Meiden, ik heb nog steeds geen salaris gehad voor de maanden juli en augustus... indien we voor volgende week woensdag nog niks gehoord hebben dan vraagt mijn rechtsbijstand een kort geding aan...
Haai Syl, wat naar dat je nog geen salaris hebt gehad. Das ook niets zo Over wensen bij je bevalling. Nog niet eens over nagedacht zal ik je vertellen. Ben alleen een beetje over pijnbestrijding aan het nadenken. De rest merk ik allemaal wel... Bij de VK alles goed, hartje klopte mooi. Kindje lag lekker laag! Wil je het koppie voelen vraagt ze. Mijn antwoord was, als dat dat ding is dat de hele tijd op mijn schaambot / blaas duwt... nee dankje, die voel ik zo ook wel!! IJzerprikje gehad, 7.6, dus mooi! Bloeddruk vond ik wat aan de hoge kant, zij niet. 137/83. Ok dan Volgende afspraak 18-09 15:20 uur. Daan, wat een heerlijk grietje zeg!! *smelt*
Ja, 2 maanden salaris hakt erin! (zeker na een bruiloft, vakantie en een kinderkamer die ik wil inrichten...). Nu maar hopen dat het kort geding werkt en ik snel geld krijg. Gelukkig heb ik met het UWV kunnen regelen dat mijn verlofgeld aan mij rechtstreeks wordt uitbetaald en niet eerst aan de werkgever, dus vanaf mid oktober heb ik in ieder geval weer geld...
@ Muissie: wat een goed en duidelijk verhaal heb je er van gemaakt. Heb tranen over m'n wangen rollen en dat heb ik meestal niet zo snel hoor. @ Jutte: geweldig dat er geen hartruisje meer te horen was! En een ouder kindje is toch vaak wat vd leg. Bij onze overburen was het meisje van 3 ongeveer 2 maanden boos op haar moeder . Daarna ging het super en was ze heel lief voor haar zusje. Dus het klinkt uit je berichtje dat Mirthe het geweldig doet . @ Sas: hier ook geen kaartje ontvangen. Maar wil 'm dolgraag digitaal zien. Ben zooooooooo benieuwd. @ Knip: knuffie voor jou meis. Zo pijn in je rug en slecht geslapen. Hier ook een superberoerde nacht gehad. M'n wallen hangen ongeveer halverwege m'n jukbenen (is zwaar hoor ). @ Rootje: ha ha jij hebt echt lekker geshopt @ Suuz: mooi dat het weer allemaal goed was bij de vk. En geen knip dus als het niet nodig is. @ Daan: wat een mooie foto!!!!! @ Sylvia: hier niet echt overlegd destijds. Omdat ik uiteindelijk toch naar het ziekenhuis moest, stond er ineens een wildvreemde vk aan m'n bed en ik was teveel in mezelf gekeerd om er ook nog maar aandacht aan te schenken. Het enige wat ik deed was weeen wegwerken terwijl ik op bed lag (had gezegd dat ik op baarkruk wilde tegen m'n eigen vk, maar wilde toen alleen maar liggen). Ik ga dit keer wel zeggen dat ik eigenlijk geen pethydine wil maar verder nog niet over nagedacht. Vervelend hoe het nu loopt met je salaris . Had je verder nog iets gehoord over andere sollicitaties? @ Moor: ook al alles goed bij de vk. Mooi hoor. Ben supermoe. Zo'n slechte nacht gehad. Kga nog even een soepie eten en dan gestrekt.
Hihi, Ja inderdaad, Vera van ruim 9 en halve pond zonder knip of scheur deruit weten werken in 7 en half uur dat je dat nog weet Jutte, heeft vast veel indruk gemaakt Tis ook niet eerlijk hè, jij zo kleintje van nog geen 2 kilo wel flink gescheurd en ik helemaal niets! en nu met Jelka weer.... Maarja met Renske heb ik wel een grote jaap op mn buik die er eigenlijk ook niet had hoeven te zitten, maar das een ander verhaal... Maar dat steekt soms ook nog wel hoor! Tsja dames ik lees nog steeds zo af en toe met jullie mee.... enthousiast cluppie dames wat lekker met elkaar meeleeft en heerlijk klept
@Lumea: ik was door bij een heel leuk bedrijf, maar die hebben de vacature 3 maanden on-hold gezet.. dus daar hoor ik eind Feb pas wat meer over... verder heb ik nog maar 6 weken te gaan tot mijn verlof, dus veel zin heeft het nu niet..
Wauw Jutte van 24.00 tot 7.00 das een goeie ruk zeg, maar ja ze was vast moe van het gehuil. Veel succes bij de osteopaat nu of straks! En zie dat Candijtje zelf ook wat geschreven heeft, maar dat is een hele prestatie zonder knip of scheur! Grote dame was je eerste dochter dus! En lees maar lekker mee hoor, tis hier ook gezellig! Oh Syl dat is minder zeg, geen geld...Moet eerlijk zeggen dat wij het wel moeilijk zouden hebben zonder mijn salaris...SLim wat je met het uwv geregeld hebt. Lumea doe jij het ook rustig aan, tussen de verhuisdozen, keukens, werk, kleine dame en het zwanger zijn! Ga jezelf niet voorbij. Lekker soepie eten en dan slapen!
