Goedemiddag allemaal, @ Hier: Eindelijk even tijd om te reageren. Heb vannacht een kort nachtje gehad doordat Melvin om half vijf al klaarwakker was en daarna nog maar een half uurtje heeft geslapen. Vanmorgen kreeg ik kraamvisite van een vriendin en was wel erg gezellig. We hebben samen gezellig boodschappen gedaan en ook samen gegeten. Mijn vriendin heeft Melvin vanmorgen de fles gegeven en dat vond ze erg leuk om te doen. @ Katja: wat balen dat je zo misselijk bent. Ga je lekker uit eten beland het in de wc. Lijkt me niet echt fijn. @ Sas: Balen dat Ryan niet wilde slapen. Hoop voor je dat hij komende nacht wel weer heerlijk slaapt. Dikke knufffffffffff. @ Lumea: Kan me voorstellen dat je moe was na zo'n bespreking, maar je hebt toch wat bij kunnen komen. Jeetje meis je hebt wel wat werk te doen zo ik lees. Lukt het allemaal nog wel een beetje?? @ Moor: zie het helemaal voor me. Jij op pad met je strijkplank en strijkbout op weg naar Lumea. Echt om te lachen @ Daan: wat heerlijk dat het inbakeren helpt in combinatie met de nutriton. Melvin krijgt ook nutriton door zijn voeding wegens het vele teruggeven en ik merk wel dat hij daar meer krampjes door krijgt, maar ja moet toch wat. Veel plezier met True Blood vanavond @ Ink: zielig he die krampjes. Die warme kruik en die warme doek zullen vast wel geholpen hebben voor die krampjes. Ik weet nog dat ze dat in het ziekenhuis ook deden bij krampjes. @ Suuz: kan me voorstellen dat je al die vragen zat wordt. Ik weet er alles van alleen had ik het voordeel (nou ja voordeel) dat ik de laatste weken bijna niet meer buiten kwam omdat ik verplicht rust moest houden. Ik werd toen wel veel gebeld en gesmst en werd daar ook wel ziek van. Ik moest wel even lachen toen ik die botte opmerking las van dat je te lang zwanger bent. Ik moest even bijkomen van het lachen. @ Sylvia: wat heerlijk dat je zusje een goede uitslag heeft gekregen.. dat moet toch wel een opluchting zijn voor haar. Evengoed heel veel sterkte met je zusje. Erg he dat je zoveel keuze hebt in kaartjes dat maakt het er niet makkelijker op. @ Knip: het is begrijpelijk dat je niet zoveel kunt reageren. Doe lekker rustig aan denk aan je.
Buddynieuws: Ik krijg net een smsje van Muissie en helaas is haar opa vanmorgen overleden. Ze werden om 6uur gebeld en om 11uur is hij in bijzijn van de hele familie dus overleden. A.s zaterdag word hij begraven, dus Muissie is de hele week niet online. Eindebuddynieuws Muissie, heel veel sterkte en gecondoleerd! En natuurlijk hou ik je op de hoogte lieverd!!!!!! Kusknufkus
@ Ink: Zielig hè, die kleine ukkies. Ze kunnen idd een hoop gas produceren @ Syl: gelukkig een goede uitslag, maar het blijft wel heftig. @ Och arme muis gecondoleerd, maar wel fijn dat jullie goed afscheid hebben kunnen nemen (((((((knuffel)))))) Roan mag morgen naar huis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het is waarschijnlijk een combi van allergie en spanning geweest. Hij is nu heerlijk ontspannen en heeft geen bakerzak meer nodig Krijg van de kinderarts een machtiging om de voeding vergoed te krijgen. Ik ben ook hard aan mezelf aan het werken. Veel praten en bij de acupunctuur tot rust komen. Wij gaan dus echt wel weer een gelukkig gezinnetje worden!!!!!!!!!!
Muiss gecondoleerd met opa.... Loel heeft Roan een allergie? Van de voeding ofzo????? Sigrid heeft allemaal kleine bultjes op haar hoofdje......misschien een droog huidje???? Zal het volgende week even op het cb vragen.....
@ Loel: heerlijk meis dat Roan naar huis mag morgen. Wel fijn dat je er achter bent gekomen waar het door komt. Ik weet zeker dat jullie een gelukkig gezinnetje gaan worden. Komt echt helemaal goed. Toppie dat hij geen bakerzak meer nodig heeft.
