Suuz gefeliciteerd met julliie meiske Guusje!!!!!! Wat een top bevalling zeg...... Geniet ervan......
Haai Heb het uitgevonden met sigrid! Meiske heeft behoefte aan een warme kruik..........pffffff je moet het ook maar weten. Dus op bed de kruik erbij...in de wieg ook.... Maandag op het cb alles maar eens bespreken..... Ga nu mijn meiske badderen liefs ink
WOOOOOOOOOOOW SUUZ! gefeliciteerd met jullie dochter Guusje! Wat een supersnelle bevalling zeg!! Lois gefeliciteerd met je zusje!!!!!
Wow!!!!!!!!!!!!!! Eerst helemaal verbaasd over dat het toch begonnen was bij Suuz en vervolgens verslik ik me bijna in m'n cup a soup bij het buddyniews van Knip. Van harte gefeliciteerd Suus en Suusman met de geboorte van Guusje! Wat supersnel . Was het goed te doen of door de snelheid juist superheftig? En mooi dat tweede buddynieuws dat het heel goed gaat met moeder en dochter. Had ik nou gisteren nog tegen Katja gezegd dat van die supersnelle bevallingen eerder uitzondering dan regel zijn ? Hier alles goed. Druk ochtendje achter de rug. Wasje gedraaid en lasagna gemaakt voor vanavond. Vanmiddag laat gaan we vloeren kijken en mijn schoonmoeder past op. Normaal maakt zij altijd eten klaar en eten wij dan bij hun voordat we Maureen weer meenemen, maar nu dacht ik: laat ik maar eens lasagna maken en meebrengen. Heeft zij het ook een keertje makkelijk. Verder moet ik eigenlijk nog even aan de strijk want ik wil niet weer een kubieke meter strijk. En nog wat boodschappen doen voor van 't weekend en dan kunnen we morgen dus alles doen wat we willen doen zonder nog huishouddingetjes te moeten doen. Wat een huisfouten verhaal zeg
@Lumea: je bent lekker aan het snaaien Ik kan het haast nog niet geloven hoe snel het ging met Suus.... wauw!
Ja dat waterijsje ging er goed in . Maar de rest hoorde gewoon bij een goede lunch . Ben trouwens even wezen zoeken naar zwangerschapscursus. Nu ben ik iets van zwangerschapspilates tegen gekomen. Heb zelf altijd veel pilates gedaan dus heb ze even een mailtje gestuurd met wat vragen. Nu ik zo druk ben vliegt die zwangerschap voorbij en ik wil er iets meer mee bezig zijn.
@ Lies: JEEEEEJ iedereen tevreden. @ Knip: WAT ZO VROEG AL BUDDYNIEUWS @ SUUZ EN FAMILY GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!! Guusje...............wat een lieve naam Ben benieuwd naar je verhaal!! @ Moor: babyslingeren @ GEFELICITEERD MARISSA!!!!! HIEP HIEP HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Nou ben lekker Mirenaloos. Kom ik bij de dokter binnen, staat daar een best wel aantrekkelijke stagiëre. Of hij even mee mocht kijken. Euh.............................ik denk dat al genoeg mensen m`n doos hebben gezien, nee dus. Loop ik later te wandelen met de kinderwagen en de hondjes. Roan had sneller honger dan ik dacht dus hij huilen en ik snel naar huis wandelen. Komt er in 1 keer een oud vrouwtje aan en zegt.... Je moet hem over zijn buikje aaien. Zeg ik voor de grap...hoe???? ( kinderwagen en 2 hondjes aan de hand ). Duikt ze toch in 1 keer in de kinderwagen en begint over zijn buik te wrijven. Sorry, maar mag ik even doorlopen.............geen reactie............SORRY MAAR MAG IK EVEN DOORLOPEN:x. HET MANNETJE HEEFT HONGER HOOR!!!!!!!!!!!!! O zeg dat dan, zegt ze GRRRRRRRRRRRRRRRRRRrr. Blijf toch verdorie van m`n kind af heks!! Zo dat waren weer mijn avonturen hahahaha @
Suuz, Suuzman en Lois, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Guusje! Wat een leuke naam zeg, zei dat vanmorgen nog tegen mijn schoonzusje... hihi toevallig zeg. Enne, er is altijd baas boven baas natuurlijk. 50 minuten, pfffff. Knipseltje, bedankt voor je smsje. Ik ga ff proberen wat te slapen. Ties heeft me de halve nacht opgehouden met krampjes, hij is nog steeds onrustig maar slaapt nu wel. Mama's die borstvoeding geven/gegeven hebben: ervaring met extreme winderigheid bij de kleine, maar geen ontlasting? Ties verbruikt volgens mij alles op en heeft er vooral last van dat er steeds lucht door zijn darmen spookt. Kusje erop helpt niet jammer genoeg. Bedankt voor alle complimenten meissies, ik heb niet alles bijgelezen jammer genoeg maar zag wel het een en ander voorbij komen wat het kaartje en de foto's betreft. Kat, jouw beurt meis. Zet 'm op!
