@ Muis: heel veel sterkte meis. Hele dikke knuffffffff van mij en zal aan je denken. Het is allemaal niet niks en kan me voorstellen dat je even niet kan reageren. Heb er alle begrip voor.
@muis: een hele dikke knuffel en hoop dat jullie steun vinden bij elkaar... Wat moeilijk toch meis...
Ik heb hier enkele mooie kindjes voorbij zien komen!!! Gaat allemaal zoooo snel! Geniet ervan. In mijn fotoalbum staan enkele foto's van ons meisje.
Heb je foto's even bekeken en echt lief om te zien. Ook al zo'n mooie bos haar. Genieten moet je zeker, het gaat echt enorm snel.
Och muissie! Hele dikke knuffel lieverd!! Denk aan je hoor!! Katja, miran was jou buddy toch?? Mja wij smsen toch al wel redelijk wat af, dus je mag mij ook smsen hoor als tbegint en miran is nog niet terug??? Kijk maar effies! Marieke, blergg zulke schoonmoeders..ik heb t met deze gelukkig echt heel erg getroffen!! Daffie, ik zie nu pas dat je 2 meissies heel weinig schelen kwa leeftijd? LEuk joh! Wat eten jullie? Ikke biefstukkie, met patat en appelmoeeesss!
Hoi Allemaal! Hier de hele middag visite gehad, Jelka heeft zich voorbeeldig gedragen, ondanks dat de visite Jelka toch wel erg graag wilden vasthouden.....haha, lieve en rustige familieleden, dus geen probleem. Ze ligt nu voor het eerst echt lekker te slapen in de box, we hebben door dat Jelka graag op haar zij slaapt. We hebben een soort wig, die we destijds voor Mirthe hebben gekocht, zodat baby's niet op hun buik kunnen rollen dus laten we haar heerlijk op haar zij slapen. Mooie bijkomstigheid: Jelka heeft duidelijke voorkeur op haar rechterwang te slapen, nu kunnen we haar houding wisselen! En het voeden gaat ook een stuk beter, vannacht weer netjes om de vier uur, eigenlijk de hele dag ook al! En niet veel gehuild (hoewel ze vanmiddag niet in haar bedje wilde slapen, het is zo lekker in warme armen hè), zouden we op de goede weg zitten? Alleen het poepen blijft nog uit, hopelijk komt dat nu ook op gang, anders denk ik dat ze toch alle voedingsstoffen bij zich houdt (dat dit dus ook het bvprobleem was) en dat we misschien maar johannesbroodpitmeel in haar voeding moeten doen, maar laat ik dat nou maar met het cb overleggen dinsdag, heeft die vrouw me toch nog wàt advies te geven hè, haha @ Daffie, jij geen preek, gelukkig zeg, ik hoop dat het mij ook bespaard blijft. Zeg gewoon dat we dit in overleg met de VK gedaan hebben, hihi.. En idd hoor, ik ben zelf prematuur geboren, geen bv gehad en ben overduidelijk niet te zwaar, te dik, nooit geweest ook en trouwens, bijna nooit ziek...dus tja...maar het is gewoon zo'n ellende dat je het tegenwoordig allemaal zo moet uitleggen, ik wil het helemaal niet uitleggen, het is gewoon mijn keuze klaar! Als vrouwen bv geven, hoef je dat toch ook niet uit te leggen? Maar goed... @ Moor, wat cute dat wasje! En de eerste oktoberbaby alweer....wat gaat het hard hè, alles goed met die baby? Hoeveel te vroeg? Oh zie 35,6 da's nog een mooie termijn. Maar jeetje dan al bijna geen vruchtwater meer, dat was vast spannend voor de ouders! @ Sas, was dat jullie eerste echte uitstapje!? Spannend toch wel hè, heb je ineens een baby bij je! En een tas vol met zooi, hahaha... Mijn