Ha die meiden! Dacht dat ik vast heel veel had bij te lezen, maar het viel eigenlijk wel mee. Muissie; wat heb je dat mooi omschreven. Ik hoop toch dat jullie binnen niet al te lange tijd ook een beebje in jullie armen mogen houden. Leuk om al die verhalen en tips over de beebjes en hun slaap- en eetritme/ hoeveelheid etc te horen!! dat staat mij straks ook te wachten! Het is gek, maar hoe dichterbij het komt, hoe meer ik ga denken: dit kan niet. Ik kan geen beebje krijgen. Is het echt waar? We zijn vandaag naar Den Haag/ Scheveningen geweest. Eerst naar het Omniversum, daarna nog even naar de boulevard/ pier. Was echt gezellig! Nu ga ik naar een vriendinnetje, samen Popstars kijken. Mijn mannetje is namelijk naar de kermis dus ben toch maar alleen thuis.
Ha lieverds!!!!!!! Eerst ff zeggen dat Noor echt een snoepje is Ben niet zo heel veel hier, zit de meeste tijd in het ziekenhuis. Met Roan gaat het goed. Hij slaapt nu veel, maar hij moest ook even bijtanken. Zijn flesjes verdraagt hij ook goed, dus tja......ze kijken het nog even aan. Het kan best zijn dat de eerste 24 uur rustig zijn en dat het dan veranderd. Nog geen nieuws dus. Het is wel fijn dat hij het goed doet daar, doet het toch minder zeer om hem achter te laten. Rob is vanmiddag toch gegaan. Zo kan hij zijn kop leegmaken, heb ik tijd voor mezelf en Roan is ook rustig, kortom...............het zonnetje gaat vast weer schijnen. Knuffels voor iedereen
hoi meiden, Hier roch weer een drukke dag gehad ik heb wel zo rustig mogelijk gedaan dus dat scheelt en heb geen rugpijn dus dan heb ik echt rustig gedaan in de woning is beneden alles geschuurd nu jeeej met grote dank aan mijn mama papa heeft de gaatjes al gedicht en 1 kozijn geschilderd om te kijken hoe die dekt ff afwachten dus morgen gaan we weer verder en ik hoor nu sjoerd thuis komen dus die heeft ook een lange dag met rijden gehad is er gelukkig ook weer geld verdiend zal even de lijst doen verder weer even geen reacties sorry hoor maar denk zeker aan jullie
Bekijk bijlage 13573 NOD: * Miranda , 28 jaar , 15 oktober , 13e ronde voor 2e kindje Zwanger: * Katjak79, 30 jaar, ronde 15: 1e kindje D-date 13 sept.geslacht ♀ * xxsuuzxx, 28 jaar, ronde 8: 2e kindje D-date 15 sept. geslacht ♪ * Joyce, 25 jaar, ronde 4: 2e kindje D-date 15 sept.geslacht♀ * Moor, 28 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 3 nov.geslacht ♀ * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov. geslacht ♀ * SylviaM, 33 jaar,ronde 12: 1e kindje D-date 30 nov. geslacht ♪ * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 3 jan. geslacht ♪ * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. geslacht ♪ * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. geslacht ♂ * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr. * Marieke, 22 jaar, ronde 2: 2e kindje D-date 18 maart Bevallen: * Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken -Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - ? cm * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm * Daan - 9 Augustus 2009 - Noor Helene - 41.1 weken - 2910 gram - 49 cm * Inkerbell - 11 Augustus 2009 - Sigrid - 39.4 weken - 3620 gram - 49 cm * Desert - 25 Augustus 2009 - Ryan Connor - 36.6 weken - 2620 gram - 48 cm * Jutte - 26 Augustus 2009 - Jelka Jasmijn- 40.5 weken - 3640 gram - 51 cm * Pupke - 3 September 2009 - Ties - 40 weken - 3526 gram - ? lengte Vlindertjes: * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(} * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(} * Lilalien, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(} * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(} * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(} * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterrë* Artsbezoekjes: * Moor 7 september controle echo placenta ligging om 