Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
  2. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

*komt effies pup een knuffel geven*
    Ik denk dat je even een pittig gesprek met de nieuwbakken paps aan moet gaan meiske. Dit kan niet he?!

Euhhhhhh ik onthou echt alleen het laatste dat ik heb gelezen geloof ik :( vreselijk

ik ga een half dagje werken meiden! toedelodokie!

3. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    @Pup: Wat een ontzettend leuk kaartje!! Maar wat ik daarna lees, daar wordt ik nou weer níet vrolijk van! Zo kun je niet doorgaan want dan ga je er aan onderdoor hoor. Ga aub met John praten hierover en desnoods vraag je iemand anders om te helpen. Je bent 1,5 week geleden bevallen, dat is niet niets en je hebt dus rust nodig.
    een hele dikke knuff van mij!

@Marieke: Gewoon klagen hier hoor, dat doen we allemaal:p Het is heel begrijpelijk dat je op dit soort momenten je meisje mist. Ook voor jou een knuffel

Ikke: Ik voel me nog steeds goed, af en toe 's avonds wat steken, maar daar houd het ook bij op. Ben zoooo benieuwd wanneer ons meisje besluit te komen. Had ik trouwens al de datum van de vk opgegeven? Dit is 17 Sept om 12.15, ik geloof dat ze dan ook gaat kijken of er al iets aan de gang is...

Meisjes die vandaag moeten werken: werk ze!
    Meisjes die vrij zijn; geniet ze!

4. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Ik leef nog! Lief dat jullie zo aan me denken (aan de berichten via hyves leek het alsof er nog net geen Vermistberichtgeving was opgesteld). Vandaar dat ik me even laat zien.
    Mijn leven is momenteel waanzinnig hectisch, druk en chaotisch. Ik pendel elke twee weken richting het oosten om mijn moeder bij te staan in huishouden (er lag van vier maanden stof, zand en smerigheid) en inmiddels zijn de slaapkamer en werkkamer geschilderd en ingericht waardoor er weer een stuk rust is bij haar. Qua gezondheid (mentaal) gaat het met haar niet goed, dus zorgen aan mijn hoofd. Hopelijk komt er binnenkort duidelijkheid of ze nu echt arbeidsongeschikt is verklaard, want tot op heden is dat er niet. De ene bedrijfsarts wil dat ze gaat re-integreren en de ander heeft weer een andere mening. Nu dacht ze eindelijk alles te kunnen afronden en wederom moet er iets nieuws gebeuren.
    Ook mijn werk is vreselijk druk. Begin september hebben twee collega's afscheid genomen (één gedwongen en de ander vrijwillig) en hoewel ze geen directe collega's van mij waren (andere locatie, wel zelfde dorp) komt er nu ook veel extra werk op mij af. Een nieuwe collega moet ingewerkt worden (niet mijn zorg), maar een collega die daar al werkte is nu locatiehoofd geworden en dat kan en wil ze wel, alleen weet ze niet precies hoe dat gaat en wat het inhoudt. Dus ik ben opgetrommeld om haar daarin wij te maken. Vanwege het vertrek van één van de collega's is ook de administratie van één van de overblijfscholen blijven liggen (al veel langer eigenlijk) en dat moet nu eerst goed op de rit voordat de nieuwe collega het over gaat nemen. Ik vind het niet eerlijk als zij zo in het diepe gegooid wordt zonder riemen om zich aan vast te houden.
    Ja, ik ben aardig bezig want momenteel heb ik ook een vriendin waarbij het niet lekker loopt. Vader in juli overleden, moeder al jaren geleden een hersenbloeding gehad waardoor ze nu het verstandelijk vermogen van een vierjarig kind heeft, broer laat het allemaal afweten, zelf heeft ze een zoontje van tien maanden die inmiddels de ziekenhuizen binnenloopt vanwege een vernauwing is zijn luchtpijn en slokdarm dus ze trekt het allemaal niet meer. Zowel zij als ik zijn vanuit een hele andere omgeving hier komen wonen en na al die jaren kunnen wij ons nog steeds moeilijk aanpassen een de mentaliteit van hier. Beiden hebben wij niet het gevoel hier te passen en dat brengt een band met elkaar tot stand. Elke woensdag gaan we dan ook iets ondernemen, de ene keer bij haar en de week erop bij mij voor zover het uitkomt.
    Tot slot wil ik ook even zeggen dat ik, tot mijn grote verdriet, het heel erg moelijk vond om hier te komen na mijn afgelopen menstruatie. De klap van het niet zwanger zijn kwam gigantisch hard aan en ik kon niet lezen over het geluk dat jullie hebben; een zwangere buik of al een baby. Misschien kinderachtig van me, maar gevoel laat zich niet leiden. Beetje bij beetje heb ik mijn leventje weer opgepakt na de rode rotweek en het heeft me verder doen kijken dat alleen maar zwanger worden. Ik was sowieso niet van het strakke plannen rondom eisprong, tuurlijk wist ik wanneer die plaats zou vinden, maar ik vond mezelf nog aardig gerelaxd hierin. Elke dag hier lezen en proberen iets te plaatsen voelde op het laatst dan heel erg verplicht en ik wist niets te schrijven. Ik kon niet vertellen over een zwangerschap of een baby en om jullie te vervelen met mijn werkverhalen, of Nozem die een dag zindelijk was geweest, of een verjaardag van die of gene dat voelde ook niet goed. Dat voelde zinloos aan. Ik weet dat ik nu van een aantal van jullie antwoorden krijg dat ik er gewoon bij moet blijven en dat ik wel gewoon mijn ding moet schrijven, maar laat mij maar even. Ik ben net onkruid en dat vergaat nooit. Als de tijd rijp is kom ik hier me weer dagelijks melden en tot die tijd lees ik wel mee (ik vind het wel leuk om te lezen hoe het met de meiden gaat) maar zal ik niet dagelijks posten. Maar misschien ook wel. Kijk naar Miranda die zegt dat ze zich even terugtrekt en alsnog hier elke dag iets schrijft. :p ;)
    Jullie zijn stuk voor stuk lieverds en jullie krijgen allemaal een dikke zoen en wanneer ik weer iets schrijf, merken jullie vanzelf wel.

5. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Goedemorgen!

Ietwat onrustige Jelka in haar bedje...hmm, even doorbijten, ze kan de slaap niet vatten terwijl ze erg moe is, arm kind. We gaan zo even naar Prenatal, mamamaandag (!), om een BabyBjorn te kopen, hopelijk zit ze daar straks lekker in, kan ik Mirthe zelf ophalen bij het KDV vanmiddag...zou leuk zijn!

Vanmiddag komt tussen 13 en 18 uur (jawel) de ziggomonteur. Hoewel iedere keer als we de monteur bestellen, die verbinding goed is, laten we hem nu gewoon komen, want anders schiet de boel er vanavond vast weer uit, als we hem afbellen, haha, Murphey hè! Maar dat wachten, hoop dat hij een beetje op tijd komt...

Hoe is het hier?

@ Lumea, ohw, die onrustige benen (die mis ik niet), idd een veel te druk dagje geweest voor jou...wel lekker geslapen?

@ Daan, zie ik spuitluier! Wauw, ik verheug me er nog niet op, haha, heb bij Mirthe wel eens drie keer op een dag het badje moeten laten vollopen omdat het echt tot in haar haren zat :(

tja, dat heb ik gister dus gedaan, de was opgevouwen, toen ontdekte ik de kabouters, hihi, zal ze even jouw kant op sturen, ik hoef niet meer zoveel 50/56 en misschien kunnen ze bij jou wat geluk brengen voor de 150 reeks (die gewoon gaat lukken, ik voel t!)

@ Marieke, wat erg van dat kindje, geen schadelijke dingen hoop ik??? Nee, idd hoe komt een kind aan die pillen, ouders kunnen soms erg gemakkelijk zijn of worden hoor...maar medicijnen laten slingeren is wel het ergste, je kind zou toch...

@ Pup, *geeft John een schop onder zijn kont, Ties en Pup zijn belangrijker dan de kroeg*
    *hangt ook een bordje aan de kroegdeur "vanwege klein manneke boven gaan we stipt op tijd dicht"* zo....oh ja, nog één dingetje *doet een regendansje dat het steeds op voetbaltijd regent en de boel wordt afgelast*
    Ja, ben gemeen, maar papa moet mama helpen!

Dikke knuffel voor jou meid, ik weet maar al te goed dat het alleen moederen zeker de eerste weken helemaal niet leuk is, vooral als je nog geen ervaring hebt met zo'n kleintje...
    (ja ook respect voor Daffie)

Vier dagen niet gedoucht, hallo kom op zeg, moet ik John nog harder schoppen? Even vijf minuutjes douchen moet kunnen toch??

(sorry voor mijn rechtstreekse opmerkingen, maar die kan jij wel hebben geloof ik...)

@ Moor, misschien moet ik ook wat kabouters jouw kant op sturen, zodat zij de dingen kunnen onthouden en je in kunnen fluisteren??