oma was hier net, komen we onderweg naar huis (ik ging haar even naar huis brengen) erachter dat ze haar jas is vergeten, waar haar huissleutels in zitten. Ze ging bij mijn ouders eten, die hebben haar sleutel ook wel, dus ga ik morgen even de sleutels bij haar brengen. Dat wordt dan mijn eerste uitstapje "alleen", met Jelka samen, zonder Rinke en Mirthe...spannend hoor... Heb net dus even mijn oma naar huis gebracht, de eerste keer autorijden, kan weer redelijk goed zitten, heerlijk even eruit! @ Nachtclub, tja, ben er wel, maar heb de computer niet aan...het gaat hier eigenlijk best rap allemaal. Jelka komt zo rond 4 uur. Rinke verschoond, ik geef de fles, nog even samen liggen, dan legt Rinke haar weer in bed en slapen maar weer. Denk dat we hooguit een uurtje bezig zijn, incl. 20 minuten in slaap vallen met Jelka na het boertje, haha Dit uitgesproken te hebben, spreek ik vast een nachtvloek over me uit en zijn we komende nacht de hele nacht bezig! @ Loel, goed van je dat jullie er even uit zijn geweest! Doet voor jullie ook even die cirkel doorbreken hè!!! Ik hoop dat jullie een frisse nieuwe start kunnen maken, met een vrolijke, tevreden Roan en dito ouders Wanneer mag Roan naar huis? @ Daan, fijn die update van Pupke! Kleine Ties doet het dus goed en mama en papa ook!!! Mooi zo....hoop snel foto's langs te zien komen. Hoe is het met Daan zelf??? @ Katjak, 39 weken alweer!! Meiden wat gaat de tijd toch snel zeg...dat er nog niemand zwanger was....lijkt nog zo kort geleden! @ Suuz, was dus even spannend vanmorgen, haha...je weet maar nooit hè, kan nu elk moment het echte werk zijn hè! Gourmetten, jammie!!! IK hoop op mooi weer komende week, wij doen dat nog wel eens als we buiten eten! Zucht, is dat besmettelijk? Dan kom ik even langs met Jelka, haha Rinke zei gister wel "kunnen we niet naar 5 voedingen gaan?" Jelka had nl niet genoeg aan haar 90/3 flesje.... Maar nu is dat nog wel een beetje errrrrug vroeg grapjas! Ineens realiseerden we ons dat we nog nooit een kindje van 2 weken in huis hebben gehad, maar Mirthe natuurlijk pas met 4 weken thuis hadden.... @ Marieke, we hebben hier ooit afgesproken dat we geen sorry gaan zeggen als we even niet goed of lang reageren op iedereen.... Hoewel een aantal dames het maar niet afleren, hahaha En nu al je kindje voelen? Dat zou speciaal zijn zeg! Maar ja, je kent het gevoel, dus je weet wat je moet voelen, dus dan zal je gevoel wel goed zijn toch? Dunne buikwand en stevige pootjes, haha... Whaha, welkom in het land der vreselijke schoonmoeders (hoewel de mijne het steeds beter begint te begrijpen, het wordt nog eens een leuke oma!) *wil in noodgeval best even komen helpen met duwen bij de trap* @ Lies, lekker geshopt! Wij hebben inmiddels een leuk bedragje aan Prenatalbonnen bij elkaar, dus komende week even de BabyBjörn shoppen, kunnen we lekker wandelen met Jelka op de buik, zo lekker is dat.... Hey HO, Marieke, JIJ bepaalt toch wat er op Sterre's* grafje staat??? Laat je niet op de kop zitten meid! Enne, die mag ook niet op mijn kindjes passen als ik dat zo hoor Some girls have all the luck, hahaha @ Suuz, ik had best thuis willen bevallen, maar helaas.....dat zal me nooit