Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Ja de 20ste is ook een mooie datum, maar hoop dat ik die niet ga halen.

Ik zou zelf de 16e ook leuk vinden. Ik ben nu 15 sept uitgerekend en bij Loïs 15 juni. Zij is 16 juni geboren, dus de 16e is hier ook goed en is al over 6 dagen...!

Dan hoop ik voor jullie dat de kleine snel komt en dus meer tijd hebben met zijn drietjes dan die 2 dagen...Wat sowieso al belachelijk is natuurlijk...

Rootje wil Marissa niet meer slapen in de middag, oef...Ben blij dat de kleine meid hier iedere middag nog 2,5 uur plat gaat. Kan me indenken dat het er even inhakt.

Knip druk op het werk of valt het mee? Je gaat vanavond toch niet weer naar Tiel? Las net dat er weer chaos verwacht wordt...

2. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@suus, tja marissa heeft vorige week besloten dat het middagslaapje voor baby's is :) Wel grappig, maar mama is er eigenlijk helemaal niet blij mee... zeker eind van de middag niet meer, dan is ze dus wel moe en niet te genieten meer... maar als ik haar dan laat slapen, wil ze 's avonds niet...
    Dus ik doe er maar mee heen... zit weinig anders op

3. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Katja, Alex kan ook nog verlof krijgen voor het doen van aangifte van de geboorte!

Ik denk dat ik maatje 62 ook maar ga wassen dan ;) dan wordt de kast ook nog een beetje gevuld!
    En waarschijnlijk was ik volgende week 68 e.v. ook hoor...

4. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Goedenmiddag allemaal,

@ Loel: wat heerlijk dat het super gaat meis. Geniet er maar van.

@ Lies: is toch niet gezond dat het zo heet is in dat lokaal. Ik vind het niet gek dat mensen niet goed worden. Hoe is het nu??? Hadden ze gordijnen opgehangen???

@ Pup: bedankt voor je kaartje... hij is echt heel erg leuk.

@ Jutte: wat fijn dat Jelka in haar eigen bedje heeft geslapen zonder al teveel tegenpruttelen. Dat moet toch een goed gevoel geven dat dat gelukt is.
    Melvin is zeker een vroege vogel, maar ja wie weet is het een periode en slaapt ie zo ineens weer langer.
    Het is zeker zo dat je niet zo snel een boze schoondochter bent als Rinke ook zo praat over zijn moeder. Zo'n iemand zal niet snel veranderen denk ik zomaar.
    Moest wel even lachen om die tekst van oeps foutje bedankt. (over je schoonmoeder en zwager. Moest even bijkomen van het lachen.

@ Moor: dikke knuffffff... balen dat je pootje nog zo'n pijn doet.

@ Sylvia: je hebt de APK weer goed doorstaan.. dat is toch een heerlijk gevoel.

@ Muissie: wel balen dat je vrijdag geen vrij krijgt om de laatste dingetjes te kunnen regelen. Ik kan me voorstellen dat je je baan opzegt. Het is niet fijn om hard te moeten werken en er maar weinig voor te krijgen.

@ Sas: is wel wennen he om het 's nachts alleen te doen. Maar dat wens wel snel hoor meis. Het is even een ritme vinden en dan komt het allemaal wel goed. Ik kan er over meepraten. Ik heb geen keuze. Ben altijd alleen he. Maar goed het is niet anders en ben er niet minder gelukkig om. Als ik de glimlach van Melvin zie ben ik meteen weer blij.
    Lief zo'n luiertaart... is zo leuk om te krijgen.

@ Beebie: fijn om te weten dat bij jou ook alles goed gaat. Het is toch helemaal niet erg als je niet alles bijleest. Heb er alle begrip voor.
    Wel leuk dat je man de beeb ook kan voelen. Dat is zo'n heerlijk moment om samen te delen.

@ Marieke: je hebt al een mooi buikje. Mooi vloertje trouwens.

@ Lilalien: hoe is het met jou???

@ Lumea: wat balen dat je meisje onrustig is. Misschien toch wat spanningen voor de verhuizing, dat voelen kinderen vrij goed aan.
    Lekker een magnum... had ik ook veel trek in tijdens mijn zwangerschap net als M&M's. Maar nu moet ik er niet aan denken. Een magnum zal nog wel gaan.

