helma had je idd al gemist, is ook niet leuk als iedereen om je heen maar zwanger wordt en jij wacht er nog op. Kus! Muis mooi geschreven meid, besef wel weer hoe dankbaar ik mag zijn... Jutte wat goed dat het hartruisje niet meer te horen was! Hadden ze dan in het ziekenhuis verwacht dat Rinke alleen zou komen, ik zou daar als moeder ook bij willen zijn. Mirthe dus een beetje een boefje, kleine lieverd, zie al helemaal voor me hoe dat gaat... De rest ook een kus voor jullie!
Goedemoorgen! Helma geen kaartje gehad?? Vaag, ik heb iedereen volgens de laatste lijst een kaartje gestuurd??? Rottige is dat ik ook niet meer over heb, anders had ik je er nog een gestuurd..kan m wel eventueel emailen naar je??Bah vervelend zeg! Loel, lief, hoe is het met je vandaag? Muissie rules! Knippy ook! Iedereen eigenlijk hihihi xxx
morgen meiden, Allereerst ik lees wel alles mee maar kan nu voorlopig even geen updates geven hoop dat jullie mij vergeven voor mijn ego berchten die ik dan wel post Heb echt een onwijs slechte nacht gehad pijn in me rug niet normaal zeg dus ja suuz in de avond komt de klap nog harder ben er vannacht uitgegaan en heb even de babysite bijgewerkt daarna even terug en gelukkig een paar uurtjes geslapen ga straks wel naar de woning mama komt helpen sjoerd is rijden dus die kan niet vandaag en ik neem vanavond vanuit tiel papa mee moet even naar 3 adresjes om te knippen dus valt mee heb besloten verder eigenlijk vandaag maar niks te doen in de woning of misschien heel klein beetje poetsen ivm het stof anders word het alleen maar erger @ muis ik werd echt wel helemaal stil van je verhaal en je weet ik wens je echt al het geluk toe en een mooi beebje wat in je mag groeien @ loel meis heb nog veel aan je gedacht hoe is het nu? en voor de rest een knuf
Goeiemorgen meiden Heb even in een sneltreinvaart bijgelezen. Was gister zo moe dat ik half 10 op bed lag. Kleine meid was jengelig geweest en sliep ook net. Ze kwam rond half 1 en daarna vannochtend half 7 Schrok ervan. Nu slaapt ze nog heerlijk maar krijg straks bezoek dus zal haar zo effe opfrissen......vind zo sneu om haar wakker te maken maar ze moet straks ook een flesje hebben..... Muiss zit hier te huilen om jullie verhaal......wat oneerlijk kan het dan ook zijn......zal voor jullie duimen....... Pup hoe was je nacht???? Ben zo benieuwd... Hey Magnetron welkom terug, lang geleden zeg.... katja de volgende spannend...... Zie trouwen dat er nog veel meiden onderweg zijn..... zo ga mijn meisje opfrissen... liefs ink
Bekijk bijlage 13434 NOD: * Miranda , 28 jaar , 15 oktober , 13e ronde voor 2e kindje Zwanger: * Katjak79, 30 jaar, ronde 15: 1e kindje D-date 13 sept.geslacht ♀ * xxsuuzxx, 28 jaar, ronde 8: 2e kindje D-date 15 sept. geslacht ♪ * Joyce, 25 jaar, ronde 4: 2e kindje D-date 15 sept.geslacht♀ * Moor, 28 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 3 nov.geslacht ♀ * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov. geslacht ♀ * SylviaM, 33 jaar,ronde 12: 1e kindje D-date 30 nov. geslacht ♪ * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 3 jan. geslacht ♪ * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. geslacht ♪ * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. geslacht ♂ * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr. * Marieke, 22 jaar, ronde 2: 2e kindje D-date 18 maart Bevallen: * Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken -Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - ? cm * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm * Daan - 9 Augustus 2009 - Noor Helene - 41.1 weken - 2910 gram - 49 cm * Inkerbell - 11 Augustus 2009 - Sigrid - 39.4 weken - 3620 gram - 49 cm * Desert - 25 Augustus 2009 - Ryan Connor - 36.6 weken - 2620 gram - 48 cm * Jutte - 26 Augustus 2009 - Jelka Jasmijn- 40.5 weken - 3640 gram - ? lengte * Pupke - 3 September 2009 - Ties - 40 weken - 3526 gram - ? lengte Vlindertjes: * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(} * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(} * Lilalien, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(} * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(} * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(} * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterrë* Artsbezoekjes: * Moor 4 september controle verloskundige om 10.20 uur * Suuz 4 september controle verloskundige om 9.30 uur * Moor 7 september controle echo placenta ligging om 16.20 uur * Moor 7 september partneravond zwangerschapsgym * Knippy 8 september extra groeiecho om 12.45 uur * Muis 8 september muisman naar VU voor proef bewerking semen 12.15 * Sylvia 9 september controle verloskundige om 9.50 uur * Suuz 10 september controle verloskundige om 11.30 uur * Beebie 10 september 20 weken echo * Lies 10 september controle gyne om 16.45 uur * Daffie 11 september nacontrole verloskundige * Knippy 14 september bloedprikken * Ink 14 september 1e keer CB met Sigrid * Knippy 16 september controle verloskundige om 11.15 uur * Suuz 17 september controle verloskundige om 10.00 uur ( al dit nog gehaald word) * Daffie 17 september CB met melvin * Rootje 21 september 20 weken echo om 14.15 uur * Lies 23 september uitgebreide echo in UZ Leuven om 11.00 uur * Muis 23 september uitslag gesprekje ziekenhuis om 13.30 uur * Rootje 5 oktober controle verloskundige om 16.50 uur Bijzonderheden: * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid * Helma : laat het op zijn beloop wel gestopt met de pil * Muis: ICSI * Lilalien : goedgekeurd en nog aan de pil tot en met 2011 * Marieke: cerclage op .. ? (datum komt nog)
Morning meiskes! Hier zo klaar maken voor de VK, mams gaat mee dit keer! (er moet toch iemand rijden ) muissie, ik ga je verhaal straks lezen. Na de vk. Oh ja, Jutte, dat was ik vergeten!! Ik zie het staan bij Suuz, wat goed dat het hartruis niet meer te horen was. Lekker gevoel moet dat geven volgens mij. Suuz, fijne dag vandaag met ALLE tijd heerlijk gevoel he. Knips zie ik online staan. RUSTIG aan jij vandaag. Beetje opruimen en beetje zorgen voor de mensen die hard aan het klussen zijn. Verder niet he. Knuf Loel, hoe is het nu met je?!
Oja knip voor de lijst misschien...14 september 1e x CB met Sigrid... Meid dikke knuff voor jou......doe je effe rustig aan?????Je moet nog even.....
Zo ben alweer terug! Alles weer goed! Heb het knip verhaal uitgelegd en ze snapte me volkomen, dus nu zwart op wit, niet knippen totdat het het nodig is. Was maar liefst 1 ons aangekomen hahaha... Had nu een andere vk dan de vorige keer, zij heeft ook Loïs gehaald en zij dacht wel dat het groot kindje zou worden, dat heb je he met 4 verschillende vk's... Goed zo Knip rustig aan meid, beetje poetsen is nog wel te doen. Moor jij ook veel plezier zo, leuk je mama mee! Wauw Ink, Sigrid goed geslapen, sta je wel even vreemd te kijken, zo van ik heb haar toch misschien niet gemist hahaha, veel plezier met de visite!
Morgen meiden, @Loel, ik ben er gewoon stil van. Ik denk echt dat je hier goed aan gedaan hebt. Hoop dat je ondanks alles vanacht wat slaap hebt kunnen pakken. Roan is in goede handen meid. Heel spijtig dat je hem achter hebt moeten laten, maar laat ze maar eens even goed uitzoeken wat er aan de hand is. Dikke kus van Daan en Noor
Mogge meisjes! Ooh ik zie ons mooie lijstje steeds maar weer mooier worden met al "onze" babies erop en langzaam kruipt mijn naam naar boven... spannend! Ik moet de laatste paar nachten er om de 2 uur uit mijn bed om te plassen, ik word er helemaal gek van! Ik heb gisteren express maar 1 klein glaasje appelsap gedronken vanaf 16.00 uur, maar ook dan moest ik om 22.30, 00.00, 02.00, 04.00 en 05.00 naar de wc... dat is toch niet meer normaal? zo, dat is eruit @Loel: hoe is het met Roan? Heb je al iets meer gehoord? @Jutte: bedankt voor je super leuke kaartje! @Daan: werkt je biotex al een beetje? Mijn zusje kwam ook met een open pak biotex aanzetten toen ze net wist dat ik zwanger was, ik zeggen die heb ik ook hoor voor mijn handwasjes.... neee, deze had ze alvast voor me meegenomen voor als ik hechtingen zou krijgen!#!!
