Zit te twijfelen om nog wat te eten, heb lekkere trek, maar ben bang dat het weer iets te veel word en ik weer misselijk word. He bah... dat ben ik toch echt wel zat! Ik ga gewoon nog wat eten, ik zie het daarna wel!
Goedemorgen! Ben hier volgens mij vrijdag even voor het laatst geweest. Ik was gewoon gesloopt door die donderdagavond keuken bespreking. Zo slecht geslapen daarna. Het hele weekend heb ik daarvan moeten bijkomen. Vrijdags hadden we dus nog een keer in de andere keukenwinkel en toen we daar vandaan gingen was het voor ons helemaal duidelijk: die wordt het! Lumeaman heeft het zaterdag afgehamerd en hij wordt de eerste week van november geplaatst. Vrijdagmiddag viel er zo'n enorme last van me af. Het grootste project (op het huis na dan) hebben we achter de rug. Gisteren maar eens een lijst gemaakt van wat allemaal gedaan moet worden en wanneer. De sleutel krijgen we de 30ste september en wij hopen eind november te kunnen verhuizen. Zag nog een prachtige jongen met een ENORME bos haar langs komen. Owwwwie wat een mooi ventje. Geweldig om je verhaal te lezen Pup en wat zag je er alweer goed uit! En ook een flink buikje van Lieselke gezien. Super! Muis: sterkte nu in deze tijd nu het zo slecht gaat met de opa van Muisman. Heb hier trouwens 1 m3 aan strijk liggen. En dat is helaas niet overdreven. Ook hebben we matglas na die storm van vorige week. Meissie wil aandacht. Ben weer weg
Syl, dramatisch he, die geboortekaartjes!! Wij hebben er online uiteindelijk 1 gevonden. Nadat we 9 boeken hadden doorgespit. Zelfs Jutte was al begonnen met ontwerpen voor ons. "Ons" kaartje wordt nu aangepast naar onze wensen. Ook nog lastig. Succes ermee meid Katja, heerlijk geslapen zelfs! Tot half negen das laat voor mij... En, niet misselijk geworden nu? Lumea, je bent in ieder geval weer bijgekomen nu... Bah wat een hoop strijk zeg. Het is net effies te ver weg om te zeggen, kom ik gooi mijn strijkplank en bout in de auto en ik kom helpen WHahahahahahahahahahha ik moet gewoon om mijzelf lachen
Ik heb tóch nog een beschuitje met muisjes gegeten, nu ga ik douchen en daarna boodschappen doen. Tot vanmiddag meiden. Lumea: Wat goed dat je eindelijk een keuze hebt gemaakt, kan me voorstellen dat er een last van je afvalt! Syl: succes met het uitzoeken. Dat valt idd niet mee, er is zoveel keuze!
Haai wijffies, ik leef nog hoor. Of naja, ik wordt geleefd Maar geeft niet hoor. Noor doet het de laatste dagen erg goed. Het bakeren en de combi met de nutriton lijkt goed te werken. Ze laat ons goed slapen. Na de laatste fles geeft ze ons 5 soms 6 uurtjes rust. En overdag tussen de voedingen slaapt ze lekker van 3 tot 4 uurtjes lang. Beetje een rommeltje wat de flesjes betreft. Ach dat valt ook eigenlijk wel mee en ze krijgt genoeg. Het inbakeren is echt een zegen hoor. Merk echt dat ze er baat bij heeft. Ze slaapt vaak al na een kwartiertje en soms moeten we haar zelfs wakker maken voor een flesje. Over de nutriton heb ik een berichtje gepost bij 'flesvoeding' want die krampjes zijn maar zielig hoor. http://www.zwangerschapspagina.nl/flesvoeding/162705-johannesbroodpitmeel-krampen.html Ze groeit goed en is verder tevreden. Nu kan ik zelfs af en toe al genieten. Met mijn onderkantje lijkt het iets beter te gaan. Merk wel dat er een druk af is, dus een goed idee om die hechtingen weg te halen. De inwendige daar heb ik weinig last van. Die biotex badjes zijn een beproeving. In de zin van hoe vind ik een prettige positie om te zitten. Maar het lukt wel en zo lang hoeft het toch ook niet. Goed, even uit de ego modus stappen. Zieke opa's en oma's. Sterkte ermee allen. Naar hoor. Vooral muissie natuurlijk, omdat dat als ik het goed heb gelezen een aflopende zaak is? Klonk me namelijk erg bekend in de oren, dat morfine verhaal. Katja en Suuz, het schiet op meiden. Spannend hoor. Katja, misselijk. Jakkes. Knuffel. Mooie foto van Ties en pupmama met Ties. Wat een haar zeg! En pup wat die je er geweldig uit. Volgens mij ben je ook aardig wat vocht kwijt al he? Ook al zo'n mooie foto van Ziva, met nog meer haar. Wow!! Maar wat een dot van een meid zeg. Heerlijk. Loel, ben benieuwd wat de kinderarts zegt. Fijn om te lezen dat je wat hebt kunnen bijtanken. Rob is deze week weg toch? Als Roan thuis komt heb je dan wel wat hulp? Of ben je dan weer alleen? Kus meid, ik vind je een topper! Moor, jullie hebben toch ook digitale tv? Nou vanaf vandaag hebben we foxlife als nieuwe zender en 3x raden wat daar op wordt uitgezonden: True Blood Dus nu kan je het kijken (of niet). Heb je destijds nog verder gekeken dan afl. 1? Is trouwens een aanrader voor iedereen hoor. Geweldige serie, maar idd. Je moet er even doorheen, maar na afl. 1 was ik helemaal verkocht. Vanavond om 20.30 uur is de eerste aflevering. JeeeeeeeeeeeeJ. Ik ga gewoon weer lekker opnieuw kijken hihi. Verder weet ik het niet meer.