@ Loel: ik zat dat van de twin towers ook te kijken en kreeg er ook de rillingen van... voelde gewoon de paniek waarin de mensen verkeerden.

@ Marieke: hier gaat het wel z'n gangetje. Heerlijk weer buiten in elk geval. En met jou??

@ Suuz: balen van je bloeddruk meis maar je loopt ook op het eind dan kan ie wat omhoog gaan. Ook balen dat het hoofdje weer wat speling heeft. Ik had de airwick nog niet opgestuurd. Ik ga morgen even naar het postkantoor en dan stuur ik ze op en mij benieuwen of die wel aankomen. Ik ga heel erg mijn best doen.

@ Knip: balen meis dat al het spuitwerk zo geel is uitgeslagen. Het geeft toch meer werk als nodig is. Balen van die file ook.. files zijn nooit leuk en vooral niet als je er meer dan 2 uur instaat.

@ Pup: wat een leuke foto's van Ties... echt een snoepie. Die met John is ook ontzettend leuk.

@ Katja: aan het poetsen... kan haast niet missen wie weet komt de kleine wel snel. :D:D:D

@ Moor: ik had helemaal niks gewassen eigenlijk en Melvin heeft er totaal geen last van gehad. Ik had alleen de hydrofielluiers... beddengoed... badcapes en spuugdoekjes gewassen.

@ Rootje: balen dat Marissa 's middags niet meer slaapt. Mijn jongste dochter was er ook op tijd bij en had hetzelfde probleem als Marissa dat als ik haar 's middags liet slapen ze 's avonds geen zin meer had.

Dit was het even voor nu. Ik ga nu mijn zoon van bed halen en vervolgens mijn dochter uit school halen.

5. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

suuz het is hier wel druk maar heb gewoon geen zin
    ben toe aan verlof
    en nope ikke gelukkig niet naar tiel
    maar paps en mams komen wel naar Millingen toe ze gaan gelijkom half 5 rijden dus hoop dat het dan nog niet vast staat

@ rootje toch jammer dat ze niet meer een slaapje doet

@ daffie veel plezier met je kids je hebt het er maar druk mee

6. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Ja, dat klopt. Alleen kan de werkgever daar gewoon uren voor geven. Het is namelijk niet zo dat dit een hele dag duurt, dus kan de baas ook zeggen; je krijgt er 2 uur voor terug:( en waarschijnlijk is Alex' baas wel zo!

Ooohhhh jaaaa!!! Ik hoor net reclame voor de staatsloterij. Ik hoop zooooo dat we eindelijk een leuk prijsje binnenslepen!! Wie heeft er nog meer een lot (loten)??

7. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    zaanstreek
    ladies, ik ga ff sassen en dan naar de verloskundige.

toedels!!

8. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Katja, we hebben een hele straat loten! Dus, wie weet valt er bij de hele RMMC club straks wel een uitnodiging op de mat voor een feestje op ons jacht in de carriben...
    zucht *droom*

flauwe baas heeft Alex. Maar dat wisten we al ;)

Knippy, succes met opnieuw verven. balen he.

9. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    zaanstreek
    Dat lijkt me heerlijk Moor!!

*zucht ook en droomt even heerlijk weg*

Als ik heel veel geld zou winnen dan zou ik:
    - Mijn studie- en aandelen schuld wegwerken.
    - een nieuwe auto kopen
    - de buitenboel laten schilderen
    - het autootje van mijn broertje helemaal laten opknappen (heeft een Kever uit '64 of'66 Weet ik ineens niet zeker meer.
    - op vakantie gaan
    - mijn motor laten opknappen

etc, etc etc. hahahahaa
    en als ik nou echt miljoenen win dan stop ik in ieder geval een tijdje met werken denk ik, of ik ga hier om de hoek een paar dagen werken. In ieder geval niet meer helemaal naar Amsterdam elke dag.

* zucht nog maar eens even*

10. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    zaanstreek
    iemand zin in rummi?

11. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

met zoveel geld (iets tussen de 5 en 27,5 miljoen)
    * ogenblikkelijk tegen de baas zeggen dat ie het zonder mij mag gaan doen
    * hypotheken van ons en onze naasten aflossen zodat ze daar nooit meer over na hoeven te denken (dat scheelt een hoop geld)
    * indien de 27,5 is gewonnen, kopen we een ander stulpje
    * bootje kopen voor Moorman en Moor
    * voor beiden een nieuwe mooie knappe auto
    * motorfiets voor Moor
    * reizen
    * reizen
    * reizen
    * reizen
    * eigen dierentehuis / asiel beginnen

heb wel zin in rummi maar Moorman is elk moment thuis en dan moet ik huisfout spelen :D ik maak "oma's macaroni" vanavond.
    Daar is Moorman helemaal weg van! En ik ook ;)

12. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Zeg dat wel... maar is wel te doen nu er meer ritme is. Ik probeer overdag zoveel mogelijk aan mijn rust te komen nu de nachten kort zijn... daardoor reageer ik wat minder vaak.

13. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Knip: 2,5 uur Jech, da`s balen

@ Pupke: leuke foto`s!!!! SMELT!!

Wie o wie.....Suuz.......Katjak........spannend

Jaaaa Kwietje where are you!!!!!!!!!!!!!!!1

Goh, je merkt wel dat iedereen het druk heeft.......scheelt wel bijlezen:D

Ik ben m`n Mirena al kotsbeu. Het is al 12 weken geleden dat ik bevallen ben en daar ben ik al 11 weken van aan het vloeien. Nu kan het met de Mirena nog 3 maanden duren voordat het beter gaat. Ja daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag. Morgen gaat hij eruit en dan weer aan de pil. Dan maar 1 week in de maand een gruwelijke chocolade etende heks. Weet ik wel waar ik aan toe ben ( en Loelman ook :D)

O ja, ben nu trouwens misselijkmakend gelukkig jeeeeeeeeeeeeeeej:)

14. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Loel, ga anders 3 maanden aan de pil om je cyclus een beetje te reguleren en stap dan over naar de mirena.
    Ik heb het echt zoveel beter ervaren dan de pil...

15. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    @ Loel: ben ik toch niet de enige die zo lang vloeit. Bij mijn meiden vloeide ik maar een week of 5 en nu is het al meer dan 8 weken al moet ik zeggen dat ik het enorm beu begin te worden.. Ik heb ook een mirena gehad en dat vond ik persoonlijk ook niks, maar daar zijn de meningen over verdeeld.

16. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Hallo allemaal!

Zo, dag zit er al weer bijna op zeg! Vanmorgen ben ik met Jelka naar de Ikea gelopen, half uurtje hier vandaan, even wat kilootjes weglopen hè... Daarna een vriendin op visite en wat spraak/kaakoefeningen gedaan haha, net kakelende kippetjes zo samen. Nu zit Rinke aan tafel te laptoppen, Mirthe met een ketting en armband te spelen die ze van die vriendin heeft gekregen, ook gezellig aan tafel en ik dus ook aan de laptop. Naast de tafel staat de wandelwagen met een slapende Jelka erin, wat een genot is dit :)

@ Katjak, voorwerk? Mijn weeën troken van mijn onderbuik door naar mijn bovenbenen....

@ Marieke, mooi buikie aan het kweken hoor enne....kzie de vloer helemaal niet!!?!!?

@ Lumea, de tweede naam van Jelka is Jasmijn. Mijn ouders lagen al niet echt lekker in hun huwelijk toen ik geboren werd, sterker nog, je kent vast wel het argument "een kind om een huwelijk te redden?", nou zo dacht mijn vader erover. Mijn moeder wilde gewoon graag een kind, dus ach, mijn vaders reden maakte haar niet uit.
    Mijn moeder wilde mij graag Jasmijn noemen, mijn vader had Jessica in gedachten. Vader = dominant, dus het zou Jessica worden.
    Gelukje wilde dat mijn moeder met 32 weken van mij beviel, in razend tempo, zodat mijn vader totaal overdonderd niet op tijd bij de bevalling kon zijn, zat verweg in NL voor werk. Mijn moeder durfde het niet aan Jasmijn op te geven...zo'n held was ze dan ook weer niet (zou ik ook niet gedaan hebben, mijn vader kennende :x heb geen contact meer met hem), maar dat het geen Jessica zou worden, daar durfde mijn moeder dan weer wel het risico voor te nemen.....en dus riep ze haar tweede keuze: Judith....waar mijn vader ook niet helemaal negatief tegenover had gestaan, op Jessica als eerste keuze na dan.