@ Loel: jij hebt je dag wel gehad... lekker zo'n mens in je kinderwagen ... zou dat ook niet toelaten :x:x. Je hebt er af en toe rare mensen bij. Hoop dat je weer even bijgekomen bent nu van dit avontuur.
@Loel: ik snap dat werkelijk niet, onbekenden die in de kinderwagen duiken... waar halen ze het lef vandaan? Ben je eindelijk van het ongevraagd betast worden af, krijg je van dat soort lui. Moet ik ook niet hebben hoor GRRRRRRRR!
Suuz, Suuzman & Lois, Van harte gefeliciteerd met jullie dochter & zusje Guusje! Sas, Jij bedankt voor het buddynieuws vanmorgen! Hier btw, vandaag weer gewerkt, ben gesloopt! heb amper geslapen vanaf afgelopen vrijdagnacht.. en begin het nu wel te merken.. vanavond vroeg naar bed, morgen de begrafenis.. Ben trouwens nog steeds niet ongi.. hebben gister het ziekenhuis gebeld, aangezien ik natuurlijk moet bloed prikken als ik op dag 2/3 zit.. maar ik moet maar een testje doen en dan terug bellen.. maarja ik heb nu niet echt de behoefte om te testen.. of ie nou posi of nega uitslaat, eerst maar even het weekend over ons heen laten komen.. ik zie het maandag of dinsdag wel hihi Nou meisjes, ik beloof dat zodra ik weer beetje tijd heb ik alles terug ga lezen en ga beantwoorden! Dikke kusssss
*komt de club binnenstuiteren , want op Hyves staat al dat Guusje geboren is, wauw, Suuz, snel gedaan geloof ik....snel bijlezen!* @ moor, gewonnen? Ik heb nog niet gekeken, maar....de jackpot is in Rotterdam gevallen, da's te ver weg om ons lot te zijn... @ Katjak, mijn weeën zijn nooit regelmatig geweest.... @ Suuz, nu kan Suuzman ook geen voetbal zien zondag: moet voor zijn dochters zorgen, hihi... *roept tegen Moorman dat LANnen ook op afstand kan...* @ Moor, oh, 13,10...vooral dat dubbeltje doet t m hè, haha *Pleisters waarmee je niet zwanger raakt? Die moet je er dan steeds vanaf trekken, autsj...gaat hier toch voor de pil* Het is trouwens dat we nog niet zeker zijn of we een derde willen, anders zou ik het helemaal laten afsluiten, klaar zeg maar....maar die beslissing neem ik pas over een jaar of 3... @ Sas, dan ga ik morgen naar de C1000! Goed gevuld dus! De doos van de Plus is ook leuk!!! Pak luiers (maatje 2), 2 pakken kleenex, 3 potjes voeding, een pak Friso pap 1 (va 4 mnd) een pak barleduc water, een fles Cristal Clear (die met aloe vera) een pakje Knappeltjes (Mirthes favo) een pak minitoast, een fles Palmolive kindershampoo en een zak kippensoep... Bij de Plus hoefde ik niet te legitimeren, kan morgen wel Jelka een blauw pakje aan geven en met het geboortekaartje van Ties of Ryan gaan, whaha... (nee, die zijn veel te leuk, ga ik niet weggeven) @ Lumea, ik ben blij dat ik mijn moeder zo toch nog iets positiefs uit dat ellendige huwelijk heb kunnen geven, jammer dat het voor haar toen zo'n drama is geweest. Hoewel...ik ben geen Jasmijn hoor, Judith past beter bij me, hihi (wat ik wellicht ook gezegd zou hebben als het andersom was geweest ) (leuke kaart trouwens, thnx enne, kom op met de buikfoto's!!!!) @ Marieke, had ik ook tijdens mijn eerste zwangerschap, dat ik moest eten om niet misselijk te worden! Heb