Hey meiden Bezoek was gezellig....... Daan wat een mooi meiske is Noor!!! Goed gedaan!!!! Jutte ook al zn slapertje!!! Vervelend 4u huilen. Sigrid ook maar is meer omdat ze niet in de wieg wil liggen..... Ze krijgt 110 a 120cc om de 3 a 4u.... laat haar snachts op verzoek komen... dan drinkt ze 1 fles van 150cc....... Hoplijk bied de osteopaat uitkomst bij jullie.... candijtje jij had echt mazzel en topbevalling. Gefeliciteerd met Vera!!!!!! Wensen bij de bevalling niet besproken, alles gaat op dat moment zoals jij je voelt.....als ik iets niet wilde gebeurde dat niet... Warm washandje tegen je flamoes altijd doen.....je weet waar je naartoe moet persen en het verzacht wat.... Ik ben blij dat ik geknipt ben want had nu al totaal ruptuur maar wat had ik als ze niet geknipt had.....brrrrrr moet er niet aan denken..... Gelukkig was mijn herstel super..... Meiden heb oorpijn Dat is lang geleden zeg.....ook last van mijn keel aan die kant en geirriteerd tandvlees....pffffff beginnen nu de kwaaltjes weer? kleine meid hangt heerlijk bij mij te slapen, had krampjes........ bij moeders ligt het dan het fijnst.....
Zooo, even lekker naar de kapper geweest! Dus mijn haar uhm.... hangt...staat....zit weer in model Daan..... wat een dotje.....
Aaaah i love you moppiessss! Nu moet ik weer huilen om jullie reacties... snik hihihi ik ga snel weer weg, gister veelste laat naar bed en slecht geslapen, vandaag weer vroeg op en veeeeelste hard gewerkt haha ik ga even plat.. kusssssssss
Suuz zag je buikje op hyves...mooi zeg!!! pff ben jaloers die van mij zat onder de striae....was net een tijger......
Haha, Candijtje, wat leuk dat je zelf ook post! Maar idd je bevalling destijds heeft indruk gemaakt, haha, in vergelijking tot die van mij met Mirthe, die bijna 3 keer lichter was, whaha.. Leuk dat je hier meeleest enne als je het niet kunt laten, meekletsen kan best, je weet wat iedereen hier allemaal doormaakt toch? @ Lumea, ja, ben blij dat Mirthe zo reageert hoor. Hoorde ook van iemand waar grote zus echt vanaf dag 1 jaloers is op haar nieuwe broertje en dus niet te handelen is...pff dat lijkt me lastig, vooral als je dan alleen met die twee bent! Nu ben ik as dinsdag pas voor het eerst alleen met de twee dames, dus het is nog even afwachten hoe het dan gaat... @ Ink, wij geven Jelka nu ook ongeveer 100 cc om de 3/4 uur ja, tenminste 90 water en dan voeding erin... 's nachts hetzelfde, is voor nu nog genoeg denk ik... Bij de osteopaat gelukkig geen verschoven wervels of gebroken sleutelbeentje geconstateerd. Hij dacht misschien dat er een verborgen reflux zou zijn, dat Jelka niet lekker in haar vel zit was duidelijk in ieder geval. Hij adviseerde nu het weekend nog even af te wachten en als het zo bleef de arts te bellen voor evt maagzuurremmers. Oh jee, kreeg het beeld van Roan al voor ogen....hopelijk werkt de voeding nu, na de borstvoeding... Jeetje mijn boobs doen me een partij zeer, iemand nog tips?!? Ik wil niet gaan kolven want dan blijft het lopen.. Heb saliethee in huis gehaald, dat schijnt je productie goed te remmen, nou, dat hoop ik dan maar... Jelka is zoooooveeeeel rustiger na een flesje in vergelijking met de borst, pfff wat een wereld van verschil! Ze ligt nu al een paar uurtjes heerlijk te slapen! Is even afwachten wat ze vanavond gaat doen, want dat is haar huilmoment, tot de laatste voeding... Zo, ik ga ff een bakkie ananas wegwerken, kan nu geen weeën meer opwekken
Jutte, fijn dat bij de osteopaat alles ok was! Boobpijn? Geen idee!! Loel, heb je vandaag gemist meis, hoe is het?
JUtte, zit jij al op 90cc/100cc ja? Wij zitten nog steeds op 70cc...dinsdag horenwe van CB of we omhoog mogen en kunnen met de voeding... xx
Jutte toch nog even spannend dus, verborgen reflux kan heftig zijn. Maar gelukkig geen rare dingen met haar lijfje door de bevalling, konden ze je af en toe maar even toe fluisteren waar ze last van hebben he... Enne boobpijn, helaas geen idee... Sas mochten jullie niet ophogen tot een bepaald aantal cc? Denk je dat Ryan tekort komt, anders kun je best zelf wat meer geven hoor, net wat Jutte doet. Kan echt geen kwaad.