Lang verhaal, maar kort gezegd hebben wij Jelka dus de naam gegeven die mijn moeder mij altijd had willen geven, vandaar de emoties...

@ Pupke, ik had gister een poging tot inloggen gedaan, maar de verbinding schoot eruit: wat een geweldig kaartje!!!! Helemaal leuk!

@ Lumea en Knip, haha, moet door de vuurtorenrode kozijnen van Lumea ineens denken aan ons eerste koophuisje: kanariegeel op de kozijnen in de woonkamer, brrrr......laat ik nou echt niet van geel houden, haha

*heeft nog een pak magnums liggen, die ze niet durft aan te raken omdat er nog vier kilo af moet en al 3 dagen geen enkele beweging in de weegschaal te zien is, dus.....ijsje iemand?*

@ lilalien, respect voor je geduld hoor, gevoel en verstand kunnen elkaar flink tegenspreken!

@ Moor, jij zou je thuisvoelen in mijn ouders huis: woonkamer paars (alles, kozijnen, muren, gelukkig een bruine vloer en bank...) slaapkamer paars, badkamer paars (sorry knip...)

@ Loel, ik weet het nog zo goed, was mijn scriptie aan het afronden toen een vriend van Rinke belde dat we de TV even aan moesten zetten......zo onwerkelijk die torens toen!

oh erg hè, dat was in het ziekenhuis ook zo erg. Mijn record was 3 uur ziekenhuis met in totaal nog geen 20 minuten voor echo, controle en bloedprikken...als je dan gewoon moet werken, heb je mazzel met een vriendelijke baas (en jij met een geduldige dochter, want dat is ook onhandig hè...)

@ Knip, ja Coldplay, zucht, had ik wel willen staan daar...
    Maar A15, was er ook niet een vreselijk ongeluk gebeurd met een vrachtwagen daar??? (oh, zie dat Sas en jij er al over hebben gebabbeld, andere kant op dus...)

Oh jammer dat er geen eettafel in je keuken past dan. Boven geen ruimte voor de wasmachine?

@ Sas, oh ja, meld ff wat er in het pakket zit, ik ga morgen even!! Dan eerst naar de Plus met mijn moeder en dan 's middags even de C1000, haha...

@ Pup, wat een vreselijk knap ventje zeg!!!

enne, kijk uit voor tepel-neusverwarring hè, whahhaa :D

@ Moor, lastig hè, die kleren. En dan na de bevalling weer....hier ook zo'n lage buik gehad, dus ik kan nu op één maatje na mijn spijkerbroeken nog niet aan, zo frustrerend, want de positiejeans is weer slobber om de buik met die stomme buikband...zucht...op naar het gewone lijf!

Ik heb alles één keer gewassen, omdat het al twee jaar in een doos lag te wachten op dochter no.2 :D met alles bedoel ik dus maat 50 tot 74/80, ligt nu allemaal in de kast....zie tegen de tijd dat ze het aan kan wel weer of het nog eens in de was moet.

@ Papa verlof: Rinke heeft de afgelopen twee weken de afspraken buiten de deur gewoon gedaan, de rest thuis gewerkt ipv op kantoor. Geen echte dagen vrij dus. Over twee weken neemt hij een paar dagen vrij en verder zijn we in december twee weken vrij...

@ Rootje, kan ook een fase zijn, Mirthe sliep ook een poosje niet meer 's middags, maar inmiddels 9 van de 10 keer wel weer!

@ Katjak, wij gaan de Jackpot winnen vanavond!!! Hahaha, yeh right...

@ moor, als je wint, hou ik je aan de uitnodiging hoor!!!

@ Loel, groot gelijk, da's de reden dat ik nu weer gewoon lekker de pil ga slikken: dan is Rinke voorbereid wanneer dat chocola etende monster in huis is, hahaha....

Moet nog even bedenken of ik nu al begin of de volgende menstruatie afwacht...ben bij Mirthe ook gelijk na het stoppen met de bv begonnen met de pil...

Hoe is het met Roan!?!?!?