16.20 uur * Moor 7 september partneravond zwangerschapsgym * Knippy 8 september extra groeiecho om 12.45 uur * Muis 8 september muisman naar VU voor proef bewerking semen 12.15 * Sylvia 9 september controle verloskundige om 9.50 uur * Suuz 10 september controle verloskundige om 11.30 uur * Beebie 10 september 20 weken echo * Lies 10 september controle gyne om 16.45 uur * Daffie 11 september nacontrole verloskundige * Knippy 14 september bloedprikken * Ink 14 september 1e keer CB met Sigrid * Knippy 16 september controle verloskundige om 11.15 uur * Suuz 17 september controle verloskundige om 10.00 uur ( al dit nog gehaald word) * Daffie 17 september CB met melvin * Moor 18 september controle verloskundige om 15.20 uur * Rootje 21 september 20 weken echo om 14.15 uur * Lies 23 september uitgebreide echo in UZ Leuven om 11.00 uur * Muis 23 september uitslag gesprekje ziekenhuis om 13.30 uur * Rootje 5 oktober controle verloskundige om 16.50 uur Bijzonderheden: * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid * Helma : laat het op zijn beloop wel gestopt met de pil * Muis: ICSI * Lilalien : goedgekeurd en nog aan de pil tot en met 2011 * Marieke: cerclage op .. ? (datum komt nog)
Hey dames! Van harte gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten van ons clubje !!!!!!! Ben echt wat ongelukkig dat ik het gemist heb. Was net naarstig op zoek naar enkele van jullie verhalen, maar dat gaat me eeuwig duren, dus ik laat het maar. Hier gaat alles goed! Ziva doet het super en ik kan eindelijk ook genieten van ons meisje. Sinds vorige week kan ik weer heel wat meer. Eind deze maand ga ik alleen met Ziva naar Schotland! Spannend!!!! Scotts grootouders zijn echt niet goed meer. We vrezen dat ze het niet meer lang gaan trekken. Scott kan jammer genoeg geen vrijkrijgen, dus neem ik Ziva maar tot daar. Tot gauw! Wij gaan een filmpje kijken.
morgen meiden, Hier weer de heledag weg maar heb me eigen gemeld dan fijne dag ps gister nog een sms van pup gehad weet niet of dat nou al gezegd was Ties en pam mochten naar huis alles ging goed dus ze zijn nu lekker met zijn 3tje thuis Pup hoe is jullie eerste nacht geweest
Goeiemorgen allemaal! Goh, ik voel me echt zo 'ambetant' dat ik niet heb kunnen bijhouden met reageren deze week, maar mijn kaarsje was echt uit. heb vandaag tot half 9 geslapen en dat is echt geleden van voor ik zwanger was... Zo moe! Ik heb wel even teruggekeken en een keiknappe Noor zien voorbijkomen, you must be proud mommy Daan! Met Ziva, Sigrid, Ties, Ryan, Melvin alles ok en ook Roan doet het goed blijkbaar. Loel meis, ik heb de hele tijd aan jullie gedacht hoor, hoop dat het snel 100% goed zit! Alle andere meiden, ben jullie echt niet vergeten, maar hoop een beetje mlijn draai gevonden te hebben na dit weekend en dan ben ik weer helemaaaaaaaaal van de partij! Ohja, hoera voor mezelf vandaag: 20 weken, joepie! (zal er even buikfoto bijzetten.) Buik is echt 'hard' (lees: blubberbuik is weg ) en ben dus gisteren maar even H&M binnengegaan om een bloesje en hemdje bui te kopen... Moet toch nog beetje netjes voor de klas te komen staan. Ohja, donderdag wel even zwar gehad in de klas. Ik ben 20 weken zwanger, een andere cursiste 21 en eentje was voor november uitgerekend. Ze heeft op 17 weken haar kindje verloren. Op controle geen hartslag meer en toen hebben ze de weeën ingeleid... Werd er stil van... En toch kwam ze mij hartelijk feliciteren, krijg er nog koud van... Brrr
Ja, 't is echt zo gek Voel de stampjes nu ook echt wel goed, vooral nadat ik gegeten heb en zo rond half 9 als ik aan het lesgeven ben. Echt super Jij zit ook al af te tellen onder de 10 weken, wow! Sinds de eerste beebjes geboren zijn vind ik het zoooo snel gaan bij iedereen! Ohja, Sas en Jutte, heel erg bedankt voor de kaartjes! Vind ze allebei heel erg knap en leuk!