Oh Daan, wij hebben digi tv ja! Maar heb niks gezien van een nieuwe zender ik ga eens kijken! Welk nummer heeft het bij jullie??
ps. Pup.........................Hij lijkt echt op jullie zeg Ik zie idd jullie beiden er in terug. Wow
Lekker te lezen dat het goed gaat met Noor meis, blij dat het inbakeren werkt. Geeft jullie ook weer wat rust! Heeft het bezoek zich een beetje gedragen de laatste week? knuf
Ja, dat hebben ze zeker. Niet te lang en lekker rustig. 2x kraambezoek gehad hoor, dus dat is te doen. En deze week staat er maar 1 gepland. Hoest met pootje?
Pootje doet het goed moet zelfs deze week weer een beetje werken, halve dagen weliswaar maar toch... Ik kan weer autorijden, dus dat is heeeeeerlijk! Ben ik tenminste niet meer zo vreselijk afhankelijk van anderen. Daar heb ik zo een hekel aan. Gelukkig geen horrorbezoeken meer. Meid als ik er aan denk, krijg ik de zenuwen... Nou, we zouden het hier moeten krijgen dat foxlife! Jeeeeeh alleen... vanavond partnerles puffen, dus dan kan je zo slecht tv kijken
Whahaahahhahahaha ik moet ook om jou lachen . Ik had namelijk nog bijna geschreven onder mijn strijkberichtje dat het gelukkig wel zou opschieten omdat Moor zou komen om me te helpen . Ben inmiddels nog niet opgeschoten daarmee. Vlak voordat ik wilde beginnen gooide ik een glas kapot in duizend stukjes. Dus heel de keuken en gang goed moeten stofzuigen. Meissie loopt hier meestal op blote voetjes namelijk. En nu zit ik al een half uur te denken: zal ik gaan slapen (enorme hoofdpijn en voel me er wat misselijk bij) of toch maar aan de strijk. @ Daan: mooi dat het goed gaat met de onderkant en kan me voorstellen dat de biotexbadjes wat vervelend zijn als je geen goede houding kunt vinden. Ik wist trouwens helemaal niet dat je na een bevalling een tijdje niet in bad mag. Hoe lang is dat dan? De luxe van een bad wordt nu namelijk voor het eerst een realiteit voor ons YES . En wat heerlijk dat het goed gaat met Noor. Dat geleefd worden is een heel bekend verhaal. Dat gevoel heb ik soms nog wel een beetje. Moet toch altijd rekening houden met die kleine meid met middagslaapje en op tijd eten enzo. En wij zijn helemaal niet vh strakke ritme (eerder tegenover gestelde) dus dat was behoorlijk aanpassen in het begin. Maar het geeft allemaal niets. Zou het NOOIT meer anders willen. @ Loel: hoe was het bij de kinderarts? Dat is toch vandaag? @ Moor: mooi dat het zo goed gaat met het pootje. @ Syl: da's best nog lastig he die geboortekaartjes. Heeft je zusje trouwens al verder uitslag gekregen vh ziekenhuis of is ze daar nog op aan het wachten? @ Katja: beschuit met muisjes....lekker
Hallo meiden Gisteravond een krampenavond gehad!!!! Sigrid gilde er over. Ben anderhalf uur met haar gaan wandelen wat ze heerlijk vond incl. de hond. Daarna heeft vriend nog 2 uren met haar gezeten, terwijl ik op bed ben gegaan om wat slaap te pakken. Toen hij haar boven op bed legde ging het alarm weer aan...pfffff meissje meisje toch...... Op een gegeven moment had ik zoiets haar bedje kon wel te koud zijn, dus een kruik gemaakt , warme doek over de buik, madam op haar zij gelegd met kruik in de rug en tadaaaa........on snoepie was een tevreden meisje.... Wat kan zn meisje trouwens een scheten produceren zeg.......... Ik ga vanaaf maar weer een kruik klaarmaken en in haar bedje doen van te voren....... Nu is ze weer lief en tevreden.......heb het idee dat ze soms wat te gulzig drinkt...... Pup wat een mooi kereltje is TIES!!!! Wat een haar zeg...... Enne snap ej gevloek van de hechtingen...... Meilan Ziva is ook al zn snoepie!!!! Ook een flink bos haar zeg....... Jutte niets van het cb aantrekken als je een preek krijgt. Jelka doet het nu toch goed!!!! Alles voor je kleine meisje..... Lumea eindelijk je keuken uitgezocht...jij hebt het er ook maar druk mee....... Katja houd je het nog wat vol? Suuz en jij????? Laatste loodjes meiden...... Muiss sterkte meiss met je opa Marieke jij met je oma.....zit effe niet mee...... Knip geen paars meer in huis heerlijk..... Uhhhh de rest knuff voor jullie..... liefs ink