@ Katja, je maakt het spannend meid!!!! ben zo benieuwd...wel lekker dat jij je goed voelt, dat scheelt met het wachten of niet?

Nog altijd geen Kwie hè...nog eens een sms eraan wagen...

6. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Ah, daar ben je al!!!!

7. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Kwie,
    Knap van je dat je steeds op en neer pendelt naar je moeder. Dat moet niet makkelijk zijn voor je.
    Verder is het natuurlijk geheel aan jou he, of je hier veel of minder vaak komt. Je bent en blijft vreselijk welkom of je nu dagelijks post of maar af en toe effies komt spieken.
    Voor jou een dikke knuf. Ik begrijp wel waar je gevoel vandaan komt meis. sterkte.

8. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Hé, hou eens op!

Jij mag ons altijd "vervelen" met verhalen over werk, nozem, thuis, je mams en wat dan ook, dat weet je best! Enne, ik denk dat er niemand hier is die jou niet begrijpt, zeker als we naar die rmmclijst kijken en nog maar zo weinig namen bovenaan zien staan :(:(:(
    We gunnen het niemand meer dan jullie!!!

Dussss...klaag hier wat je wilt. Het is begrijpelijk als je niet vaak hier wilt zijn enzo, maar je bent uiteraard gewoon welkom om alles wat jij in je hoofd hebt hier neer te zetten (heb ik ook nog eens wat te lezen) en ons met je mee te laten leven!

9. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Mooge,

Pup, knuffieeeeee!! Eerlijk gezegd vind ik het ook best vervelend dat Mark alleen maar ochtenddiensten moet draaien, ik moet dan de voeding van 3uur doen, van 7 uur en dan de hele dag..Pup begrijp je zooo!

Moor, half dagje werken is wel lekker toch???

Knip, uuh ik weet niet of je al eens antwoord gegeven had..maarruh..welk adres voor de spelletjes, er liggen hier een zooi klaar :D

Heee zie Kwietje online!! Haaaaai Kwie! Haai Rootje! Haai Marieke!

Zou vandaag eigenlijk met een vriendin mijn eigen woning leeghalen(die ik nog steeds heb), maar zooooooo geen kracht voor! Mensen zin om te helpen hahahahaha

kuss

10. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Kwie, ik vind de verhalen en foto's van Nozem altijd helemaal geweldig! Daarom is dit zo een leuk clubje...het gaat niet altijd over zwangerschappen..ook andere dingen zijn leuk!
    Knuffie voor jouuuuu!!

Oh meiden vergeet net helemaal te vragen...weet iemand toevallig hoe ik Ryan kan laten poepen?? Hij heeft nu 1 dag niet gepoept..en net zat er een keihard keuteltje in zijn luier..kan toch niet kloppen?? Sorry voor mijn ego bericht!

11. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Haai Sas, ik had alleen even snel bijgelezen :)
    Ben net terug van boodschapjes doen met Marissa...

@Kwie, hey zeg, ik lees altijd met veel plezier jouw belevenissen hoor! En ik begrijp wel hoe je je voelt hoor... ik denk dat als de laatste ronde niet zwanger geworden was, dat ik ook het echt heeeeeeel moeilijk had gevonden om hier weer te komen... Dat vond ik toen al na de mk... En ik duim echt heel erg voor je dat je toch ook snel zwanger mag zijn hoor, zoals jutte al zei, niemand gunt het jou, miran en muis (niemand vergeten hoop ik) meer dan wij van de rmmc hoor!!!
    ((((((((((((((((((((((((((((kwie))))))))))))))))))))))))))))))))

@pup, inderdaad, ik zou toch voorzichtig eens de confrontatie aangaan met John hoor! en dan niet van: jij dit en jij dat, maar: ik ervaar dit zo en dat zo, hoe kunnen we dat samen oplossen.
    Ik weet dat het erg moeilijk is die eerste weken, zeker als je bv geeft. Ik vond de eerste weken met Marissa ook heel moeilijk.
    (((((((((((((((((((((((((((((((pupke)))))))))))))))))))))))))))))))))))

@de rest ook een knuffel voor jullie, ga nu even aan het werk in huis, moet nodig gebeuren an het feest dit weekend :)

Bye!

12. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Hoi meiden,

even snel hier
    lag gister al vroeg op bed wel redelijk goed geslapenmaar toch nog te kort ben doodop en begin echt verkouden te worden de rol wc papier staat vlak naast me
    zucht was die woning maar klaar en had ik maar mijn verlof
    ik verlang er zo naar

@ kwie lekker blijven komen wanneer het jou uit komt meid
    we denken echt aan je ((((((kwie)))))

@ Pupke voor jou ook een knuf en praten met john ja goed idee
    dat liedje aaaaah de tranen lopen hier over de wangen

@ sas mag gewoon naar het nieuwe adres geen idee of ik het al verteld had maar op dit moment komt er ff niks van wii en dus had ze ook nog niet gemist

ik kom trouwens echt nog bij jelangs meis maar ff geduld tot ik iets meer tijd heb oke

uhmmmmm katja nog steeds niks laat je meisje maar eens snel komen anders moet alex zo weer gaan werken en dan is die kleine meid er pas

verder weet ik het ff niet meer
    allemaal een knuffel

13. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

NOD:
    * Miranda , 28 jaar , 15 oktober , 13e ronde voor 2e kindje

Zwanger:
    * Katjak79, 30 jaar, ronde 15: 1e kindje D-date 13 sept.geslacht ♀
    * Joyce, 25 jaar, ronde 4: 2e kindje D-date 15 sept.geslacht♀
    * Moor, 28 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 3 nov.geslacht ♀
    * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov. geslacht ♀
    * SylviaM, 33 jaar,ronde 12: 1e kindje D-date 30 nov. geslacht ♪
    * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 3 jan. geslacht ♪
    * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. geslacht ♪
    * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. geslacht ♂
    * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr.
    * Marieke, 22 jaar, ronde 2: 2e kindje D-date 18 maart

Bevallen:

* Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken -Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - ? cm
    * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm
    * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm
    * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm
    * Daan - 9 Augustus 2009 - Noor Helene - 41.1 weken - 2910 gram - 49 cm
    * Inkerbell - 11 Augustus 2009 - Sigrid - 39.4 weken - 3620 gram - 49 cm
    * Desert - 25 Augustus 2009 - Ryan Connor - 36.6 weken - 2620 gram - 48 cm
    * Jutte - 26 Augustus 2009 - Jelka Jasmijn- 40.5 weken - 3640 gram - 51 cm
    * Pupke - 3 September 2009 - Ties - 40 weken - 3526 gram - 50 cm
    * Suuz - 11 September 2009 - Guusje - 39.3 weken - 4030 gram - 53 cm

Vlindertjes:
    * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(}
    * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken
    * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(}
    * Lilalien, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(}
    * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje
    * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(}
    * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(}
    * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterrë*

Artsbezoekjes:
    * Ink 14 september 1e keer CB met Sigrid
    * Knippy 16 september controle verloskundige om 11.15 uur
    * katja 17 september controle verloskundige
    * Daffie 17 september CB met melvin
    * Marieke 18 september Nekplooi meting + 3e echo om 13.00 uur
    * Moor 18 september controle verloskundige om 15.20 uur
    * Rootje 21 september 20 weken echo om 14.15 uur
    * Lies 23 september uitgebreide echo in UZ Leuven om 11.00 uur
    * Muis 23 september uitslag gesprekje ziekenhuis om 13.30 uur
    * Sylvia 1 oktober controle verloskundige om 9.50 uur
    * Rootje 5 oktober controle verloskundige om 16.50 uur

Bijzonderheden:
    * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid
    * Helma : laat het op zijn beloop wel gestopt met de pil
    * Muis: ICSI
    * Lilalien : goedgekeurd en nog aan de pil tot en met 2011
    * Marieke: cerclage op .. ? (datum komt nog)

14. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Kniplieffie, doe maar rustig aan hoor, Ryan loopt de komende 15 jaar nog niet weg :D :D

15. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Goedemiddag allemaal,

Hier even een egobericht. Ben van het weekend niet zo spraakzaam geweest, maar dat heeft een rede. Ik ben er namelijk achter gekomen dat mijn meiden (vooral nienke) slachtoffer zijn van een groep jongens (van een jaar of 9 á 10) die seksuele spelletjes met hun deden. Hoe lang dit gaande is weet ik niet, maar ben er hevig van geschrokken toen ik mijn oudste dochter uit de speeltuin ging halen omdat ik visite kreeg die mijn meiden ook graag wilden zien. Ik weet als geen ander wat voor impact dat heeft op kinderen daar ik het zelf meegemaakt. Ik zit midden in een verwerkingsproces van alles wat ik meegemaakt heb en dan krijg ik dit erbij en dat is even iets wat ik niet zo goed kan verwerken. Ik zit niks anders als te huilen en voel me vreselijk schuldig. Heb de politie hierover gebeld maar die kunnen hier niks mee omdat die jongens nog geen 11 zijn, maar moet wel melding doen op school en bij het AMK. Hopelijk snappen jullie dat ik even niet zo spraakzaam ben. Moet even eerst alles op een rijtje krijgen. Als afleiding lees ik wel mee dus probeer het wel bij te houden. Zodra ik even beter in mijn vel zit reageer ik wel op iedereen.

16. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ooh jee Daffie! Maaruh gewoon aangifte doen hoor..ze moeten m opnemen, ondanks dat de dadertjes 11 zijn..je moet je niet zomaar weg laten sturen..Als je aangifte doet, kunnen die jongetjes ook geholpen worden met hun "problemen'anders blijven ze dat doen! Gewoon eisen dus!

Maarruh heel veel sterkte, wat een ellende zeg!

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    jaaah mijn telefoon doet het weer...ff helpdesk bellen en voila zo gedaan hihi..Hij moest wel lachen die jongen...tsjah zegt ie dat werkt niet he...geen telefoon en dan het WW per sms.....

Ikke zo....tsjah niet errug slim van jullie want ik zal vast niet de enige zijn die hierover moet bellen hahaha...hij lachen..nee zo 5 keer per dag krijg ik wel iemand aan de lijn......duhhhhh....

Kwie (Knuffel) ;) en ik ben er idd ff elke dag hihi...maar dat is weinig hoor voor mij...dus ben wel afgekickt! Kijk op gezette tijden eventjes en reageer dan ook eventjes......

Groetjes,
    Miranda

18. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    #24058 Lumea, 14 sep 2009
    Laatst bewerkt: 14 sep 2009
    @ Pupke: Is echt niet tof dat gebrek aan steun van John :(. Die eerste maanden zijn gewoon supervermoeiend en je staat helemaal in je recht om te verwachten dat John daar meer aandeel in neemt. *edit: bij verderlezen heb ik al aardig wat schoppen richting John z'n derriere en andere vermaningen voorbij zien komen* Bv is een belangrijk deel vh babygebeuren maar er zijn nog zo veel andere dingen waar hij je in kan bijstaan. Eigenlijk alles wat je opnoemde: wassen, opruimen, schoonmaken, koken enz). Enneh, wbt dat douchen. Zet je Ties toch in de maxicosi bij je in de badkamer? Of is de badkamer daar te klein voor?
    @ Kwie: Kan me gewoon helemaal voorstellen wat je schreef dat je soms echt even geen behoefte hebt aan zwangerschap en babyverhalen. Doe vooral met hier komen zoals je denkt dat het goed is. Maar je wordt duidelijk gemist wanneer je er niet bent en dat geeft overduidelijk aan dat je niemand verveelt met je verhalen! En ook veel sterkte hoor met het zorgen voor je mams, een luisterend oor zijn voor vriendin, vliegende keep op je werk zijn enz. Knuffel van mij. Let je wel ook een beetje op jezelf? Misschien een lekker verwendagje plannen? Heb ik ook al zo'n zin in en dan heb ik het nog superrustig.
    @ Sas: Mark dus alleen maar ochtenddiensten? Oh en kijk je een beetje uit met je huis leeghalen. Je bent nog niet zo lang geleden bevallen weet je nog.
    @ Rootje: heb je een leuk weekend gehad? Vast ook heel druk geweest.
    @ Jutte: de ziggoman komt langs: jeuh!!!! Oh en had je ook last van onrustige benen? Wat deed jij er tegen? Tijdens de zwangerschap van Maureen heb ik enorme einden gelopen en sliep ik altijd met m'n benen omhoog. Gek werd ik ervan (en ik had zo gehoopt dat ik er dit keer geen last van zou hebben). M'n zus zei dat extra magnesium slikken helpt om de spieren te ontstpannen.
    @ Moor: werk ze!
    @ Marieke: je mag hier altijd je hart uitstorten. Dat doen we allemaal hier om de zoveel tijd.

Ehm ehm ehm. Wie ben ik vergeten? ehm ehm ehm. Vergeten.

Hier goed geslapen. Jammer genoeg was 't meissie redelijk vroeg wakker terwijl ze laat op bed lag. Die was dan ook niet echt te genieten en heb ik wakker gehouden tot half twaalf en toen maar op bed gelegd.

19. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @daffie: jeetje.... weet even niet zo goed wat te zeggen....x

20. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    #24060 Lumea, 14 sep 2009
    Laatst bewerkt: 14 sep 2009
    @ Daffie: wat een ontzettend naar weekend moet je zo achter de rug hebben. Heb geen idee of het terecht is of niet dat de politie zoiets niet in behandeling neemt vanwege de leeftijd. Wat is het AMK eigenlijk?

Deel Deze Pagina