Moooge! Zoo vannacht voor het eerst een huilende Ryan gehad, wilde ook maar niet slapen..maar dat is ff wennen zeg! Liesel, wat schiet het op he??? Nog 10 weekkies en je mag aftellen!! Mooie buik trouwens!! Verder weet ik t ff niet..Ooh Knip, ik heb die spelletjes voor je, naar welk adres kan ik t sturen??? xx
Goedemorgen allemaal, @ Muis: ik heb je verhaal met kippenvel zitten lezen en zelfs met tranen in mijn ogen. @ Sas: ik heb net als Helma ook geen kaartje ontvangen @ Daan: lekker in de biotex... lukt het een beetje om dat te doen?? @ Helma: ik kan me heel goed voorstellen dat het er in hakt dat mensen om je heen zwanger zijn en jij niet... kan me je gevoel heel goed voorstellen. Dikke knufffffffff @ Jutte: wat fijn dat het hartruisje niet meer te horen is... wat zal je blij zijn geweest toen je dat hoorde. @ Knip: ik begrijp je volkomen.. doe het lekker rustig aan meis en gooi het er allemaal maar uit hier.. we zijn er tenslotte voor om elkaar te steunen. @ Ink: heerlijk toch dat ze uiteindelijk toch een heerlijke nacht heeft gemaakt.. heb jij ook lekker bij kunnen tanken. @ Suuz: wat heerlijk dat alles goed was bij de verloskundige.. dat is toch altijd fijn om te horen. @ Daan: lieve foto van Noor.. ze is echt een schattig meisje. @ Sylvia: helaas hoort het erbij zo vaak naar de wc te gaan. @ Jutte: is soms wel moeilijk een beslissing te nemen of je door blijft gaan met borstvoeding of toch de fles... je moet doen waar je je goed bij voelt en met de fles weet je wel zeker wat ze binnen krijgt... je hebt het geprobeerd en heel erg je best gedaan. @ Sylvia: balen dat je nog steeds geen salaris hebt meis.. dat hakt er zeker in. @ Lumea: balen dat je slecht geslapen had.. kan me voorstellen dat je wallen tot op je jukbeenderen hangen.. dat is niet fijn.. dikke knuffffffffffff. @ Candijtje: mijn zoon was ook ruim 9 pond en ben nauwelijks ingescheurd.. je kon het niet echt een scheur noemen en had hem binnen een minuut op de wereld gelanceerd nadat ik volledige ontsluiting had.. ik had wel verwacht enorm ingescheurd te zijn maar niet dus. @ Ink: ik heb ook best wel striae.. maar dat heb ik overgehouden van de bevallingen van mijn meiden.. bij melvin heb ik er geen nieuwe bij gekregen namelijk. @ Jutte: Wat fijn dat het goed gaat met Jelka.. zou wel balen zijn van een verborgen reflux.. ik kan me voorstellen dat je nu beelden krijgt van Roan. Het is allemaal niet niks als het wel zo is. Met je borsten kun je het beste een goed steunende beha aan doen (niet al te strak) en die saliethee had ik ook als advies gekregen en werkte bij mij prima.. het is niet echt lekker maar het helpt wel. @ Loel: Ik kan me voorstellen dat je nu veel bij Roan in het ziekenhuis bent en even niet zoveel reageert. Ben wel blij voor je dat hij rustig is in het ziekenhuis. Nu maar hopen dat ze er achter komen wat er met hem aan de hand is. Het zonnetje gaat zeker wel schijnen meis.. daar zorgen we gewoon voor. Hele dikke knuffel. @ Meilan: lekker dat je nu kunt genieten van Ziva en dat ze het super doet. Wel spannend om alleen met Ziva naar schotland te gaan. Het is wel minder dat het niet goed gaat met Scott zijn ouders en jammer dat hij geen