Loel, wat fijn om te horen zeg!!!!! Heeerlijk he, fietsen! Ging dat al wel dan?? Moet er zelf nog niet echt aan denken hahaha! Ik hoop op een goed gesprek morgen met kinderarts en dat je Roan snel weer bij je hebt! dikke kussss
Pff wat een afsluiter van de week hier!! Haa hier kan je niet anders dan gek worden.. Kreeg daarstraks telefoon dat ze mijn oma naar spoed moesten brengen.. Ze was gevallen door een keteltje leeg te gieten (water waar eieren in gekookt waren) In plaats van dat gewoon in de bak leeg te gieten.. neen gaat ze helemaal naar buiten om dat daar weg te gieten. Valt ze natuurlijk.. heel haar gezicht is opgezwollen, rood, blauw, paars, groen en een gebroken neus.. ook haar armen helemaal kapot geschaaft.. lappen vel hingen er gewoon los op. Vrouwke weegt ocharm 45kg.. Dan na een uur vond mijn opa het raar dat ze niet terug is en gaat kijken (man heeft maar 1 been), ja vind hij haar buiten in de struiken.. met haar te willen ophelpen valt hij gewoon op haar.. hij kon dus ook niet op.. Prettig zicht als je dan langs gaat.. Gelukkig is ze nu weer thuis,maar ben bang dat ze morgen haar klopje wel zal krijgen gaan.. Man man man.. wanneer gaat die ellende hier écht eens stoppen gaan??
@ Loel: zeg dat wel ja.. onkruid vergaat niet Ik ben erg blij voor je dat het beter gaat met Roan en nog belangrijker ook dat het met jullie goed gaat en jullie het weer positiever inzien en ook weer vrolijker zijn. Die time out hadden jullie even nodig denk ik zomaar. Ik wens je morgen heel veel succes bij de kinderarts en zal aan je denken. Dikke knuffffffffff. Geniet ervan dat de zon weer gaat schijnen. @ Jutte: zo ben ik.. als ik iemand kan steunen dan doe ik dat. @ Marieke: het zit je ook niet echt mee he allemaal. Ik hoop voor je dat de ellende eens stopt voor je en dat je kunt genieten.
Hallo lieverds! Bedankt voor de kaartjes en felicitaties meiden, hartstikke lief dat jullie zo aan ons gedacht hebben. Ik doe ff kort mijn bevallingsverhaaltje en zal ook een foto spammem van ons kanp kereltje... ben gesloopt! Word toch platgelopen met visite en Tieske heeft ons de hele nacht op gehouden met krampjes. Nu ligt hij eindelijk lekker te slapen. Achteraf bekeken was woensdag toch wel een rommeldag, de hele dag buikpijn en pijn in mijn schaambeen gehad... En dan: Donderdag 3 september 2009 :: 40 weken op de dag af Ik word om 5.00 uur wakker met wat krampen, nog niet eens echt weeën te noemen. Om 6.30 uur sta ik op om te plassen en FLATS breken mijn vliezen. Het vruchtwater is iets groenig, dus meteen maar de vk gebeld. Die zei me rustig aan te kleden dan kwam ze er zo aan. Om 8.30 uur was ze er en zijn we richting ziekenhuis vertrokken. Nog steeds niet echt een wee voorbij zien komen, alleen de krampen worden wat heviger. In de auto barst het dan wel los, maar allemaal nog te doen zover. In het ziekenhuis constateren ze dat ik al op 5 cm zat, ik was daar zelf nogal verbaasd over. De verloskundige daar zou met een uurtje of 2 nog eens komen kijken. En toen ging het heel rap, om 11.30 uur kreeg ik persdrang en een kartiertje later bleek ik al op 9 cm te zitten. Vanaf 12.15 uur mocht ik persen en om 12.59 uur is, met een knip, onze kleine Ties op de wereld gekomen. Die knip was helaas noodzakelijk, onze kleine man had het te benauwd om nog langer te blijven zitten. Al met al is het me ondanks of misschien wel dankzij de snelheid reuze mee gevallen. Ik zat helemaal in mezelf gekeerd en het ritme van de weeën... het hechten echter BRRRRRRRRRR! Ik heb geen kik gegeven over pijn of gevloekt gedurende de bevalling, maar tijdens het hechten heb ik liggen vloeken en schelden als een dokwerker! En ik was wel verdoofd, maar dat hielp me weinig. We moesten een nachtje ter obesrvatie blijven en na alle testen met vlag en wimpel te hebben doorstaan mochten we vrijdag naar huis. John was echt een held trouwens, het mag gezegd worden: hij was er voor me als ik hem nodig had, liet me met rust tussen de weeën door en hij is echt mijn kanjer! Ik heb enorm veel steun aan hem gehad. Ik spam nog ff snel een foto, ik hoor mijn stoere vent mopperen want het is bijna etenstijd. Ik word een beetje geleefd op het moment, maar hoop snel weer ff binnen te vallen hier. Kusjes allesmaal! View attachment 13886
@ Knip: rustig aan meis. Wel lekker dat bijna al het paars al weg is. Probeer maar lekker uit te rusten nu en we zien je wel zo nu en dan langswaaien hier. Hele dikke knufffffffffffff. @ Pup: Wat een liefie. Enne ik dacht dat Melvin veel haar had, maar Ties wint het van hem. Wel lekker zo´n bos haar. Je hebt best een snelle bevalling gehad en dat is toch wel lekker he. Nu kan het genieten beginnen. Hele dikke knufffffffff van mij.