Hoi meiden! Hier nog steeds een waggelende suuz, want daar begint het steeds meer op te lijken... Heb vanmorgen eerst onze slaapkamer nog maar eens gepoetst en het bed verschoond. Hangt nu heerlijk buiten, het is schitterend weer zeg! Moet nu gewoon alles bijhouden, zou me doodschamen als de kraamhulp in een bende terechtkomt, erg he... Vanmiddag even met mijn moeder en de kleine meid richting stad, liggen hier fruitmozaïken langs de gracht en jaaaa er staat draaimolen, heb al drie dagen volgehouden dat hij dicht is, maar vanmiddag is hij open. Je kunt ze nog zo lekker voor de gek houden Krijg ook weer veel telefoontjes en smsjes, even vragen hoe het ervoor staat...Sta ik zaterdag bij de slager: meisje:' jij hoeft ook niet lang meer he, nee nog 1,5 week'. Andere mevrouw: 'geniet nog maar even van de rust in huis'...Ik: 'ach we hebben al meisje van 2 rondhuppelen dus zo rustig is het bij ons niet meer'. Mensen denken vaak dat het mijn eerste is, pfff... Daar straks bij de ah weer...Een vrouw vraagt aan Loïs of ze naast haar in de kar mag komen zitten , dus Loïs: 'nee'...Vraagt ze aan mij hoelang ben jij al zwanger, zei toen bot, te lang! Word er zo moe van... Maar goed! Moor heb je gepbd...Je gaat dus weer aan het werk, en zin in? Lumea scherven brengen geluk, maar wel een hoop zooi! Daan fijn dat het inbakeren helpt, nu je meer aan rust toekomt zal het herstel ook wel sneller gaan. Pup wauwwwww wat een plaatje en wat zie jij er goed uit zeg, helemaal niet of je net een kind gebaard hebt... Heerlijk he als die mannen waarop je 9 maanden lang hebt lopen mopperen je zo goed helpen tijdens de bevalling, vond dat ook wel heel speciaal... Loel en weten jullie al wat meer? Knip is het paars weg, jeeej! Ik sms jou en als jij het niet kunt plaatsen stuur het maar door naar Moor keej! Hoe voel je je? Sas hebben er veel jou kaartje niet gekregen dan? En nog steeds lucifers tussen je ogen. heb ook even naar die mini monkey gekeken, leuk ding en even met suuzman overleggen! Syl en lukt het bij jou? Wij waren er behoorlijk snel uit eigenlijk... Jutte goed idee volgende keer buiten gourmetten, of nog beter bij iemand anders ...Jammer dat je een evt vlg keer ook niet thuis mag bevallen, lijkt me best moeilijk als je het graag zou willen. Ik ben juist zo bang dat ik naar het ziekenhuis moet...Heb me nog nooit zo beroerd en depri gevoeld als die 3 dagen daar... Katja dus jij wilt ook thuis bevallen, we kunnen het! Nu al aan de muisjes! Muis nog een knuffel voor jou, is allemaal niet leuk! Ink sieluge Sigrid, kruikje doet vaak wonderen! Wat voor flessen/spenen heb je dan? Als ik iemand vergeten ben sorry! Kus voor jullie!
@Lumea: mijn zusje heeft een goede uitslag gehad: niks in haar lymfe, alleen in een lymfebaan. Ze wordt over ongeveer 3 weken geopereerd aan haar baarmoederhals en lymfebaan Kaartjes heb ik al weer opgegeven... teveel keuze en ook veel niet leuk.... pffff
Hoi meiden, even snel een berichtje van mij het is hier zo ontzettend druk dat ik gewoon even niet aan forummen toe kom sorry hoor vandaag zit ik op het werk en vanavond in de nieuwe woning ben doodmoe en heb een spierpijn van hier tot sint juttemis maar goed nog even 4 weekjes en dan zitten we er hopenlijk in en kunnen we rustig aan gaan uitpakken. Wel even zeggen dat ziva goed gegroeid is zeg mooi koppie en Ties wooooow wat een lekker ventje en een haar jeeeej verder sorry sorry sorry maar heb gewoon geen tijd om te reageren allemaal een dikke knuf