vrij kan krijgen om mee te gaan. Het is niet anders, maar wel balen lijkt mij. @ Lies: mooi buikkie... enne rustig aan het je vindt je draai gerust wel. Kan me wel voorstellen dat je geschrokken bent van het verhaal van je medestudente.. ik weet heel goed hoe je je voelt.. ik heb dat toen ook meegemaakt toen mijn vriendin met 23 weken haar kindje verloor. Het zijn geen leuke berichten en vooral niet als je zelf ook zwanger bent. En nog gefeliciteerd met je 20 weken zwangerschap @ Sas: balen dat Ryan zo heeft liggen huilen... hoop dat hij nu wel lekker slaapt zodat jij ook even bij kan tanken. Dikke knuffffffffffff. Ik was gisteren even niet zo spraakzaam en dacht eigenlijk dat ik heel veel bij moest lezen, maar viel mee. Had gisteren even genoeg aan mezelf, maar nu gaat het weer goed. Ik wens jullie een hele fijne dag toe.
Hey meiden Wat is het hier rustig zeg!!!!! Hier wederom een goede nacht gehad...vanmorgen was ze rond 7u..... Ze was gister wel de hele dag huilerig.....Vanmiddag naar overgrootoma toe is jarig 88 jaar...... Liesel mooie buik zeg.....20 weken alweer zeg..gaat snel die tijd... Loel fijn wat van je te horen....blij dat roan zo rustig is in het ziekenhuis hopellijk word alles nu weer wat beter......knuff voor jullie liefs ink
Inderdaad erg kalm hier vandaag... Ondanks de regenbuien hier, ga ik toch even de stad in met mijn vriendin en haar dochtertje. Naar het shoppingcenter, is toch beetje overdekt
Hey meiden, Wil jullie allemaal een fijne week wensen alvast...vannacht vertrekken we! Kan vermoed ik niet even komen spieken...dus mochten er beebs geboren worden...hihi hoor het graag! Kat, kwie jullie hebben mijn nummer..... Dikke knuffels voor iedereen, en mijn gedachten zijn bij jullie! Knip, veel succes in je huisje..wanneer ga je precies over? Daan, Noor is een poepie! Pup, mocht je nog even komen vertellen vandaag hoe je bevalling was dan lees ik het waarschijnlijk wel...anders..ik ben benieuwd het ging zo snel. Hopelijk heb je een goeie eerste dagen gehad met je mannetje Ties. Liesel, doe rustig aan op je werk, kan me indenken dat je nu helemaal uitgepoept bent hihi...komt vanzelf wel weer een ritme hoor...en als je het hebt..mag je op bevallingsverlof!! Loel, sterkte overal mee. Hoe gaat het met Roan nu? Is de regelmaat misschien in het ziekenhuis beter voor hem of is er echt iets anders aan de hand? Beebjes voelen het als je moe bent he...en jij was helemaal uitgeput! Moor, hopelijk mag je brace er snel af en kun je weer overal naartoe sjezen....hihi..mara voor nu...rustiger dan wat je al doet kun je toch niet..maar pas wel op met te rustig aan doen....voordat je het weet heb je een zitvleeskont (kijk maar naar die van mij) Naah geintje...heel veel sterkte ermee, hopelijk knap je snel op! Euhm anderen...heb wel alles bijgelezen hoor!!! Dus iedereen een dikke knuffel!! Groetjes, Miranda