Wat een lieverd pupke!!! Zo, kga mn bedje in.. is ff genoeg geweest deze week.. hopelijk volgende week beter! slaap lekker dames!
Ik kwam nog ff spieken, had niet gedacht zóveel te moeten lezen!! Zo is er niemand en zo moet ik pagina's bijlezen. pffff Er is ook niet heel veel blijven hangen. Mijn buddy is ip Miran, maar ik zal Sas ook smssen. We zijn vanavond lekker uit eten bij de Griek geweest en daarna even over de kermis gelopen. Helaas is het eten van de griek al in de wcpot verdwenen... Echt niet normaal meer hoe misselijk ik de laatste dagen ben, kan bijna niets meer eten of ik word al misselijk. 's avonds lijkt het minder, maar dan komt het gewoon later. Even een knuffeltje voor Muis en Marieke, het zit jullie alletwee niet mee he! Uhhhh en toen wist ik het niet meer... oja. Ik geloof dat Suuz vroeg of ik thuis wilde bevallen: jaaaah, het is wel mijn plan ja, maar je weet het nooit natuurlijk. Hoe voel jij je nu? Word je ook elke dag wakker mte het gevoel; zou het vandaag dan? Nou meiden, ik ga mijn bedje opzoeken. Hoop dt de nachtclub leeg blijft!!
Dag nachtclubbie als daar tenminste nog iets van over is hihi Ben net thuis.. Opa was 'rustig' hij zit nu op de 6x 10 mg morfine dus hij heeft gelukkig geen pijn.. Morgen gaan we er weer heen.. dus ik ben morgen denk ik of helemaal niet of pas heel laat weer online want we gaan direct door nadat ik klaar ben met werken.. Nou ik ga slapen, morgen weer vroeg op.. Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes meiden, doet ons alle 2 erg goed! Dikke kusss PS: Pup, jouw ventje kan ik toch even niet weerstaan, wat een heerlijk mannetje!
Mogge! @Pup: wat een mooi mannetje!! En je bevallingsverhaal klinkt me goed in de oren... @Muis: sterkte meid!
oei! Pupke, wat een lekker manneke zeg! Heerlijk gewoon. Bevalling is je dus meegevallen, lekker hoor meis! Ik lees wat opa's en oma's in het ziekenhuis, sterkte meiden. Ik denk aan jullie. Jutte gezellig aan de klets geweest gisterenavond! Jelka nu lekker geslapen weer? Euhhhhh Groetjes maar... ik weet het niet meer...
Moooge meiden!! Pup, wat een mooi ventje zeg en dat haar!! Geweldig! Was idd ook een snelle jelle bevalling zeg! Hoe is het nu met je hechtingen?? HEb je er last van?? T zit me toch niet lekker dat niet iedereen een kaart heeft gekregen..volgens de laatste lijst was muissie erbij geschreven toch moor?? Die lijst heb ik gebruikt?? Idd een hoop opa's en oma's in t zhuis, sterkte lieverds!!! Vannacht wilde Ryan dus niet slapen..om 1uur toch nog maar flesje gegeven om vervolgens in een melkdelerium te liggen..dan denk je, mmhh als we dat een half uurtje eerder hadden gedaan hahaha..vervolgens kwam ie pas om half 5!! Dus we hebben even kunnen slapen! xx
Sas, je hebt daarna in ieder geval lekker geslapen meis als je alles van te voren zou weten he?! Maarre, ik heb geen idee welke lijst jij hebt gebruikt, de laatste die ik stuurde is van 31 aug, daar staat muissie bij, maar toen was Ryan al geboren... Dus ik ben bang
Mmhh...nee ik kreeg van Muissie een mailtje met haar adres er in..dus ben bang dat ik de verkeerde adressenlijst heb gebruikt??Oh wat erg zeg..vink echt nie leuk