gebeuren. Mochten we ooit voor een derde gaan, dan zal ook deze in het zh geboren moeten worden. Best jammer... @ Ink, haha, zie het tafereel voor me, dat je schoonvader je ook nog begrijpt ook, hahaha... @ Muis, sterkte met Muismans opa Dikke kus terug voor jou! @ Meilan, jeetje meid, wat groeit Ziva hard!!!!! Wauw zeg...echte meid al hè, haha. Enne, wij maar denken dat Jelka veel haar heeft, hihi, wat een bos stoer zeg! Oeh Lakkah....wij zitten samen aan een dikke vette pizza, geen zin om te koken en vanmiddag al aan de beschuit met muisjes, taai taai en zelfgebakken koekjes van mijn nichtje gezeten! Overigens heb ik wel een heeerlijke rosé voor mijn neus staan...even het verdriet om de stop met bv wegdrinken haha, dit is dan weer een voordeeltje *gaat ff lekker smikkelen en slurpen*
Nou Jutte dat is me idd een update zeg! Lekker dagje gehad vandaag dus, de nachten klinken wel fijn. Wij deden het ook altijd zo, de 1 verschonen, de ander de fles maken. Lekker op het zijtje lagen liggen, helemaal als je zo'n ding hebt, hebben wij ook aangezien Loïs een sterke voorkeur voor links had en haar hoofdje begon af te platten. Op een gegeven moment wilde ze alleen op haar buik slapen en trok haar schedel weer recht, Ik kan het nog iets zien als haar haren nat zijn, maar verder niet. Geniet van je wijntje! Sas ook lekker gegeten? Meilan wat cutie zeg, die foto waar ze lacht, wauw! Zie Knip haar naam ook staan, hoe is het meid? Schiet het op, en hoe is het met jou?? Hebben hier heerlijk gegeten, al ruikt het nu wel erg naar gourmet, zelfs met de deuren open...Bleh...
@ Sas: mijn meiden schelen op een week na 14 maanden. Was niet helemaal de bedoeling dat ze zo snel op elkaar kwamen maar is eigenlijk ook wel weer gezellig. Ze trekken toch wel veel met elkaar op. En heb je heerlijk gegeten??? @ Jutte: ik hoop ook voor je dat de preek je bespaard blijft. Ik heb bij mijn jongste 4 maanden volledige borstvoeding gegeven en ben toen de borstvoeding gaan afbouwen doordat de voeding terug liep en heb nooit commentaar gehad daarop toendertijd. Bij mijn oudste heb ik maar anderhalve week borstvoeding gegeven. Ik moet zeggen dat mijn oudste veel minder vaak ziek is dan mijn jongste ondanks mijn jongste veel meer borstvoeding heeft gehad. Ik zal voor je duimen dinsdag. Het zal je inderdaad maar gebeuren dat je zegt dat het allemaal goed gaat 's nachts je komende nacht de hele nacht in de weer bent. Ik zal voor je duimen dat dat niet gaat gebeuren en jullie op de goede weg zijn met de fles. Ik zal je wat toesturen zodat Jelka ook langer gaat doorslapen, kijken of het lukt. De tijd gaat harder als je denkt. Ik vind het zelf ook enorm hard gaan. Het zou kunnen dat Jelka wat meer voeding nodig heeft. Hoeveel voedingen krijgt ze nu??? Ik vind het wel grappig over die hulp bij het duwen van de trap. Ik zie het zo voor me en kwam haast niet bij van het lachen. En smaakt je rosé lekker meis. Ik kan me voorstellen dat je even verdrietig bent dat je gestopt bent met de borstvoeding, maar vergeet niet je hebt het wel geprobeerd en je best gedaan en dat vind ik knap. @ Suuz: wat fijn dat je heerlijk gegeten hebt.. is altijd gezellig om te gourmetten.