veel winegums gegeten toen!!! @ Knip, haha, grappig dat Sjoerd het kaartje eerst las! Dus ik was de eerste voel me vereerd! *leest nu dat het om 5.30 begon bij Suuz, spannend...net of ik een goed boek aan het lezen ben, hihi* @ Lies, gyn tevreden, wij allemaal tevreden, mooi zo! WHAT om 6.21 al bevallen!?!?!? Dat is snel gegaan zeg!! Dus Suuz: gefeliciteerd met de geboorte van Guusje, gaat alles goed met jullie? Leuke naam, past ondanks de totaal andere klank toch heel goed bij Loïs ook zeg....grappig... Leuk zeg, twee meiden En, een klein scheurtje, wauw zeg, ondanks die snelle bevalling!?? ***Jalooooooeeerrssss*** Whahahaha..... @ Daf, wij leggen tegenwoordig een kwartiertje voordat Jelka naar bed gaat een kruikje in haar bed, ze slaapt veel sneller in nu!!! Misschien een trucje voor jou? Maar ja, als hij een korte slaper is heb je daar vast niet veel aan.... @ Rootje, gefeliciteerd met Marissa!!! Marissa, hieperdepiep, hoera, 2 jaar!!! @ Ink, haha, jij ook aan de kruik, tis wat hè, die beebjes, als je er nog eens een handleiding bij zou krijgen... @ Lumea, ik noem het eerder een huisgoedverhaal, niets fouts aan! Pilates, leuk! @ Loel, oh wat erg van dat vrouwtje! Hier vandaag ook zoiets. Jelka huilde in de HEMA, dus toen mijn moeder aan het afrekenen was, nam ik Jelka even op mijn arm. Gelijk zo'n oud dametje erbij *denk aan Jelka in een roze broekje, grijs met roze jasje, roze maxi cosi op de wagen* "ach, wat een klein ventje....het is een jongetje toch" En maar over haar arm aaien. Hallo, laat eens even los!!! Maar dat is ons leven nu Loel, bemoeizuchtige vrouwen met name, die je gaan aanspreken, in de wagen willen kijken en wat al niet meer... mama's en kinderwagens zijn nog meer publiek bezit dan een dikke buik! * Oeh, Rinke zet een heerlijk rosétje voor me neer....jammie* @ Pup, exact zoals Jelka, niet poepen, wel krampjes en drinken... Bij ons hielp infacol wel een beetje. Maar helaas kwam de ontlasting pas op gang na wat olijfolie in het flesje....maar daar heb jij niets aan natuurlijk... @ Muis, nog niet ongesteld....oeh....hoop dat je snel duidelijkheid hebt, dat wachten is het ook niet hè. Sterkte morgen Zo, nog even posten dat mijn mams Mirthe, Jelka en mij weer gruwelijk verwend heeft. De dames wat nieuwe kleren, mama nieuwe schoenen, supergaaf! Goeie dag zo...heerlijk! En nu mijn boek weer publiceren, ik kan het gewoon niet, kort reageren. Maar ja, ben hier ook "maar" één keer per dag en jullie kleppen behoorlijk! Doei!
Zo, wij zijn weer terug van weg geweest! Het was heel erg leuk in het Dolfinarium, maar wel vermoeiend. OH je zou die mensen toch! die ongevraagd aan je kind zitten enzo. brrrr. Pup: ik weet niet hoe het met die winderigheid zit, maar ik weet wel dat bij borstvoeding het normaal is dat je kindje weinig poept omdat de borstvoeding hem precies geeft wat hij nodig heeft en dus weinig afvalstoffen heeft. @Jutte: grappige schoen/ laarsje, niets voor mij, ik hou niet zo van hakken. maar volgens mij heb ik Marieke ook ooit eens zo'n plaatje zien posten? Ik ga het eten ff opwarmen. Lekkerrrr roti en bami