Avond allemaal Wat een berichten zeg, up en down door elkaar... Eerst en vooral, Muis: mijn oprechte deelneming bij het overlijden van je grootvader. Fijn dat jullie toch nog bij hem geweest zijn, maar het blijft toch moeilijk. @marieke: jee zeg, da's ook niet niks van je oma en opa. Hoop dat ze er niet teveel van afziet. Het is ook wat he, ouder zijn en toch alles zelf willen doen... Ik duim dat ze snel herstelt en als ik iets kan doen... @meilan: wat een poppeke zeg, die Ziva! Christophe vond haar ook helemaal geweldig! Zo'n bos haar, net m'n zusje toen ze geboren is. @pupke: nogmaals gefeliciteerd met je knappe zoon, 't is echt eentje om zo in de babyboekjes te zetten! En ook een dikke pluim voor John zo te lezen, fijn toch! Jijzelf ziet er inderdaad fantastisch uit, wow! @loel: oef, Roan naar huis! en koemelkallergie gevonden, kan idd veel verklaren. Mijn nichtje heeft dat als baby ook gehad maar nu (5jaar) is het volledig weg, heel bizar. Jullie gaan echt lekker terug kunnen genieten en gelijk heb je dat je jezelf soms wat ontspanning gunt. @katjak: ohw, aan het waggelen... Hoop dat je snel aan het 'kinderwagenwandelen' kan @knip: hoeraaa, bijna paars-vrij! Doe je wel wat voorzichtig met je spiertjes? Je gaat ze nog nodig hebben hoor meis @lumea: jaaa, keukenknoop doorgehakt, gefeliciteerd! @Daan: Noor doet het prima en jij hebt je draai precies ook gevonden! Hier alles ok met mij, vandaag de eerste maandagavond in 3 jaar vrij, leuk, van mij mogen mijn werkuren mijn hele carriere zo blijven! Kleine man schopt goed in het rond, hihi Vanavond nog op controle geweest voor Christophe's knie en binnen de 3 weken wordt hij opnieuw geopereerd. De dokter die de operatie uitvert, moet eerst toestemming krijgen van de verzekering (werkongeval) en anders moet het via de mutualiteit geregeld worden. Zo'n belachelijk gedoe, net alsof hij het met opzet doen (hoewel ik het begrijp, er zullen genoeg profiteurs zijn...). Het letsel van de mediale band was dus nog niet genezen en nu gaan ze in het bot enkele gaatjes boren en nog wat met bloedplaatjes doen, zodat het resterende van die band zich opnieuw kan vasthechten. Hoop dan dat het eindelijk achter de rug is. Volgende week zullen we wel weten wanneer de operatie doorgaat. hoop alleen dat hij de 23ste mee naar het ZH in Leuven kan, 't is wel medisch, maar zo'n 3D-echo is toch speciaal he... Ga hier nog wat rondstruinen en dan mijn bedje in. Tot morgen allemaal!
Loeeel! Wat fijn dat Roan naar huis mag zeg!!! Jeeeeej, dansje voor Roan!! Liesel, pfff..lekker van die verzekering zeg! pffff meer weet ik er nie op te zeggen, pffffff Kussiees voor iedereen!
Toch maar niet meer naar bed gegaan vanmiddag. Ik ga 's avonds steeds zo absurd laat naar bed. Wil daar een beetje vanaf. De strijk is een stuk minder en heb vanavond ook nog even staan strijken. Is nu overgenomen door Lumeaman die daarvoor nog de ramen heeft staan doen. Lumeaman is echt een onwijs lieve huisfout aan het wezen. @ ink: arme Sigrid, ook al last van krampen. En wat die scheten betreft: hier ook met die kleine, vooral de eerste 2 maand geloof ik. Kreeg er zelfs opmerkingen over vh kraambezoek . En die pukkeltjes......ik ben vergeten hoe het ook alweer heet maar volgens mij had het iets met de hormonen tijdens de zwangerschap te maken die de baby nu kwijt aan het raken is. Maureen heeft het ook gehad, maar weet niet precies meer hoe lang het duurde voordat ze het kwijt was. @ Muis: gecondoleerd meis met je opa . Heel veel sterkte en een dikke knuffel. @ Knip: heee meis, let jij maar even goed op jezelf. Natuurlijk heb je het veels te druk om hier veel te reageren. @ Syl: Relatief goed nieuws dus voor je zusje! Kan me wel voorstellen dat het allemaal erg heftig is nog, ook met die operatie voor de boeg. En het geboortekaartje maar even op een laag pitje gezet? Het is ook best lastig. @ Daffie: Leuke ochtend gehad dus vannochtend! @ Loel: morgen heerlijk jullie mannetje weer in huis! @ Lieselke: Christophe moet dus nog een keer geopereerd worden. Ik hoop toch zo dat ze hem goed kunnen helpen! En regels.....een doolhof soms. Zo. nu ga ik no even bladeren in wat interieurboeken voor wat inspiratie over verf en kleur.