hoi meiden, eve n snel alles terug gelezen maar ben erg moe van al het klussen enz foto's komen spoedig nog even geduld hebben graag vandaag zijn we heel erg opgeschoten en bijna al het paars is al weg JEEEEJ ik zal morgen op me werk proberen even een wat grotere update te geven allemaal een dikke knuffel van mij ow en suuz prima hoor over het moor sms-en of als ik hem krijg en niet online kan zal ik hem doorsturen zodat iemand anders het kan doen want wil wel graag op de hoogte blijven ondanks dat ik even wat minder hier ben
@ Daf, fijn zo'n hart onder de riem, thnx... En Jelka krijgt nu 6 keer 90/3, die we zo nu en dan aanvullen met nog 30/1, mocht het niet voldoende lijken. Volgens haar gewicht vorige week zou ze dit mogen, maximaal. Maar ja, ik weet niet wat haar gewicht nu is, dinsdag weet ik meer...daarom gaan we misschien ook kijken voor die pitmeel/nitriton, dan vult het allemaal wat lekkerder... Hoewel, madame ligt nu ook weer heerlijk voldaan bij papa, na eerst eindelijk een volle poepluier te produceren en een flesje leeg te drinken, hmmm... @ Suuz, ja, daar ben ik ook bang voor, met haar extreme voorkeur naar de rechterwang, dus die wig gaan we straks gelijk uitproberen! En fijn hè, als je de nachtvoedingen zo samen doet, ik vind dat prettiger dan om en om en dan de ander slapen. Had toch altijd een beetje dat eenzame gevoel (bij Mirthe deden we dat soms, omdat Rinke toen nog om 6 uur de deur uit ging voor zijn werk...) als Rinke zo naast me lag te snurken nu zijn we lekker samen bezig! Wijntje was heeeeerlijk!
Haaai, eten was heeeeeeeeeeeeerlijk!!!! Zeg meiden, weten jullie waar ik zo een draagdoek kan kopen?? Want Mark gaat woensdag al werken en dan moet ik toch de hond uitlaten, en Ryan is gewoon echt nog te klein voor de babybjorn denk ik? Net geprobeerd om te doen, was geen pan, de banden zaten scheef en heeeel strak hahaha, later nog maar eens proberen! ik samen met mark red mijn vakantie kijken, tot morgen moppies!
Oh en Suuz, ja da's het nadeel van gourmetten hè, die lucht, daarom doen wij dat altijd in de zomer: buiten, haha...pietlut hier hoor...
Jutte, wat een geweldige leuke dingen die minimonkeys!!!Ik ga er meteen een bestellen, vind ze leeeuk!
en handig! je kan er geen uren mee lopen als ryan straks wat groter is, maar dan heb je de bjorn....wij waren om door de prijs hebben voor Mirthe destijds de roze besteld en nu zat er ook nog een oranje in mijn kraampakket, dus durft Rinke er ook mee over straat, haha... En hij kan ook als hangmatje in de box, ideaal!
Jaaleuk! Wij hebben de legergroene besteld, zodat papa er ook mee kan lopen hihi en vond ze echt niet duur hoor!
Ben blij dat ik je heb kunnen helpen! Wij hebben m echt nog tot voor kort bij Mirthe gebruikt, meegenomen als we gingen wandelen en mevrouwtje zelf wilde lopen. Ding om de schouder, kon ze af en toe zo op de heup mee. Nu is ze daar een beetje te zwaar voor aan het worden.
Zo, wij gaan zo naar boven.... Kijken of Jelka in haar bedje wil slapen, kunnen wij nog even lekker lui op bed tv kijken tot het weer voedertijd is en dan ook lekker slapen! Tot morgen!
@ Marieke: Gooi je frustraties er maar uit hoor O............Ink jij ook hoor! @ Muissie: (((((((((((knuffel)))))))))) zo moeilijk dit. Je blijft elke keer afscheid nemen, want je weet niet hoe het zal lopen. @ Daffie: Ik had ook een geweldige schoonmoeder, maar helaas ook te vroeg afscheid moeten nemen. Zie je wel onkruid vergaat niet @ Meilan: Leuke foto`s zeg en ik vind het echt geweldig zo`n bos haar @ Jutte: ik hoop dat jullie idd op de goede weg zitten Het gaat echt heel goed met Roan. Hij is weer heel vrolijk en valt zonder bakerzak heerlijk in slaap. loelman en ik zijn ook een stuk vrolijker en positiever. We hebben net lekker een stukkie gefietst, dat is echt een paar maanden geleden. Het zonnetje gaat weer schijnen. Morgen een gesprek met de kinderarts, ben benieuwd.