Zit het verschil niet in het gewicht van Ryan? Die was natuurlijk "maar" 26nogwat, Jelka 36nogwat!! Ik deel haar gewicht door 150cc per kilo zeg maar, da's 3,5 kilo x 150 cc = 575 cc per dag en dat weer gedeeld door 6 voedingen, zo kom ik op 6x90 water, 3 schepjes voeding erbij. Ze drinkt niet alle flesjes volledig leeg en zo komt ze netjes op die 575 uit. Dinsdag komt het cb, dan moet ik vast weer een enorme uitleg gaan geven waarom ik overgestapt ben op flesvoeding en dan de hele preek over gezondheid en dik worden en blablabla...heb er nu al zin in! @ Katja, leuke dag gehad gisteren, klinkt gezellig! @ Loel, meid, het komt allemaal goed, voor je het weet heb je een tevreden en gezellige Roan thuis! Goede keuze dit, Roan heeft het echt even nodig om goed geobserveerd te worden! Knuffel voor jou meid... @ Meilan, spannend zeg, met Ziva naar Schotland! Met het vliegtuig neem ik aan? Maar goed dat je het doet, die mensen stellen het vast erg op prijs dat je die moeite voor hen neemt! @ Lies, jeeehh, 20 weken!!! Enne, mooi buikje hoor!! Even slikken zeg, van je collega, knap dat ze dan zo enthousiast voor je kan zijn hè!! @ Daffie, het lijkt hier indd ook te werken, die saliethee! Vind het zo vies nog niet, beetje honing erbij maakt een boel goed, haha @ Miranda, fijne vakantie hè!!! Geniet even van jullie drietjes... Hier een redelijk rustige nacht gehad. Jelka ging lekker slapen na de voeding van 23.00 en werd netjes vier uur later wakker. Daarna weer geslapen en weer netjes vier uur later wakker...dus we lijken nu een om de vier uur ritme te hebben. Jammer genoeg kwam net om 12.00 veel van haar fles terug, iets te snel gedronken vrees ik. Nu heeft ze net haar fles weer leeg en ligt ze tevreden bij papa te slapen. IK ga haar in bedje leggen en eens kijken wat Mirthe aan het doen is, want die is haar kamer aan het verbouwen geloof ik, niet slapen dus....draakje!
@ Jutte: ik kan me voorstellen dat je nu al zin hebt in het consultatiebureau... bij mij viel de preek wel mee maar ben ook meteen gestart met de fles.. heb mijn meiden ook met de fles groot gebracht en die zijn helemaal niet dik en ook bij melvin vind ik het wel meevallen. Volg gewoon je gevoel en je ziet zelf nu al dat Jelka het goed doet op de flesvoeding. Dat de inhoud eruit komt heb ik bij Melvin ook wel meegemaakt en kan komen doordat er misschien een boer dwars gezeten heeft of dat hij toen teveel had gedronken. Maar oke daarna heeft ze wel weer gedronken en is dat erin gebleven dus zal het wel goed zitten. Soms gebeuren die dingen. Vind het heel erg fijn voor je dat het allemaal lekker gaat. Is Mirthe echt zo'n draakje dat ze niet meer wil slapen.. verbouwen kan ook leuk zijn of zie ik dat zo verkeerd . Ik vond die saliethee ook wel meevallen inderdaad zolang je er maar wat doorheen doet en het werkt echt heel erg goed voor de stuwing.
Fijne vakantie Miran! Lekker wezen winkelen en ja hoor, stralende zon! Zelf niets gekocht, maar wel pakje gekregen van vriendin Gewoon gezellig leuk de stad in, was ontspannend! @jutte: fijn, zo te zien eet Jelka nu prima! Zal een hele zorg minder zijn idd!! Zo, ga pitavlees bakken en tomaatjes en sla snijden, begin honger te krijgen!
Miran: Fijne vakantie!! Ik hou je op de hoogte hoor. Lieselke: Mooi buikje en nog geslaagd in het shoppingcenter? Hier is het nog steeds rustig, vannacht klein beetje kramp, maar was al heel snel over. Zit te twijfelen wat ik vanavond nou eens zal gaan doen. Tv kijken/ spelletje spelen/ visite/ stad mmmmmm