Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Mannen :$:$:$... sorry ik moest er even om lachen :D:D
    Ik zie het zo voor me namelijk... echt zo lachwekkend.

2. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    @ Kat: ik vloei zelf ook nog steeds en ben al ruim 8 weken verder.. is zo vreemd bij mijn meiden was ik er namelijk zo van af juist. Morgen moet ik naar de verloskundige voor nacontrole dus wacht ik het af wat zij zegt.

@ Jackpot 27,5 miljoen: iemand wat gewonnen??? Tijd voor een feestje of niet????

@ Suuz: eet smakelijk... lekker he die m&m's :D:D

@ Jutte: heb je lekker gegeten???
    Ik zie het zo voor me hoe jullie aan tafel zaten.. echt gezellig toch???

3. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

hier geen M&M's maar twixen :D

ach suuz, één troost. Moorman had er zojuist ook weer 1.
    We zijn even bij een vriend aan het kijken in zijn nieuwe huisje. Hartstikke leuk. Als housewarming gaan ze LANnen (met allemaal computers op 1 locatie spelletjes tegen elkaar spelen). Ook prachtig. op 16, 17, 18 oktober (of daaromheen het weekend in ieder geval). Buigt ie naar mijn buik, "nou meissie, je hoort het. dan mag je NIET komen"

je zou m toch...

4. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Lekker he die mannen... je zou ze toch zo nu en dan

5. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

ik zie een kwietje online!!
    meiske hoe is het met je? We hebben je vreselijk gemist hier! Toch hopelijk geen ernstige dingen?

6. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

nou, sorry meiden... met €13,10 kan ik jullie niet allemaal over laten vliegen voor een feestje op ons jacht...

7. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Moor: Op m`n 18e heb ik ook al een half jaar de Mirena gehad. Drama, drama..................weeën en onregelmatig bloedverlies.
    Nu dacht ik dat het na de zwangerschappen misschien beter zou gaan. Niet dus. Heb een paar dagen terug echt moeten puffen. Dat weeëngedoe heb ik al achter de rug hoor!!!
    Maar ja, als je het niet probeert dan weet je het ook niet hè.

8. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Loel, balen dat de Mirena voor jou zo naar uitpakt. Je lichaam wil het blijkbaar echt niet!
    En de pleisters? Is dat niet wat? Mijn zusje gebruikt die nu sinds anderhalf jaar, nadat ze door de spiraal heen zwanger was geraakt...

9. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    wat jammer nou :(:(... had me zo verheugd op een feestje :D

10. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Haai,

heel ff snel hoor, zit lekker tv te kijken met Mark..en morgen komen mijn ouders, een tante drukdruk dus hihi

In het pakket van c1000 zitten superleuke dingen JUtte! Een fles robijn, puur en zacht, shampoo, bibaboerderij serviesje, billendoekjes..roosvicee..wegwerpslabbertjes(erg handig voor moi) 2 potjes fruit en broccoli, wat luiertjes en kortingsbonnen!! Leuk dus!!!!

Kusssieeee

11. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Zo ik ben vrij!!!!!!!!!!!!!!!! Ik kreeg vandaag de optie aangeboden door m'n werkgever om zaterdag vrij te nemen. Heb ik dankbaar gebruik van gemaakt. Dus voor mij geen werk tot dinsdagmiddag.

@ Jutte: ah ja, wat een bijzonder verhaal. Kan me goed voorstellen dat dat zulke emoties losmaakte bij je moeder. Vind zelf Jasmijn ook wel een hele mooie naam trouwens.
    @ Moor en Suuz: lekkere mannen hebben jullie :p.
    @ Knip: wat een tegenvaller zeg dat dat spuitwerk zo vergeeld is :(. Heel veel succes met het latexen. Hier zit je natuurlijk totaal niet op te wachten. Denk aan je hoor meis.
    @ Pupke: ooooowwwwww wat een mooie jongen dat kleine manneke van jullie. En die foto van John en Ties saampjes is ook zo geweldig.
    @ Katja: ik had heel erg rugweeen die doorstraalden naar m'n bovenbenen. Kon er bijna niet meer van op m'n benen staan. Maar dat waren echt ontsluitingsweeen en die hebben behoorlijk lang geduurd: van 21:00 's avonds tot zo'n 5 uur 's ochtends. Er zijn wel wat verhalen van vrouwen die nauwelijks ontsluitingsweeen hebben, maar volgens mij zijn dat er wel bijzonder weinig.
    @ Daffie: *zwaai zwaai* Neem echt m'n petje voor je af hoor meid dat je het zo rooit allemaal in je eentje.
    @ Marieke: nog zon gezien daar? Hier wel redelijk mooi weer geweest vandaag.

Ben vast heel veel vergeten. Maar ga zo naar bed. Ben zoooooo moe. Vandaag is trouwens de keuken ingemeten in het nieuwe huis. De verkopers hadden daar toestemming voor gegeven. Wel lief.
    We zijn er trouwens nog niet helemaal uit voor een meidennaam. Oja en m'n buik is enorm gegroeid sinds afgelopen zaterdag. Moet maar eens een foto maken. Nog niet eens gedaan :).

12. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ooh Jutte, voor ik t vergeet, neem een geboortekaartje en je legitimatie mee...ikmoest me namelijk legitimeren bij de c1000 hahahaha

13. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Neen hoor Lumea.. geen zonnestraal.. Was ook best fris buiten!

Van het weekend is het hier in stad kermis.. hopelijk toch voor alle kindjes aangenaam weer! Want ze kijken er toch een jaar naar uit..

Ik heb opeens steken in mijn buik,weet niet wat het is.. begint onderaan en eindigt in mijn rug. Mss bandenpijn?

Ook begin ik (nu pas) last te krijgen van misselijkheid in de ochtend als ik niet op tijd wat kan eten.. heb het enkel als ik honger krijg.. Vreemd..

Zo, kga mijn bedje in!

Ik zou zeggen, slaapwel!
    Aan alle kleintjes: Geef jullie moeders maar eens een welverdiende rust!

Liefs xxxx

14. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

meiden goedeavond

ga even proberen kort te reageren

@ Loel kan me voorstellen dat je flink baat zeg

@ Jutte wat een mooi gebaar om jelka's 2de naam dan Jasmijn te doen

coldplay is vanavond weer kan het hier goed horen

@ zie dat ik heel wat los heb gemaakt met al het paars :D

@ Suuz kan alleen maar zeggen MANNEN ;)

@ Moor ook al zo een vent zucht

@ sas leuk pakket hoor

@ Lumea jjaaaaa leuk foto ikke is benieuwd

@ marieke banden pijn is echt niet leuk

Meiden ik heb vandaag voor het eerst post gehad in het nieuwe huis ( nou ja voor het eerst aan mij en sjoerd geadreseerd dan)

Sjoerd had hem al open gemaakt dus toen ik thuis kwam zei hij we hebben een kaartje gehad maar weet niet van wie
    ik dus heel nieuwschierig he
    en kaartje lezen

Jutte, Rinke,Mirthe en Jelka wat super lief zeg bedankt !
    ( dus even snel gezegd dat het van het forum was tegen sjoerd die vond het ook erg leuk)

zo en nu me bedje in doei doei

15. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    meiden het is hier ws begonnen, heb weeën en verlies bloed en slijm...Suuzman was net weg, komt er nu weer aan...

Spannend

16. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H

succes meis!!!!!

17. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Oeeeeh suuuzzz, spanneeeeend!!!!!!! You gooo girl!!!

18. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Go suuz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007