Hebben jullie met jullie VK overlegd over hoe jullie de bevalling zien of zouden willen hebben? Ik bedoel bv liever scheuren dan knippen, washandje op je flamous als het hoofdje staat etc?
Ikke = verliefd op Noor, wat een beauty Daan... Syl dat is heeeeel normaal helaas, wordt alleen maar vrees ik...Heb toevallig net met de vk overlegd, het is jouw bevalling dus als je echt wensen hebt, moet je ze uitspreken.
Ik heb nog niet in het biotexbadje gezeten. Moet er even tijd voor maken. hihi. Ik heb niet met de vk overlegd hoe of wat. We hebben het eigenlijk helemaal niet over de bevalling gehad. Behalve of ik er tegenop zag of niet. In het ziekenhuis heeft de verpleegkundige wel washandjes tegen mijn perineum gehouden, maar dat was tegen het uitscheuren geloof ik. Nou dat heeft dus niet geholpen hihi. Ik denk echt dat je dat soort dingen op papier moet laten vastleggen, want ik heb echt nergens anders aan gedacht tijdens de bevalling dan bevallen zelf. Zo wilde ik zelf de baby aanpakken of het laatste stukje zelf eruit trekken zeg maar, maar dat ben ik ook vergeten. Achteraf maar goed, want ze lag op mijn onderbuik aangezien de navelstreng heel kort was.
hmm, met één hand typen, vrees dat ik ineens een stuk korter van stof wordt.... @ Loel, hoe is het gegaan vannacht met Roan in het zh, kunnen ze al iets meer zeggen? Wilde gister nog zeggen: ik voelde me destijds reuze schuldig dat ik vreselijk veel en lekker sliep toen Mirthe nog in het zh lag, maar echt waar: probeer even "gebruik" te maken om op te laden meid, het is niet niks wat je allemaal overkomt! En goed veel praten, gooi het er maar uit bij wie dan ook.... @ Ink, zie je al puffen, druk, druk...haha... Rinke zat me ook vreemd aan te kijken toen ik ging zingen, moest hem echt uitleggen dat je zingend het beste ademhaalt Hier vannacht ook een slapertje, van 12 tot 7 en toen hebben we haar maar wakker gemaakt maar daarvoor wel 4 uur gehuild, da's vermoeiend hè, hopelijk kan de osteopaat er vanmiddag iets mee, zo zielig, Jelka ligt dan echt te gillen. @ Syl, ik heb gezegd dat ze alleen in noodzaak mochten knippen....en het was noodzaak. Mijn schoonzus daarentegen wil gaan zeggen "bij twijfel direct knippen", ze ik ok-assistent en heeft teveel totaalrupturen langs zien komen....tja... @ Suuz, tja 4 vk's en ze zeggen allemaal wat anders. Nou ja, Mirthe was 1790 gr en 40 cm, Jelka 3640 en 51 cm en bij beide een haast evengrote knip en net zoveel geperst.....omvang zegt volgens mij niets. Trouwens, die meelees-candijtje hier is van haar eerste dochter bevallen zonder enig scheurtje en Vera woog bijna 5 kilo, dussssss........(goed van haar hè?) @ Muis, kippenvel Wij hebben nu door dat Jelka na een uur aan de borst nog steeds honger heeft en na een fles zowat in coma raakt, dus de kogel is door de kerk, geen getob met mijn meisje: flesjes! Ink, hoeveel krijgt Sigrid aan fv? Laat je haar zelf komen? Mirthe was 6 weken toen ze over ging op flesjes, dus het is even anders nu al met fv... hmmm, met 1 hand nog steeds veel tekst.... Knip, kan ik ook zelf de lijst aanpassen? Je bent zi druk (wel oppassen hè)...ik zal het eens proberen.....
Oh ja, Moor, je moest eens weten wat een last er van me af viel toen de arts zei "ik hoor niets meer...." erg prettig!