Muissie, gecondoleerd met je opa meiske. Sterkte. Loel, fijn te lezen dat Roan weer naar huis mag morgen! Lekker hoor en goed te lezen dat het met jou zelf ook beter gaat. Het is ook allemaal niet niks he. Lumea, wat heb je in het eten van Lumeaman gedaan dat ie zo aan het huisfouten is geslagen??? Geef mij dat kruidje eens door Ink, wat sneu die bultjes bij Sigrid. Arme meiske. Heeft ze er last van? Lies, wat vervelend dat Christophe weer onder het mes moet zeg. En helemaal dat ze zo lastig doen bij de verzekering. Wat dat aangaat is het wel beter geregeld hier. Eerst beter maken en dan gaan de verzekeraars onderling wel uitvechten wie moet betalen! Knip, denk een beetje aan jezelf meiske. Haal tussendoor een beetje adem he?! Suuz, waggelt nog lekker rond he?! Hier, vanmiddag echo gehad om placenta te bekijken. Nou, die is mooi opgetrokken!! Jeeeeh geen geplande keizersnee Meteen de groei en alles bekeken. Mevrouwke was hard gegroeid! Inmiddels weegt ze boven de 2 kilo al. Ze liep nu 4 dagen voor op schema en geschat wordt dat ze tussen de 6 en 7 pond gaat zijn. Wel nog even meegekregen dat ze heeeeeel erg laag ligt. Dat ik goed op moet letten met vruchtwater verliezen, weeeen en slijmprop verliezen. Dat ze zo laag ligt was geen verrassing... dat voel ik echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt zelf ook wel. Potdikkies alsof ze al naar buiten komt. Baarmoederhals nog even opgemeten, die was netjes 3.1. Vanavond hebben we de partneravond gehad op de gym. Moorman had verwacht dat ie zich de zenuwen zou vervelen. Maar gelukkig was het juist voor hém een eye opener. Hij krijgt natuurlijk met zijn werk alleen maar ellendige bevallingen voor zijn kiezen. Als hij een bevalling begeleidt, is dat alleen maar omdat het heel erg mis gaat. Nu heeft ie nog eens van een aantal anderen en de juf gehoord dat het juist meestal goed gaat. Nu, beetje bankhangen nog effies en strakkies naar bed. Nog wat klaarzetten voor de nachtclubbers?
Heerlijk naar Wijk aan Zee geweest vandaag! Wat een zalig weer. Morgen gaan we ook samen op pad (mannetje en ik) Ik vind het heerlijk om zo samen nog van elkaar te genieten! @Muis: gecondoleerd meisje, dat zijn geen leuke dingen. @Lumea: jij ook al zo laat naar bed. Ik dus ook, maar ik doe al geen middagdutje.... wow... ik zie dat Ryan al weer bijna 2 weken oud is, wat gaat de tijd toch snel!! @Ink: Is het niet gewoon baby- acne? Dat gaat vanzelf weer weg hoor. Heeft met hormonen te maken enzo. Net als dat meisjes een beetje bloedverlies kunnen hebben.
@ Moor: goed nieuws allemaal,alleen jammer dat je er zo`n last van hebt. Wel een mooi buikkie hoor en leuke kleertjes!! Joepie nog 2 uurtjes en dan gaat Roan mee naar huis!!!!!!!!!
goedenmorgen mieiden, Wil me toch weer even snel melden hier Heb een goede nacht gehad lag er al vroeg in en een keer vrij goed geslapen heerlijk vandaag om 12.45 uur de groeiecho ben reuze benieuwd of ons meisje toch wel gewoon goed doorgroeit wil echt niet naar het ziekenhuis namelijk @ muis heel veel sterkte met dit grote verlies doe je het wel een beetje rustig aan @ Moor jij gister een hele goede echo gehad gelukkig is je BM opgeschoven zeg erg fijn mooi buikkie heb je en die babywasjes lief he @ Loel Roan die weer thuis komt ook lekker en fijn dat ze weten dat het van de melk af komt hoop dat jullie nu weer lekker kunnen gaan genieten aaaaaaaah nu ben ik het weer even kwijt sorry uit het blote hoofd lukt mij gewoon echt niet zal even de lijst eens nar voren toveren want das al wel lang geleden sorry als er wijzigingen op moeten even noteren graag ik lees wel alles en probeer het te doen trouwens katja en suuz hoeist daar?