@ Moor, blijf je dan na die 3 maanden in die regelmaat? Ik heb implanon gehad, maar vond het niet fijn dat ik 6 mnd totaal niet ongesteld werd en daarna 3 keer per maand ofzo...bah! Dan maar de pil, dan weet je tenminste wanneer....of heb je andere voordelen te noemen?

Eten is klaar, Jelka is verzadigd, dus we gaan even eten!

17. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Jutte, lekker update weer! Ik maak me een voorstelling van jullie gezinnetje aan de keukentafel... Ja, mooi *zucht*

Enne, de uitnodiging staat hoor voor iedereen van de RMMC, ik laat wel een vliegtuigje vliegen. 27,5 miljoen? moet te doen zijn :D

Over de mirena. Ik heb van mijn 19e tot 24e de mirena gehad, daarmee was ik heel regelmatig ongesteld en niet al te heftig. Daarna overgestapt op de Nuvaring, dat vond ik een drama ding / echte libidokiller. Maar omdat ik even geen spiraaltje aandurfde en de pil ook zo'n pokkending heb gevonden altijd, toch nog even doorgezet.
    Implanon is het enige waar ik geen ervaring mee heb. Maar 3 keer in de maand ongesteld is niet leuk en niet de bedoeling.

Trouwens, paarse kozijnen en deuren gaat mij te ver hoor :D

Tjonge jonge zeg, ik ga niet in Hoorn bevallen! Wat een drama's zeg. Trouwens een overduidelijk Oosters kindje zeg. Wat vreselijk zeg voor die ouders. Bah krijg er helemaal de kriebels werkt.

Tijd voor een bakkie koffie!

18. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    zaanstreek
    He bah Loel, dat je nog steeds vloeit zeg! Ik wist niet dat je met de Mirena dus nóg langer blijft vloeien. Ik heb 3 jaar de Mirena gehad en 3jaar niet ongesteld geweest. Echt heerlijk. Hiervoor had ik een Implanon en dat was één groot drama! Ik werd elke 2 weken ongesteld en ook nog eens erg lang.

@Jutte: Je zei dat jouw weeën van je onderbuik naar je benen trokken. Begon dit ook zo onregelmatig en bleef dit dan zo, alleen dan wat regelmatiger ofzo? Sorry hoor, maar ik ben op dit moment zo onzeker en weet totaal niet wat ik moet verwachten. Zeker nu ik verhalen in mijn omgeving heb gehoord van vrouwen bij wie het de hele dag 'rommelde' en ineens persdrang kregen of zelfs geen drang hadden, maar wel binnen een uur zijn bevallen....

19. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Zo ben al lekker gedoucht en heb al een halve zak m&m's op...

Moor ook aan de macaroni, heb extra veel gemaakt, wat zo de vriezer ingaat, scheelt in de kraamtijd weer een keer koken.

Jutte klinkt als een heerlijk tafereel! En helemaal naar de Ikea gelopen, geen last van de hechtingen?

Loel jouw laatste zin, geweldig! Hier trouwens altijd aan de pil geweest...

En meiden wat gewonnen???

Katja kan me indenken dat je onzeker bent. Ik heb het nog nooit gehoord dat vrouwen ineens persdrang hadden en de echte ontsluitingsweeën als rommelen hebben ervaren. Meestal voel je die wel hahaha...Zodra je het gevoel hebt dat er regelmaat in komt, ga je timen. Zit er al iets van regelmaat in of niet? Kunnen ook voorweeën zijn, alhoewel mijn vk vandaag nog zei dat voorweeën bij een tweede vaker voorkomen dan bij een eerste, of iig eerder kunnen beginnen. Dus hou het maar goed in de gaten, kan maar zo zijn dat dit het begin is.
    Als je twijfelt kun je natuurlijk altijd de vk bellen.

Whaaa spannend!

20. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Had ik het vanmiddag nog over het feit dat het voor mannen ook allemaal wat is...

We hadden het tijdens het eten koken over wanneer we dachten dat de kleine geboren zou worden.

Zegt hij: 'ik denk zondag.' Om er gelijk achter aan te zeggen: 'als het maar wel na het voetballen is...'. :$:$:$

Ik zeg dat meen je toch niet...Jawel anders liep hij het geld van die wedstrijd mis...

Gelukkig had hij snel door mijn blik in de gaten dat hij beter zijn mond kon houden...

Eerlijk waar af en toe...:D

Deel Deze Pagina